Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Leuk om te lezen! Ik was er ook en zelfde ronde gemaakt (blaze - regen - techno - disclosure) dus maakt het extra leuk lezen."
"Tijdloos zei: Even wat Franse rc vendors zoeken komende tijd. Klik om te vergroten... Daar is het toch ook verboden?"
"Herkenbaar! Het heeft natuurlijk een hele slechte naam gekregen destijds door alle media aandacht dus misschien dat het daarom niet meer gemaakt wordt? Ik zou ook graag weer een keer willen zweven als een veertje en die tintelingen voelen 😁 Ik krijg dat met 4FMA ook niet, is echt anders."
"chipmunk zei: Voor mij staat 4-fa nog steeds op nr 1. Xtc /mdma heeft bij mij eigenlijk maar 1 keer goed gewerkt, terwijl 4-fa elke keer z'n ding doet. Ook lijkt het voor mij veel minder schadelijk aan te voelen voor mijn lichaam. Enige keren dat ik er soort van niet goed op ging de dagen na gebruik is wanneer ik veel te veel aan het lezen was over de mogelijke risico's, hersenbloedingen enz. Ik vind het leuk dat ik zin krijg in het feestje, praatkick, heerlijke tintelingen. Maar zonder het slap 'ik hou van iedereen' emotionele gedoe van mdma. Dat vind ik eigenlijk toch een beetje te fake. Klik om te vergroten... Precies dit! Die tintelingen waren er bij mij ook elke keer weer, ik voelde me fantastisch en ik kreeg er altijd een gezellige praatkick van. Sinds het verbod in 2017 is het voor mij nooit meer verkrijgbaar geweest en dat vind ik stiekem toch echt wel heel erg jammer. Ik had niet verwacht dat door het verbod er gewoon geen aanbod meer zou zijn. 4FMA wel in huis gehaald, maar het lijkt er voor mij in de verste verte niet op. Zou het ooit weer terugkomen op "de markt?" Ik ken veel mensen die het missen dus de vraag lijkt er toch wel te zijn?[/USER]"
"Hoi! Heeft iemand al eens 3MMC in pil/tabletvorm gebruikt? Lijkt mij een stuk handiger dan zelf met afwegen in de weer gaan. Ik zou ook denken zelfde stof dus zelfde werking, maar ben benieuwd naar ervaringen."
"Volgens mij is het niks negatiefs. Zoals ik de uitspraak ken wordt er bedoeld dat het allemaal net even wat relaxter wordt, ofwel: het haalt de scherpe randjes er vanaf.."
"Hoi! Ik heb nu een paar keer xtc gebruikt, maar krijg elke keer als ik daarna wil slapen - en dus mijn ogen sluit - visuals te zien. Vorig jaar zag ik een soort zwarte tunnel die steeds groter werd en dat vond ik echt niet prettig. Nu heb ik dit weekend weer gebruikt en weer kwamen de visuals bij het slapengaan. Eerst zag ik zwart witte bolletjes en dat werden uiteindelijk alle kleuren van de regenboog die in een rond patroon draaiden. Dit keer dus minder beangstigend, maar ik kan er niet door slapen. Mijn vrienden herkennen dit niet en ik kan er weinig over vinden. Heeft iemand anders dit ook? Ik kan er bij vermelden dat ik echt een lage dosis neem. Vorig jaar ging het om een kwartje en dit keer was het zelfs nog minder dan dat. Pil zit op 200mg. Ik was beide keren wel wat vermoeid (weekend festival)."
"Thx allemaal! Het gaat echt maar om 50mg wat ik neem voor een hele avond. Ik heb het idee dat ik er misschien gewoon heel gevoelig voor ben. Zo zag ik een keer de stofdeeltjes in een tent door de lichtinval heel intens als echte glitters en niemand begreep wat ik bedoelde Ook diezelfde keer gehad dat ik eerst echt moest zitten en me er doorheen moest zuchten. Ik ben wel tenger van postuur, maar zeker niet extreem. Ik heb om die "bijwerkingen" zoals de visuals na de tijd ook nog nooit meer genomen, terwijl ik soms denk zit ik te laag qua dosering omdat ik het "love gevoel" nog nooit heb ervaren.. Om het vergelijk te maken: bij 4FMP was ik bijvoorbeeld wel altijd echt euforisch. Bij X niet."
"Precies dat, dus ik lees graag mee Suus."
"Hoi! Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar kan toch niet bijster veel vinden over 6abp. Ik wil deze zomer graag iets nieuws proberen op een festival en kwam 6apb pellets tegen. Ik heb een video gekeken van van Druglab, maar dat was een niet al te beste ervaring. Dus vandaar mijn vraag wie wil zijn ervaringen delen? En ik ben benieuwd naar: - lijkt het op een andere drug? of wat ervaar je? - werkt het serieus extreem lang en hoef je dus niet bij te nemen? of doe je dit wel? - hoe is de kater? werkt het net als xtc erg op je serotonine? Bedankt alvast!"