#1
Het is ook zeker lekker hoor! Vind het persoonlijk alleen niet spannend genoeg om er een report over te schrijven. Dat geldt wat mij betreft voor elke benzo eigenlijk. Heb daarnaast ook wel andere benzo's gehad die ik lekkerder vond, maar dat is heel persoonlijk denk ik.
Maar ben zeker benieuwd als je een reportje gaat schrijven!
Maar ben zeker benieuwd als je een reportje gaat schrijven!