#1
drugsgek zei:Als een robot klinkt wel als keta ipv MXE..
Ik denk dat je gewoon keta R gehad hebt, die werkt langer door.
Het werd me verkocht als triple k
drugsgek zei:Als een robot klinkt wel als keta ipv MXE..
Ik denk dat je gewoon keta R gehad hebt, die werkt langer door.
drugsgek zei:Als een robot klinkt wel als keta ipv MXE..
Ik denk dat je gewoon keta R gehad hebt, die werkt langer door.
Fool zei:R-ketamine schijnt wel verkocht te worden op de drugsmarkt, voor mensen die dat prefereren. Hangt wel een hoger prijskaartje aan. :P
Fool zei:Een vendor van mij heeft tegenwoordig trouwens Methoxmetamine in de aanbieding, iemand ervaring? xD
Fool zei:Een vendor van mij heeft tegenwoordig trouwens Methoxmetamine in de aanbieding, iemand ervaring? xD
Ik heb wel degelijk van verschillende mensen gehoord dat ze de R-variant hebben, moet inderdaad door een goede chemist gescheiden worden. Het heeft geen voordeel in de medische wereld, maar er zijn wel degelijk mensen die deze variant meer waarderen. Ik hoor het inderdaad niet vaak langs komen.SmartieAndMe zei:Fool zei:R-ketamine schijnt wel verkocht te worden op de drugsmarkt, voor mensen die dat prefereren. Hangt wel een hoger prijskaartje aan. :P
Scheiden van de isomeren doe je niet zomaar even thuis, daar komt aardig wat bij kijken. Verder heeft het geen voordelen voor de medische wereld zoals ik zei, dus dan zou het door een illegale chemist gescheiden moeten worden voor de drugsmarkt. En dat terwijl de voordelen miniscuul zijn als je alleen de R-variant hebt.
Ik kan het me niet voorstellen dus en heb ook al vaak gehoord dat het niet voorkomt...
Hehe, ik ga het nog niet bestellen hoor. Er zijn nog andere dingen die voorrang hebben xD. Was alvast benieuwd naar reacties.Fool zei:Een vendor van mij heeft tegenwoordig trouwens Methoxmetamine in de aanbieding, iemand ervaring? xD
Noop, laat je het weer ff weten?![]()
Het gaat het wel om methoxmetamine, niet methoxetamine, klein maar belangrijk verschil! Weet je zeker dat je het hier over had?Helenas zei:Fool zei:Een vendor van mij heeft tegenwoordig trouwens Methoxmetamine in de aanbieding, iemand ervaring? xD
Heb het nu een paar keer gedaan/gezien bij anderen. Heb het zelf nooit doorgepakt ofzo, vaker in combinatie met 4fmp of 2cb ofzo. Ik vind het wel chill maar ben dus nog niet tot het gaatje gegaan ofzo, hou daar niet zo van. Dosering luistert wel heel nauw omdat je er lang aan vast zit. Als je dan te veel genomen hebt is dat echt kut. Maar gewoon rustig aan doen!
en ik maar denken dat ik ook eindelijk wat nieuws in te brengen heb Ok nu ben ik enigzins in de warSmartieAndMe zei:drugsgek zei:Als een robot klinkt wel als keta ipv MXE..
Ik denk dat je gewoon keta R gehad hebt, die werkt langer door.
Wrong! R-ketamine komt niet eens voor op de markt. Je hebt racemische ketamine en S-ketamine (linksdraaiend). S-ketamine komt wel voor en werkt langer en meer pijnstillend/minder hallucinerend. R-ketamine komt alleen voor in een 50/50 racemisch mengsel omdat het geen zin heeft om het te scheiden, het werkt tenslotte meer hallucinerend en dat is geen voordeel in de medische wereld.
Fool zei:Diphinedine schijnt wel aardig 'leeg' te zijn trouwens, benieuwd wat men daarmee bedoeld.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."