#1
Hallo mensen.
Ik ben geïnteresseerd geraakt in 4fma omdat ik van vrienden begrepen heb dat de effecten van 4fma langer aanhouden dan die van MDMA. Ook heb ik begrepen van vrienden dat je ten opzichte van MDMA minder pieken en dalen en dus een meer stabiel gevoel ervaart. Deze twee aspecten, de langere duur en de meer constante ervaring, spreken mij wel aan. Vooral de langere duur klinkt interessant, omdat de vermoeidheid meestal wel toeslaat in de laatste paar uurtjes van een feest.
Ik was eigenlijk benieuwd naar de schadelijkheid van het gebruik van 4fma ten opzichte van MDMA bij een goede maar niet buitensporig hoge dosis, bij eenmalig gebruik of met minimaal 3 maanden tussenpauze. Ik heb het dan over een dosis MDMA van ong 1.5 keer je lichaamsgewicht, in milligrammen. Ik meen dat de dosis bij 4fma vergelijkbaar zou moeten zijn? Ook als niet exact bekend is wat de gevolgen op lange termijn zijn, was ik wel benieuwd of er hier mensen zijn die in ieder geval een indicatie kunnen geven zodat ik een afweging kan maken.
Overigens overweeg ik helemaal te stoppen met het gebruik van MDMA of andere serotonineslurpende drugs omdat ik simpelweg niet weet wat de effecten op de lange termijn zijn en omdat ik goede dingen heb gehoord over een heleboel andere drugs die waarschijnlijk minder schadelijk zouden zijn (zoals 2cb of ketamine). Echter is mijn kennis over drugs zeer beperkt en dus zal ik me eerst verder moeten verdiepen. En ja, ik weet dat ik me beter had kunnen verdiepen in drugs voordat ik ze ging gebruiken, maar beter laat dan nooit.
Disclaimer: voorlopig ga ik niet naar feestjes toe, vanwege het heersende corona virus. Ik wil mezelf alleen informeren.
Ik ben geïnteresseerd geraakt in 4fma omdat ik van vrienden begrepen heb dat de effecten van 4fma langer aanhouden dan die van MDMA. Ook heb ik begrepen van vrienden dat je ten opzichte van MDMA minder pieken en dalen en dus een meer stabiel gevoel ervaart. Deze twee aspecten, de langere duur en de meer constante ervaring, spreken mij wel aan. Vooral de langere duur klinkt interessant, omdat de vermoeidheid meestal wel toeslaat in de laatste paar uurtjes van een feest.
Ik was eigenlijk benieuwd naar de schadelijkheid van het gebruik van 4fma ten opzichte van MDMA bij een goede maar niet buitensporig hoge dosis, bij eenmalig gebruik of met minimaal 3 maanden tussenpauze. Ik heb het dan over een dosis MDMA van ong 1.5 keer je lichaamsgewicht, in milligrammen. Ik meen dat de dosis bij 4fma vergelijkbaar zou moeten zijn? Ook als niet exact bekend is wat de gevolgen op lange termijn zijn, was ik wel benieuwd of er hier mensen zijn die in ieder geval een indicatie kunnen geven zodat ik een afweging kan maken.
Overigens overweeg ik helemaal te stoppen met het gebruik van MDMA of andere serotonineslurpende drugs omdat ik simpelweg niet weet wat de effecten op de lange termijn zijn en omdat ik goede dingen heb gehoord over een heleboel andere drugs die waarschijnlijk minder schadelijk zouden zijn (zoals 2cb of ketamine). Echter is mijn kennis over drugs zeer beperkt en dus zal ik me eerst verder moeten verdiepen. En ja, ik weet dat ik me beter had kunnen verdiepen in drugs voordat ik ze ging gebruiken, maar beter laat dan nooit.
Disclaimer: voorlopig ga ik niet naar feestjes toe, vanwege het heersende corona virus. Ik wil mezelf alleen informeren.