#1
10 jaar sinds de laatste keer... Dan wil ik dat wel geloven.
Nu lekker geen verwachtingen en gewoon zien hoe 't komt hè.![:wink:]()
Geniet ervan!
Nu lekker geen verwachtingen en gewoon zien hoe 't komt hè.
Geniet ervan!
Eind juli ben ik een beetje uitgeschoten met de drugs, namelijk 4-FMP gebruikt 7 dagen na de vorige keer, en vervolgens de dag daarna weer. Dat is dus drie keer in 8 dagen.
Sinds die keer nog twee maal 4F gedaan, met telkens 5 weken pauze.
Als ik het goed lees, heb je dus in totaal zesmaal 4-FA hebt gebruikt. Hoeveel milligram nam je per keer?Oké update, half jaar pauze gehouden en vannacht weer eens 4F gedropt.
Bij MDMA is het niet ongebruikelijk dat het love gevoel nooit meer terug komt als je die eenmaal kwijt bent, dus het verbaast me niet dat dit bij 4-FA ook zo kan zijn.Oké update, half jaar pauze gehouden en vannacht weer eens 4F gedropt. Nul love gevoel. Wtf.
Als ik het goed lees, heb je dus in totaal zesmaal 4-FA hebt gebruikt. Hoeveel milligram nam je per keer?
Ik heb vaker gelezen dat bij veelvuldig gebruik van MDMA of amfetamine het love-gevoel sterk kan verminderen of zelfs geheel kan verdwijnen. In sommige gevallen lijkt dat permanent te zijn. Niet iedereen is hier echter even gevoelig voor. Bij sommigen verdwijnt het love-gevoel na een paar keer, terwijl anderen het na tientallen keren nog steeds ervaren.
Bij MDMA is het niet ongebruikelijk dat het love gevoel nooit meer terug komt als je die eenmaal kwijt bent, dus het verbaast me niet dat dit bij 4-FA ook zo kan zijn.
Heb je naast je 4-FA gebruik ook vaak MDMA gebruikt trouwens?
Zou erg jammer zijn als het niet meer terugkomt maar niets aan te doen natuurlijk. Weet iemand misschien of dit puur tolerantie is of is er echt iets blijvend veranderd in je hersenen oid?
10 jaar sinds de laatste keer... Dan wil ik dat wel geloven.
Nu lekker geen verwachtingen en gewoon zien hoe 't komt hè.
Geniet ervan!
Nee niet in totaal, daarvoor ook al een paar keer maar toen met redelijke pauzes. En telkens 170-200mg. Zou erg jammer zijn als het niet meer terugkomt maar niets aan te doen natuurlijk. Weet iemand misschien of dit puur tolerantie is of is er echt iets blijvend veranderd in je hersenen oid?
6 of 7 keer denk ik, telkens met 2/3 maanden pauze wel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."