Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"HierEnDaarEenFuifje zei: Ja, niet gebruiken als je denkt dat je in paniek raakt. Klik om te vergroten... heb je dit ooit gebruikt zo ja wat deed je toen?"
"Tijdloos zei: Wees in een goede bui , het versterkt je gevoelens zoals veel drugs. Gebruik niet om je je beter te voelen. Gebruik alleen als je je al goed voelt om het 'magisch' te maken. Dan zal je ook 0 klachten hebben over in paniek te raken. En zorg dat je genoeg wiet , eten , drinken hebt. En een leuke music playlist. Dan kan er (bijna) niets fout gaan! En laat het eerst testen zodat je precies je dosis kan nemen. Als je nog meer vragen hebt laat maar weten! Klik om te vergroten... bedankt voor je reactie! 🥰"
"TripJess zei: Lichtere dosis nemen, zo kun je wel kennis maken met het stofje, maar zul je zeker niet te hard gaan. Geen combigebruik vooral en doe t lekker samen met iemand, maar niet met teveel mensen. Drukte kan soms lastig zijn, mijn eerste keer ging niet goed. Staat hier ook nog ergens online. Latere keren ging het overigens wel goed en ook al de dosis aan t verhogen. Nu ben ik nog steeds een beetje zoekende en proberende, ben er ook nog niet uit of trippen iets voor mij is maar wel erg nieuwschierig naar meer en andere tripmiddelen. Gewoon om het eens meegemaakt te hebben. Als je echt te nerveus bent ofzo zou ik nog even afwachten tot je er echt klaar voor bent (zo ben ik al heel lang LSD aan t uitstellen en zit er ook niet mee want het heeft geen haast) Of wachten op een moment dat je het random besluit. Dat zijn nog vaak de leukste ervaringen, wanneer ze ongepland zijn. Succes, ben benieuwd. GroetJessss ✌ 😊 Klik om te vergroten... wat gebeurde er bij jou eerste keer als ik vragen mag?"
"Toen ik me eerste pilletje nam heb ik uren lang voor de spiegel gezet en met un vriend gebeld 🤣"
"anomien1232 zei: Haihai allemaal, Ik zit met een aantal dingen en heb toch even hulp nodig .. Ik had laatst al een topic geplaatst over dat ik altijd als ik aan xtc denk of uberhaupt harddrugs een naar gevoel krijg dan ga ik trillen en krijg ik buikpijn. Heb nooit een badtrip gehad of en nare ervaring. Met oud en nieuw ga ik weer xtc doen alleen ben ik bang op een bad trip ofzo.. Het zit op een of andere manier echt in me hoofd omdat ik heletijd dus zon naar gevoel ervan krijg herkennen meer mensen dit ? als je nuchter aan drugs denkt dat je echt onrustig word? of word ik gewoon gek🤣 . Ik hoor graag van jullie Liefs Klik om te vergroten... ik heb precies het zelfde! Maar de laatste x dat ik t nam viel ik steeds weg voor un korte tijd😅"
"anomien1232 zei: Haihai allemaal, Ik zit met een aantal dingen en heb toch even hulp nodig .. Ik had laatst al een topic geplaatst over dat ik altijd als ik aan xtc denk of uberhaupt harddrugs een naar gevoel krijg dan ga ik trillen en krijg ik buikpijn. Heb nooit een badtrip gehad of en nare ervaring. Met oud en nieuw ga ik weer xtc doen alleen ben ik bang op een bad trip ofzo.. Het zit op een of andere manier echt in me hoofd omdat ik heletijd dus zon naar gevoel ervan krijg herkennen meer mensen dit ? als je nuchter aan drugs denkt dat je echt onrustig word? of word ik gewoon gek🤣 . Ik hoor graag van jullie Liefs Klik om te vergroten... k vind t echt chill om te nemen en dan lekker oortjes in muziek hard en lekker ogen dicht 🤪"
"Heyy! ik heb vaak zat xtc genomen maar de laatste keer dat ik een pill nam viel ik telkens weg voor un korte tijd. Zo voelden dat tenminste. Het leek alsof ik in slaap viel. Ik zat op dat moment bij iemand achter op de fiets. Maar ook tijdens het lopen. Op het ene moment was ik aan het lopen en het andere moment was ik de hond kwijt. Is dit normaal?"
"HierEnDaarEenFuifje zei: Klinkt niet heel goed, maar zoveel vragen... Hoe vaak gebruik je, hoeveel, laat je het testen, hoeveel had je op dat moment genomen? Klik om te vergroten... zo vaak gebruik ik het niet meer, die nacht had ik maar een pilletje op en laat het ook nooit testen"
"HierEnDaarEenFuifje zei: Hoe vaak is zo vaak gebruik ik niet meer? Hoeveel weeg je? Wanneer was de laatste keer dat je gebruikte voor deze keer? Als je je pillen nooit laat testen weet je ook niet wat je neemt. Misschien had je nu wel een pil met een flinke dosering MDMA en heb jij die in 1x genomen.. Klik om te vergroten... doe nu nog maar 1x in de maand Ik weeg 50 kilo En 2 weken terug nam ik het voor t laatst"
"HierEnDaarEenFuifje zei: Waar dat soort van wegvallen echt precies vandaan komt kan ik je niet vertellen, maar de kans is zeer aannemelijk dat het door je gebruik van xtc komt. 1x in de maand is veel te veel. Je hersenen moeten bijkomen van XTC en moet je je gebruik echt terugbrengen naar maximaal 1x per 3 maanden. Ik denk dat in jouw geval het wel verstandiger is om even een langere pauze te nemen dan 3 maanden. Twee weken na gebruik alweer een hele pil nemen is echt niet goed voor je. Zeker omdat je pil ook niet getest is, dus de kans is ook nog groot dat je veel meer MDMA binnenkrijgt dan je zou moeten. Probeer maximaal tussen de 1 en de 2mg per kg lichaamsgewicht te nemen. Hiervoor zal je dus je pillen moeten testen, zodat je weet wat je neemt. Waarschijnlijk door die pil in 1x kreeg je dusdanig veel binnen dat je lichaam er zo op reageerde. Kortom.. je bent gewoon erg onverstandig bezig nu. Dat zal de oorzaak zijn. Lees dit eens rustig door: https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/ Klik om te vergroten... het voelden voor mij alsof ik in slaap viel en na un korte tijd weer wakker werd, ik had ook muziek ik"