Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine, de vergelijking

Ketamine, de vergelijking

59 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
SmikkelLid
01-01-2024, 00:00
#1
drugsgek zei:
Als een robot klinkt wel als keta ipv MXE..

Ik denk dat je gewoon keta R gehad hebt, die werkt langer door.
Klik om te vergroten...

Het werd me verkocht als triple k
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Met methox ben je met een goede sleutelpunt zo'n 2 uur van de kaart. Zoals je verteld dat je hebt doorgepakt lijkt het me idd ook gewoon keta.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
drugsgek zei:
Als een robot klinkt wel als keta ipv MXE..

Ik denk dat je gewoon keta R gehad hebt, die werkt langer door.
Klik om te vergroten...

Wrong! R-ketamine komt niet eens voor op de markt. Je hebt racemische ketamine en S-ketamine (linksdraaiend). S-ketamine komt wel voor en werkt langer en meer pijnstillend/minder hallucinerend. R-ketamine komt alleen voor in een 50/50 racemisch mengsel omdat het geen zin heeft om het te scheiden, het werkt tenslotte meer hallucinerend en dat is geen voordeel in de medische wereld.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
R-ketamine schijnt wel verkocht te worden op de drugsmarkt, voor mensen die dat prefereren. Hangt wel een hoger prijskaartje aan. :P
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een vendor van mij heeft tegenwoordig trouwens Methoxmetamine in de aanbieding, iemand ervaring? xD
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fool zei:
R-ketamine schijnt wel verkocht te worden op de drugsmarkt, voor mensen die dat prefereren. Hangt wel een hoger prijskaartje aan. :P
Klik om te vergroten...

Scheiden van de isomeren doe je niet zomaar even thuis, daar komt aardig wat bij kijken. Verder heeft het geen voordelen voor de medische wereld zoals ik zei, dus dan zou het door een illegale chemist gescheiden moeten worden voor de drugsmarkt. En dat terwijl de voordelen miniscuul zijn als je alleen de R-variant hebt.

Ik kan het me niet voorstellen dus en heb ook al vaak gehoord dat het niet voorkomt...

Fool zei:
Een vendor van mij heeft tegenwoordig trouwens Methoxmetamine in de aanbieding, iemand ervaring? xD
Klik om te vergroten...

Noop, laat je het weer ff weten? :wink:
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fool zei:
Een vendor van mij heeft tegenwoordig trouwens Methoxmetamine in de aanbieding, iemand ervaring? xD
Klik om te vergroten...

Heb het nu een paar keer gedaan/gezien bij anderen. Heb het zelf nooit doorgepakt ofzo, vaker in combinatie met 4fmp of 2cb ofzo. Ik vind het wel chill maar ben dus nog niet tot het gaatje gegaan ofzo, hou daar niet zo van. Dosering luistert wel heel nauw omdat je er lang aan vast zit. Als je dan te veel genomen hebt is dat echt kut. Maar gewoon rustig aan doen!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
SmartieAndMe zei:
Fool zei:
R-ketamine schijnt wel verkocht te worden op de drugsmarkt, voor mensen die dat prefereren. Hangt wel een hoger prijskaartje aan. :P
Klik om te vergroten...

Scheiden van de isomeren doe je niet zomaar even thuis, daar komt aardig wat bij kijken. Verder heeft het geen voordelen voor de medische wereld zoals ik zei, dus dan zou het door een illegale chemist gescheiden moeten worden voor de drugsmarkt. En dat terwijl de voordelen miniscuul zijn als je alleen de R-variant hebt.

Ik kan het me niet voorstellen dus en heb ook al vaak gehoord dat het niet voorkomt...
Klik om te vergroten...
Ik heb wel degelijk van verschillende mensen gehoord dat ze de R-variant hebben, moet inderdaad door een goede chemist gescheiden worden. Het heeft geen voordeel in de medische wereld, maar er zijn wel degelijk mensen die deze variant meer waarderen. Ik hoor het inderdaad niet vaak langs komen.

Fool zei:
Een vendor van mij heeft tegenwoordig trouwens Methoxmetamine in de aanbieding, iemand ervaring? xD
Klik om te vergroten...

Noop, laat je het weer ff weten? :wink:
Klik om te vergroten...
Hehe, ik ga het nog niet bestellen hoor. Er zijn nog andere dingen die voorrang hebben xD. Was alvast benieuwd naar reacties.

Helenas zei:
Fool zei:
Een vendor van mij heeft tegenwoordig trouwens Methoxmetamine in de aanbieding, iemand ervaring? xD
Klik om te vergroten...

Heb het nu een paar keer gedaan/gezien bij anderen. Heb het zelf nooit doorgepakt ofzo, vaker in combinatie met 4fmp of 2cb ofzo. Ik vind het wel chill maar ben dus nog niet tot het gaatje gegaan ofzo, hou daar niet zo van. Dosering luistert wel heel nauw omdat je er lang aan vast zit. Als je dan te veel genomen hebt is dat echt kut. Maar gewoon rustig aan doen!
Klik om te vergroten...
Het gaat het wel om methoxmetamine, niet methoxetamine, klein maar belangrijk verschil! Weet je zeker dat je het hier over had?
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha nee ik kan niet lezen :mrgreen: en ik maar denken dat ik ook eindelijk wat nieuws in te brengen heb :tearsofjoy:
M
MirakelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kort samenvatting van men ervaringen voor volgende stoffen:

MXE: Potenter dan keta(+-40mg), duurt langer(2-3u, verlengt bij meer), kleurrijker, lichte euforie, heeft meerdere fases naarmate de dosis en maakt dopamine vrij

3meo -pcp: potenter dan MXE (+-10mg), licht qua effect en duur tussen MXE en keta, het heeft zowat van de MXE effecten maar ook het chill gevoel van keta en maakt ook dopamine vrij.

Hopelijk heeft men bijdrage wat geholpen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zou je misschien wat meer in kunnen gaan op je ervaringen met 3-MeO-PCP? :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
SmartieAndMe zei:
drugsgek zei:
Als een robot klinkt wel als keta ipv MXE..

Ik denk dat je gewoon keta R gehad hebt, die werkt langer door.
Klik om te vergroten...

Wrong! R-ketamine komt niet eens voor op de markt. Je hebt racemische ketamine en S-ketamine (linksdraaiend). S-ketamine komt wel voor en werkt langer en meer pijnstillend/minder hallucinerend. R-ketamine komt alleen voor in een 50/50 racemisch mengsel omdat het geen zin heeft om het te scheiden, het werkt tenslotte meer hallucinerend en dat is geen voordeel in de medische wereld.
Klik om te vergroten...
Ok nu ben ik enigzins in de war :confused: . Volgens wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Esketamine) is S-ketamine meer dissociatief en hallucinerend en werkt het korter.

Het kan ook zijn dat ik dingen niet helemaal goed bij elkaar plaats hoor, heb ongeveer 2,5 uur geleden 30mg methoxetamine genomen die nog niet volledig is uitgewerkt... :tearsofjoy:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik hoor altijd dat S-ketamine wat sterker is en wat meer in jezelf gekeerd, waar R-ketamine wat langer duurt en waar je nog wat meer van je omgeving meekrijgt.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha, het leken mij een beetje twee uitersten in het dissociatieven-straatje, dus daarom heb ik maar voor deze 2 gekozen. (Buiten dat had de betreffende vendor alleen maar andere vage dissociatieven, methoxphenidine enzo) :P

Diphinedine schijnt wel aardig 'leeg' te zijn trouwens, benieuwd wat men daarmee bedoeld. :grin:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fool zei:
Diphinedine schijnt wel aardig 'leeg' te zijn trouwens, benieuwd wat men daarmee bedoeld.
Klik om te vergroten...

Klopt ja, lees af en toe dat het de dooie variant van MXE is maar zie ook reports die totaal het tegengestelde zeggen. Ben benieuwd :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Inderdaad, wel oppassen! Diphinedine schijnt een behoorlijk steile dosis-response-curve te hebben. Misschien dat daar ook het verschil mee kan worden verklaard?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik moet het nog uitgebreider onderzoeken voor ik het neem, dus dat weet ik niet. Je bedoelt net als met GHB/GBL?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik weet niet hoe het exact met GHB/GBL zit, maar 20/30 milligram zou wel eens het verschil kunnen zijn tussen een 'hole' en een matige ervaring.

Er is niet veel over bekend, maar dat zijn voornamelijk de reacties die ik op fora/ervaringen lees.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja dat bedoelde ik inderdaad :) Bij GHB en vooral GBL kan een halve ml al het verschil maken tussen toppie en nokkie :P
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou, dan dat inderdaad :P

Een waarschuwing in het algemeen leek mij in ieder geval op z'n plaats. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."