#1
Maar wel hero 🤔Ik zou geen lsd doen xd
Maar wel hero 🤔Ik zou geen lsd doen xd
Heb ik ook al gezien. Lijkt mij sterk. Maar ze valt niet om te praten. En raar of niet maar ik respecteer die keuze. En ik laat haar zelf de grenzen aftasten. Hopelijk draait ze zo vanzelf wel bij.Een benzo zal niet helpen tegen het manische denk ik. Juist medicatie is nodig bij een bipolaire stoornis. Of heel veel LSD.... schijnt de stoornis te kunnen genezen.
![]()
A woman took 550 times the usual dose of LSD, with surprisingly positive consequences | CNN
Accidental drug overdoses can be life threatening but for two women who took massive hits of LSD the experience was life changing -- in a good way.www.cnn.com
Klinkt als mn moeder.... ook bipolair en gestopt met medsHeb ik ook al gezien. Lijkt mij sterk. Maar ze valt niet om te praten. En raar of niet maar ik respecteer die keuze. En ik laat haar zelf de grenzen aftasten. Hopelijk draait ze zo vanzelf wel bij.
Ik ben zelf soms gestopt, maar nooit langer dan een paar weken. Dan eindigde het vaak in opnames...Klinkt als mn moeder.... ook bipolair en gestopt met meds
Ik vind dat er nog wel een verschil zit tussen iemand haar eigen keuzes laten maken, of iemand die eigenlijk andere medicijnen nodig heeft sterke benzo's te verstrekken.Ik ben zelf soms gestopt, maar nooit langer dan een paar weken. Dan eindigde het vaak in opnames...
Maar iedereen heeft toch het recht om die keuze te maken, toch? Zoniet zetten we zieke mensen gevangen. Dan mogen die zogezegd niets beslissen...
En je zegt hier dat het goed gaat, maar in je openingspost lees ik iets heel anders...Ja ze is bipolair, dus een anti-psychoticum zou redding kunnen bieden. Maar ze heeft begin dit jaar besloten te stoppen met dagelijkse medicatie. Tot nu toe gaat het goed en heeft ze toegestemd af en toe een paar dagen een benzo te nemen. Ik ben hier principieel niet tegen.
Ze vangt haar hoogtes en laagtes goed op. Alleen hebben anderen er som last van. 'gooi er maar wat pillen in', laat ze maar 'normaal' zijn... Dat kan toch ook niet déoplossing zijn?En je zegt hier dat het goed gaat, maar in je openingspost lees ik iets heel anders...
Ligt er aan... wil je gewoon kunnen werken of heb je kinderen dan is meds de enige oplossingZe vangt haar hoogtes en laagtes goed op. Alleen hebben anderen er som last van. 'gooi er maar wat pillen in', laat ze maar 'normaal' zijn... Dat kan toch ook niet déoplossing zijn?
Of zij haar medicatie moet nemen is een andere kwestie dan of jij haar niet onderzochte benzo's moet geven.Ze vangt haar hoogtes en laagtes goed op. Alleen hebben anderen er som last van. 'gooi er maar wat pillen in', laat ze maar 'normaal' zijn... Dat kan toch ook niet déoplossing zijn?
plusminus.nl
Info is geen probleem. Ik ben gediplomeerd ervaringsdeskundige. Maar dit is een apart geval. En ik sta er eigenlijk te dichtbij. Toch bedankt om dit alles op te zoeken. Er zit zeker materiaal bij dat ik nog niet kende. ThxOok de organisatie PlusMinus biedt heel veel info over bipolaire stoornis.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."