Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"djiego zei: klinkt als een open deur misschien; Voor al die snuifwaren die slecht zijn voor je neus en/of de boel uiteindelijk verstoppen; altijd 2 flesjes neusspray; - 1 met een zoutoplossing om regelmatig na te 'spoelen' - 1 met xylometazoline om de boel radicaal open te spuiten als het neusgat uiteindelijk onherroepelijk dicht zit en je wilt blijven snuiven ipv pluggen of oraal. Bekijk bijlage 39148 Klik om te vergroten... Is snuiven nog wel effectief als je neusspray gebruikt? Neusspray zorgt ervoor dat de bloedvaten in het slijmvlies zich samentrekken en daardoor neemt de bloedtoevoer af. Het lijkt me dat er dan veel minder wordt opgenomen?"
"Tussen 2 lepels drukken werkt bij mij altijd wel goed."