Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-MMC snuiven?

4-MMC snuiven?

128 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
heyol zei:
In hoeverre is 4-MMC kwa gevoel verschillend met 3-MMC?

4mmc heeft een andere uitwerking op mij. Kan dus enkel mijn visie geven.
Vind het euforischer, geiler, uiteindelik potenter.

Want blijkbaar is 4-MMC moeilijk te verkrijgen en geven ze eerder 3-MMC (ook op darkweb??).

Yep. Al heb ik geen ervaring met darkweb.
Is de eene actiever, korter durend, ga je van de eene meer scheef dan de ander?

Opnieuw. Ik vind 4mmc op alle vlakken net iets beter. Scheef gaan, daarvoor raad ik andere drugs aan.

Welke is beter? ...? In kort, wat is kwa gevoel het verschil tussen de 2? En maakt het verschil veel uit of verwaarloosbaar?

ALS je aan 4mmc kunt kopen, doen. Zelfs al is deze × % duurder dan 3mmc bij je dealer.
Klik om te vergroten...
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
heyol zei:
Awel laat me weten hoe de meet vandaag was en dan organiseer ik er wel een! Rond Oktober dan
Klik om te vergroten...

Awel de meet was zeer plezant! Er waren maar liefst 3 Belgen bij, @Snuffelaar, @geflipt en @transformated.
Een meet in Antwerpen lijkt me leuk, maar dan wel op z'n vroegst in november of december, aangezien we de meet in Nijmegen pas gehad hebben?
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#3
Natozlato zei:
Awel de meet was zeer plezant! Er waren maar liefst 3 Belgen bij, @Snuffelaar, @geflipt en @transformated.
Een meet in Antwerpen lijkt me leuk, maar dan wel op z'n vroegst in november of december, aangezien we de meet in Nijmegen pas gehad hebben?
Klik om te vergroten...
Waarom post je dit hier?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
geflipt zei:
Waarom post je dit hier?
Klik om te vergroten...
Omdat we het eerder in dit topic over de meet hadden, zie boven. Sorry, ik dwaalde een beetje af.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lijntje iedere 30-45m.
Nee snuiven doet niet Echt veel p8jn IMO
De laatste meer dat ik dit iedere week deed raakte ik zeer depressief.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#6
benzzzy zei:
Laat onst de test result at en weten
Klik om te vergroten...
Dit
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kan een mod het discussie gedeelte wissen aub?

@De Dunne

Thx
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Halloooo

Juist 1gr 4-MMC besteld, nog nooit gedaan en wou dit eens testen. Ondertussen al wat gr bijbesteld maar dat gaat later pas aankomen.
Nu heb ik al wat opgezocht maar ben toch eens benieuwd naar echte gebruikservaringen hier, want op het internet klinkt het allemaal nog al theoretisch en vond ik vooral 3-MMC. Blijkbaar lijken deze wel hard op elkaar.

Zo lees ik bijvoorbeeld dat 4-MMC snuiven echt pijnlijk is, is dat zo? De dosissen bij snuiven liggen echter veel lager en kom ik dus langer toe. Snuiven jullie 4-MMC of maken jullie er ook zo'n bommetje van met zo'n sigaretten-papiertje?

En stel dat je een lijntje van 80mg hebt binnengehaald, wanneer pak je de volgende? Op het internet staat dat de werking ongeveer 3u - 4u is, dus met 1 of 2 lijntjes om de 3u is eigenlijk heel mijn avond goed? Niet gelijk bij coke elk half uur dikke lijn bijpakken?

En in welke mood geraak je ongeveer? Ik heb gelezen dat het een combinatie geeft tussen MDMA - Speed - en coke. Nu kan ik me daar moeilijk iets bij voorstellen. Word je gewoon lekker strak dan maar een beetje euforisch? Is het een chill-drug of party-drug? Of beide? Gezellig voor op cafe?

Thxxxx

Edit: En hoe zit het met de tolerantie/schade/... In vergelijking met bv Coke? Is het iets wat je elke week kan doen, of omdat het een soort van analoog aan XTC is ook maar 1x om de 3 maanden?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Waarom kom je niet naar de meet morgen?

Hebben we het dan erover 😂
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hahahah ik had echt wel zin, maar Nijmegen is me net iets te ver uit de richting. Er was iemand vriendelijk genoeg om mij mee te nemen met de auto maar dan wil ik geen last zijn voor de persoon enzo, snap je? :wink:

Laat me weten wanneer het in Antwerpen is, en dan zie je me SOWIESOOW (wel 's avonds want zie nu ook dat het 14u00 begint - ik kan enkel avonden).
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Laat je 4mmc wel eerst testen. Heel vaak word 3mmc verkocht als 4mmc.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Laat je 4mmc wel eerst testen. Heel vaak word 3mmc verkocht als 4mmc.
Klik om te vergroten...
Laatst nog gehad...
Kan nu wel 3mmc afkruisen!
(mod knip geen prijzen) euro voor 3g.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#13
benzzzy zei:
Laatst nog gehad...
Kan nu wel 3mmc afkruisen!
Klik om te vergroten...
Je mag geen prijzen noemen..
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#14
MDMAZING zei:
Je mag geen prijzen noemen..
Klik om te vergroten...
Snitch
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
MDMAZING zei:
Je mag geen prijzen noemen..
Klik om te vergroten...
Haal jij ook even de prijs weg uit het geciteerde bericht?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Haal jij ook even de prijs weg uit het geciteerde bericht?
Klik om te vergroten...
Gedaan lol
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snitches
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Ik snap wat je bedoelt, maar weten dat je ergens nog 5gram beschikbaar hebt, kan een trigger zijn.
Klik om te vergroten...
Dat inderdaad. En dan ga je sowieso ruzie maken met die vriend. Alles eraan doen om dat poedertje toch te bemachtigen
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spyro zei:
Ik ben enorm verslaving gevoelig en ik kon na 1 lijntje prima stoppen. Verschilt wel denk ik

(Maar blijft een middel om mee op te passen...)
Klik om te vergroten...

Ik heb geen ervaring met 4-MMC maar met 3-MMC heb ik net als jij nooit ervaren dat ik meer ging nemen dan de vooraf bepaalde hoeveelheid.

Ook nooit blauwe tenen of vingers van gekregen terwijl ik hier heel gevoelig voor ben (heb het op speed, maar zelfs op LSD gehad).

Ik ga er vanuit dat de craving/neiging tot obsessief herdoseren bij 4-MMC wel wat groter is omdat het een boeiender effect heeft. Cathinonen staan sowieso wel bekend om de bingesessies waar sommigen in terecht komen.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Spyro zei:
Ik ben enorm verslaving gevoelig en ik kon na 1 lijntje prima stoppen. Verschilt wel denk ik

(Maar blijft een middel om mee op te passen...)
Klik om te vergroten...
Als de dosis niet te hoog is is het idd nog wel te doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."