#1
Thanks boys. Ik denk dat ik te hoge verwachtigen ga krijgen, en dan denk van; 'oh, is dit het?'.. maar hopelijk niet.. ![:)]()
Thanks boys. Ik denk dat ik te hoge verwachtigen ga krijgen, en dan denk van; 'oh, is dit het?'.. maar hopelijk niet..![]()
Er bestaat naast 4-fluoramfetamine inderdaad ook nog 4-fluormethylphenidate. Goed onthouden!Oh, mijn fout, ik denk dat je gelijk hebt. Ik had ergens gelezen dat 4-FMP een hele andere stof was, maar kan er eigenlijk niets meer over vinden. Ik denk persoonlijk dat 4-FMP van het engelse (4-"F" luora "MP" hetamine) komt, en 4-FA van het nederlandse (4-"F" luor "A"mfetamine).
Wat betreft de vergelijking van 4-FA en de andere 4-halogeenamfetamines(4-CA, 4-BA), dat gaat gelukkig niet op. Fluor is het lichtst van alle halogenen, en daarom blijft de fluor onschadelijk aan de rest van het molecuul geplakt.Al lijkt 4 FA daar 1 van de veiligste middeltjes van zo is 4 chloroamfetamine bijvoorbeeld zo toxisch als de pest!
Ik vind zelf 180mg een vrij hoge dosis, ik had aan 100mg genoeg. Mijn vriend had echter zo'n net-niet gevoel, dus het zal per persoon/gewicht/tolerantie verschillen natuurlijk. Wb de risico's zou ik zelf dus ook niet meteen 180 doseren maar wat lager, niet combineren, niet bijnemen. En dan nog houd je risico natuurlijk, maarja![]()
Voor mij staat 4-fa nog steeds op nr 1. Xtc /mdma heeft bij mij eigenlijk maar 1 keer goed gewerkt, terwijl 4-fa elke keer z'n ding doet. Ook lijkt het voor mij veel minder schadelijk aan te voelen voor mijn lichaam. Enige keren dat ik er soort van niet goed op ging de dagen na gebruik is wanneer ik veel te veel aan het lezen was over de mogelijke risico's, hersenbloedingen enz.
Ik vind het leuk dat ik zin krijg in het feestje, praatkick, heerlijke tintelingen. Maar zonder het slap 'ik hou van iedereen' emotionele gedoe van mdma. Dat vind ik eigenlijk toch een beetje te fake.
Het is dacht ik al terug op de markt. Was laatst een oproep op het forum van ik dacht drugslab waarin gesteld werd dat 4-FA weer een kleine terugkomst aan het maken is. Ik heb ook wel eerder gehoord dat het soms via de zwarte markt ondertussen weer te koop is.Zou het ooit weer terugkomen op "de markt?"
Ik gebruik het sinds een jaar of 2, enkele malen per jaar. I.t.t. mdma / xtc heb ik helemaal niet het gevoel dat mijn serotonine wordt uitgeput. De volgende dag voel ik me ook helemaal prima met eerder wat afterglow. Ik voel ook geen cravings om het te vaak te gaan doen, maar misschien ben ik dan ook helemaal niet verslavingsgevoelig.Wat veel mensen niet weten is dat 4-FA naast sterke serotonine affiniteit een relatief zeer hoge dopamine affiniteit heeft, aanzienlijk hoger zelfs dan Dexamfetamine en 2-FMA welke hierom bekend staan. Het verslavingspotentieel van 4-FA en de invloed van serotonine uitputting wordt echter jammer genoeg ook flink onderschat.
Misschien nog wat late reactie hierop, maar was hier nog wat aan het rondneuzen ivm 4fa, omdat dit sinds jaren mijn vervanger is van xtc. En ervaar het volledig zoals @chipmunk hier neerschtijft. Na 4fa gebruik, nog nooit dagen erna extra down of leeg, wel een langere afterglow dan xtx. Bij xtc is het snel na inname, bam, heel overweldigend en minder controle over mezelf, minder stuurbaar en na de piek van xtc ervaar je echt dat het aan het uitwerken is, wanneer het echt uitgewerkt is, of lang over de piek, viel ik echt snel in een leegte, zodra ik een feestje verliet, als de nacht er op zat, soms zelfs op zelfde dag/nacht nog ervaarde ik al damn ist over en dagen erna voelde ik me echt steeds innerlijk slecht, niks kunnen doen, echt enkele dagen een depressief gevoel. Met 4fa, zat het drect goed, gebruikte eerst capsules van 200mg (bleek wel hoge dosis), laatste keren zelfs lagere dosis, nl 150mg gegaan en merkte evenveel voordelen als bij 200mg, bij 200mg had ik net iets meer het gevoel zo'n band rond mn hoofd te hebben, maar voor de rest bij 150mg even lekker en uren afterglow, dus blijf ik het bij de 150mg houden. Ik ervaar dus ook geen uitputting van zowel mijn serotonine als dopamine. Na vb 6-8u na inname van 4fa ervaar ik nooit een leegte, ikzelf ervaar een lange afterglow, slapen en eten zijn even echt onnodig. Neem nu, ik neem om 18u 150 of 200mg 4fa, binnen het uur voel ik reeds lekker gevoel, nooit overweldigend, voel sowieso mn hartslag sneller gaan, lekker warme gloed, na het eerste uur tot zeker 6u en 8u is geen uitzondering, ben ik lekker energiek, sociaal, ook vaak wel geil, maar ben nog nooit mezelf kwijt geraakt, het stuurbare, het besef van hier en nu blijft, maar alles is gewoon fijner vetter, of het nu vette party is of gewoon met wat volk en leuke babbel thuis, ook ervaar ik tussen 1 à 2u na inname tem 8u nogal een constante. Dat appreciëer ik zeer hard aan 4fa ivm xtc, niet paar uur alles en daarna letterlijk niks meer. Ik kan het heel makkelijk, zelfs nadat ik alleen thuis ben, het heel makkelijk handelen, zelfs na 12u na inname, klaarwakker, hoef vaak pas avond nadien te slapen, maar het voelt nooit als, damn ik mis het allemaal al, ik wil terug naar enkele uren terug, had ik hard bij xtc, dat gevoel heb ik nog nooit gehad met 4fa. Wat ikzelf echt wel in het oog moet houden bij 4fa is het drinken, hydrateren en afkoelen, mn dordtgevoel is net als hongergevoel echt volledig afwezig tot ver na 12u, eigen durf ik zelf zeggen 24u, vooral op feestjes, moet een vriend(in), die op dat moment buiten wat alcohol niets neemt, me echt dwingen om te drinken, indien ik alleen zou zijn, ik zou echt msschn wel 12u fzo niets drinken. Das dus het enige echte nadeel, dat je zelf wel wat in fe hand hebt. Ik heb hier al meermaals laten blijken dat ik dit wel top spul vind, ook misschien veel geluk gehad met mn vendor. Zowel pil 150mg als capsule 200 mg, van elk destijd eenmalig laten testen, en met 78% zuiverheid mocht ik niet echt klagen. Sindsdien er op vertrouwd en tot hiertoe steeds het gewenste effect en mn lichaam dat er telkens zelfde op reageert, nooit misselijk geweest. Zit bijna door de voorraad en nu is het toch moeilijker te verkrijgen. En ik lees toch vaak dat andere rc's (3fa, 2fa, 3mmc) die op 4fa zouden lijken, te veel nr speed neigen en nog verder van xtc zitten. Laat ik wel zeggen pure speed, is niet zo mn ding, dus 4fa is voor mij bijna het perfecte goedje voor zowel op feestjes als thuis, voorzie wel steeds gezelschap, want ik wordt er alleszins socialer en empathischer door, maar nooit een ware stuiterbal, wat ik zowel bij speed als xtc wel heb. Amen en uit.Ik gebruik het sinds een jaar of 2, enkele malen per jaar. I.t.t. mdma / xtc heb ik helemaal niet het gevoel dat mijn serotonine wordt uitgeput. De volgende dag voel ik me ook helemaal prima met eerder wat afterglow. Ik voel ook geen cravings om het te vaak te gaan doen, maar misschien ben ik dan ook helemaal niet verslavingsgevoelig.
Ik ga het in capsule krijgen. Dan kan ik gewoon neem ik aan die hele capsule naar binnen werken? Of de poeder eruit in me drinken oid? En dan meteen de hele inhoud?4-FA = 4 fluoramfetamine.
Een stimulant die bij het opkomen meer op je serotonine werkt dan amfetamine. Hierdoor voelt het wel een beetje xtc achtig bij inslag, let op als je daarna een redose doet zul je niet weer die xtc achtige coming up hebben maar zal slechts het stimulerende gedeelte verlengen. Het stofje werkt bij mij een dikke 8u. En ik gebruik meestal een dosis van +-180mg poeder van 72% zuiverheid. Weet niet hoe jij t geleverd krijgt en wat je gewenning is etc.
Al met al wel 1 van mijn favorieten qua partydrugs!
Zelfde als 4-FMP, als je dat middel kent dan ben je good to go. Wel voor eigen risico, want er is vrijwel geen onderzoek gedaan naar de lange termijn effecten. Je zal niet over dertig jaar als een soort The Walking Dead character erbij lopen, maar evengoed belangrijk om te weten.
Ik ga het in capsule krijgen. Dan kan ik gewoon neem ik aan die hele capsule naar binnen werken? Of de poeder eruit in me drinken oid? En dan meteen de hele inhoud?
Zelfde als 4-FMP
Wel voor eigen risico, want er is vrijwel geen onderzoek gedaan naar de lange termijn effecten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."