Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEtizolam, de recreatieve zijde. Ervaring?

Etizolam, de recreatieve zijde. Ervaring?

42 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
In de tripreports komt eigenlijk weinig voor over Etizolam, buiten het feit dat veel mensen het gebruiken om te slapen na uppers. Ik las ergens dat Fool het een euforische benzo noemt. Wat ik me afvraag, zit er een recreatieve zijde aan Etizolam? Ik twijfel of ik het wil gaan bestellen, om te slapen hoef ik het niet maar als het leuk is om op wakker te blijven... :wink:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ervaring met de combinatie met speed? GHB en speed vind ik bijvoorbeeld geniaal samen. Dat leek me met Etizolam ook wel chill...

De moeite van het proberen waard?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dan is dat best een poging waard. Ben benieuwd wat je er van vind, het effect is wel een beetje subtiel! :wink:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Besteld! :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik weet niet hoor, maar dat klinkt heerlijk in mijn oren :grin:

Zal er zelf wel een reportje over schrijven dan haha, als niemand het doet...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is best een fijn stofje, maar niet zo spannend dat je er een tripreport over gaat schrijven inderdaad. In zijn algemeenheid zou ik het effect van benzo's omschrijven als een schonere alcohol achtige roes. Je wordt er gewoon heel relaxt en mellow van. Het heeft zeker ook wel iets licht euforisch hoor, maar verwacht niet de roes van je leven. Wat ik trouwens wel chill aan benzo's vind is dat je echt kan kiezen of je gaat slapen of niet.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is ook zeker lekker hoor! Vind het persoonlijk alleen niet spannend genoeg om er een report over te schrijven. Dat geldt wat mij betreft voor elke benzo eigenlijk. Heb daarnaast ook wel andere benzo's gehad die ik lekkerder vond, maar dat is heel persoonlijk denk ik.

Maar ben zeker benieuwd als je een reportje gaat schrijven!
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Laatste tijd wel gebruikt in 96% alcohol opgelost. 1mg per 1ml. Als ik er wakker op blijf en beetje rondloop knal ik bijna overal tegenaan terwijl je je gewoon normaal voelt. Hooguit een klein beetje chill. Ik vind het vooral handig na een upper. Ik heb een afgelopen weekend een avond door getrokken op MDPV 3 lijntjes van 10mg deden de trick om me na heel wat uren shakend en doods door de kamer heen te laten lopen. Heb me nog nooit zon vieze junk gevoelt. De Etizolam heb ik toen ingenomen en ik werd snel kalmer en mijn hardslag kalmeerde wat.

Psychedelibee zei:
Het is ook zeker lekker hoor! Vind het persoonlijk alleen niet spannend genoeg om er een report over te schrijven. Dat geldt wat mij betreft voor elke benzo eigenlijk. Heb daarnaast ook wel andere benzo's gehad die ik lekkerder vond, maar dat is heel persoonlijk denk ik.

Maar ben zeker benieuwd als je een reportje gaat schrijven!
Klik om te vergroten...
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wow ik schrik daar best van. super lang.

SmartieAndMe zei:
Om hier nog even op terug te komen, de recreatieve zijde is inderdaad niet zo interessant. Heb het afgelopen jaar twee keer geprobeerd maar twee keer niet heel interessant eigenlijk. IK voelde me wel vrij chill, vooral met speed erbij, maar mijn geheugen lijkt wel helemaal uit te schakelen met die rommel. Ik miste bij beide avonden hele stukken in m'n geheugen, niet heel chill dus...

Verder kwam ik vorige week tot de ontdekking dat het echt bizar lang in je lijf blijft rondzwerven. Ik deed een urinetest voor een onderzoek en daar kwam uit dat ik benzo's gebruikt had. De laatste keer etizolam is inmiddels maanden geleden en was slechts 1mg, maar dat is blijkbaar genoeg om het nog in je urine te detecteren. De arts gaf aan dat het wel tot een half jaar! aantoonbaar kan zijn. Best bizar aangezien het slechts hele kleine doseringen zijn. Wie weet wat het op de lange termijn met je doet...
Klik om te vergroten...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Om hier nog even op terug te komen, de recreatieve zijde is inderdaad niet zo interessant. Heb het afgelopen jaar twee keer geprobeerd maar twee keer niet heel interessant eigenlijk. IK voelde me wel vrij chill, vooral met speed erbij, maar mijn geheugen lijkt wel helemaal uit te schakelen met die rommel. Ik miste bij beide avonden hele stukken in m'n geheugen, niet heel chill dus...

Verder kwam ik vorige week tot de ontdekking dat het echt bizar lang in je lijf blijft rondzwerven. Ik deed een urinetest voor een onderzoek en daar kwam uit dat ik benzo's gebruikt had. De laatste keer etizolam is inmiddels maanden geleden en was slechts 1mg, maar dat is blijkbaar genoeg om het nog in je urine te detecteren. De arts gaf aan dat het wel tot een half jaar! aantoonbaar kan zijn. Best bizar aangezien het slechts hele kleine doseringen zijn. Wie weet wat het op de lange termijn met je doet...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja bizar he.. ik heb de test zelf gezien en hij sloeg duidelijk aan op benzo's.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
SmartieAndMe zei:
Om hier nog even op terug te komen, de recreatieve zijde is inderdaad niet zo interessant. Heb het afgelopen jaar twee keer geprobeerd maar twee keer niet heel interessant eigenlijk. IK voelde me wel vrij chill, vooral met speed erbij, maar mijn geheugen lijkt wel helemaal uit te schakelen met die rommel. Ik miste bij beide avonden hele stukken in m'n geheugen, niet heel chill dus...

Verder kwam ik vorige week tot de ontdekking dat het echt bizar lang in je lijf blijft rondzwerven. Ik deed een urinetest voor een onderzoek en daar kwam uit dat ik benzo's gebruikt had. De laatste keer etizolam is inmiddels maanden geleden en was slechts 1mg, maar dat is blijkbaar genoeg om het nog in je urine te detecteren. De arts gaf aan dat het wel tot een half jaar! aantoonbaar kan zijn. Best bizar aangezien het slechts hele kleine doseringen zijn. Wie weet wat het op de lange termijn met je doet...
Klik om te vergroten...
Weet je zo zeker dat dit geen false positive was, of is er iets speciaals met Etizolam aan de hand?

Naar mijn weten is een gemiddelde benzo (na chronisch gebruik!) slechts 6 weken aantoonbaar. Incidenteel gebruik minder lang.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fool zei:
Weet je zo zeker dat dit geen false positive was, of is er iets speciaals met Etizolam aan de hand?
Klik om te vergroten...

De betreffende arts zei dat het bij Etizolam wel vaker voorkwam.. Het kan dus een false positive geweest zijn, maar het is wel opvallend aangezien hij het vaker tegenkomt.

In ieder geval wel een reden om even achter je oor te krabben. Stel dat het wel zo lang in je lijf blijft zwerven, wat doet het dan met je lijf...
P
PanteLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat is wel raar. Heb zelf eens een test gehad waar ook op benzo's werd getest en daar was het resultaat negatief (ik schat zo'n 2 weken na het laatste gebruik van etizolam).

Als ik wat rondbazuin op internet lees ik van veel mensen dat ze ook negatief testen op goede labtesten, bij zelftesters wou het echter nog wel eens positef uitslaan. Wellicht dat je arts geen goede apparatuur gebruikte en het daarom positief aansloeg?

Wordt wel even duimen overigens. Ik heb volgende week woensdag weer een test en heb gisteren nog 0,5mg gebruikt .. Denk dat het wel goed komt, alleen voor m'n gemoedstoestand niet echt heel fijn.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het was geen extreem dure test nee, was een extraatje bij een onderzoek waar ik aan mee deed
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lijkt me eerlijk gezegd vrij sterk dat etizolam na vele maanden nog in je lichaam zit. Ik denk eerlijk gezegd ook dat hier sprake is van een false positive.

Je moet niet vergeten dat het interpreteren van testresultaten niet heel eenvoudig is, wil je dit goed doen dat moet je hier Bayesian redenatie voor gebruiken. Iets wat tegen je natuur in gaat en vaak hele andere resultaten oplevert dan je in eerste instantie zou verwachten. Helaas hebben we hier niet alle statistieken bij de hand om de daadwerkelijke kans uit te rekenen dat je testresultaat juist was.

Hier een kort filmpje waarin ze vrij eenvoudig uitleggen hoe je een testuitslag van borstkanker moet interpreteren:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sjeezus, ik heb nog nooit iemand zo enthousiast over statistiek zien praten. :grin:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fool zei:
Sjeezus, ik heb nog nooit iemand zo enthousiast over statistiek zien praten. :grin:
Klik om te vergroten...
Dat is best knap ja :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
haha nice, zo amerikaans.. doet me gelijk denken aan Chris Powell, het meest walgelijk overdreven amerikaanse figuur op deze aarde:

F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
Yep, dat zal wel komen omdat het niet zo spannend is. :P

Het effect van wakker blijven is wat subtiel, maar ik vind het wel vaak een prettig roesgevoel geven. Het lijkt een beetje op aangeschoten zijn, maar dan ook weer niet. Nogal lastig te beschrijven. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."