#1
Is ADE wel een goede setting voor zo een psychedelisch avontuur? Mij lijkt de setting verre van ideaal.
Even voor de duidelijkheid, mijn vorige post was totaal niet als aanval naar Selem bedoelt. En ik suggereer ook niet dat hij daar geen meerwaarde zou vormen. Verder snap ik eerlijk gezegd ook niet waarom je een heel relaas over hem houdt en waarom dat hier ook maar enigszins relevant zou zijn.Jmths zei:Lang verhaal kort, ik vind zijn aanwezigheid wel prettig, ik zie er het positieve wel van in.
Wat betreft het combineren van psychedelica zijn zijn reports op zich wel relevant hier. Toch blijf ik er bij dat ze ondanks dat ze relevant zijn, nog steeds niet heel representatief zijn. Waarom? Simpelweg door de frequentie van gebruik en de hoeveelheid middelen die hij door elkaar gebruikt. Door de frequentie kan het niet anders dat hij een ontzettende tolerantie voor psychedelica moet hebben, hierdoor zijn de doseringen niet meer representatief maar ook de ervaren effecten niet. Bovendien gebruikt hij vaak dusdanig veel middelen door elkaar dat ook hiervoor geldt dat dit zowel een vertekenend beeld geeft over een specifieke drug als wel een vertekenend beeld over een specifieke combinatie. We hebben het hier dan zowel over contaminatie van ander soortige middelen zoals bijvoorbeeld benzo's, maar zelfs contaminatie van andere psychedelica.Jmths zei:Ik ben het met je eens dat het voor veel mensen niet representatief (wat betreft 'combineren van psychedelica' ironisch genoeg wel

Enkel ervaring met beide middelen op zichzelf, niet gecombineerd. LSD leek naar mijn ervaring voornamelijk 'tryptamine' gelijkende effecten te geven en in zeer lichte mate 'psychedelische phenylethylamine' effecten. Moeilijk om met zekerheid te zeggen maar ik vermoed dat ze elkaar wel zouden kunnen aanvullen qua effecten.Mijn vraag aan jullie is of iemand al ervaring heeft met deze combi en/of, zoniet, ben ik benieuwd welke gedachten erbij leven. Is dit handig om te doen? Adviezen? Etc..


Precies wat ik ook dacht. Helemaal ook omdat je candyflip op een festival nou ook weer niet echt een succes was.ooscaar zei:Is ADE wel een goede setting voor zo een psychedelisch avontuur? Mij lijkt de setting verre van ideaal.
ooscaar zei:Is ADE wel een goede setting voor zo een psychedelisch avontuur? Mij lijkt de setting verre van ideaal.
Dank voor jullie zorg; Ik denk dat ik begrijp waar jullie naar toe willen. Ik twijfel of ik het er mee eens ben en wil er iig wel iets over zeggen: de combi trippen en festivals/parties is zeker niet 'slecht'. Mijn ervaringen tot nu toe zijn in principe ook niet negatief. Sterker nog; ik vindt 'psychedeel' zijn in zo'n omgeving eigenlijk fijner en meer brengen dan thuis in mijn eentje. Overigens is mijn idee (als ik de ervaringen zo op het internet lees) ook nog eens dat alle flips vooral gebruikt worden in een party-achtige setting. Juist ook door de combi met MDMA (wat alle flips gemeen hebben). MDMA alleen thuis heeft voor mij geen enkele toegevoegde waarde, aangezien je juist onder invloed hiervan met mensen wilt zijn (ik iig wel).Psychedelibee zei:Precies wat ik ook dacht. (...) Ik zou dit soort combo's gewoon lekker voor een thuis setting bewaren Trinity, want op een festival/feest krijg je toch niet helemaal de goede omstandigheden mee en dat is zonde.
Ik begrijp dat het zo over kon komen, echter dit is niet helemaal waar. Dat lag niet aan het gebruik van LSD en MDMA of trippen op een festival. De reden dat het 'minder' was, kwam door verkeerde timing van mijn kant (suffe rekenfout gemaakt) én omdat ik mijn vriendin id gaten moest houden. Het was zeker geen bad trip of zo. Wel weer een ervaring waar je van leert: volgende keer rekening houden met en anders doen...Psychedelibee zei:Helemaal ook omdat je candyflip op een festival nou ook weer niet echt een succes was.
MeejheM zei:We horen wel of combineren toegevoegde waarde heeft, ok?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."