Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke RC lijkt het meeste op ketamine?

Welke RC lijkt het meeste op ketamine?

33 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jmths zei:
O staat voor het zuurstofatoom, P voor Phenyl, C voor Cyclohexaan en M voor Methyl.

Kun je mij toevallig uitleggen waarom ze Ketamine nou Ketamine noemen?
Klik om te vergroten...
Nee.
s
sisisanLid
01-01-2024, 00:00
#2
MDMAZING zei:
What about Methoxetamine ? Lees daar ook goeie dingen over
Klik om te vergroten...
Tikkie heftiger als normale ket. Andere werking.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stonologie zei:
Is illegaal en lastig te krijgen, maar volgens vele veel leuker dan ketamine.
Klik om te vergroten...
Ik vind het nogal overhyped tbh.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Buu zei:
Ik vind het nogal overhyped tbh.
Klik om te vergroten...
Dat lees ik meer ja. De nostalgie zou leuker kunnen zijn dan het effect echt was/is.

Ik vond MXPr wel echt super chill. Kwam wel echt overeen met alle rapporten over MXE. Ik kan alleen niet de vergelijking maken wegens mijn geprek aan MXE ervaring.

Ben nu onderhand wel echt benieuwd geworden naar MXE. Maar of ik dit ooit nog kan proberen, wie weet.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stonologie zei:
Dat lees ik meer ja. De nostalgie zou leuker kunnen zijn dan het effect echt was/is.

Ik vond MXPr wel echt super chill. Kwam wel echt overeen met alle rapporten over MXE. Ik kan alleen niet de vergelijking maken wegens mijn geprek aan MXE ervaring.

Ben nu onderhand wel echt benieuwd geworden naar MXE. Maar of ik dit ooit nog kan proberen, wie weet.
Klik om te vergroten...
Het is gewoon pure nostalgie. Idem voor mensen die constant over pre ban Meph schreeuwen.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zoals ik het lees DCK of 2F-DCK lijken het meest op Ketamine.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stonologie zei:
Dat lees ik meer ja. De nostalgie zou leuker kunnen zijn dan het effect echt was/is.

Ik vond MXPr wel echt super chill. Kwam wel echt overeen met alle rapporten over MXE. Ik kan alleen niet de vergelijking maken wegens mijn geprek aan MXE ervaring.

Ben nu onderhand wel echt benieuwd geworden naar MXE. Maar of ik dit ooit nog kan proberen, wie weet.
Klik om te vergroten...
Ik was wel groot fan van MXE hoor. Leuker dan keta.

Aan de andere kant zijn er nu ook weer veel leuke dissos te koop. Dus zoveel mis je nou ook weer niet.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#8
MDMAZING zei:
What about Methoxetamine ? Lees daar ook goeie dingen over
Klik om te vergroten...
Is niks btw.. geen disso rc kan tippen tegen ketamine qua effect lol. Koop gewoon lekker ketamine als je ketamine effect wilt hebben :wink:
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
MDMAZING zei:
Is niks btw.. geen disso rc kan tippen tegen ketamine qua effect lol. Koop gewoon lekker ketamine als je ketamine effect wilt hebben :wink:
Klik om te vergroten...
Klote hè. Was er maar een andere variant waar ik niet zoveel van weg zou moeten werken. 😂

Of ik moet nog even 2 jaar wachten. Dan zal m’n tolerantie vast wel weg zijn! 😛
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#10
2fdck, dck, Methoxamine ? etc?

Hoor graag jullie antwoorden
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#11
2F-O-PCM (/2F-DCK) lijkt het meest op 2C-O-PCM (/Ketamine).

Ik acht de kans aanwezig dat 2B-O-PCM zelfs nog sterker gelijkend is qua effecten aan 2C-O-PCM (/Ketamine).
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jmths zei:
2F-O-PCM (/2F-DCK) lijkt het meest op 2C-O-PCM (/Ketamine).

Ik acht de kans aanwezig dat 2B-O-PCM zelfs nog sterker gelijkend is qua effecten aan 2C-O-PCM (/Ketamine).
Klik om te vergroten...
2F-O-PCM of 2C-O-PCM ?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ja, 3-meo-pcp of 3-ho-pcp + o-pce is de biznax mensen.. haal het, nu het nog kan.. hoef je straks niet te huilen 😂
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#14
MDMAZING zei:
2F-O-PCM of 2C-O-PCM ?
Klik om te vergroten...
2F-DCK lijkt het meest op Ketamine en Ketamine is Ketamine. :grimacing:
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#15
What about Methoxetamine ? Lees daar ook goeie dingen over
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
Klote hè. Was er maar een andere variant waar ik niet zoveel van weg zou moeten werken. 😂

Of ik moet nog even 2 jaar wachten. Dan zal m’n tolerantie vast wel weg zijn! 😛
Klik om te vergroten...
Ja echt.. met keta moet ik nu zoveel nemen.. maar de rc's die ik tot nu toe heb genomen lijken niet echt op ketamine :(

Beter even geen keta nemen inderdaad dan gaat hopelijk die tolerantie naar beneden, maar ik lees wel veel wisselvallige verhalen van sommige mensen dat hun tolerantie wel naar beneden gaat, en bij sommige ook niet.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
MDMAZING zei:
Ja echt.. met keta moet ik nu zoveel nemen.. maar de rc's die ik tot nu toe heb genomen lijken niet echt op ketamine :(

Beter even geen keta nemen inderdaad dan gaat hopelijk die tolerantie naar beneden, maar ik lees wel veel wisselvallige verhalen van sommige mensen dat hun tolerantie wel naar beneden gaat, en bij sommige ook niet.
Klik om te vergroten...
Ik ben ooit een jaar gestopt en mijn tolerantie was toen weer dat ik 1 lijn kon nemen en daarna vaag was. Maar de tolerantie ging weer héél snel omhoog en zat ook rap weer op een minimale gram...
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#18
kdoe nu een half jaar met een gram.. bijna op
maar ik merk zelfs al dat het beetje dat ik aan het begin doe nu nauwelijks wat doet.. jammer.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#19
25tolife zei:
vond je het leuk ?
Klik om te vergroten...
Ja
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#20
Spyro zei:
Ik ben ooit een jaar gestopt en mijn tolerantie was toen weer dat ik 1 lijn kon nemen en daarna vaag was. Maar de tolerantie ging weer héél snel omhoog en zat ook rap weer op een minimale gram...
Klik om te vergroten...
Jaa dat heb ik ook.. gaat het super snel weer omhoog :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."