#1
ketamine is een magisch middel. Ik vind Ketamine leuker/trippier dan 2-cb. ![:)]()
ketamine is een magisch middel. Kan 2-cb nog iets van leren.
Dit, absoluut.is het toch echt wel wat anders en eigenlijk gewoon echt niet te vergelijken?
Die twee zijn totaal anders en dus niet echt te vergelijken. Je zou ze zelfs elkaars tegenpolen kunnen noemen, keta vervaagt je emoties en gevoel van je lichaam en 2cb verstrekt juist je emoties en gevoel van je lichaam.Is het ook zo omdat ik keta gewend ben dat 2cb dan niet zo geweldig zal zijn, of is het toch echt wel wat anders en eigenlijk gewoon echt niet te vergelijken?
Daarnaast is het met 2cb zo dat de ene helft er extreem gevoelig voor is en de andere helft totaal niet, alleen weet je pas tot welke helft jij hoort als je het probeert. Behoor je tot de gevoelige groep dan is 15mg al een behoorlijke trip dosering en waarschijnlijk teveel op een feest.
Grappig, vind keta niet eens in de buurt komen haha. 2C-B is zo ongelofelijk leuk en bijzonder.. Ook vind ik 2CB juist trippier, maar goed. Smaken verschillen en iedereen vind iets anders leuk ofc.ketamine is een magisch middel. Ik vind Ketamine leuker/trippier dan 2-cb.![]()
Nee. 2C-B is compleet anders dan ketamine, niet te vergelijken. De combinatie is leuk, maar 2C-B is veel te heftig voor op een festival of feest als je er nog geen ervaring mee hebt. Psychedelica is sowieso iets dat je liever eerst thuis moet proberen voordat je het buitenshuis gaat nemen - al die verschillende mensen om je heen kunnen je namelijk behoorlijk paranoïde maken. Als je het niet bij jezelf thuis kunt proberen zou ik toch aanraden om het dan bij een vriend of vriendin thuis te proberen.
Keta probeer je toch ook beter eerst op rustige setting.
Ben wel benieuwd hoe het is op een festival. Mij werd keer op keer afgewezen dit te doen, de 1e keer, op een festival. Dus ben ik in een thuis setting begonnen. Ik begon zeer laag met 10-13 mg omdat ik niet echt houdt van trippen, maar achteraf was het wel geinig. Als ik 2-cb doe heb ik zeker 2 tot 4 pillen nodig van 18mg om een paar kleuren te zien met een woosj effect. Lijkt mij eigenlijk prima te doen op een festival.Nee. 2C-B is compleet anders dan ketamine, niet te vergelijken. De combinatie is leuk, maar 2C-B is veel te heftig voor op een festival of feest als je er nog geen ervaring mee hebt. Psychedelica is sowieso iets dat je liever eerst thuis moet proberen voordat je het buitenshuis gaat nemen - al die verschillende mensen om je heen kunnen je namelijk behoorlijk paranoïde maken. Als je het niet bij jezelf thuis kunt proberen zou ik toch aanraden om het dan bij een vriend of vriendin thuis te proberen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."