#1
We hebben er laatst wéér niet aan kunnen komen. Is deze drug gewoon slecht te krijgen, of?
Erg jammer dat het steeds niet door kan gaan..![:(]()
Erg jammer dat het steeds niet door kan gaan..
Fool zei:Yep, dit is tegenwoordig vrij slecht verkrijgbaar. Het is geen XTC of Cocaïne.B0wliee zei:Is deze drug gewoon slecht te krijgen, of?
Misschien is het een goed idee om éérst de 2C-B te fixen en daarna een moment te plannen waarop je het wilt nemen? Kan een hoop teleurstelling voorkomen. :P
Wel jammer
T-Bone zei:Beleef je muziek ook intenser op 2cb ? Ben namelijk van plan om het de eerste keer te gebruiken op een drum n bass feesje. Ben niet van plan veel te gebruiken.
Is het misschien beter dit eerst thuis eens te proberen ? of maakt het niet uit als ik de dosis 'laag' houd ?
Heb voor mezelf in het begin een regel gemaakt om elke keer een pauze te houden van 3 maanden tussen mijn XTC gebruik. Daarom dat ik als vervanging wel eens 2cb wil proberen.
Heeft dit ook een grote aanslag op je serotonine ? of valt dit allemaal wel mee ?
Kessie zei:Wat is eigenlijk de tijd tussen 2 cb gebruik om geen tolerantie op te bouwen.
Volgende week weer een feestje. Zit nog te twijfelen tussen 4F of 2cb. Zit eigenlijk nog in mijn xtc wachttijd.
Auraz zei:Visite is net weg, heel de nacht wakker geweest. Uitgebreidde reactie volgt nog!![]()

Auraz zei:@Bowlie.. Ik kijk nu eigenlijk wel heel erg uit naar jou report van je wellicht-binnenkort-volgende 2cb ervaring!![]()
Kessie zei:Wat is eigenlijk de tijd tussen 2 cb gebruik om geen tolerantie op te bouwen.
Volgende week weer een feestje. Zit nog te twijfelen tussen 4F of 2cb. Zit eigenlijk nog in mijn xtc wachttijd.
Yep, dit is tegenwoordig vrij slecht verkrijgbaar. Het is geen XTC of Cocaïne.B0wliee zei:Is deze drug gewoon slecht te krijgen, of?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."