Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEtizolam, de recreatieve zijde. Ervaring?

Etizolam, de recreatieve zijde. Ervaring?

42 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is ook zeker lekker hoor! Vind het persoonlijk alleen niet spannend genoeg om er een report over te schrijven. Dat geldt wat mij betreft voor elke benzo eigenlijk. Heb daarnaast ook wel andere benzo's gehad die ik lekkerder vond, maar dat is heel persoonlijk denk ik.

Maar ben zeker benieuwd als je een reportje gaat schrijven!
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Laatste tijd wel gebruikt in 96% alcohol opgelost. 1mg per 1ml. Als ik er wakker op blijf en beetje rondloop knal ik bijna overal tegenaan terwijl je je gewoon normaal voelt. Hooguit een klein beetje chill. Ik vind het vooral handig na een upper. Ik heb een afgelopen weekend een avond door getrokken op MDPV 3 lijntjes van 10mg deden de trick om me na heel wat uren shakend en doods door de kamer heen te laten lopen. Heb me nog nooit zon vieze junk gevoelt. De Etizolam heb ik toen ingenomen en ik werd snel kalmer en mijn hardslag kalmeerde wat.

Psychedelibee zei:
Het is ook zeker lekker hoor! Vind het persoonlijk alleen niet spannend genoeg om er een report over te schrijven. Dat geldt wat mij betreft voor elke benzo eigenlijk. Heb daarnaast ook wel andere benzo's gehad die ik lekkerder vond, maar dat is heel persoonlijk denk ik.

Maar ben zeker benieuwd als je een reportje gaat schrijven!
Klik om te vergroten...
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wow ik schrik daar best van. super lang.

SmartieAndMe zei:
Om hier nog even op terug te komen, de recreatieve zijde is inderdaad niet zo interessant. Heb het afgelopen jaar twee keer geprobeerd maar twee keer niet heel interessant eigenlijk. IK voelde me wel vrij chill, vooral met speed erbij, maar mijn geheugen lijkt wel helemaal uit te schakelen met die rommel. Ik miste bij beide avonden hele stukken in m'n geheugen, niet heel chill dus...

Verder kwam ik vorige week tot de ontdekking dat het echt bizar lang in je lijf blijft rondzwerven. Ik deed een urinetest voor een onderzoek en daar kwam uit dat ik benzo's gebruikt had. De laatste keer etizolam is inmiddels maanden geleden en was slechts 1mg, maar dat is blijkbaar genoeg om het nog in je urine te detecteren. De arts gaf aan dat het wel tot een half jaar! aantoonbaar kan zijn. Best bizar aangezien het slechts hele kleine doseringen zijn. Wie weet wat het op de lange termijn met je doet...
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."