#1
Will do.Geen probleem, veel plezier!
Stuur even hoe het was als je geen rapport gaat schrijven
Will do.Geen probleem, veel plezier!
Stuur even hoe het was als je geen rapport gaat schrijven
Helaas nog geen 4-FA geprobeerd...3-FA heeft dus vrijwel geen serotonine affiniteit. Hoe zou je de 3-FEA serotonine affiniteit inschatten afgaand op die ervaring vergeleken met bijvoorbeeld 4-FA of MDMA? Relatief mild op cardiovasculair vlak dus van wat ik begrijp?
Beetje fatsoenlijk 4-FA alternatief eventueel?
3-FEA?3-FPM (niet 3-FA).
Serotonine affiniteit van 3-FA is verwaarloosbaar.3-FA schijnt inderdaad veel minder op serotonine te werken.
Een sterke serotonine releaser zal vrijwel altijd prettiger aanvoelen dan een substantie dat meer selectief is voor noradrenaline en dopamine.Hoewel ik MDMA toch net even wat meer vind..
Dat zal.In combinatie met 2C-C was het echt heel fijn, een hele makkelijke, euforische trip die toch wel wat therapeutisch was.
Erg leuk stofje, heeft denk ik puntje bij paaltje wel mijn voorkeur boven MDMA al blijft de ultieme serotonine knaller wel uniek natuurlijk. Misbruik potentieel is met 4-FA ook wel een dingetje.Zal binnenkort aan 4-FA proberen te komen, hoewel dat steeds lastiger word. Denk dat ik nog wel iemand ken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."