#1
10 jaar sinds de laatste keer... Dan wil ik dat wel geloven.
Nu lekker geen verwachtingen en gewoon zien hoe 't komt hè.![:wink:]()
Geniet ervan!
Nu lekker geen verwachtingen en gewoon zien hoe 't komt hè.
Geniet ervan!
Dat kan, maar dat hangt er denk ik helemaal vanaf wat je levensvisie is. Of je je gevoel van welzijn uit de conditie van je lichaam haalt of niet. Materialistisch ingesteld of meer spiritueel ingesteld en alle mogelijkheden daar tussenin. Lichamelijk zul je je de periode na een roll zeer waarschijnlijk minder voelen, maar of dat je geluk aantast heeft denk ik helemaal te maken met welk waardeoordeel jij geeft aan je lichamelijke conditie.Trouwens, kan iemand me uitleggen wat die tolerantie nu precies is? Betekent het dat er geen extra serotonine meer vrijkomt door de XTC? Of heeft het puur te maken met receptoren die niet gevoelig genoeg zijn ofzo? En betekent dit dan ook dat je je in het nuchtere leven minder gelukkig kan voelen dan eerst?
Wil weer lekkergaanTrouwens, kan iemand me uitleggen wat die tolerantie nu precies is? Betekent het dat er geen extra serotonine meer vrijkomt door de XTC? Of heeft het puur te maken met receptoren die niet gevoelig genoeg zijn ofzo? En betekent dit dan ook dat je je in het nuchtere leven minder gelukkig kan voelen dan eerst?
Eind juli ben ik een beetje uitgeschoten met de drugs, namelijk 4-FMP gebruikt 7 dagen na de vorige keer, en vervolgens de dag daarna weer. Dat is dus drie keer in 8 dagen.
Sinds die keer nog twee maal 4F gedaan, met telkens 5 weken pauze.
Als ik het goed lees, heb je dus in totaal zesmaal 4-FA hebt gebruikt. Hoeveel milligram nam je per keer?Oké update, half jaar pauze gehouden en vannacht weer eens 4F gedropt.
Bij MDMA is het niet ongebruikelijk dat het love gevoel nooit meer terug komt als je die eenmaal kwijt bent, dus het verbaast me niet dat dit bij 4-FA ook zo kan zijn.Oké update, half jaar pauze gehouden en vannacht weer eens 4F gedropt. Nul love gevoel. Wtf.
Als ik het goed lees, heb je dus in totaal zesmaal 4-FA hebt gebruikt. Hoeveel milligram nam je per keer?
Ik heb vaker gelezen dat bij veelvuldig gebruik van MDMA of amfetamine het love-gevoel sterk kan verminderen of zelfs geheel kan verdwijnen. In sommige gevallen lijkt dat permanent te zijn. Niet iedereen is hier echter even gevoelig voor. Bij sommigen verdwijnt het love-gevoel na een paar keer, terwijl anderen het na tientallen keren nog steeds ervaren.
Bij MDMA is het niet ongebruikelijk dat het love gevoel nooit meer terug komt als je die eenmaal kwijt bent, dus het verbaast me niet dat dit bij 4-FA ook zo kan zijn.
Heb je naast je 4-FA gebruik ook vaak MDMA gebruikt trouwens?
Zou erg jammer zijn als het niet meer terugkomt maar niets aan te doen natuurlijk. Weet iemand misschien of dit puur tolerantie is of is er echt iets blijvend veranderd in je hersenen oid?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."