#1
Ik leg m'n zakje altijd in m'n vijzel. Binnen een paar seconden is het fijn poeder.
Ja dat heb ik zo straks ook geconstateerd, alleen kreeg ik de indruk dat deze crushers nog vrij grof poeder produceren. Weet je toevallig een die echt goed fijn maakt?Als je Google'ed op 'Poeder Grinder' ga je op je eerste linkje al tegenkomen wat je zoekt.![]()
Ja dat heb ik zo straks ook geconstateerd, alleen kreeg ik de indruk dat deze crushers nog vrij grof poeder produceren. Weet je toevallig een die echt goed fijn maakt?
Alsnog bedankt voor de reactie![]()
Gwn met uw kaart platdrukken.
A4tje ertussen doet wonderen of een zakje.Met dikke harde brokken die soms 1cm ofzo zijn gaat dit niet; dan moet je crushen.
Gooi je het daarna wel in een nieuw zakje ? Komt vaak zat voor dat er een scheurtje in het zakje onstaat en dan heb je meer verlies.Bij keta sla ik het altijd terwijl het nog in het gripzakje zit met een zwaar object kapot. Misschien werkt dat? Anders heb je altijd verlies.
Ja klopt, doe het daarna meestal in een sealtje. Die zakjes zijn toch niet handig.Gooi je het daarna wel in een nieuw zakje ? Komt vaak zat voor dat er een scheurtje in het zakje onstaat en dan heb je meer verlies.
A4tje ertussen doet wonderen of een zakje.
Ligt ook aan de grote van het brok natuurlijk. Je vouwt een a4tje dubbel of 2x dubbel wat jij zelf fijner vind ik prefeer gewoon 1x en gewoon drukken met een pasje hard. Lukt dit niet zou je altijd met iets lomper zachtjes erop kunnen tikken en op nieuw proberen.Leg uit? Vouw het A4'tje dan paar keer dubbel, brok ertussen, en dan met de kaart?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."