Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLove feeling weg bij 4-FMP?

Love feeling weg bij 4-FMP?

26 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jaa getest en wel pure MDMA circa 160mg. Ben benieuwd kan het gevoel mij niet eens meer herinneren wat vaak een goed teken is qua werkzaamheid :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
10 jaar sinds de laatste keer... Dan wil ik dat wel geloven.

Nu lekker geen verwachtingen en gewoon zien hoe 't komt hè.:wink:

Geniet ervan!
Klik om te vergroten...


Confirmed , het echte love gevoel komt wel terug maar dan heb ik het over jaren niet gebruiken voor het brein hersteld is.. Volgende keer zal weer een tijd duren voor mij. Ben voldaan geen behoefte aan een herhaling snel.
Het 'moet' net als LSD speciaal blijven :)
O
OpeenrodepaddestoelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aiaiai tien jaar... wel mooi dat het weer terug was!

Overigens vind ik het toch wel een beetje vreemd dat ik voor mijn gevoel de drugs niet echt heb misbruikt, en dan toch dat love gevoel waarschijnlijk al kwijt ben... Ik zat nog te denken, 4F geeft sowieso natuurlijk minder love gevoel en daarnaast zat ik sowieso niet helemaal lekker in mijn vel vrijdag, sfeer was niet top en was gewoon niet echt ontspannen, dus daar kan het ook nog (deels) mee te maken hebben gehad.

Anyway, ik ben van plan in de zomer ergens nog een keer 6-APB te proberen, als dat ook niet goed uitvalt blijf ik daarna gewoon van de serotonineslurpers af.
O
OpeenrodepaddestoelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Trouwens, kan iemand me uitleggen wat die tolerantie nu precies is? Betekent het dat er geen extra serotonine meer vrijkomt door de XTC? Of heeft het puur te maken met receptoren die niet gevoelig genoeg zijn ofzo? En betekent dit dan ook dat je je in het nuchtere leven minder gelukkig kan voelen dan eerst?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sæglópur zei:
Nee niet in totaal, daarvoor ook al een paar keer maar toen met redelijke pauzes. En telkens 170-200mg. Zou erg jammer zijn als het niet meer terugkomt maar niets aan te doen natuurlijk. Weet iemand misschien of dit puur tolerantie is of is er echt iets blijvend veranderd in je hersenen oid?



6 of 7 keer denk ik, telkens met 2/3 maanden pauze wel.
Klik om te vergroten...

Heb je tussen het 4fa gebruik en het MDMA gebruik ook 3 maanden gelaten? Beide werken op je serotonine. Dus ook daar tussen hoort 3 maanden.
O
OpeenrodepaddestoelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee ik heb kortere pauzes gehad af en toe, maar alsnog, bijna nooit bijgenomen en geen bizarre hoeveelheden. Ik ken zat mensen die de drugs erger hebben misbruikt en toch nog altijd dat love gevoel krijgen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sæglópur zei:
Nee ik heb kortere pauzes gehad af en toe, maar alsnog, bijna nooit bijgenomen en geen bizarre hoeveelheden. Ik ken zat mensen die de drugs erger hebben misbruikt en toch nog altijd dat love gevoel krijgen.
Klik om te vergroten...

Helaas reageert een ieder anders op drugs. Daar doe je niets aan.
Probeer een hele lange pauze te nemen van 4fa en MDMA/xtc. Echt lang, een jaar minimaal en misschien is het dan weer terug. Zoals je zelf gemerkt hebt is dan 3 maanden pauze niet voldoende. Zekerheid heb je niet dat het terug komt maar het is het proberen waard.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."