#1
Het is niet zo zeer een eigenschap van Diazepam, maar van een langwerkende benzodiazepinen. Halfwaardetijd is zo'n 24-100 uur.
Raar spu toch. Ik nam (neem) soms 2x 5mg voor mijn pijn, en voel er de dag op niks meer van ( toch niet bewust) 😄
Het is niet zo zeer een eigenschap van Diazepam, maar van een langwerkende benzodiazepinen. Halfwaardetijd is zo'n 24-100 uur.
Soms voel ik het de volgende dag wel, soms niet. Halfwaardetijd is geen vaste unit, een hoop variabelen met processen die gaande zijn in je lichaam die daarin meespelen. 10mg is ook niet zo'n hele hoge dosis uiteraard.Raar spu toch. Ik nam (neem) soms 2x 5mg voor mijn pijn, en voel er de dag op niks meer van ( toch niet bewust) 😄
0,25 betekent 250mcg (0,25mg).0,25 flualprazolam is dat 2 mg?Clonazolam zijn beide goed.Toch vind ik lorazepam de beste
Ik kan je niet helpen want weet dat ook nietMidazolam is knockout city ja, maar erg moeilijk om aan te komen.
Toevallig een paar dagen geleden Flualprazolam en Clonazolam poeder besteld, van Flual heb ik als een neusspray maar Clona nog niet. Weet nog niet zo goed wat voor dosis het per spray moet worden, en of het nasaal potenter is.
Eens.Ik vind flualprazolam het bests voor sociale angst en niet zo hypnotisch. Voelt als een langer werkende sn sterkere lorazepam. Clonazolam is kil en geeft je blackouts, wel goed om te slapen. Etizolam wel lekker maar werkt kort, zul je een lastigere ontwenning van hebben. Flunitrazolam is het niet waard in mijn mening, werkt kort en geeft je snel veel tolerantie.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."