#1
Nee.O staat voor het zuurstofatoom, P voor Phenyl, C voor Cyclohexaan en M voor Methyl.
Kun je mij toevallig uitleggen waarom ze Ketamine nou Ketamine noemen?
Nee.O staat voor het zuurstofatoom, P voor Phenyl, C voor Cyclohexaan en M voor Methyl.
Kun je mij toevallig uitleggen waarom ze Ketamine nou Ketamine noemen?
Tikkie heftiger als normale ket. Andere werking.What about Methoxetamine ? Lees daar ook goeie dingen over
Ik vind het nogal overhyped tbh.Is illegaal en lastig te krijgen, maar volgens vele veel leuker dan ketamine.
Dat lees ik meer ja. De nostalgie zou leuker kunnen zijn dan het effect echt was/is.Ik vind het nogal overhyped tbh.
Het is gewoon pure nostalgie. Idem voor mensen die constant over pre ban Meph schreeuwen.Dat lees ik meer ja. De nostalgie zou leuker kunnen zijn dan het effect echt was/is.
Ik vond MXPr wel echt super chill. Kwam wel echt overeen met alle rapporten over MXE. Ik kan alleen niet de vergelijking maken wegens mijn geprek aan MXE ervaring.
Ben nu onderhand wel echt benieuwd geworden naar MXE. Maar of ik dit ooit nog kan proberen, wie weet.
Ik was wel groot fan van MXE hoor. Leuker dan keta.Dat lees ik meer ja. De nostalgie zou leuker kunnen zijn dan het effect echt was/is.
Ik vond MXPr wel echt super chill. Kwam wel echt overeen met alle rapporten over MXE. Ik kan alleen niet de vergelijking maken wegens mijn geprek aan MXE ervaring.
Ben nu onderhand wel echt benieuwd geworden naar MXE. Maar of ik dit ooit nog kan proberen, wie weet.
Is niks btw.. geen disso rc kan tippen tegen ketamine qua effect lol. Koop gewoon lekker ketamine als je ketamine effect wilt hebbenWhat about Methoxetamine ? Lees daar ook goeie dingen over
Klote hè. Was er maar een andere variant waar ik niet zoveel van weg zou moeten werken. 😂Is niks btw.. geen disso rc kan tippen tegen ketamine qua effect lol. Koop gewoon lekker ketamine als je ketamine effect wilt hebben![]()
2F-O-PCM of 2C-O-PCM ?2F-O-PCM (/2F-DCK) lijkt het meest op 2C-O-PCM (/Ketamine).
Ik acht de kans aanwezig dat 2B-O-PCM zelfs nog sterker gelijkend is qua effecten aan 2C-O-PCM (/Ketamine).
2F-DCK lijkt het meest op Ketamine en Ketamine is Ketamine.2F-O-PCM of 2C-O-PCM ?
Ja echt.. met keta moet ik nu zoveel nemen.. maar de rc's die ik tot nu toe heb genomen lijken niet echt op ketamineKlote hè. Was er maar een andere variant waar ik niet zoveel van weg zou moeten werken. 😂
Of ik moet nog even 2 jaar wachten. Dan zal m’n tolerantie vast wel weg zijn! 😛
Ik ben ooit een jaar gestopt en mijn tolerantie was toen weer dat ik 1 lijn kon nemen en daarna vaag was. Maar de tolerantie ging weer héél snel omhoog en zat ook rap weer op een minimale gram...Ja echt.. met keta moet ik nu zoveel nemen.. maar de rc's die ik tot nu toe heb genomen lijken niet echt op ketamine
Beter even geen keta nemen inderdaad dan gaat hopelijk die tolerantie naar beneden, maar ik lees wel veel wisselvallige verhalen van sommige mensen dat hun tolerantie wel naar beneden gaat, en bij sommige ook niet.
Javond je het leuk ?
Jaa dat heb ik ook.. gaat het super snel weer omhoogIk ben ooit een jaar gestopt en mijn tolerantie was toen weer dat ik 1 lijn kon nemen en daarna vaag was. Maar de tolerantie ging weer héél snel omhoog en zat ook rap weer op een minimale gram...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."