#1
Volgende keer gewoon het dubbele nemen, met zo'n dosering krijg je een net niet ervaring en dat kan ook irritant zijn.
Psychedelibee zei:Volgende keer gewoon het dubbele nemen, met zo'n dosering krijg je een net niet ervaring en dat kan ook irritant zijn.
Psychedelibee zei:Volgende keer gewoon het dubbele nemen, met zo'n dosering krijg je een net niet ervaring en dat kan ook irritant zijn.
Voorzichtig beginnen is goed hoor, ik bedoelde ook gewoon volgende keer beter.Dunnetjess33 zei:Psychedelibee zei:Volgende keer gewoon het dubbele nemen, met zo'n dosering krijg je een net niet ervaring en dat kan ook irritant zijn.
Dat zou het best kunnen zijn maar wilde voorzichtig zijn. Misschien te voorzichtig geweest. Volgende x beter idd!
Alleen was de misselijkheid toch wel af en aan aanwezig de hele tijd. Niet vreselijk storend maar wel aanwezig. Word dat niet erger met een hogere dosering?
Psychedelibee zei:Voorzichtig beginnen is goed hoor, ik bedoelde ook gewoon volgende keer beter.Dunnetjess33 zei:Psychedelibee zei:Volgende keer gewoon het dubbele nemen, met zo'n dosering krijg je een net niet ervaring en dat kan ook irritant zijn.
Dat zou het best kunnen zijn maar wilde voorzichtig zijn. Misschien te voorzichtig geweest. Volgende x beter idd!
Alleen was de misselijkheid toch wel af en aan aanwezig de hele tijd. Niet vreselijk storend maar wel aanwezig. Word dat niet erger met een hogere dosering?
De bodyload neemt wel toe met de dosering is mijn ervaring. Ik vind de bodyload van 2C-B persoonlijk altijd zwaar maar toch ook aangenaam gek genoeg. Zelfs met 40mg kon ik er nog van genieten, ondanks dat ik alleen maar lang uit op de bank kon liggen. Zorgen dat je een lichte maaltijd van tevoren eet die goed verteerd is helpt wel tegen de misselijkheid zoals Tekzor ook zegt.
Maar het kan uiteindelijk zijn dat voor jou de bodyload te vervelend blijkt bij 2C-B, er zijn wel meer mensen die het om die reden niet meer gebruiken. Tegelijk wordt het wellicht ook minder storend als de leuke effecten ook meer aanwezig zijn.
kokosmakroon900 zei:Ik zelf heb alleen een bodyload bij de come-up. Daarna altijd wel bovengemiddeld veel energie (als je nuchter al gemiddeld ziet). Je zou ook eens kunnen proberen om buiten wat te gaan wandelen. Vind ikzelf altijd erg leuk om te doen, echt alsof je op avontuur gaat.
Bij iemand thuis die buitenaf woont en dan rondje lopenHelenas zei:Ik vind 2cb thuis juist heel fijn omdat je dan lekker kan liggen en alles in de buurt hebt. Zo maak je je bodyload dragelijk. In een tentje is dat toch minder fijn. Idd volgende keer 2x zo veel nemen! Bij misselijkheid kan thee met verse gember werken
Dunnetjess33 zei:Eerlijk gezegd moet ik het even in laten werken wat ik er nou echt van vind. Of ik het wel echt heel lekker vond/vind. Het kan aan de dosering liggen of aan het feit dat ik nog nooit zoiets gevoeld heb. Ik moet eerlijk bekennen dat mijn 1e indruk/gedachte over 2cb minder positief is als ik had gehoopt.
Tommie_K zei:De meeste nieuwere psychoactieve stoffen zijn oorspronkelijk bedoeld als voeding voor planten en/of om je badwater van een lekker geurtje te voorzien![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."