Hallo!
ik zou graag eens 2-cb willen gebruiken alleen ben bang dat ik in paniek raak ofzo,
Heeft iemand hier tips voor?
ik zou graag eens 2-cb willen gebruiken alleen ben bang dat ik in paniek raak ofzo,
Heeft iemand hier tips voor?

Het wordt al sinds de jaren '80 gebruikt. Het is sinds 1997 verboden in Nederland en is dus ook nooit onder de noemer 'research chemical' online verkocht, alleen korte tijd in smartshops. Het is alleen verkrijgbaar in het illegale circuit.Jawel hoor
Toch valt het nog onder de categorie designerdrugs of research chemical, het is denk ik wel één van de bekendste, als het niet de bekendste is.
Het is mij verteld. Dus neem ik dat aan.Het wordt al sinds de jaren '80 gebruikt. Het is sinds 1997 verboden in Nederland en is dus ook nooit onder de noemer 'research chemical' online verkocht, alleen korte tijd in smartshops. Het is alleen verkrijgbaar in het illegale circuit.
Wat maakt het dan een research chemical?
designerdrugs zeker.. dat is mdma ook.
Dat bedoelt hij denk ik ook. Een designerdrug is een drug die door een mens is ontworpen in een lab. Een designerdrug is niet per se ook een research chemical, een drug die bedacht is om drugswetgeving te omzeilen en online verkocht wordt onder het voorwendsel dat het niet voor menselijk gebruik is.Ik denk dat ik wel durf te zeggen dat MDMA niet onder de noemer research chemical valt. Maar ach, wat weet ik er van haha.
Hoe oud ben je eigenlijk?Hallo!
Heeft iemand hier tips voor?![]()
Ja, niet gebruiken als je denkt dat je in paniek raakt.
Wees in een goede bui , het versterkt je gevoelens zoals veel drugs. Gebruik niet om je je beter te voelen. Gebruik alleen als je je al goed voelt om het 'magisch' te maken. Dan zal je ook 0 klachten hebben over in paniek te raken.
En zorg dat je genoeg wiet , eten , drinken hebt. En een leuke music playlist.
Dan kan er (bijna) niets fout gaan!
En laat het eerst testen zodat je precies je dosis kan nemen.
Als je nog meer vragen hebt laat maar weten!![]()
Graag gedaan! Ik hoop dat je wat nieuws tussen stond.bedankt voor je reactie! 🥰
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."