#1
Ik heb denkik zo’n 10x 2cb genomen. Een leuk en vergevend middel, ook best hanteerbaar. Paddestoelen zijn erg streng voor mij in vergelijking met. Ik heb 2cb op technofeesten en volle kroegen gehad. Of thuis op de bank met Planet Earth (echt een aanrader, net als lekker in de natuur zijn). Maar het is niet zo dat het altijd lekker gaat op 2c-b. De keren dat ik niet uitgerust was vond ik het minder. Dus zorg voor een goede set en setting. Begin gewoon eerst eens met 15mg ofzo. Kijk hoe dat voelt, zorg dat je het met een vertrouwd iemand doet. En een beetje angst of spanning heb ik ook altijd wel voor ik ga trippen, dat is alleen maar goed. Maar als je dat niet los kan laten, kan het vervelend worden. Het belangrijkste met trippen is dat wat er ook gebeurt, laat het over je heen komen. Heb een kom maar op mentaliteit als angst je overvalt en bedenk jezelf dan waar je bang voor bent. Is dat echt? Dit is te doen als je nog contact hebt met de realiteit.