#1
was maar een grapje, maar was niet zo goed te merken.. internet.. ![:tongueout:]()
TwiiisT zei:Hallo allemaal.
Ik heb redelijk wat ervaring met XTC en 4FMP.
Nu hoor ik de laatste tijd meer over 3MMC, maar heel veel info vind ik niet. Vandaar dat ik maar een post open om mijn vragen te stellen. Ik begin van XTC en 4FMP steeds meer een afkeer te krijgen, omdat ik er toch altijd dagen wazig en concentratieloos door ben, en ik er gewoon nooit van kan slapen.
Hier mijn vragen over 3mmc:
- Als ik oraal 100mg neem, hoe lang houden de effecten dan aan nadat het begint?
- Hoe is het slapen in vergelijking met XTC of 4FMP? Lukt dat een beetje als je bijvoorbeeld 3-4 uur na inname wil slapen?
- Klopt het dat je hier zo goed als geen dip van krijgt?
- Ik hoor van veel mensen dat het een XTC light is... 4FMP wordt ook als XTC light beschreven. Wat is dan precies het verschil met 4FMP?
Alvast bedankt!
Ik heb het nog enkel geprobeerd met een dosering van 200mg oraal, maar de effecten hielden toch wel zo'n 4 a 5 uur aan. De piek duurt misschien maar 1,5 tot 2 uur, maar dat betekent niet dat het daarna meteen is uitgewerkt.TwiiisT zei:Als ik oraal 100mg neem, hoe lang houden de effecten dan aan nadat het begint?
Ik zou erop rekenen dat het minstens 5 tot 6 uur na inname duurt voor je kan slapen. Het slapen vind ik zelf vergelijkbaar na xtc maar veel beter dan na 4-FA. Na 4-FA slapen vind ik echt kut, na xtc kan ik vaak wel prima slapen.Hoe is het slapen in vergelijking met XTC of 4FMP? Lukt dat een beetje als je bijvoorbeeld 3-4 uur na inname wil slapen?
Nee tuurlijk klopt dat niet, van alle stimulerende middelen krijg je wel een dip. Dat is ook logisch want ze verbruiken je dopamine, noradrenaline en serotonine. Wel is de dip aanzienlijk minder als van xtc bijvoorbeeld. Ik vond de dip vergelijkbaar als die van 4-FA, wel aanwezig maar redelijk te doen. Wil je geen dip, dan moet je gewoon geen drugs gebruiken.Klopt het dat je hier zo goed als geen dip van krijgt?
Ik zie 4-FA een beetje als speed met een vleugje xtc. 3-MMC zit meer een beetje tussen coke en MDMA in.Ik hoor van veel mensen dat het een XTC light is... 4FMP wordt ook als XTC light beschreven. Wat is dan precies het verschil met 4FMP?
Fool zei:Veilig gebruik bestaat helaas niet, maar ik denk dat de gevolgen van jouw voorstel wel te overzien zijn.
Pas je wel even op wat je allemaal online zet?TwiiisT zei:Ik verwacht daar geen moeite mee te hebben. Ik heb al 2 jaar 100 gram 4fmp liggen, waar ik soms wat van doorverkoop.
Bommetje45 zei:Ja, per 1 april heb je waarschijnlijk dan gewoon 100 gram van een Opiumlijst I in huis.
Nou moeten ze nog maar een reden hebben om je huis binnen te komen en als verder normale burger is het dan al moeilijk voor de politie. Dit is echter geen TOR forum of iets dergelijks. Fluitje van een cent om je IP-adres te achter halen. Dus ik hoop dat jijzelf wel op van een losse locatie inlogt. Ook weer kleine kans, maar ja er zou maar 1 of andere dienstklopper een succesje willen melden.
Het is maar dat je het beseft.
Beter ergens begraven in een plastic pot in de grond buiten je huis of zo. Schatkaartje maken
![]()
![]()
Spreek voor jezelf! Tenzij... jij bent een politiemeneer hé?!Psychedelibee zei:Ook voor stofjes die nog niet op de opium lijst staan is het niet slim om te zeggen dat je het gaat doorverkopen. Dat vind de politie nog steeds niet zo tof.
Wat is dit nou weer voor reactiemikoz zei:Spreek voor jezelf! Tenzij... jij bent een politiemeneer hé?!Psychedelibee zei:Ook voor stofjes die nog niet op de opium lijst staan is het niet slim om te zeggen dat je het gaat doorverkopen. Dat vind de politie nog steeds niet zo tof.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."