#1
2fdck, dck, Methoxamine ? etc?
Hoor graag jullie antwoorden
Hoor graag jullie antwoorden
2F-O-PCM of 2C-O-PCM ?2F-O-PCM (/2F-DCK) lijkt het meest op 2C-O-PCM (/Ketamine).
Ik acht de kans aanwezig dat 2B-O-PCM zelfs nog sterker gelijkend is qua effecten aan 2C-O-PCM (/Ketamine).
2F-DCK lijkt het meest op Ketamine en Ketamine is Ketamine.2F-O-PCM of 2C-O-PCM ?
Is illegaal en lastig te krijgen, maar volgens vele veel leuker dan ketamine.What about Methoxetamine ? Lees daar ook goeie dingen over
MXM lijkt meer op Ketamine aangezien die allebei een methylgroep aan de staart / het N atoom hebben waar MXE een ethylgroep aan de staart / het N atoom heeft.What about Methoxetamine ? Lees daar ook goeie dingen over
vond je het leuk ?Ketamine? Denk 2 weken terug ofzo
Ketamine? Denk 2 weken terug ofzoKut Ket. Heb nu 22 dagen niet gebruikt maar heb er gelukkig ook weinig behoefte aan op het moment. Gaat echt met vlagen ook. Wanneer heb jij voor het laatst genomen?
Apart dat wanneer je deze structuur namen googled je niks vindt.2F-O-PCM (/2F-DCK) lijkt het meest op 2C-O-PCM (/Ketamine).
Ik acht de kans aanwezig dat 2B-O-PCM zelfs nog sterker gelijkend is qua effecten aan 2C-O-PCM (/Ketamine).
Wil ik ook wel weten! Ik kan zoveel Ket snuiven als ik wil maar voel niks meer...Heb je met 2fdck ketamine dezelfde tolernatie als normale ketamine? Mijn normale is best wel hoog.
Heb je met 2fdck ketamine dezelfde tolernatie als normale ketamine? Mijn normale is best wel hoog.
O staat voor het zuurstofatoom, P voor Phenyl, C voor Cyclohexaan en M voor Methyl.Apart dat wanneer je deze structuur namen googled je niks vindt.
Nee.O staat voor het zuurstofatoom, P voor Phenyl, C voor Cyclohexaan en M voor Methyl.
Kun je mij toevallig uitleggen waarom ze Ketamine nou Ketamine noemen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."