Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagjes over enkele RC's

Vraagjes over enkele RC's

28 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
LoveQuality zei:
Hahaha :mrgreen: Ik zou zweren dat jij het was, maar het was psychedelibee blijkbaar :openmouth:
Klik om te vergroten...
Hahaha zou de groene kleur wel geweest zijn, psychedelibee hier trouwens :P.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hahahaha :grin: Jaa maar je hebt nog altijd geen smarties als avatar :grin:

Bestelling is geleverd, dosisje etizolam is genomen, wel op het oog 1mg genomen, dus kan natuurlijk iets teveel zijn.. We zien wel :flushed: :)
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
LoveQuality zei:
Ja maar bij Benzo's moet je waarschijnlijk al een heel erg hoge dosis nemen om te overdoseren.
Dus niet per ongeluk 10mg nemen i.p.v. 1 mg. Terwijl dat toch 10x de aanbevolen dosis is.
Klik om te vergroten...
als je een middel overdoseert, en je misschien combineerd kan je diafragma, of je hart er zo mee ophouden.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor de waarschuwing, heb nu ODT gecombineerd let ODT en ben een benieuwd wel effect dat geeft w :tearsofjoy:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bij benzo's had ik eens flink wat van stuk of 3-4 verschillende benzo's alles maximale dosis kreeg ik last van een ademhalingdepressie werd wakker vanwege luchtgebrek. Ik kon me niet (pas na een tijdje 1-2uur) bewegen door de spierverslappende effecten van diazepam of iets. Waren angstige uurtjes met o.a de moeilijke ademhaling.

Had toen een enorme tolerantie.

Ga niet met benzo's omdat dat je denkt dat er nooit iets ernstigs (verkeerds) mee gebeuren kan.

Wees voorzichtig ermee , onderschat het niet, het hoeft maar 1x fout te gaan..


Peace

Edit excuses voor off topic maar een legitieme waarschwaarschuwing voor (rc)benzo's
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#6
Okeey, 24h geslapen --> :flushed: blijkbaar overgedoseerd
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik weet dat je het niet wilt horen LoveQuality, maar je bent weer alle tekenen aan het vertonen dat je gebruik weer de uit hand gaat lopen. Meteen overdoseren op etizolam, direct etizolam en ODT gaan combineren in flinke hoeveelheden, meteen meerdere dagen achter elkaar gebruiken, zag in een ander topic ook dat je 4-fa had gesnoven. Of je hebt zo weer een verslaving te pakken of je eindigt in het ziekenhuis vanwege een OD. En dat allemaal in een week tijd, nadat je een kleine 2 maanden clean was.

Uiteraard moet je het zelf weten en bepalen wat je er mee doet, maar vind het als buitenstaander toch mijn plicht om je er op te wijzen dat je snel weer dezelfde kant op gaat als waar je vandaan komt.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gelet op je verleden lijkt het me ook niet verstandig om weer te gaan gebruiken. Je bent bijzonder verslavingsgevoelig en die benzo's gaan je absoluut opbreken. Ik zat op een gegeven moment met black-outs waarin ik tijd en plaats vergat. Geen pretje. Ik lees regelmatig je topics en ik zag dat je een goede poging had gewaagd om clean te worden. Probeer dit weer op te zoeken man.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jullie hebben allemaal 1 voor 1 gelijk! Maar jullie kennen me niet in het persoonlijke leven.
Op papier lijkt het dat ik allemaal teveel doe maar ik heb het echt onder controle.

Ik heb enkele kerel etizolam geprobeerd, leuk stofje maar meer niet... Dus dat zakje is weggegooid
ODT moest ik instant van overgeven en kan me het effect niet herinneren omdat men heel weeked een zwart gat is. Ik dacht dan van vrijdag tot zondag nacht geslapen.

4-FA IS TOP :hearteyes: (Te leuk!, zakje weggegooid)

2-MMC probeer ik nu en is best leuk, voelt beetje als speed maar dan euforischer, maar gewoon heel verslavingsgevoelig. Dus dat zalje word ook weggegooid. (alee zakje is bijna op)

Ik wil alleen testen en de interessante onthoud ik al de rest gooi ik weg.
Ik wil/ben niet meer verslaafd, ik ben gewoon ontzettend nieuwsgierig naar nieuwe stofjes.
Maar wees gerust, het is niet men bedoeling om weg te kruipen van men problemen in en schelp.
Ik gebruik alleen als ik me mentaal 100M% voelt en niet in een dipje zit.

Ik wil voelen wat het hoe tot stofje is maar s en that's it :P
Wel geschreven onder 2-MMC sorry voor de onduidelijkheid

PS: Bedankt jullie, dat je zo met men "inzitten" ale in ieder geval tijd in me steken!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."