#1
Hoi @Buu verwijder die passage maar even. Ook gratis drugs aanbieden is niet toegestaan.
Op psychonaut staat bij affection/empathy wel dat het overheenkomt met de affiniteit van MDMA. Of ze hebben dit aangepast, zou kunnen hoor..Ik had de 3-FEA Psychonautwiki al wel eens gelezen maar als je een substantie als Methylone neemt staat er ook bij de beschrijving dat deze een vrij zwakke serotonine releaser is en sterke heropname remmer en dat deze om die reden wel eens geopperd is als antidepressiva. In de praktijk zijn de serotonine gerelateerde effecten van Methylone toch wel duidelijk merkbaar.
Ik heb ook even geen tijd om alle bronnen te checken. Maar kunnen we receptor binding bij dieren extrapoleren naar mensen? Doorgaans werkt dat niet zo.
Psychonautwiki was ik natuurlijk van op de hoogte, maar vind de doseringen daar altijd erg raar.
We gaan het mee maken zaterdag. Ik hoop dat het in de buurt van 4-FA komt. Het pure MDMA gevoel ben ik niet echt naar op zoek, maar die tintelingen wanneer 4-FA begint te werken kan niks tegen op.
Wat jammer zeg!! Andere stof dan maar..Nou vandaag op Resonate de 3-FEA genomen. Net voor het naar binnen gaan een klein sleutelpuntje nasaal wat niks deed. Vervolgens een capsule van 150mg genomen. Het deed eigenlijk helemaal niks, ik had de tijd genoteerd en na twee uur voelde ik nog helemaal niks behalve ietwat vermoeidheid, m’n benen voelde wel licht aan tho.
Voor m’n gevoel ging m’n hart flink tekeer, even op m’n smartwatch gekeken en die gaf 145 aan terwijl ik al minstens 5 minuten niet had gedanst. Uit schrik even gaan zitten en met m’n eigen hand m’n hartslag op gaan meten omdat ik het niet kon geloven, maar met m’n eigen hand kwam ik ook rond de 140 uit. Vervolgens bijna een uur lang op een bankje gezeten, verscheidene keren gecheckt en elke keer zat ik rond de 130-145, zonder inspanning dus. Naar mate de avond vorderde heb ik een paar momenten gehad van +/-80bpm, maar doorgaans was het 120+). Nu 03:00 (zo’n 11 uur later, en na 20mg oxazepam) zit ik nog steeds op 110bpm. Verder gedurende dag wel een klein beetje amfetamine, zo’n 100mg aangezien de 3-FEA nul effect had. Dus of de hoge hartslag daar nu naar aan te wijden is is de vraag, maar de initiële gestoord hoge hartslag zeker wel.
Ik ga het niet nog een keer gebruiken, dus of iemand moet zich geroepen voelen; dan doneer ik het je, anders gaat het in the trash bin.
tldr; lijkt voor geen meter op 4-FA of MDMA, had net zo goed bakpoeder kunnen zijn wat je hartslag extreem doet verhogen.
Ik ben inderdaad van op de hoogte dat verkoop uiteraard niet mag, maar in dit geval ben ik bereid om het als liefdadigheid weg te geven aan iemand die wel interesse heeft. Als dit ook tegen de forum regels strijdt, my bad.Wat jammer zeg!! Andere stof dan maar..
Ik geloof niet dat je het mag aanbieden op dit forum, dus zou die zinnetjes weghalen ivm de forumregels..
Verder gek van je hartslag ook.. daar had ik geen last van onlangs dat ik het wel duidelijk voelde
My bad. Editen kan echter niet, kan jij het voor me wijzigen?Hoi @Buu verwijder die passage maar even. Ook gratis drugs aanbieden is niet toegestaan.
Ook gratis drugs aanbieden is niet toegestaan.
Ik zat te denken om mijn 4-FA dosis te evenaren, maar dat is wellicht iets te hoog. Ik ga voor de 150mg en wellicht een puntje nasaal er bij om het effect af te tasten. Thanks StonoIk heb het twee keer gedaan. Een keer nassaal om het uit te testen (lage dosis). De andere keer was het een "nexus"flip met 2C-C. Dit was erg bijzonder en ook oraal genomen. Lijkt erg op MDMA, alleen is MDMA energieker naar mijn mening. Ook kwam het iets subtieler over. Ik geloof dat ik in totaal 100- 150mg heb genomen. Hoge dosis, maar dit voelde niet als heel heftig of gevaarlijk.
Geen probleem, veel plezier!Ik zat te denken om mijn 4-FA dosis te evenaren, maar dat is wellicht iets te hoog. Ik ga voor de 150mg en wellicht een puntje nasaal er bij om het effect af te tasten. Thanks Stono![]()
3-FA heeft dus vrijwel geen serotonine affiniteit. Hoe zou je de 3-FEA serotonine affiniteit inschatten afgaand op die ervaring vergeleken met bijvoorbeeld 4-FA of MDMA? Relatief mild op cardiovasculair vlak dus van wat ik begrijp?Ik geloof dat ik in totaal 100- 150mg heb genomen. Hoge dosis, maar dit voelde niet als heel heftig of gevaarlijk.
Will do.Geen probleem, veel plezier!
Stuur even hoe het was als je geen rapport gaat schrijven
Helaas nog geen 4-FA geprobeerd...3-FA heeft dus vrijwel geen serotonine affiniteit. Hoe zou je de 3-FEA serotonine affiniteit inschatten afgaand op die ervaring vergeleken met bijvoorbeeld 4-FA of MDMA? Relatief mild op cardiovasculair vlak dus van wat ik begrijp?
Beetje fatsoenlijk 4-FA alternatief eventueel?
3-FEA?3-FPM (niet 3-FA).
Serotonine affiniteit van 3-FA is verwaarloosbaar.3-FA schijnt inderdaad veel minder op serotonine te werken.
Een sterke serotonine releaser zal vrijwel altijd prettiger aanvoelen dan een substantie dat meer selectief is voor noradrenaline en dopamine.Hoewel ik MDMA toch net even wat meer vind..
Dat zal.In combinatie met 2C-C was het echt heel fijn, een hele makkelijke, euforische trip die toch wel wat therapeutisch was.
Erg leuk stofje, heeft denk ik puntje bij paaltje wel mijn voorkeur boven MDMA al blijft de ultieme serotonine knaller wel uniek natuurlijk. Misbruik potentieel is met 4-FA ook wel een dingetje.Zal binnenkort aan 4-FA proberen te komen, hoewel dat steeds lastiger word. Denk dat ik nog wel iemand ken.
Neee 3-FPM.3-FEA?
Nee 3-FPM...3-FEA?![]()
3-FA of van 3-FEA? 3-FA heeft weinig serotonine, 3-FEA bijna net zoveel als MDMA. Ik gok 80-90% van MDMA.Serotonine affiniteit van 3-FEA is verwaarloosbaar
Het is juist bijna niet up, vooral serotonine. MDMA heeft veel meer adrenaline en dopamine dan 3-FEA.Een sterke serotonine releaser zal vrijwel altijd prettiger aanvoelen dan een substantie dat meer selectief is voor noradrenaline en dopamine.
Ik bedoel hier dat 3-FEA aanzienlijk meer empatatisch is. Niet 4-FA. Ben erg moe en zie nu dat het een beetje warrig is.Het is aanzienlijk meer empatischer dan speed, 3-FPM (niet 3-FA).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."