Zeker wel lekker
Je valt in herhaling...
Zeker wel lekker
Zeker wel lekkerKan ik best geloven maar is niet aan te raden.
Ik zat op dat moment aan de 3mmc en ketamine, ook erg lekker. Maar dat komt daar dus doorJe valt in herhaling...
Als je dit soort aanmoedigingen meermaals gaat herhalen over een stof zoals 3-mmc...Heb je gewoon nog veel te ontdekken. 😁Als je 3mmc op hoge doseringen snuift is het ook erg lekker, hele erge rush niet normaal..
Ben zelf een groot fan van dit middelAls je dit soort aanmoedigingen meermaals gaat herhalen over een stof zoals 3-mmc...Heb je gewoon nog veel te ontdekken. 😁
Dat valt op ja hehe. Niks mis mee overigens hoor. Maar er zijn betere stoffen dan deze. 😄Ben zelf een groot fan van dit middel
Ja speed en ghbDat valt op ja hehe. Niks mis mee overigens hoor. Maar er zijn betere stoffen dan deze. 😄
Nee je kan niet dagelijks drugs nemen zonder dat dat slecht voor je is. Maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken, toch?Na het innemen van de 3 mmc pellets afgelopen weekend ben ik in een goeie prettige flow gekomen. Ik was super geïnspireerd en helder. Maar dit toffe moment was na ongeveer 6 uur uitgewerkt. En ben ik heel erg misselijk geworden echt super ziek 🤮 , echt ellendig, met koppijn die maar bleef en moe, dood en doodmoe. zeker 2 goeie dagen. Ik zal zeker nog lang, heel lang (maanden) wachten voor een volgende keer. Want dat ziek en moe zijn is geen pretje. Mijn vraag is nu is de 2 fma die ik bij mijn bestelling gekregen heb milder en kan het overdag genomen door de weeks meerdere dagen achter elkaar tijdens een moeilijk moment van concentratie. Het werkt prima. Ik zou heel graag advies krijgen over het gebruikt hier van, kan ik regelmatig bijv. 2 fma nemen, want ik werk er goed op. Het duurt ongeveer 3 uur, gewent aan zware medicijnen op dokters voorschrift heeft er misschien mee te maken. Hoevaak raad je het gebruik aan over 1 week? Is dit mogelijk? Er zullen toch ook medicijnen bestaan die vergelijkbaar zijn met medicijnen die dokters voorschrijven aan personen die concentratie problemen hebben? En is het net zo verslavend als 3 mmc pellets (ik snuif absoluut niet), want de 2fma is voor mij een betere oplossing (3mmc is te sterk, ben erna te ziek en dagen moe.) Moet toegeven na de 2 fma ben ik s’avonds ook afgepeigerd maar niet zo misselijk. Ik heb een fobie voor overgeven 🤮 samenvatting: kan ik om te functioneren dagelijks 1 keer een pellet van 30 mg innemen of minder, is dit te verslavend. Hopelijk kunnen jullie informatie geven. Thanks jongens Suze
Voel je je wel elke dag lekkerDagelijks drugs? Serieus?
Niet doen, is heel heel slecht voor je lichaam en geest. En natuurlijk verslavend!
Dat betwijfel ik 😂Voel je je wel elke dag lekker
Als je drugs neemt omdat je u niet lekker voelt, dan neem je drugs met de verkeerde reden.Voel je je wel elke dag lekker
Precies!Als je drugs neemt omdat je u niet lekker voelt, dan neem je drugs met de verkeerde reden.
Rook wel eens een vaasje als ik me niet lekker voelAls je drugs neemt omdat je u niet lekker voelt, dan neem je drugs met de verkeerde reden.
Ik voel me bijna elke dag lekker, blij en tevreden zonder drugs.Voel je je wel elke dag lekker
Ik ga een ander voorbeeld geven.Rook wel eens een vaasje als ik me niet lekker voel
Ja oke dat is natuurlijk niet handig, rook liever een toeter als ik me slecht voel ipv dat poederIk ga een ander voorbeeld geven.
De meeste mensen nemen stims zoals 3mmc/4mmc in het begin om er zich extra goed op te voelen.
Er zijn ook mensen die 3mmc/4mmc gebruiken om zich niet slecht voelen.
Ik voelde me al heel lang chronisch slecht. Stukje bij beetje ontbrak me zelfs de motivatie voor dingen die ik wel leuk vind zoals gamen of afspreken met vrienden.Ja oke dat is natuurlijk niet handig, rook liever een toeter als ik me slecht voel ipv dat poeder
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."