#1
Tnx! Ik heb 2FMA besteld. Zal nog laten weten hoe het bevallen is. Heb ook gelezen dat het 11 uur doorwerkt, zoals speed. Is dat zo?
Tnx! Ik heb 2FMA besteld. Zal nog laten weten hoe het bevallen is. Heb ook gelezen dat het 11 uur doorwerkt, zoals speed. Is dat zo?
2c-e is een 5ht2a agonist en werkt in op serotonine 🙄
2C-E werkt niet op je serotonine zelf: het zorgt er dus niet voor dat de hoeveelheid serotonine in je brein toeneemt en daardoor is de 3 maanden regel niet van toepassing. Echter is het geen stimulant, maar een psychedelica, al kan het wel een (licht) stimulerend effect hebben.2c-e is een 5ht2a agonist en werkt in op serotonine 🙄
Kater, tandenknarsen, moeilijk plassen en slapeloosheid heb ik allemaal geen last van.Mdma, van Deze stimulant krijg ik maar weinig hoogte.
In mijn geval is het nemen van deze drug totaal opmerkzaam, omdat ik medicatie gebruik die deze drug remt.
Maar, waar ik het meest moeite mee heb, dat is wel het gegeven dat er nogal wat narigheden aan het mdma gebruik schijnen te kleven zo a la een vette kater, tandenknarsen, moeilijk kunnen plassen, en ik denk nog veel meer, die ikzelf i.i.g. niet wil.
Zoals slapeloosheid. Daar heb ik al meer dan genoeg van mogen beleven..
Is dat goedje er wellicht in de hoek van de rc's te benaderen? Niet 6APB?
Zo maar eens een vraag...
Zolang je aan de anti-depressiva zit kun je beter geen serotonine slurpende drugs nemen.Mdma, van Deze stimulant krijg ik maar weinig hoogte.
In mijn geval is het nemen van deze drug totaal opmerkzaam, omdat ik medicatie gebruik die deze drug remt.
Maar, waar ik het meest moeite mee heb, dat is wel het gegeven dat er nogal wat narigheden aan het mdma gebruik schijnen te kleven zo a la een vette kater, tandenknarsen, moeilijk kunnen plassen, en ik denk nog veel meer, die ikzelf i.i.g. niet wil.
Zoals slapeloosheid. Daar heb ik al meer dan genoeg van mogen beleven..
Is dat goedje er wellicht in de hoek van de rc's te benaderen? Niet 6APB?
Zo maar eens een vraag...
Op de RC Reddit sprak PV_superfiend zijn voorkeur uit voor MD-PHP (freebase) en dat is wel iemand met aardig wat kennis op gebied van PVs.A-php
Aminozuur waarmee het lichaam monoamines kan aanmaken, vooral voor herstel van gerelateerde neurotransmitters (en neuromodulators) dus.Ik gebruik altijd alfa liponzuur om oxidatieve stress zoveel mogelijk te voorkomen en/of te herstellen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."