Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke RC lijkt het meeste op ketamine?

Welke RC lijkt het meeste op ketamine?

33 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#1
2fdck, dck, Methoxamine ? etc?

Hoor graag jullie antwoorden
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#2
2F-O-PCM (/2F-DCK) lijkt het meest op 2C-O-PCM (/Ketamine).

Ik acht de kans aanwezig dat 2B-O-PCM zelfs nog sterker gelijkend is qua effecten aan 2C-O-PCM (/Ketamine).
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jmths zei:
2F-O-PCM (/2F-DCK) lijkt het meest op 2C-O-PCM (/Ketamine).

Ik acht de kans aanwezig dat 2B-O-PCM zelfs nog sterker gelijkend is qua effecten aan 2C-O-PCM (/Ketamine).
Klik om te vergroten...
2F-O-PCM of 2C-O-PCM ?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ja, 3-meo-pcp of 3-ho-pcp + o-pce is de biznax mensen.. haal het, nu het nog kan.. hoef je straks niet te huilen 😂
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#5
MDMAZING zei:
2F-O-PCM of 2C-O-PCM ?
Klik om te vergroten...
2F-DCK lijkt het meest op Ketamine en Ketamine is Ketamine. :grimacing:
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#6
What about Methoxetamine ? Lees daar ook goeie dingen over
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
MDMAZING zei:
What about Methoxetamine ? Lees daar ook goeie dingen over
Klik om te vergroten...
Is illegaal en lastig te krijgen, maar volgens vele veel leuker dan ketamine.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
MXE is veel beter qua werking dan ketamine, maar daar ga je niet zo een twee drie aankomen.

Ik prefereer o-pce, 3meo-pce, 3meo-pcp en 3ho-pcp ook boven keta. Want ketamine geeft mij altijd zo'n kop vol mist in de comedown, en daar heb ik geen last van als ik die rc-disso's doe. Dan zijn de door mij genoemde disso's ook nog meer dan een factor 10 goedkoper dan ketamine per dosering omdat die veel en veel potenter zijn, uit een gram haal je zo 50 doseringen terwijl ik uit een gram keta maar 4 doseringen haal.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#9
MDMAZING zei:
What about Methoxetamine ? Lees daar ook goeie dingen over
Klik om te vergroten...
MXM lijkt meer op Ketamine aangezien die allebei een methylgroep aan de staart / het N atoom hebben waar MXE een ethylgroep aan de staart / het N atoom heeft.

Vergeleken met MXM heeft Ketamine een chloor atoom op de 2 positie van de benzeenring en heeft MXM een Methoxygroep op de 3 positie van de benzeenring. MXM heeft een vergelijkbare potentie in gewicht, opkomst van effecten en duratie aan Ketamine. Waar MXE dus meer potent is in gewicht, langzamer opkomt en een langere duratie heeft dan Ketamine.

MXM en MXE faciliteren dus lichte serotonine heropname remming waar Ketamine in verhouding iets meer 'atypisch dopamine agonisme' lijkt te faciliteren.

Dat gezegd hebbende lijkt 2F-O-PCM / 2F-DCK natuurlijk aanzienlijk meer op Ketamine zowel qua structuur als qua werking.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb je met 2fdck ketamine dezelfde tolernatie als normale ketamine? Mijn normale is best wel hoog.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
MDMAZING zei:
Ketamine? Denk 2 weken terug ofzo
Klik om te vergroten...
vond je het leuk ?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Kut Ket. Heb nu 22 dagen niet gebruikt maar heb er gelukkig ook weinig behoefte aan op het moment. Gaat echt met vlagen ook. Wanneer heb jij voor het laatst genomen?
Klik om te vergroten...
Ketamine? Denk 2 weken terug ofzo
D
DingleberryLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vond Methoxetamine ook erg leuk spul, gaf me toch iets meer een vaag trippy gevoel terwijl ik van Ketamine vooral wegzakte in een diepe grot (wat soms best leuk is). Methox was iets waar je met vrienden nog eens een bijzondere avond op kon hebben maar ketamine vind ik dan weer minder geschikt in sociale setting.
Heb nu eens 2F-DCK besteld, lees wat gemengde ervaringen, van 'dit is het meest comfortabele ooit' tot 'dit is fucking saai' maar lijkt me desalniettemin leuk om te proberen.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#14
zelf heb ik nog geen dissociatief middel ontdekt dat in de buurt komt van ketamine. Ja, 2f-dck, maar dat is ketamine zonder het psychedelische. 2f-dck vond ik erg dissociatief, maar erg leeg verder. Op ketamine ga je tenminste nog een beetje reizen. Dat is met 2f-dck wel even anders. 3meopcp en 3meopce vond ik duivelse disso's. Het maakt mij manisch in mijn denken, en dat is best wel verknipt. Nee, geef mij maar gewoon echte goede keta :)
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jmths zei:
2F-O-PCM (/2F-DCK) lijkt het meest op 2C-O-PCM (/Ketamine).

Ik acht de kans aanwezig dat 2B-O-PCM zelfs nog sterker gelijkend is qua effecten aan 2C-O-PCM (/Ketamine).
Klik om te vergroten...
Apart dat wanneer je deze structuur namen googled je niks vindt.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
MDMAZING zei:
Heb je met 2fdck ketamine dezelfde tolernatie als normale ketamine? Mijn normale is best wel hoog.
Klik om te vergroten...
Wil ik ook wel weten! Ik kan zoveel Ket snuiven als ik wil maar voel niks meer...
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja.

Deschloroketamine (DCK) is wellicht de moeite waard. Werkt uiteraard op dezelfde receptoren - dus tolerantie maar is een stuk potenter mg per mg.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
MDMAZING zei:
Heb je met 2fdck ketamine dezelfde tolernatie als normale ketamine? Mijn normale is best wel hoog.
Klik om te vergroten...

Ik vond Ketamine op basis van dosering wel een stukje sterker effect hebben. Op Psychonautwiki verschillende de twee niet veel van elkaar, maar ik vond Ketamine echt beduidend sterker.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Buu zei:
Apart dat wanneer je deze structuur namen googled je niks vindt.
Klik om te vergroten...
O staat voor het zuurstofatoom, P voor Phenyl, C voor Cyclohexaan en M voor Methyl.

Kun je mij toevallig uitleggen waarom ze Ketamine nou Ketamine noemen?
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jmths zei:
O staat voor het zuurstofatoom, P voor Phenyl, C voor Cyclohexaan en M voor Methyl.

Kun je mij toevallig uitleggen waarom ze Ketamine nou Ketamine noemen?
Klik om te vergroten...
Nee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."