Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlux, Compact-disc cleaner

Flux, Compact-disc cleaner

71 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
d
donald_duckLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sentmen zei:
Ik heb het een tijdje geleden gebruikt. Zal even vertellen hoe het ging.

21.00 Ingenomen.
21.15 Voelde wel wat maar ging niet hard.
21.30 Stond helemaal strak, had veel energie en was heel vrolijk.
22.00 Ben naar een kameraad gegaan die zelf ook wel eens gebruikt.
22.30 Naar huis gegaan en muziek aan gedaan. De muziek klonk heerlijk.
0.00 Ga nog steeds heel hard maar is wel geweldig spul.
3.00 Ga nog steeds hard maar begin het zat te worden.
7.00 Wordt nu iets minder maar nog steeds trip ik goed.
10.00 Is vrijwel weg maar voel het nog steeds.
13.00 Ben heel brak.

Ben 4 dagen brak geweest en had het gevoel of ik die 4 dagen een gigantische kater had. Leuk spul als je hard gaat maar niet waard met zo'n kater.
Klik om te vergroten...

Wat was je dosering??? want 1 buisje 4fmp is na 4/5 uur uitgewerkt, je voelt de uren erna enkel nog het speedy effect, dat blijf je behouden tot er nog eens 12 uur voorbij zijn.

Als je echt goed wilt trippen op 4fmp moet je na je eerste inname na 1,5-/2 uur weer innemen, dan ga je hard genoeg.
h
huppieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Na wat zoekwerk en een klein duwtje in de goeie richting prima kwaliteit 4-fmp in poedervorm,eigenlijk heeft het meer weg van zand.
Na te twijfelen of ik het in een capsule ging doen of toch maar te snuiven werd het de laatste keuze,geloof me je neus zal je er niet dankbaar voor zijn aaaargghh.
Om dan maar de kwaliteit van die flux te vergelijken met de poedervorm die ik nu heb kan ik zeggen dat die flux inderdaad brol is.
Lijntje was ongeveer 10cm lang en 3mm breed en ja ik dacht ook eerst dit ga ik nooit voelen maar ik had het redelijk onderschat.
besluit => poedervorm topspul
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik doe altijd 4-FMP is peodervorm en vind het echt helemaal de shit. Beter dan MDMA en speed op zoveel verschillende fronten.

Even korte uitleg van wat ik er van weet:
4-FMP staat voor 4 Fluoro-alpha-Methylphenethylamine (Alpha-MethylPHEneThylAMINE = amphetamine, dus kan je op de MDMA redenering misschien beter 4-FMA noemen).

Het is een amphetamine die in zeer lichte mate serotonine released. Je krijgt er namelijk ook het MDMA magie gevoel bij doordat serotonine samenhangt met Oxytocine (niet te verwarren met OxyCotin (pijnverlichter)). Echter is dat niet zo hevig als bij MDMA, aangezien je er (als je normaal bezig bent) geen mega grote pupillen van krijgt en ook geen gaten in je geheugen en geheugenproblemen. Je zult er dus (zeker als je asperger of autisme hebt) vrij sociaal van worden, maar niet dusdanig dat je de neiging hebt iedereen te moeten knuffelen. Oxytocin speeld ook een rol bij vertrouwen. Doordat je er niet mega veel van hebt, houd je je impulcontrole wel goed in de hand, dus je gaat geen domme dingen doen en in overmate je systematische denken verliezen, waardoor je nog steeds helder na kunt denken.

Maar nu komt de truc! 4-FMP metaboliseerd (scheikunde procesje in je hoofd) in een dopamine en noradrenaline heropnamen blokker! (zoiets als methyfenidaat (rhitalin)). Dit is een zeer langdurige werkende (en geleidelijk afnemende) dopamine en noradrenaline heropname blokker. Daar komt bij dat als je dit gaat combineren met nog meer 4-FMP of andere drugs (zoals MDMA) het zich als een soort catalysator opstelt. Maar er zit een plafond aan vast; na zoveel gebruik bereik je uiteindelijk een stenen muur en kan je niet verder gaan; je wordt er alleen zwaar opgefokt van.

Je krijgt er ook tintelingen van en een mix tussen je relaxt voelen en energiek zijn. Aangezien het niet zo zwaar opfokt als speed dat kan doen, voel je wel aan je lichaam wanneer het moe en uitgepukt raakt, dus je krijgt met pauzes houden op gevoel ook geen problemen met een fysieke crash.

Verder krijg je dikke tintelingen over je heen als dat met GHB gebeurt. Echter doet 4-FMP naar de wetenschap weet, niets met de Gaba receptor (alcohol en GHB werken hierop).

Het is dus qua gevoel een hele zijdezachte flow van MDMA+Speed+GHB, maar dan precies goed uitgebalanceerd naar mijn mening.

Nadelen van 4-FMP is wel bruxisme (bektrekken door teveel dopamine) en uitdroging. Echter is het allemaal weer niet in belachelijke hoeveelheid, dus ondanks de drogere mond kan je wel nog makkelijk urineren en enigsinds 'nattig' voedsel als spinazie stampot met ju eten. Je hebt wel minder honger, maar je kan jezelf er makkelijk toe zetten een heel bord leeg te eten. Muesli daarentegen heeft teveel droge dingen als noten en dat is niet naar binnen te krijgen.

Omdat de drug zo perfect (naar mijn mening dan; als je kneiterhard wilt pieken tot maximale waardes moet je MDMA nemen) uitgebalanceerd dat je dus geen dip krijgt (serotonine), geen kater (enkel hoofdpijn als je te weinig gedronken hebt; met glas water of twee gaat het gelijk over), geen geheugenproblemen (tijdens en na van de oxytocin) en geen lichamelijke crash.

Omdat het minder werkt worden mensen die normaal lichtelijk moeten kotsen ook veel minder misselijk ervan.

-------------------
NADELEN
-------------------
Echter probeer ik de drug niet te promoten en daarom zal ik ook de nadelen even graag willen behandelen.

Eerste nadeel is alcohol. Onder 4-FMP heb je totaal geen last van dronken voelen. Is de trip echter afgelopen dan kan je in een coma knallen en flink gaan kotsen. Ook droogt 4-FMP je uit door on anderen zweten (ook al kan je makkelijk naar de wc) en alcohol versterkt de uitdroging. Dus van de combi met alcohol (al doe je zo weinig dat je niet eens de effecten er naderhand van merkt) zorgt voor een flinke hoofdpijn kater van hier tot Tokyo!

Tweede nadeel is slaapgebrek. Boven de vanaf de 200 miligram pure poedervorm (98-100% puurheid (getest)) totaal niet meer slapen. Ondanks dat je voelt wanneer je je lichaam taxeert, voel je niet de moeheid en dit kan na een nacht fysieke inspanning tot een halve week onafgebruiken slapen leiden (niet als in een coma slapen, want je kan er gewoon uit, maar qua moeheid gevoel).

Derde nadeel is dat je niet van jezelf doorhebt, omdat je zo empatisch en helder tegelijk bent,
dat het wel aan je te zien in. Niet lichamelijk (je kan er in de euforie stadium wel bezweten handjes van krijgen) maar wel qua gedrag. Je durft heel erg veel en voelt je mega confident. Het is niet zo dat je net als bij mensen die cocaine nemen arrogant wordt, want je empatisch vermogen en blijheid compenseren, maar je gaat wel veel meer dingen ondernemen en spijt kunnen krijgen van je acties (je zal toch een keer een persoon nuchter moeten zien). Dit kan sociaal vreemd zijn op later tijdstip.

Vierde nadeel is dat net als met MDMA extreem geil kan voelen, maar je um niet omhoog krijgt (en vrouwen niet vochtig). In combi met erg confident zijn (meer dan met MDMA) ga je wel eens dingen proberen te regelen waar je spijt van kunt krijgen later. Als je dus van het mannelijke geslacht bent zul je dus in geval van sex viagra moeten nemen, maar dat verhoogt de hartslag nogal en door het stapelende effect van 4-FMP kan dit nogal eens heel erg funest zijn voor je hart. Wat ik doe bij nemen, bijpakken en combineren is altijd eerst mijn eigen hartslag meten met (letterlijk) de vinger aan de pol. (en een stopwatch).

Tot slot heb ik hier even de 'flow' van de trip van eenmalig MDMA en 4-FMP getekend en wat er gebeurt met de intensiteit als je 4-FMP bijpakt. Excuses voor de slechte paint teken skills...
Het past niet helemaal in de pagine hier, dus rechter muisknop op het plaatje opslaan als of openen in nieuwe tab :wink:


PS: Pak je te snel bij dan stapelt het geheel zich dus veel hoger op dan een normale piek! Let it godsnaam op je hartslag! Meet altijd met je vinger aan je pols je hartslag als je bij wilt pakken. Rond de 90 tot max 95 kan het wel. Hoger dan dat niet! Bij 120 heb je een probleem en kom je waarschijnlijk in de krant te staan als eerste 4-FMP dode. Meten doe je zo:
http://www.hartstichting.nl/hart_en_vat ... _hartslag/

----------------
GEVAARLIJK!!! (vanwege stapelende effect van 4-FMP! Die is vaak pas na 4-6uur in werking! Kan voor nare verwarring zorgen! Probeer dus eerst beide drugs appart alvorens je gaat combineren!)
----------------
Combineren met MDMA zou je als volgt moeten doen:
-0.00uur 120mg 4-FMP; (dit is de hoeveelheid dat ik um wel aardig voel, maar niet extreem)
-2.00uur halfje MDMA (als je ervaring hebt) van exact 90mg;
-4.00uur halfje MDMA (als het niet mega ingeslagen is @2.00uur) van exact 90mg;
-6.00uur halfje MDMA (kan nog net als 200mg geteste witte speakers gewend bent te nemen in halfjes zo ongeveer) van exact 90mg;
-8.00uur halfje MDMA (wil je dinsdag zelfmoord plegen ofzo?!)

Combineren met speed is kwestie van hartslag checken en dit effect vlakt alles af dus boring!

Combineren met blowen: heerlijk! :grin:
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zie nu dat ik voor de volgende keer even de tijd moet nemen met mijn schrijven. Jemig wat een grammaticaal- en spelfouten drama :confused: :rolleyes:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
neurotoxin zei:
Ik zie nu dat ik voor de volgende keer even de tijd moet nemen met mijn schrijven. Jemig wat een grammaticaal- en spelfouten drama :confused: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

haha das de volgende stap.

Boeiende beschrijving, sluit redelijk aan op mijn ervaringen.
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#6
De enige combo die ik nog een beetje vind kunnen is als je net 2 sleutelpuntjes speed achterover hebt geslagen en na een half uur 3 biertjes pakt verspreid over elk half uur, 4-fmp vind ik een drug waar mog steeds onderzoek naar gedaan moet worden, en niet dat je er zelf mee moet gaan experimenteren, en de combo van een drug die serotonine vrijgeeft, en nog een sterkere serotonine vrijgegevende drug, dan denk ik dan je dan geen dinsdagkater zult hebben, maar een woensdagkater, omdat je serotonine dan nog langer moet aanvullen, omdat er dan meer opgemaakt is, ik vind het bijvoorbeeld al zo raar dat de doses van xtc verhoogd worden door de jaren heen, want vroeger was 1 pil maar 80 mg, en tegenwoordig zitten ze al dicht tegen de 300 mg aan. Levensgevaarlijk!!! En hoe zou je moeten weten hoeveel er in zit, want er zal echt niet opstaan, roze ferrari 120 mg, zwarte dobbelsteen 200 mg en oranje trump 300 mg, want zelfs van de meest identieke dezelfde pillen die er hetzelfde uitzien kan al het dubbele aan verschil er in zitten
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kleine J zei:
En hoe zou je moeten weten hoeveel er in zit, want er zal echt niet opstaan
Klik om te vergroten...

Eeeeh testen? Altijd je pillen en andere drugs laten testen! Behalve dat je dan wel weet hoeveel mg er in zit weet je ook of er geen gevaarlijke rommel in zit. Dat kan gratis bij testcentra. Dus je kunt het wel weten.
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Eeeeh testen? Altijd je pillen en andere drugs laten testen! Behalve dat je dan wel weet hoeveel mg er in zit weet je ook of er geen gevaarlijke rommel in zit. Dat kan gratis bij testcentra. Dus je kunt het wel weten.
Klik om te vergroten...

Maar zoals ik al typte, kan het ook zo zijn dat je bijvoorbeeld 2 roze granaten pillen hebt, die er precies hetzelfde uitzien, alleen in de ene zit dan bijvoorbeeld 100mg en in de andere 200mg, dus dan zou zo'n test niet veel uithalen
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kleine J zei:
Maar zoals ik al typte, kan het ook zo zijn dat je bijvoorbeeld 2 roze granaten pillen hebt, die er precies hetzelfde uitzien, alleen in de ene zit dan bijvoorbeeld 100mg en in de andere 200mg, dus dan zou zo'n test niet veel uithalen
Klik om te vergroten...
Ze schrapen een beetje van het bindmiddel af waarvan een analyse wordt gemaakt en de geometrische vorm van de pil wordt nauwkeurig gemeten met specifieke meet apparatuur. Het overgrote deel staat in de databank en kunnen ze je meestal binnen 5 minuten vertellen wat er in je pil zit.

Zo niet wordt het doorgestuurd naar het lab en kan het even duren (2-7 dagen?) voordat je meer weet. Zo liep het voor mij in enkele jaren geleden in Groningen in ieder geval waar ik wel eens een MDMA pil liet testen. Ik wist altijd binnen een paar minuten wat er in zat en liep weer de deur uit, appeltje eitje.

Mijn pillen waren altijd gemiddeld 200mg (met zeer kleine variatie, minder dan 5mg) met uitzondering van de rode supermannen welke 207mg gemiddeld waren. Later de domino's, goudstaven, heinekens. Er was mij verteld dat deze van dezelfde drukker kwamen allemaal.

Echter een paar jaar later verschenen namaak varianten van deze bekende MDMA pillen op de markt. Zo had je bijvoorbeeld ineens roze (waar het voorheen blauwe en rode waren) superman pillen waarin gevaarlijke rotzooi zoals PMA & PMMA zat in plaats van MDMA. Het bindmiddel van deze namaakpillen met extra schadelijke inhoud kwam eveneens niet overeen. Er zijn in het verleden vaker oude bekende 'XTC pillen' met voorheen goede reputatie na lange tijd absentie weer opnieuw op de markt verschenen, echter met zeer schadelijke en onwenselijke inhoud.

Daarom wordt er dus ook altijd eindeloos op door gekankerd dat je de inhoud van een pil niet aan zijn vorm en kleur kan afleiden en is speculatie niet toegestaan.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
@Jmths

Inderdaad. Vorm en logo van een pil zegt iets over welke pillenpers de producent heeft gebruikt maar is geen garantie voor aantal mg, kwaliteit of dat het überhaupt MDMA is.

Als ik op hetzelfde moment een aantal pillen krijg van een dealer die er exact hetzelfde uitzien qua logo, vor structuur EN kleur dan ga ik er wel van uit dat het identieke pillen zijn. Maar dan nog kan er een beetje verschil zijn in het aantal mg per pil.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#11
acht.zes zei:
Als ik op hetzelfde moment een aantal pillen krijg van een dealer die er exact hetzelfde uitzien qua logo, vor structuur EN kleur dan ga ik er wel van uit dat het identieke pillen zijn. Maar dan nog kan er een beetje verschil zijn in het aantal mg per pil.
Klik om te vergroten...
Jep, er werd mij verteld dat bij 'goede kwaliteit' pillen ook vrij standaard een paar milligram variatie voor komt onder dezelfde batch pillen. Er zijn echter ook wel pillen voorgekomen waarbij een variatie van bijvoorbeeld 30mg tussen dezelfde batch pillen was geconstateerd.

Eigenlijk mag ik niet speculeren maar wat mij bijvoorbeeld werd verteld was dat de snelheid waarmee het bindmiddel van de pillen afbrokkelt vaak een aardige indicator kan voor kwaliteit wezen. Aspecten zoals breeklijn en details in de vorm van de pil kunnen hiervoor bijvoorbeeld indicatie geven. Maar ga hier vooral niet blind vanuit natuurlijk. Dit is mij ook enkel verteld door een willekeurig persoon.
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#12
neurotoxin zei:
Ik doe altijd 4-FMP is peodervorm en vind het echt helemaal de shit. Beter dan MDMA en speed op zoveel verschillende fronten.

Even korte uitleg van wat ik er van weet:
4-FMP staat voor 4 Fluoro-alpha-Methylphenethylamine (Alpha-MethylPHEneThylAMINE = amphetamine, dus kan je op de MDMA redenering misschien beter 4-FMA noemen).

Het is een amphetamine die in zeer lichte mate serotonine released. Je krijgt er namelijk ook het MDMA magie gevoel bij doordat serotonine samenhangt met Oxytocine (niet te verwarren met OxyCotin (pijnverlichter)). Echter is dat niet zo hevig als bij MDMA, aangezien je er (als je normaal bezig bent) geen mega grote pupillen van krijgt en ook geen gaten in je geheugen en geheugenproblemen. Je zult er dus (zeker als je asperger of autisme hebt) vrij sociaal van worden, maar niet dusdanig dat je de neiging hebt iedereen te moeten knuffelen. Oxytocin speeld ook een rol bij vertrouwen. Doordat je er niet mega veel van hebt, houd je je impulcontrole wel goed in de hand, dus je gaat geen domme dingen doen en in overmate je systematische denken verliezen, waardoor je nog steeds helder na kunt denken.

Maar nu komt de truc! 4-FMP metaboliseerd (scheikunde procesje in je hoofd) in een dopamine en noradrenaline heropnamen blokker! (zoiets als methyfenidaat (rhitalin)). Dit is een zeer langdurige werkende (en geleidelijk afnemende) dopamine en noradrenaline heropname blokker. Daar komt bij dat als je dit gaat combineren met nog meer 4-FMP of andere drugs (zoals MDMA) het zich als een soort catalysator opstelt. Maar er zit een plafond aan vast; na zoveel gebruik bereik je uiteindelijk een stenen muur en kan je niet verder gaan; je wordt er alleen zwaar opgefokt van.

Je krijgt er ook tintelingen van en een mix tussen je relaxt voelen en energiek zijn. Aangezien het niet zo zwaar opfokt als speed dat kan doen, voel je wel aan je lichaam wanneer het moe en uitgepukt raakt, dus je krijgt met pauzes houden op gevoel ook geen problemen met een fysieke crash.

Verder krijg je dikke tintelingen over je heen als dat met GHB gebeurt. Echter doet 4-FMP naar de wetenschap weet, niets met de Gaba receptor (alcohol en GHB werken hierop).

Het is dus qua gevoel een hele zijdezachte flow van MDMA+Speed+GHB, maar dan precies goed uitgebalanceerd naar mijn mening.

Nadelen van 4-FMP is wel bruxisme (bektrekken door teveel dopamine) en uitdroging. Echter is het allemaal weer niet in belachelijke hoeveelheid, dus ondanks de drogere mond kan je wel nog makkelijk urineren en enigsinds 'nattig' voedsel als spinazie stampot met ju eten. Je hebt wel minder honger, maar je kan jezelf er makkelijk toe zetten een heel bord leeg te eten. Muesli daarentegen heeft teveel droge dingen als noten en dat is niet naar binnen te krijgen.

Omdat de drug zo perfect (naar mijn mening dan; als je kneiterhard wilt pieken tot maximale waardes moet je MDMA nemen) uitgebalanceerd dat je dus geen dip krijgt (serotonine), geen kater (enkel hoofdpijn als je te weinig gedronken hebt; met glas water of twee gaat het gelijk over), geen geheugenproblemen (tijdens en na van de oxytocin) en geen lichamelijke crash.

Omdat het minder werkt worden mensen die normaal lichtelijk moeten kotsen ook veel minder misselijk ervan.

-------------------
NADELEN
-------------------
Echter probeer ik de drug niet te promoten en daarom zal ik ook de nadelen even graag willen behandelen.

Eerste nadeel is alcohol. Onder 4-FMP heb je totaal geen last van dronken voelen. Is de trip echter afgelopen dan kan je in een coma knallen en flink gaan kotsen. Ook droogt 4-FMP je uit door on anderen zweten (ook al kan je makkelijk naar de wc) en alcohol versterkt de uitdroging. Dus van de combi met alcohol (al doe je zo weinig dat je niet eens de effecten er naderhand van merkt) zorgt voor een flinke hoofdpijn kater van hier tot Tokyo!

Tweede nadeel is slaapgebrek. Boven de vanaf de 200 miligram pure poedervorm (98-100% puurheid (getest)) totaal niet meer slapen. Ondanks dat je voelt wanneer je je lichaam taxeert, voel je niet de moeheid en dit kan na een nacht fysieke inspanning tot een halve week onafgebruiken slapen leiden (niet als in een coma slapen, want je kan er gewoon uit, maar qua moeheid gevoel).

Derde nadeel is dat je niet van jezelf doorhebt, omdat je zo empatisch en helder tegelijk bent,
dat het wel aan je te zien in. Niet lichamelijk (je kan er in de euforie stadium wel bezweten handjes van krijgen) maar wel qua gedrag. Je durft heel erg veel en voelt je mega confident. Het is niet zo dat je net als bij mensen die cocaine nemen arrogant wordt, want je empatisch vermogen en blijheid compenseren, maar je gaat wel veel meer dingen ondernemen en spijt kunnen krijgen van je acties (je zal toch een keer een persoon nuchter moeten zien). Dit kan sociaal vreemd zijn op later tijdstip.

Vierde nadeel is dat net als met MDMA extreem geil kan voelen, maar je um niet omhoog krijgt (en vrouwen niet vochtig). In combi met erg confident zijn (meer dan met MDMA) ga je wel eens dingen proberen te regelen waar je spijt van kunt krijgen later. Als je dus van het mannelijke geslacht bent zul je dus in geval van sex viagra moeten nemen, maar dat verhoogt de hartslag nogal en door het stapelende effect van 4-FMP kan dit nogal eens heel erg funest zijn voor je hart. Wat ik doe bij nemen, bijpakken en combineren is altijd eerst mijn eigen hartslag meten met (letterlijk) de vinger aan de pol. (en een stopwatch).

Tot slot heb ik hier even de 'flow' van de trip van eenmalig MDMA en 4-FMP getekend en wat er gebeurt met de intensiteit als je 4-FMP bijpakt. Excuses voor de slechte paint teken skills...
Het past niet helemaal in de pagine hier, dus rechter muisknop op het plaatje opslaan als of openen in nieuwe tab :wink:


PS: Pak je te snel bij dan stapelt het geheel zich dus veel hoger op dan een normale piek! Let it godsnaam op je hartslag! Meet altijd met je vinger aan je pols je hartslag als je bij wilt pakken. Rond de 90 tot max 95 kan het wel. Hoger dan dat niet! Bij 120 heb je een probleem en kom je waarschijnlijk in de krant te staan als eerste 4-FMP dode. Meten doe je zo:
http://www.hartstichting.nl/hart_en_vat ... _hartslag/

----------------
GEVAARLIJK!!! (vanwege stapelende effect van 4-FMP! Die is vaak pas na 4-6uur in werking! Kan voor nare verwarring zorgen! Probeer dus eerst beide drugs appart alvorens je gaat combineren!)
----------------
Combineren met MDMA zou je als volgt moeten doen:
-0.00uur 120mg 4-FMP; (dit is de hoeveelheid dat ik um wel aardig voel, maar niet extreem)
-2.00uur halfje MDMA (als je ervaring hebt) van exact 90mg;
-4.00uur halfje MDMA (als het niet mega ingeslagen is @2.00uur) van exact 90mg;
-6.00uur halfje MDMA (kan nog net als 200mg geteste witte speakers gewend bent te nemen in halfjes zo ongeveer) van exact 90mg;
-8.00uur halfje MDMA (wil je dinsdag zelfmoord plegen ofzo?!)

Combineren met speed is kwestie van hartslag checken en dit effect vlakt alles af dus boring!

Combineren met blowen: heerlijk! :grin:
Klik om te vergroten...

Ik ken toevallig een goede vriend van me die wel eens een keer te ver is gegaan met de speed, want hij bleef steeds maar bijpakken, en voordat hij het wist had hij ineens een vreselijke dip, zat hij zonder energie, en kon je niet eens meer een gesprek met hem aangaan, zo wazig brabbelde hij, en een week na dat dat gebeurt was had hij weer een keer wat speed gepakt, alleen hij kreeg niet meer dat snelle energieke gevoel waardoor je je uithoudingsvermogen en spierkracht meer tot je limiet kon duwen, dus blijkbaar is er toen die ene keer iets goed mis gegaan van binnen, want ik ken niemand verder die gebruikt die dat energieke gevoel ineens mist

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."