#1
Net een paar lijntjes gepakt... voel lichtjes iets ma niet echt
Net een paar lijntjes gepakt... voel lichtjes iets ma niet echt
Uw reactie is zwak. 👍
Het is niet omdat jij er geen problemen mee hebt, ofdat iemand anders dat wel heeft dat die persoon zwak is...Minder sterk karakter is beleefder om te zeggen .
lol.. kvind dan jou variant haast nog beledigender..minder sterke discipline of zelfbeheersing mss?
Hoezo heb je een zwak karakter als je gevoelig bent voor cravings?Zeggen tegen iemand dat hij qua verslavingsgevoeligheid een zwakker karakter heeft is beledigend?
Ik bedoel niet zwak karakter algemeen he 😄
Hoezo heb je een zwak karakter als je gevoelig bent voor cravings?
Deels wel...
Ik heb mega veel zin in coke, en toch besluit ik er om geen te halen. Toch heb ik vrijaf, en genoeg geld.
Is mijn beslissing dan niet puur op karakter?want je sprak over cravings he...Toch?
Je maakt hier toch de vergelijking met coke cravings en dat je dat op karakter doet? Of lees ik dat verkeerd?k zeg ook nergens dat dit niet zo is....
Je maakt hier toch de vergelijking met coke cravings en dat je dat op karakter doet? Of lees ik dat verkeerd?
Die vlieger gaat voor 4-mmc niet op naar mijn mening want andere drug en andere situatie.
In mijn optiek ging dit over 4-mmc (dit topic gaat daar namelijk over). We hoeven het zeker niet eens te worden, een forum is er juist voor deze discussie toch? No hard feelings!Nee, we spreken over cravings. Nergens gespecifieerd naar 1 bepaalde drug.
Sorry @Ganggang💯 ....We worden het (opnieuw) niet eens.
Dat vind ik erg knap van je. Is mij nooit gelukt zonder hulp helaas.De laatste maal 4mmc heb ik op karakter de laatste 3gram doorgespoeld. Tijdens een binge sessie ! Niet na 5 dagen wakker, neen. Amper een lijntje of 6 binnen. Dit is geleden van halverwege Juli, sindsdien niet meer aangeraakt.
Hoezo niet op karakter?🤷♂️
In mijn optiek ging dit over 4-mmc (dit topic gaat daar namelijk over). We hoeven het zeker niet eens te worden, een forum is er juist voor deze discussie toch? No hard feelings!
Maar alee...Stoppen met roken vergt toch ook karakter? Wat is dat nu. Waarom stoppen met 4mmc niet?
Stoppen met deze zever vraagt ook karakter van mij, dus bij deze houdt het op.
Ik ben (gelukkig
nl.wikihow.com
Lijntje iedere 30-45m.
Nee snuiven doet niet Echt veel p8jn IMO
De laatste meer dat ik dit iedere week deed raakte ik zeer depressief.
Zo ga ik het doen dan. En word je er sowieso depressief van na een avondje gebruik? Zoals bij XTC of valt dat mee? Harde comedown?
Valt mee.Zo ga ik het doen dan. En word je er sowieso depressief van na een avondje gebruik? Zoals bij XTC of valt dat mee? Harde comedown?
Halloooo
Juist 1gr 4-MMC besteld, nog nooit gedaan en wou dit eens testen. Ondertussen al wat gr bijbesteld maar dat gaat later pas aankomen.
Nu heb ik al wat opgezocht maar ben toch eens benieuwd naar echte gebruikservaringen hier, want op het internet klinkt het allemaal nog al theoretisch en vond ik vooral 3-MMC. Blijkbaar lijken deze wel hard op elkaar.
Zo lees ik bijvoorbeeld dat 4-MMC snuiven echt pijnlijk is, is dat zo?
Valt goed mee hoor. Al verschilt kristal met poeder. Geen idee welke jij hebt.
De dosissen bij snuiven liggen echter veel lager en kom ik dus langer toe. Snuiven jullie 4-MMC of maken jullie er ook zo'n bommetje van met zo'n sigaretten-papiertje?
Snuiven. Mijn maag is gevoelig.
En stel dat je een lijntje van 80mg hebt binnengehaald, wanneer pak je de volgende?
Elk uur ongeveer, al moet je doen wat je zelf als best aanvoelt.
Op het internet staat dat de werking ongeveer 3u - 4u is, dus met 1 of 2 lijntjes om de 3u is eigenlijk heel mijn avond goed?
De rush is wel voorbij na een uur.
Niet gelijk bij coke elk half uur dikke lijn bijpakken?
Nee, al heb je mensen die erin slagen 1gram te snuiven op paar uur. Niet aangeraden btw
En in welke mood geraak je ongeveer?
Hangt van de setting af.
Ik heb gelezen dat het een combinatie geeft tussen MDMA - Speed - en coke. Nu kan ik me daar moeilijk iets bij voorstellen. Word je gewoon lekker strak dan maar een beetje euforisch? Is het een chill-drug of party-drug? Of beide? Gezellig voor op cafe?
4mmc is voor alle gebruik ideaal.
Thxxxx
Edit: En hoe zit het met de tolerantie/schade/... In vergelijking met bv Coke? Is het iets wat je elke week kan doen, of omdat het een soort van analoog aan XTC is ook maar 1x om de 3 maanden?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."