Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer 2cb gebruiken..

Eerste keer 2cb gebruiken..

35 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
B0wlieeLid
01-01-2024, 00:00
#1
We hebben er laatst wéér niet aan kunnen komen. Is deze drug gewoon slecht te krijgen, of?
Erg jammer dat het steeds niet door kan gaan.. :(
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beide :P. Ik had eerst 4 xtc dealers. Twee daarvan zijn er opgepakt. Een is gestopt met het verkopen van xtc. Dus blijft er eentje over. En heb twee mensen die 2cb verkopen. Vandaar
B
B0wlieeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fool zei:
B0wliee zei:
Is deze drug gewoon slecht te krijgen, of?
Klik om te vergroten...
Yep, dit is tegenwoordig vrij slecht verkrijgbaar. Het is geen XTC of Cocaïne. :wink:

Misschien is het een goed idee om éérst de 2C-B te fixen en daarna een moment te plannen waarop je het wilt nemen? Kan een hoop teleurstelling voorkomen. :P
Klik om te vergroten...

Inderdaad geen slecht idee.. Zal nog wel tijdje overheen gaan dan :rolleyes: Wel jammer
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#4
Visite is net weg, heel de nacht wakker geweest. Uitgebreidde reactie volgt nog! :)
K
KessieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vorige week zaterdag voor het eerst 2-CB gedaan in thuis setting. 2 nijntjes genuttigd van ongeveer 11mg. Was echt een super mooie ervaring (zie tripreport). Ik vond het vrij heftig, maar als je focused ben je zo weer op aarde. Dus heel goed stuurbaar.
De dosis van +-22mg is denk ik precies goed voor een thuis setting. Had voor mij niet heftiger gemoeten. Als je uit gaat naar een kroeg bijvoorbeeld lijkt mij deze dosis net te heftig en opvallend voor de niet-gebruikers.

@T-Bone: Je beleefd de muziek ook anders. Toen ik mijn ogen dicht deed had ik het gevoel heel snel door de boomtoppen van een bos te vliegen. :rock:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Muziek word voor mij altijd veel duidelijker ik hoor ieder pingeltje ieder loopje alles.

T-Bone zei:
Beleef je muziek ook intenser op 2cb ? Ben namelijk van plan om het de eerste keer te gebruiken op een drum n bass feesje. Ben niet van plan veel te gebruiken.

Is het misschien beter dit eerst thuis eens te proberen ? of maakt het niet uit als ik de dosis 'laag' houd ?

Heb voor mezelf in het begin een regel gemaakt om elke keer een pauze te houden van 3 maanden tussen mijn XTC gebruik. Daarom dat ik als vervanging wel eens 2cb wil proberen.

Heeft dit ook een grote aanslag op je serotonine ? of valt dit allemaal wel mee ?
Klik om te vergroten...
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#7
Toevallig ik vanavond ook dit dus voor het eerst proberen. Heb mn huisje opgeruimd, alles ziet er gewoon netjes en opgeruimd uit.
Ik voel me goed, wel redelijk goed geslapen.. net een salade op, en al het nodige aan voedsel/fruit en vitaminen al in huis.

Ik ben totaal niet bekend met doseringen of iets, maar wat ik weet is dat het een soort playbunny pil iets is.. is deze een beetje bekend? (ja.. nu ik hier toch zit) :) Thanks!
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb wel is 7 dagen na 2CB gebruik het nog een keer gedaan en dat ging prima :)

Kessie zei:
Wat is eigenlijk de tijd tussen 2 cb gebruik om geen tolerantie op te bouwen.

Volgende week weer een feestje. Zit nog te twijfelen tussen 4F of 2cb. Zit eigenlijk nog in mijn xtc wachttijd.
Klik om te vergroten...
K
KessieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoe was het?
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Auraz zei:
Visite is net weg, heel de nacht wakker geweest. Uitgebreidde reactie volgt nog! :)
Klik om te vergroten...

Ben benieuwd
B
B0wlieeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Goedemorgen!

Helaas, in plaats van 2cb is het een XTC pil geworden. Aardig wat aan het rondvragen geweest, maar niemand had ze of kon er nog op tijd aan komen. We hebben besloten om de 'Triple X' te proberen. Lekker thuis met mijn vriend en nog een stelletje (vrienden van ons) erbij. Hebben ons zeker goed vermaakt! Al vind ik het wel jammer dat ik de ervaring met 2cb niet heb mogen meemaken. Hoop dat ik binnenkort meer kan vertellen over mijn ervaring met 2cb!

:wave:
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#12
@Bowlie.. Ik kijk nu eigenlijk wel heel erg uit naar jou report van je wellicht-binnenkort-volgende 2cb ervaring! :wink:
K
KessieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Met 2 donkerrode nijntjes was de sex super. Is mijn eerste drugs waarmee het gelukt is en het was van een andere planeet zo lekker :hearteyes: .

We hebben vanavond weer een feestje en zit nog te twijfelen wat ik zal doen.
Het zou eigenlijk te vroeg zijn voor xtc, maar das wel weer heel lekker. Ik denk dat 4FA gaat tegenvallen. Nog nooit gehad maar denk dat het een net niet drugs is. De dames gaan aan de 4FA (rode zonnebrillen). Ben benieuwd wat ze er van vinden.

Het wordt dus 2 nijntjes of xtc.....moeilijke keuze.. :rolleyes: :confused:
B
B0wlieeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Auraz zei:
@Bowlie.. Ik kijk nu eigenlijk wel heel erg uit naar jou report van je wellicht-binnenkort-volgende 2cb ervaring! :wink:
Klik om te vergroten...

Ik ook! Wanneer het zover is, zal ik hier mijn report plaatsen en delen met jullie! :)
B
B0wlieeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Willen het aankomend weekend gaan doen, maar is nog even in afwachting of we eraan kunnen komen... Hope sooooo! :grin: wil het zo graag een keer meemaken!
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha spannend joh, ben benieuwd! :wink:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kessie zei:
Wat is eigenlijk de tijd tussen 2 cb gebruik om geen tolerantie op te bouwen.

Volgende week weer een feestje. Zit nog te twijfelen tussen 4F of 2cb. Zit eigenlijk nog in mijn xtc wachttijd.
Klik om te vergroten...

Vriend van me die aardig wat ervaring heeft met 2C-B was laatst mee naar een festival. Had de eerste dag 13mg 2c-b genomen en de volgende dag 26mg.

De gedachte er achter was dat hij waarschijnlijk wel wat tolerantie had opgebouwd en de 26mg dus iets minder heftig dan normaal zou wezen. Na 2uur zei hij nog steeds niets te merken en dat de tolerantie blijkbaar keihard piekt.

Half uur later lijkt hij hem ineens volle bak te gaan, leek geen sprake te zijn van tolerantie, hij was duidelijk aardig van de wereld, zag dingen die er niet waren en zijn gezicht nam de vorm aan van mickey mouse (dikke grijns, etc).
Hij gaf zelf aan geen verschil te merken met eerdere ervaringen 2c-b rond de 26mg.

Ik weet niet hoe representatief deze ervaring is maar er leek vrijwel geen tolerantie op te treden met slechts een dag tijd er tussen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
B0wliee zei:
Is deze drug gewoon slecht te krijgen, of?
Klik om te vergroten...
Yep, dit is tegenwoordig vrij slecht verkrijgbaar. Het is geen XTC of Cocaïne. :wink:

Misschien is het een goed idee om éérst de 2C-B te fixen en daarna een moment te plannen waarop je het wilt nemen? Kan een hoop teleurstelling voorkomen. :P
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Toevallig kan ik hier 2cb makkelijker aankomen dan xtc
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mja dat zal voor iedereen natuurlijk wel verschillen. Maar ik denk toch dat we in de regel wel kunnen stellen dat de meeste mensen gemakkelijker aan XTC kunnen komen dan aan 2C-B. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."