Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeuze maken: clonazolam vs fluALPRAzolam

Keuze maken: clonazolam vs fluALPRAzolam

29 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik raad Clonazolam af. 1 keer gebruikt en gelijk 1.5mg genomen zonder tolerantie. We bleven maar bijnemen en hebben een zakje van 10 met zn 4en opgemaakt in een avond.

Zelfs een vriend die heel zelden iets probeerd en altijd heel erg voorzichtig is nam 5x bij en kreeg net als de rest een black out.

Persoonlijk vond ik flunitrazolam leuker, maar heb geen ervaring met flualprazolam tot nu toe.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stonologie zei:
Ik raad Clonazolam af. 1 keer gebruikt en gelijk 1.5mg genomen zonder tolerantie. We bleven maar bijnemen en hebben een zakje van 10 met zn 4en opgemaakt in een avond.

Zelfs een vriend die heel zelden iets probeerd en altijd heel erg voorzichtig is nam 5x bij en kreeg net als de rest een black out.

Persoonlijk vond ik flunitrazolam leuker, maar heb geen ervaring met flualprazolam tot nu toe.
Klik om te vergroten...
1.5mg clonazolam zonder tolerantie. Hoelang duurde je blackout?
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
MDMAZING zei:
1.5mg clonazolam zonder tolerantie. Hoelang duurde je blackout?
Klik om te vergroten...
Nou goed lang, de volgende ochtend nam ik 17 wiet druppels en een lijn van 100mg speed, om vervolgens heel vrolijk naar mijn werk te gaan (kassa albert heijn)..

Dat zou ik echt nooit doen, en wil ik ook nooit meer doen. Al was het heel fijn werken, tot de comedown begon van beide middelen tegelijk..

Ik kan me gek genoeg vaag nog wel wat dingetjes herinneren, maar ik heb verder ook nog nooit een blackout gekregen (nog nooit iets vergeten na alcohol bijv).
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#4
8️⃣6️⃣ zei:
Ik word er niet dommer van, en ik krijg er ook geen grote bek van en/of ga mensen kwetsen. Ik vind er niks engs aan in ieder geval.

Ik gebruik het eigenlijk puur als slaapmiddel, de recreatieve waarde van benzo's zijn bij mij zo goed als nul.
Klik om te vergroten...
Idem. Ik gebruik ze voornamelijk als slaapmiddel en zeer sporadisch als anxiolyticum. Ze kunnen soms ook handig zijn als hulpmiddel bij andere stofgroepen zoals pyschedelica en dissociatieven, maar daar gebruik ik ze eigenlijk zo goed als nooit bij.


Stonologie zei:
Persoonlijk vond ik flunitrazolam leuker, maar heb geen ervaring met flualprazolam tot nu toe.
Klik om te vergroten...
Flunitrazolam is inderdaad een prettige benzo die net zo recreatief als of misschien net iets minder dan etizolam kan zijn. Jammer dat die rode/roze "250 µg" tabletjes ondergedoseerd zijn. Het schijn dat ergens in juli flunitrazolam poeder weer beschikbaar is, dus dan geef ik dat een kans. Hopelijk is de zuiverheid dan wel in orde.


Stonologie zei:
Ik raad Clonazolam af. 1 keer gebruikt en gelijk 1.5mg genomen zonder tolerantie. We bleven maar bijnemen en hebben een zakje van 10 met zn 4en opgemaakt in een avond.
Klik om te vergroten...
Ik nam een half tabletje clonazolam wat neer zou moeten komen op 250 µg en heb nooit problemen met compulsief bijdoseren en blackouts gehad.


Jmths zei:
Pyrazolam staat wel bekend om zijn relatief sterke anxiolitische eigenschappen inderdaad.
Klik om te vergroten...
Zonder benzotolerantie is pyrazolam eigenlijk veel recreatiever en prettiger dan wat de algemene consensus suggereert. Frappant is echter dat ik na 1 mg oraal ongeveer 2,5 uur na inname slaperig lijk te worden en het aantrekkelijker wordt om even op bed te liggen. Zelfs als je niet de intentie hebt om te slapen, kun je alsnog snel in slaap vallen als je gaat liggen. Pyrazolam geeft goede anxiolyse met relatief weinig amnesie, sedatie/hypnose en vermindering van cognitieve vermogens. Licht effect op motoriek/spierrelaxatie/coordinatie/evenwicht is subtiel waarneembaar. Werkingsduur is vrij kort; opkomst vergelijkbaar met etizolam. Soms motiveert het me om dingen te doen die ik eerder steeds heb uitgesteld.


Jmths zei:
Clonazolam duurt aanzienlijk langer (zo'n 16 uur na 0,5 mg) maar de effecten pieken zeer snel en zijn voor het overgrote deel wel na zo'n 8 uur uitgewerkt. Echter dus met een relatief lange nasleep aan effecten. Persoonlijk denk ik dat de potentie in gewicht van Clonazepam en Clonazolam onder de streep niet zo bar veel uit elkaar ligt. Alles wat we zeggen is relatief natuurlijk maar om een beetje referentiekader neer te zetten.

Flualprazolam duurt zo'n 7-8 uur na een gemiddelde dosering wat ideaal is als je twee slaapcycli wilt slapen. Ik had ook de indruk dat je onder invloed van Flualprazolam nog relatief lucide kunt dromen wat wel wat opmerkelijk en wat paradoxaal is al kun je in algemene zin de typische benzodiazepine effecten verwachten natuurlijk. Maar dat kan misschien ook verklaard worden aan de hand van afnemende effecten tegen het einde van de 2e slaapcyclus.
Klik om te vergroten...
Clonazolam lijkt mij iets potenter: volgens tripsit en psychonautwiki zou 200-400 µg clonazolam ongeveer gelijk moeten staan aan 250-500 µg flualprazolam. Dit helpt om een beetje een globaal idee te krijgen ondanks de vanzelfsprekende interindividuele verschillen. Flualprazolam lijkt (iets) minder potent in gewicht en is duurder per gram, dus is financieel iets minder aantrekkelijk.

Clonazolam lijkt een snelle onset te hebben: ongeveer 15 minuten na inname beginnen de eerste effecten duidelijk te worden. Vanaf dan bouwt het op en een uur na inname zijn de meeste effecten duidelijk aanwezig. Het piekeffect lijkt relatief kort, terwijl de na-effecten (veel) langer duren voor het volledig uitgewerkt is. Opmerkelijk is dat de hypnotische effecten pas 2 uur na inname meer prominent aanwezig worden waarna ze langzaam verder toenemen.
Met flualprazolam heb ik nog te weinig ervaring om de verschillen in verloop tussen flualprazolam en clonazolam duidelijk te hebben. Naar mijn vermoeden zijn ze vergelijkbaar. Klopt dat naar jouw ervaring? En heeft flualprazolam minder lange na-effecten nadat de piek over is dan bij clonazolam het geval is? Lange na-effecten zijn namelijk ongewenst.

Qua werkingsduur lijken flualprazolam en clonazolam aan elkaar gewaagd. Er is weinig consensus over.
Wel lijkt men het er in het algemeen over eens te zijn dat tolerantie zich bij flualprazolam minder snel opbouwt dan bij clonazolam. Klopt dat met jouw ervaring?
De benzo met de minst snelle tolerantieopbouw en kortste na-effecten heeft mijn voorkeur: clonazolam, flualprazolam (en eventueel fluNITRAzolam want ik ben benieuwd welke plaats in de vergelijking deze benzo inneemt).
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lysergine zei:
Zonder benzotolerantie is pyrazolam eigenlijk veel recreatiever en prettiger dan wat de algemene consensus suggereert.
Klik om te vergroten...
Pyrazolam is zeer populair onder sommige mensen omdat het naar zeggen de sterkste anxiolitische eigenschappen heeft ten opzichte van sedetieve eigenschappen onder benzodiazepines. Je hoort er alleen relatief weinig over omdat het relatief duur en weinig beschikbaar is, ook doet Pyrazolam inderdaad weinig tegen de (sedetieve) ontwenning van andere benzodiazepines.
Lysergine zei:
Clonazolam lijkt mij iets potenter: volgens tripsit en psychonautwiki zou 200-400 µg clonazolam ongeveer gelijk moeten staan aan 250-500 µg flualprazolam
Klik om te vergroten...
Mja, ik ben het wel vaker niet eens met indicaties op psychonautwiki als is het over het algemeen een vrij solide referentiekader. Ik heb in het verleden wel genoemd dat ik Clonazolam grofweg 2x zo potent schat in gewicht als Flualprazolam met nadruk op grofweg. Maar minstens anderhalf keer zo potent.
Lysergine zei:
Opmerkelijk is dat de hypnotische effecten pas 2 uur na inname meer prominent aanwezig worden waarna ze langzaam verder toenemen.
Klik om te vergroten...
Die indruk had ik ook ja, ik denk dat het belangrijk is om te onthouden dat benzodiazepines niet enkel eenzijdige GABA A agonisten zijn, zo vertonen ze ook significant agonisme voor de Oxytocine receptoren (hormonale werking) bijvoorbeeld. Maar vaag mij vooral niet naar de details van benzodiazepines, daar lijkt vrijwel niemand zich bijzonder bewust van. :')
Lysergine zei:
Naar mijn vermoeden zijn ze vergelijkbaar. Klopt dat naar jouw ervaring?
Klik om te vergroten...
Ze lijken hun werk te doen hé. :wink:
Lysergine zei:
En heeft flualprazolam minder lange na-effecten nadat de piek over is dan bij clonazolam het geval is?
Klik om te vergroten...
Ik durf er geen getal op te plakken maar dit lijkt zeker het geval te wezen. Mijn ervaring was dat de effecten van Flualprazolam relatief abrupt eindigen na zo'n 7 uur maar ik moet daar wel aan toevoegen dat ik Flualprazolam niet in dezelfde mate heb misbruikt als andere benzodiazepines. Met benzodiazepines wordt nog wel eens onderschat na hoeveel tijd iemand baseline is.
Lysergine zei:
Qua werkingsduur lijken flualprazolam en clonazolam aan elkaar gewaagd. Er is weinig consensus over.
Klik om te vergroten...
Ik zou de werkingsduur van Flualprazolam eerder de helft van Clonazolam inschatten ondanks dat ik de potentie in gewicht van Flualprazolam iets lager lijk in te schatten dan anderen. Maar dat zijn altijd lastige vragen, ik heb wel een wetenschappelijk onderzoek voorbij zien komen dat stelt dat benzodiazepine ontwenning tot bepaalde hoogte 6 tot 12 maanden kan aanhouden in sommige gevallen. Als je Clonazolam een beetje misbruikt kan ontwenning tot bepaalde hoogte zeker 1 maand aanhouden (al heb je het ergste wel gehad na 3-7 dagen). Maar misschien heb ik persoonlijk Clonazolam ook iets teveel misbruikt om een realistische inschatting te kunnen maken van de werkingsduur.
Lysergine zei:
Wel lijkt men het er in het algemeen over eens te zijn dat tolerantie zich bij flualprazolam minder snel opbouwt dan bij clonazolam. Klopt dat met jouw ervaring?
Klik om te vergroten...
Alle benzos ontwikkelen even snel tolerantie naar verhouding van de effecten die ze faciliteren als je het mij vraagt. Maar ik lijk Flualprazolam ook minder potent en met kortere werkingsduur in te schatten dan andere mensen. Het is maar net waar je referentiekader ligt.
Lysergine zei:
Lange na-effecten zijn namelijk ongewenst.
Klik om te vergroten...
Toch wel een dingetje naar mijn ervaring met Clonazolam, het instabiele plateau van effecten van Clonazolam is een van de voornaamste redenen waarom ik een taper met Clonazolam nog wel eens afraad. Ook een belangrijke reden voor mij om Flualprazolam te gebruiken in plaats van Clonazolam is dat de voornaamste reden dat ik Flualprazolam gebruikte was omdat de effecten aardig ideaal twee slaapcycli leken te overlappen (8 uur tijd) waarna de effecten aanzienlijk leken af te nemen.
Lysergine zei:
En eventueel fluNITRAzolam want ik ben benieuwd welke plaats in de vergelijking deze benzo inneemt
Klik om te vergroten...
Flunitazolam heeft weer een iets kortere werkingsduur dan Flualprazolam. In wetenschappelijk onderzoek wordt Flunitrazepam nog wel eens aangeduid als de farmaceutische benzodiazepine met het grootste neurotoxisch potentieel en wat dat betreft dus meer aanleunend aan barburaten. Flunitrazepam / Flunitrazolam zou ook net iets potenter in gewicht moeten wezen dan Clonazepam / Clonazolam, zo wordt dit in de praktijk echter vaak niet ervaren om welke redenen dan ook waar de sterkste factor voor neurotoxiteit in de praktijk natuurlijk de dosering zelf is. Als in alles wordt giftig als je het maar hoog genoeg doseert.
Buu zei:
Vanwaar ben je eigenlijk zo gefixeerd op juist deze benzos?
Klik om te vergroten...
Wanneer het RCs betreft gaat het wat de boer niet kent verhaal toch wel vaak op. Als je het mij vraagt is het RC benzodiazepine aanbod vrij belachelijk.
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zal later even ingaan op de post van @Jmths. Had onderstaand bericht al eerder geschreven.


Lysergine zei:
Zonder benzotolerantie is pyrazolam eigenlijk veel recreatiever en prettiger dan wat de algemene consensus suggereert. Frappant is echter dat ik na 1 mg oraal ongeveer 2,5 uur na inname slaperig lijk te worden en het aantrekkelijker wordt om even op bed te liggen. Zelfs als je niet de intentie hebt om te slapen, kun je alsnog snel in slaap vallen als je gaat liggen.
Klik om te vergroten...
En weer opnieuw. Eerst 1 mg pyrazolam oraal genomen en na vier uur toch maar even op bed gelegen, omdat ik een beetje moe was maar desondanks veronderstelde dat ik wakker kon blijven. Niet dus en drie uur later werd ik wakker. Ik vraag mij af of dat door het middel zelf komt, of door "natuurlijke moeheid" die los van de pyrazolam staat. Wie weet zou ik zonder pyrazolam ook moe zijn geweest rond die tijd.


Buu zei:
Vanwaar ben je eigenlijk zo gefixeerd op juist deze benzos? Er zijn tig pharma benzos die ook leuk zijn. Veelal zelfs op het clearner te bestellen, en met wat zoekwerk anders ook wel. Wel iets duurder, maar ach het is een leuke hobby.
Klik om te vergroten...
Welke farmaceutische benzos raad je aan voor recreatief en functioneel gebruik?
Benzos met een intrinsiek lange halfwaardetijd of met metabolieten die een lange halfwaardetijd hebben, vermijd ik om accumulatie en tolerantie te voorkomen.

RC benzos hebben het voordeel dat ze per dosis véél goedkoper dan reguliere benzos zijn en bovendien zijn RC benzos als poeder beschikbaar wat volumetrisch doseren mogelijk maakt. Ik prefereer die manier, omdat je makkelijk nauwkeurig kunt afmeten en iedere dosis per batch hetzelfde is. Het nadeel van RC benzos ten opzichte van de farma benzos is dat de kwaliteit van het poeder en de consistentie van de tabletten niet gegarandeerd is.

Ik gebruik benzos sporadisch als slaapmiddel, zeer soms als anxiolyticum en soms om te testen of een middel de moeite waard is om aan mijn arsenaal toe te voegen. Hoewel etizolam mijn eerste keus is, zijn er immers soms situaties waarin net iets specifiekers gewenst is: pyrazolam voor anxiolyse bijvoorbeeld omdat het minder kans op sedatie geeft, of juist een sterker hypnoticum dan etizolam zoals flualprazolam/clonazolam.

Temazepam vond ik prettig, heeft nostalgische waarde en was vergelijkbaar met etizolam qua recreatieve effecten. Twintig milligram temazepam was bij benadering vergelijkbaar met 1 mg etizolam. Ik heb ooit eens 50 mg oxazepam geprobeerd en lag toen binnen 30 minuten na inname op bed, dus weet er niet veel meer van. Heb nog vier strips van 10 × 10 mg oxazepam liggen overigens. Verder dan dat gaat mijn ervaring met farmaceutische benzos niet.
Van de farmaceutische benzos zou vooral ik alprazolam of (intraveneuze) midazolam eens willen proberen, al sluit ik andere farma benzos niet uit.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lysergine zei:
Welke farmaceutische benzos raad je aan voor recreatief en functioneel gebruik?
Klik om te vergroten...
Je richtte de vraag op Buu maar om toch een extra antwoord te geven voor makkelijk vermaak.

Potente GABA agonisten / Verslavende downer drugs aanraden blijft altijd wat lastig. Maar om een antwoord te geven vanuit mijn referentiekader waar mensen wellicht iets mee aankunnen in andere woorden lekker kort door de bocht zonder teveel saaie duizelingwekkende details.

Flunitrazepam (Rhopynol) als de farmaceutische gouden standaard. Midazolam (Dormicum) hoor ik mensen vaak enthousiast over maar heb ik zelf nooit mogen ervaren. Bromazepam vind ik een prettige farmaceutische benzodiazepine met oog op significante effecten naar verhouding van sedatie. Clonazepam als anxiolitisch met trage opkomst, lange duratie en stabiel plateau. Diazepam als meer holistische GABA A benzodiazepine met oog op metabolieten, trage opkomst, lange duratie en stabiel plateau is waarschijnlijk ook wel als een gouden standaard te noemen als farmaceutische benzodiazepine.

En Alprazolam (Xanax) is ondertussen ook een vrij iconische farmaceutische benzodiazepine om de verkeerde redenen, ofwel aardig recreationeel.

Ik las laatst ook de Europese richtlijnen (in het Nederlands) bij het voorschrijven van benzodiazepines bij mensen met een verleden met middelenmisbruik. Daarin werd gesteld dat alle niche verschillen tussen benzodiazepines die worden aangeduid met anxiolitisch / angstremmend, hypnotisch / slaapverwekkend en spierverslappend verwaarloosbaar zijn. Ook werd er aangeduid dat een snellere (geforceerde) afbouw / taper van benzodiazepines de kans op herval kleiner maakt.

Mijn mening daar gelaten denk ik dat zulk soort statements wel stof kunnen doen opwaaien. Er werd ook in gesteld dat benzodiazepine ontwenning tot bepaalde hoogte 6 tot 12 maanden kan aanhouden wat ik dan wel weer sympathiek vindt. Voor wie zelf nuance kan aanbrengen vond ik het een goede richtlijn maar ongeschikt als richtlijn voor mensen met minder inhoudelijke kennis van de materie wat het overgrote deel van de mensen is.

Er heerst naar mijn indruk (in Europa) een sterke mentaliteit dat mensen geforceerd in korte tijd afgebouwd moeten worden in verslavingscentra. De vraag daarbij ook in welke mate wachtrijen in de verslavingszorg en financiële motivering / haalbaarheid daarin een rol spelen. Een mentaliteit die mensen letterlijk tot zelfmoord drijft en wat nog wel eens verzwegen wil worden.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lysergine zei:
Welke farmaceutische benzos raad je aan voor recreatief en functioneel gebruik?
Benzos met een intrinsiek lange halfwaardetijd of met metabolieten die een lange halfwaardetijd hebben, vermijd ik om accumulatie en tolerantie te voorkomen.

RC benzos hebben het voordeel dat ze per dosis véél goedkoper dan reguliere benzos zijn en bovendien zijn RC benzos als poeder beschikbaar wat volumetrisch doseren mogelijk maakt. Ik prefereer die manier, omdat je makkelijk nauwkeurig kunt afmeten en iedere dosis per batch hetzelfde is. Het nadeel van RC benzos ten opzichte van de farma benzos is dat de kwaliteit van het poeder en de consistentie van de tabletten niet gegarandeerd is.

Ik gebruik benzos sporadisch als slaapmiddel, zeer soms als anxiolyticum en soms om te testen of een middel de moeite waard is om aan mijn arsenaal toe te voegen. Hoewel etizolam mijn eerste keus is, zijn er immers soms situaties waarin net iets specifiekers gewenst is: pyrazolam voor anxiolyse bijvoorbeeld omdat het minder kans op sedatie geeft, of juist een sterker hypnoticum dan etizolam zoals flualprazolam/clonazolam.

Temazepam vond ik prettig, heeft nostalgische waarde en was vergelijkbaar met etizolam qua recreatieve effecten. Twintig milligram temazepam was bij benadering vergelijkbaar met 1 mg etizolam. Ik heb ooit eens 50 mg oxazepam geprobeerd en lag toen binnen 30 minuten na inname op bed, dus weet er niet veel meer van. Heb nog vier strips van 10 × 10 mg oxazepam liggen overigens. Verder dan dat gaat mijn ervaring met farmaceutische benzos niet.
Van de farmaceutische benzos zou vooral ik alprazolam of (intraveneuze) midazolam eens willen proberen, al sluit ik andere farma benzos niet uit.
Klik om te vergroten...
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ondanks ik denk ik al zo'n 10, als niet meer benzodiazepines heb gebruikt ik ze onderling amper kan verschillen. Temazepam vind ik te mild. Midazolam kan je echt heerlijk op wegdromen, je wordt letterlijk in je kussen gezogen voordat je knockout gaat. Diazepam is ook wel aardig maar kan de volgende dag ietwat groggy zijn. Oxazepam vind ik niet zoveel aan, wellicht wat placebo omdat ik 10mg tabletten heb. Alprazolam merkte ik bijzonder weinig van, of m'n dosis was destijds te laag.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Temazepam, in de volksmond Normisol, is een i n s l a a p middel. Het werkt ongeveer 2 uurtjes.
Bij 20 mg werkt het vrij aardig, maar het was voor mij bij lange na niet sterk genoeg. Zelfs bij 30 mg niet, welke dosering al tot valpartijen overdag kan leiden...
Flualprazolam heb ik 2 x geresearched.
1 tabletje was genoeg om binnen 10 minuten echt " out" te gaan. Volledig buiten kennis geraakt!
Ik sliep tot 14.00 uur door, dus werken, dat doet dit stofjenwel!
Wat een materiaal is dit....en van mijn escapades later van dit spul kan ik me niets. 0,0 dus, meer herinneren...
En juist dit gedeelte vind ik ongewenst.
Een half tabletje van 1 mg doet zijn werk afdoende.
Dus alleen als ik het nodig heb, dan overweeg ik om een halfje te nemen.
Anders niet. Nee.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Legio Patria Nostra zei:
Een half tabletje van 1 mg doet zijn werk afdoende.
Klik om te vergroten...
Zijn die tabletten 1mg dan bij flualprazolam? Dan snap ik dat je daar lang op hebt geslapen. Ik heb van dit spul een spray'tjes gemaakt met PG en water waarbij ik eerst een spray met ongeveer 250mcg per spray had, maar die vond ik te sterk. Nu gebruik ik zeer zelden de verdunde versie met 125mcg per spray en die vind ik al aardig werken voor slapen. Maar ik heb dan ook helemaal geen tolerantie gelukkig.

Buu zei:
Diazepam is ook wel aardig maar kan de volgende dag ietwat groggy zijn.
Klik om te vergroten...
O is dat een eigenschap via Diazepam? Dit viel mij namelijk ook al een beetje op. Ik kan de volgende dag meteen merken dat ik de vorige dag Diazepam heb gehad. Ergens maar goed ook want door dit en de angst op verslaving, neem ik deze zooi niet zo vaak. Maximaal 1x per week en dan vaak lage dosissen. Zoals 10mg temazepam of max 5 mg Diazepam.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Typisch....om dit te mogen vernemen!
Toen ik in de afkickkliniek verbleef, kreeg ik voor de nachtelijke uren in tamelijke rust te kunnen doorkomen, 10 mg valium.
Ik moet zeggen:
Dit werkte. En goed, ook!
Dit kreeg ik 2 weken.
Daarna de helft, en na een week stopte ik ermee.
Ik heb nooit iets van een ochtendsufheid o.i.d. gemerkt. Bemerkt. Nee.
Ik heb vele, vele partijen schaken gespeeld, en ik won er ook nog....naast verliezen uiteraard.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mezelf zei:
Zijn die tabletten 1mg dan bij flualprazolam? Dan snap ik dat je daar lang op hebt geslapen. Ik heb van dit spul een spray'tjes gemaakt met PG en water waarbij ik eerst een spray met ongeveer 250mcg per spray had, maar die vond ik te sterk. Nu gebruik ik zeer zelden de verdunde versie met 125mcg per spray en die vind ik al aardig werken voor slapen. Maar ik heb dan ook helemaal geen tolerantie gelukkig.


O is dat een eigenschap via Diazepam? Dit viel mij namelijk ook al een beetje op. Ik kan de volgende dag meteen merken dat ik de vorige dag Diazepam heb gehad. Ergens maar goed ook want door dit en de angst op verslaving, neem ik deze zooi niet zo vaak. Maximaal 1x per week en dan vaak lage dosissen. Zoals 10mg temazepam of max 5 mg Diazepam.
Klik om te vergroten...
Het is niet zo zeer een eigenschap van Diazepam, maar van een langwerkende benzodiazepinen. Halfwaardetijd is zo'n 24-100 uur.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flualprazolam is trash en clonazolam is veel te fucking sterk.

Haal etizolam.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Buu zei:
Het is niet zo zeer een eigenschap van Diazepam, maar van een langwerkende benzodiazepinen. Halfwaardetijd is zo'n 24-100 uur.
Klik om te vergroten...

Raar spu toch. Ik nam (neem) soms 2x 5mg voor mijn pijn, en voel er de dag op niks meer van ( toch niet bewust) 😄
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Raar spu toch. Ik nam (neem) soms 2x 5mg voor mijn pijn, en voel er de dag op niks meer van ( toch niet bewust) 😄
Klik om te vergroten...
Soms voel ik het de volgende dag wel, soms niet. Halfwaardetijd is geen vaste unit, een hoop variabelen met processen die gaande zijn in je lichaam die daarin meespelen. 10mg is ook niet zo'n hele hoge dosis uiteraard.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#16
0,25 flualprazolam is dat 2 mg?Clonazolam zijn beide goed.Toch vind ik lorazepam de beste
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#17
joetsie zei:
0,25 flualprazolam is dat 2 mg?Clonazolam zijn beide goed.Toch vind ik lorazepam de beste
Klik om te vergroten...
0,25 betekent 250mcg (0,25mg).
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#18
clonazolam is echt heavy spul. paar dagen gebruikt, black out en een week lang vage hartklachten gehad. die sla ik even over. geen idee of het nog te koop is, maar flubromazepam vind ik wel lekker spul. midazolam ook heerlijk.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vreemd is dat hoe ieder anders erop reageert.Temazepam ben ik gelijk nock out van.Diazepam krijg daaar nacht merries van en ben dan na 2 uur wakker.Dus deze gebruik ik nooit meer,Clonazepam is nog te koop ja.Van midazolam nooit van gehoord.Slaap je daar goed op?
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Midazolam is knockout city ja, maar erg moeilijk om aan te komen.

Toevallig een paar dagen geleden Flualprazolam en Clonazolam poeder besteld, van Flual heb ik als een neusspray maar Clona nog niet. Weet nog niet zo goed wat voor dosis het per spray moet worden, en of het nasaal potenter is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."