Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagjes over enkele RC's

Vraagjes over enkele RC's

28 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja maar bij Benzo's moet je waarschijnlijk al een heel erg hoge dosis nemen om te overdoseren.
Dus niet per ongeluk 10mg nemen i.p.v. 1 mg. Terwijl dat toch 10x de aanbevolen dosis is.
Doe je dit bij mdma dan loopt het slechter af he :P

Jaa Smartieandme, ben momenteel al bijna 2 maand benzo/anti depressieva/andere drugs vrij en heb weer eens zin om te experimenteren. Puur om nieuwe stofjes te leren kennen en niet om weer verslaafd te raken.
Ik merk echt wel dat mijn levenskwaliteit enorm erop vooruit gegaan is sinds ik gestopt ben met drugs. Dus nee ik wil echt niet hervallen. :)

Ik ga sowieso mengen met IPA, zeker als dit dan langer houdbaar is!
100mg wil ik niet opmaken in enkele weken.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
LoveQuality zei:
Jaa Smartieandme
Klik om te vergroten...

Ik heb hier niet eens gereageerd :tearsofjoy: :wave:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
LoveQuality zei:
Ja maar bij Benzo's moet je waarschijnlijk al een heel erg hoge dosis nemen om te overdoseren.
Dus niet per ongeluk 10mg nemen i.p.v. 1 mg. Terwijl dat toch 10x de aanbevolen dosis is.
Doe je dit bij mdma dan loopt het slechter af he :P
Klik om te vergroten...
Tenzij je onder invloed natuurlijk een gevaar voor jezelf bent. :P
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hahaha :mrgreen: Ik zou zweren dat jij het was, maar het was psychedelibee blijkbaar :openmouth:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik doe het met 100% alcohol, werkt prima.

Fool zei:
Etizolam is bij meerdere mensen niet zo goed houdbaar gebleken in ethanol, IPA scheen beter te werken. Daarnaast kun je prima normale hoeveelheden IPA binnenkrijgen hoor. :)
Klik om te vergroten...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
bobsacamano zei:
Ik doe het met 100% alcohol, werkt prima.

Fool zei:
Etizolam is bij meerdere mensen niet zo goed houdbaar gebleken in ethanol, IPA scheen beter te werken. Daarnaast kun je prima normale hoeveelheden IPA binnenkrijgen hoor. :)
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
En hoe lang is dit al opgelost?
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Daarom maak ik ook maar een beetje aan :)

Snel opmaken dus :P
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maand or 3,5 nu laatste keer gebruikt ongeveer 1 maand geleden werkte prima. Had namelijk een erg lage dosis dus werkte goed anders had ik echt meer nodig gehad.

Maar goed of je het jaren kan bewaren weet ik niet. Ik zou ook liever pillen halen maar die kan ik nergens meer vinden. Ik maak ook altijd niet te veel aan van etizolam.

Fool zei:
bobsacamano zei:
Ik doe het met 100% alcohol, werkt prima.

Fool zei:
Etizolam is bij meerdere mensen niet zo goed houdbaar gebleken in ethanol, IPA scheen beter te werken. Daarnaast kun je prima normale hoeveelheden IPA binnenkrijgen hoor. :)
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
En hoe lang is dit al opgelost?
Klik om te vergroten...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
De mensen die ik sprak merkten na (uit mijn hoofd) een half jaar - 3kwart jaar wel een significante potentiemindering.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
LoveQuality zei:
Hahaha :mrgreen: Ik zou zweren dat jij het was, maar het was psychedelibee blijkbaar :openmouth:
Klik om te vergroten...
Hahaha zou de groene kleur wel geweest zijn, psychedelibee hier trouwens :P.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hahahaha :grin: Jaa maar je hebt nog altijd geen smarties als avatar :grin:

Bestelling is geleverd, dosisje etizolam is genomen, wel op het oog 1mg genomen, dus kan natuurlijk iets teveel zijn.. We zien wel :flushed: :)
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#12
LoveQuality zei:
Ja maar bij Benzo's moet je waarschijnlijk al een heel erg hoge dosis nemen om te overdoseren.
Dus niet per ongeluk 10mg nemen i.p.v. 1 mg. Terwijl dat toch 10x de aanbevolen dosis is.
Klik om te vergroten...
als je een middel overdoseert, en je misschien combineerd kan je diafragma, of je hart er zo mee ophouden.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bedankt voor de waarschuwing, heb nu ODT gecombineerd let ODT en ben een benieuwd wel effect dat geeft w :tearsofjoy:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bij benzo's had ik eens flink wat van stuk of 3-4 verschillende benzo's alles maximale dosis kreeg ik last van een ademhalingdepressie werd wakker vanwege luchtgebrek. Ik kon me niet (pas na een tijdje 1-2uur) bewegen door de spierverslappende effecten van diazepam of iets. Waren angstige uurtjes met o.a de moeilijke ademhaling.

Had toen een enorme tolerantie.

Ga niet met benzo's omdat dat je denkt dat er nooit iets ernstigs (verkeerds) mee gebeuren kan.

Wees voorzichtig ermee , onderschat het niet, het hoeft maar 1x fout te gaan..


Peace

Edit excuses voor off topic maar een legitieme waarschwaarschuwing voor (rc)benzo's
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#15
Okeey, 24h geslapen --> :flushed: blijkbaar overgedoseerd
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik weet dat je het niet wilt horen LoveQuality, maar je bent weer alle tekenen aan het vertonen dat je gebruik weer de uit hand gaat lopen. Meteen overdoseren op etizolam, direct etizolam en ODT gaan combineren in flinke hoeveelheden, meteen meerdere dagen achter elkaar gebruiken, zag in een ander topic ook dat je 4-fa had gesnoven. Of je hebt zo weer een verslaving te pakken of je eindigt in het ziekenhuis vanwege een OD. En dat allemaal in een week tijd, nadat je een kleine 2 maanden clean was.

Uiteraard moet je het zelf weten en bepalen wat je er mee doet, maar vind het als buitenstaander toch mijn plicht om je er op te wijzen dat je snel weer dezelfde kant op gaat als waar je vandaan komt.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gelet op je verleden lijkt het me ook niet verstandig om weer te gaan gebruiken. Je bent bijzonder verslavingsgevoelig en die benzo's gaan je absoluut opbreken. Ik zat op een gegeven moment met black-outs waarin ik tijd en plaats vergat. Geen pretje. Ik lees regelmatig je topics en ik zag dat je een goede poging had gewaagd om clean te worden. Probeer dit weer op te zoeken man.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jullie hebben allemaal 1 voor 1 gelijk! Maar jullie kennen me niet in het persoonlijke leven.
Op papier lijkt het dat ik allemaal teveel doe maar ik heb het echt onder controle.

Ik heb enkele kerel etizolam geprobeerd, leuk stofje maar meer niet... Dus dat zakje is weggegooid
ODT moest ik instant van overgeven en kan me het effect niet herinneren omdat men heel weeked een zwart gat is. Ik dacht dan van vrijdag tot zondag nacht geslapen.

4-FA IS TOP :hearteyes: (Te leuk!, zakje weggegooid)

2-MMC probeer ik nu en is best leuk, voelt beetje als speed maar dan euforischer, maar gewoon heel verslavingsgevoelig. Dus dat zalje word ook weggegooid. (alee zakje is bijna op)

Ik wil alleen testen en de interessante onthoud ik al de rest gooi ik weg.
Ik wil/ben niet meer verslaafd, ik ben gewoon ontzettend nieuwsgierig naar nieuwe stofjes.
Maar wees gerust, het is niet men bedoeling om weg te kruipen van men problemen in en schelp.
Ik gebruik alleen als ik me mentaal 100M% voelt en niet in een dipje zit.

Ik wil voelen wat het hoe tot stofje is maar s en that's it :P
Wel geschreven onder 2-MMC sorry voor de onduidelijkheid

PS: Bedankt jullie, dat je zo met men "inzitten" ale in ieder geval tijd in me steken!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Las hier even mee en sluit me toch wel aan bij wat Bee zegt. Lijkt me beter dat je niet combineerd. Het is leuk om te gebruiken maar doe het er toch wat rustig mee aan en doe geen combinaties, met de beste bedoelingen maar je wil toch niet wakkerkomen in het ziekenhuis?
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#20
Over enkele dagen krijg ik mijn bestelling research chemicals geleverd en had nog enkele vragen..

O-Desmethyltramadol:
Het is de eerste keer dat ik een opiaat ga gebruiken
- Is dosis van 50 mg goed voor kennis te maken met dit spul?
- Als je bijneemt, verleng je dan de werking of het effect?
- De come up kan wel een uur op zich laten wachten bij oraal gebruik, is dit ook zo bij nasaal gebruik?

Etizolam:
Met benzo's ben ik goed gekend, veel gebruikt met absurde hoge dosissen.
Maar ondertussen zal al mijn tolerantie wel verdwenen zijn.
Ik heb Etizolam besteld in poedervorm en op het werk zou ik mijn dosis kunnen afwegen tot op 0,1 mg!
Maar ik heb geen tijd om 100 mg te verdelen in 100 x 1 mg.
Dus ik zou ze liever verdelen in 10 x 10 mg, maar dan moet ik thuis mijn dosis inschatten met het blote oog. Stel dat ik 5mg of meer in 1 keer binnenkrijg, wat zijn dan de risico's/effecten?
- Dus vanaf hoeveel mg is Etizolam echt gevaarlijk?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."