#1
2c-e is een 5ht2a agonist en werkt in op serotonine 🙄
aha!..
deze stof correspondeert dan gewoon goed met mij denk..
nul last, kater, nasleep, dip met welke dosage dan ook.
2c-e is een 5ht2a agonist en werkt in op serotonine 🙄
2C-E werkt niet op je serotonine zelf: het zorgt er dus niet voor dat de hoeveelheid serotonine in je brein toeneemt en daardoor is de 3 maanden regel niet van toepassing. Echter is het geen stimulant, maar een psychedelica, al kan het wel een (licht) stimulerend effect hebben.2c-e is een 5ht2a agonist en werkt in op serotonine 🙄
Kater, tandenknarsen, moeilijk plassen en slapeloosheid heb ik allemaal geen last van.Mdma, van Deze stimulant krijg ik maar weinig hoogte.
In mijn geval is het nemen van deze drug totaal opmerkzaam, omdat ik medicatie gebruik die deze drug remt.
Maar, waar ik het meest moeite mee heb, dat is wel het gegeven dat er nogal wat narigheden aan het mdma gebruik schijnen te kleven zo a la een vette kater, tandenknarsen, moeilijk kunnen plassen, en ik denk nog veel meer, die ikzelf i.i.g. niet wil.
Zoals slapeloosheid. Daar heb ik al meer dan genoeg van mogen beleven..
Is dat goedje er wellicht in de hoek van de rc's te benaderen? Niet 6APB?
Zo maar eens een vraag...
Zolang je aan de anti-depressiva zit kun je beter geen serotonine slurpende drugs nemen.Mdma, van Deze stimulant krijg ik maar weinig hoogte.
In mijn geval is het nemen van deze drug totaal opmerkzaam, omdat ik medicatie gebruik die deze drug remt.
Maar, waar ik het meest moeite mee heb, dat is wel het gegeven dat er nogal wat narigheden aan het mdma gebruik schijnen te kleven zo a la een vette kater, tandenknarsen, moeilijk kunnen plassen, en ik denk nog veel meer, die ikzelf i.i.g. niet wil.
Zoals slapeloosheid. Daar heb ik al meer dan genoeg van mogen beleven..
Is dat goedje er wellicht in de hoek van de rc's te benaderen? Niet 6APB?
Zo maar eens een vraag...
Op de RC Reddit sprak PV_superfiend zijn voorkeur uit voor MD-PHP (freebase) en dat is wel iemand met aardig wat kennis op gebied van PVs.A-php
Aminozuur waarmee het lichaam monoamines kan aanmaken, vooral voor herstel van gerelateerde neurotransmitters (en neuromodulators) dus.Ik gebruik altijd alfa liponzuur om oxidatieve stress zoveel mogelijk te voorkomen en/of te herstellen.
Ik ben wel nieuwsgierig of je de LSD richtlijn dus dan ook terecht maximaal 2x per jaar vindt, sorry kan het niet laten.![]()
Ik vraag mij ook af wanneer men ook eerlijk is over alle SSRI's/SNRI's/tricyclische antidepressiva, antipsychotica, Ritalin en wat er allemaal meer vrijelijk wordt uitgedeeld als snoepjes. Oh wacht, daar zijn natuurlijk te grote belangen mee gemoeid.Het idee van de 3-maandenregel is natuurlijk niet per se dat je de rest van de tijd dan kunt opvullen met andere drugs
Dus ik zou het breder trekken, niet alleen maximaal eens in de drie maanden MDMA of serotonerge drugs. Liever: maximaal eens in de drie maanden een neurotoxisch middel. Want neurotoxiciteit = schade die nooit meer helemaal herstelt. En je wil niet elk weekend je hersenen permanent beschadigen.
Welke drugs zijn neurotoxisch dan?
Dan gaat het met name om stimulerende middelen zoals amfetamine, cocaïne, methamfetamine, MDA, en waarschijnlijk ook de drug die je net besteld hebt: 2-FMA.
Ik verwacht overigens dat 2-FMA ook affiniteit heeft voor serotonine. Maar ik heb net even gezocht via scholar.google voor je, maar helaas, er is nog geen onderzoek gedaan naar de bindingsaffiniteit van 2-FMA. Lang verhaal kort: we hebben geen idee hoe 2-FMA werkt.
In het boek Uit je Bol staat een (maximale) frequentie van middelengebruik opgenoemd per jaar:
-4 keer MDMA (reken daar ook maar de andere stimulanten bij)
-2 keer LSD
-4 keer kaalkopjes
-1-2 keer per jaar mescaline
-1 keer per jaar ketamine
-DMT zo nu en dan
Maar dan houd ik er wel rekening mee dat de schrijvers van uit je Bol (inwoners van Ruigoord) dagelijks blowen :P
Over alcohol en benzo's reppen ze überhaupt niet in dat overzichtje.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."