Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStimulerende RC's zonder effect op serotonine

Stimulerende RC's zonder effect op serotonine

75 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Tnx! Ik heb 2FMA besteld. Zal nog laten weten hoe het bevallen is. Heb ook gelezen dat het 11 uur doorwerkt, zoals speed. Is dat zo?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@Natozlato
Zoals ik reeds zei heb ik alleen ervaring met 4-fmph op dat gebied dus ik zou niet weten hoe lang 2fma werkt.

Ik vind speed top, kan altijd aan pure komen voor een mooi prijsje dus ben ik voorzien qua uppers en is er totaal geen noodzaak om op zoek te gaan naar een RC vervanger.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het idee van de 3-maandenregel is natuurlijk niet per se dat je de rest van de tijd dan kunt opvullen met andere drugs :wink:

Dus ik zou het breder trekken, niet alleen maximaal eens in de drie maanden MDMA of serotonerge drugs. Liever: maximaal eens in de drie maanden een neurotoxisch middel. Want neurotoxiciteit = schade die nooit meer helemaal herstelt. En je wil niet elk weekend je hersenen permanent beschadigen.

Welke drugs zijn neurotoxisch dan?
Dan gaat het met name om stimulerende middelen zoals amfetamine, cocaïne, methamfetamine, MDA, en waarschijnlijk ook de drug die je net besteld hebt: 2-FMA.

Ik verwacht overigens dat 2-FMA ook affiniteit heeft voor serotonine. Maar ik heb net even gezocht via scholar.google voor je, maar helaas, er is nog geen onderzoek gedaan naar de bindingsaffiniteit van 2-FMA. Lang verhaal kort: we hebben geen idee hoe 2-FMA werkt.

In het boek Uit je Bol staat een (maximale) frequentie van middelengebruik opgenoemd per jaar:
-4 keer MDMA (reken daar ook maar de andere stimulanten bij)
-2 keer LSD
-4 keer kaalkopjes
-1-2 keer per jaar mescaline
-1 keer per jaar ketamine
-DMT zo nu en dan

Maar dan houd ik er wel rekening mee dat de schrijvers van uit je Bol (inwoners van Ruigoord) dagelijks blowen :P
Over alcohol en benzo's reppen ze überhaupt niet in dat overzichtje.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Natozlato zei:
Tnx! Ik heb 2FMA besteld. Zal nog laten weten hoe het bevallen is. Heb ook gelezen dat het 11 uur doorwerkt, zoals speed. Is dat zo?
Klik om te vergroten...

Kijk en lees in ieder geval eerst even dit voor je het doet.

https://thedrugclassroom.com/video/2-fluoromethamphetamine-2-fma/
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@Neo-Shulginist
Echt, ik sta met mijn mond vol tanden dat iemand met jouw kennis met 'uit je bol' komt aanzetten, een flutboekwerkje van niks. Heb m zelf ook, en als ik wil lachen pak ik die nog wel eens...

Van jouw 8 genoemde drugs is de helft niet eens een beetje neurotoxologisch, laat me niet lachen.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#6
benzzzy zei:
2c-e is een 5ht2a agonist en werkt in op serotonine 🙄
Klik om te vergroten...

aha!..
deze stof correspondeert dan gewoon goed met mij denk..
nul last, kater, nasleep, dip met welke dosage dan ook.
g
gomegaLid
01-01-2024, 00:00
#7
benzzzy zei:
2c-e is een 5ht2a agonist en werkt in op serotonine 🙄
Klik om te vergroten...
2C-E werkt niet op je serotonine zelf: het zorgt er dus niet voor dat de hoeveelheid serotonine in je brein toeneemt en daardoor is de 3 maanden regel niet van toepassing. Echter is het geen stimulant, maar een psychedelica, al kan het wel een (licht) stimulerend effect hebben.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mdma, van Deze stimulant krijg ik maar weinig hoogte.
In mijn geval is het nemen van deze drug totaal opmerkzaam, omdat ik medicatie gebruik die deze drug remt.
Maar, waar ik het meest moeite mee heb, dat is wel het gegeven dat er nogal wat narigheden aan het mdma gebruik schijnen te kleven zo a la een vette kater, tandenknarsen, moeilijk kunnen plassen, en ik denk nog veel meer, die ikzelf i.i.g. niet wil.
Zoals slapeloosheid. Daar heb ik al meer dan genoeg van mogen beleven..
Is dat goedje er wellicht in de hoek van de rc's te benaderen? Niet 6APB?
Zo maar eens een vraag...
D
Dexx87Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb nog niet alles gelezen maar maakt me nieuwsgierig.

Stel mn vraag hier als k een andere topic moet openen prima

Maar is er iets anders op de markt wat dicht bij deze werking komt?:

Methylfenidaat is een wekamine en maakt in de hersenen dopamine vrij, dat op zijn beurt door een synthesereactie wordt omgevormd naar noradrenaline. Methylfenidaat remt de dopamine-reuptaketransporter (DAT) en norepinefrine-reuptaketransporter (NET) in de prefrontale cortex. Hierdoor wordt er minder dopamine en noradrenaline heropgenomen uit de synaps, waardoor het tekort aan deze stoffen gecompenseerd wordt.


Of verschillende producten kan combineren tot deze werking ?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Legio Patria Nostra zei:
Mdma, van Deze stimulant krijg ik maar weinig hoogte.
In mijn geval is het nemen van deze drug totaal opmerkzaam, omdat ik medicatie gebruik die deze drug remt.
Maar, waar ik het meest moeite mee heb, dat is wel het gegeven dat er nogal wat narigheden aan het mdma gebruik schijnen te kleven zo a la een vette kater, tandenknarsen, moeilijk kunnen plassen, en ik denk nog veel meer, die ikzelf i.i.g. niet wil.
Zoals slapeloosheid. Daar heb ik al meer dan genoeg van mogen beleven..
Is dat goedje er wellicht in de hoek van de rc's te benaderen? Niet 6APB?
Zo maar eens een vraag...
Klik om te vergroten...
Kater, tandenknarsen, moeilijk plassen en slapeloosheid heb ik allemaal geen last van.

Ik kan je aanraden om eerst mdma te proberen en dan pas 6apb. Met mdma ben je 3 uurtjes zoet maar met 6apb kan dit al snel een dikke 6tot 12 uur zijn.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Aphp
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Legio Patria Nostra zei:
Mdma, van Deze stimulant krijg ik maar weinig hoogte.
In mijn geval is het nemen van deze drug totaal opmerkzaam, omdat ik medicatie gebruik die deze drug remt.
Maar, waar ik het meest moeite mee heb, dat is wel het gegeven dat er nogal wat narigheden aan het mdma gebruik schijnen te kleven zo a la een vette kater, tandenknarsen, moeilijk kunnen plassen, en ik denk nog veel meer, die ikzelf i.i.g. niet wil.
Zoals slapeloosheid. Daar heb ik al meer dan genoeg van mogen beleven..
Is dat goedje er wellicht in de hoek van de rc's te benaderen? Niet 6APB?
Zo maar eens een vraag...
Klik om te vergroten...
Zolang je aan de anti-depressiva zit kun je beter geen serotonine slurpende drugs nemen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Daar heb je 1000% gelijk in.
Helaas...voor mij.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#14
benzzzy zei:
A-php
Klik om te vergroten...
Op de RC Reddit sprak PV_superfiend zijn voorkeur uit voor MD-PHP (freebase) en dat is wel iemand met aardig wat kennis op gebied van PVs.

MD-PHP heeft echter waarschijnlijk een meer trippy randje meer vergelijkbaar aan MDPV (dan A-PVP).
M
MegadudeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik gebruik altijd alfa liponzuur om oxidatieve stress zoveel mogelijk te voorkomen en/of te herstellen.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Megadude zei:
Ik gebruik altijd alfa liponzuur om oxidatieve stress zoveel mogelijk te voorkomen en/of te herstellen.
Klik om te vergroten...
Aminozuur waarmee het lichaam monoamines kan aanmaken, vooral voor herstel van gerelateerde neurotransmitters (en neuromodulators) dus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."