Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-MMC snuiven?

4-MMC snuiven?

128 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Net een paar lijntjes gepakt... voel lichtjes iets ma niet echt
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
heyol zei:
Net een paar lijntjes gepakt... voel lichtjes iets ma niet echt
Klik om te vergroten...

Zolang je niet weet of het 3mmc of 4mmc, is het lastig oordelen voor ons.
Wees ook wat specifieker dan :
"Paar lijntjes : Hoeveel is dit?
"Lichtjes " : omschrijf dit beter.

Veel plezier alvast.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#3
CuriousExplorer zei:
Uw reactie is zwak. 👍
Het is niet omdat jij er geen problemen mee hebt, ofdat iemand anders dat wel heeft dat die persoon zwak is...Minder sterk karakter is beleefder om te zeggen .
Klik om te vergroten...

lol.. kvind dan jou variant haast nog beledigender :tongueout: ..minder sterke discipline of zelfbeheersing mss?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gympie zei:
lol.. kvind dan jou variant haast nog beledigender :tongueout: ..minder sterke discipline of zelfbeheersing mss?
Klik om te vergroten...

Zeggen tegen iemand dat hij qua verslavingsgevoeligheid een zwakker karakter heeft is beledigend?

Ik bedoel niet zwak karakter algemeen he 😄
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Zeggen tegen iemand dat hij qua verslavingsgevoeligheid een zwakker karakter heeft is beledigend?

Ik bedoel niet zwak karakter algemeen he 😄
Klik om te vergroten...
Hoezo heb je een zwak karakter als je gevoelig bent voor cravings?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ganggang💯 zei:
Hoezo heb je een zwak karakter als je gevoelig bent voor cravings?
Klik om te vergroten...

Waar lees je dat eigenlijk?
Minder sterk betekent niet per definitie zwak.
Zwakker betekent niet per definitie zwak.

Geen idee waar je naartoe wilt...🤷‍♂️
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Deels wel...
Ik heb mega veel zin in coke, en toch besluit ik er om geen te halen. Toch heb ik vrijaf, en genoeg geld.

Is mijn beslissing dan niet puur op karakter?want je sprak over cravings he...Toch?
Klik om te vergroten...

CuriousExplorer zei:
k zeg ook nergens dat dit niet zo is....
Klik om te vergroten...
Je maakt hier toch de vergelijking met coke cravings en dat je dat op karakter doet? Of lees ik dat verkeerd?

Die vlieger gaat voor 4-mmc niet op naar mijn mening want andere drug en andere situatie.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
De laatste maal 4mmc heb ik op karakter de laatste 3gram doorgespoeld. Tijdens een binge sessie ! Niet na 5 dagen wakker, neen. Amper een lijntje of 6 binnen. Dit is geleden van halverwege Juli, sindsdien niet meer aangeraakt.

Hoezo niet op karakter?🤷‍♂️
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ganggang💯 zei:
Je maakt hier toch de vergelijking met coke cravings en dat je dat op karakter doet? Of lees ik dat verkeerd?

Die vlieger gaat voor 4-mmc niet op naar mijn mening want andere drug en andere situatie.
Klik om te vergroten...

Nee, we spreken over cravings. Nergens gespecifieerd naar 1 bepaalde drug.
Sorry @Ganggang💯 ....We worden het (opnieuw) niet eens.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Nee, we spreken over cravings. Nergens gespecifieerd naar 1 bepaalde drug.
Sorry @Ganggang💯 ....We worden het (opnieuw) niet eens.
Klik om te vergroten...
In mijn optiek ging dit over 4-mmc (dit topic gaat daar namelijk over). We hoeven het zeker niet eens te worden, een forum is er juist voor deze discussie toch? No hard feelings!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
De laatste maal 4mmc heb ik op karakter de laatste 3gram doorgespoeld. Tijdens een binge sessie ! Niet na 5 dagen wakker, neen. Amper een lijntje of 6 binnen. Dit is geleden van halverwege Juli, sindsdien niet meer aangeraakt.

Hoezo niet op karakter?🤷‍♂️
Klik om te vergroten...
Dat vind ik erg knap van je. Is mij nooit gelukt zonder hulp helaas.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ganggang💯 zei:
In mijn optiek ging dit over 4-mmc (dit topic gaat daar namelijk over). We hoeven het zeker niet eens te worden, een forum is er juist voor deze discussie toch? No hard feelings!
Klik om te vergroten...

Maar je loopt wel constant te klagen over mij omtrent de discussies, haalt van alles wat er niet mee te maken heeft bij, sneert naar mijn partner en zet mij op negeer. Maar je doet hier het zelfde, beetje hypocriet. Don’t need to say more.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Maar alee...Stoppen met roken vergt toch ook karakter? Wat is dat nu. Waarom stoppen met 4mmc niet?

Stoppen met deze zever vraagt ook karakter van mij, dus bij deze houdt het op.
Klik om te vergroten...

Alles is in combinatie met karakter en karakterstructuur/sterkte. Denk er ook zo over. Maar dat gaat er niet in bij anderen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Kan een mod het discussie gedeelte wissen aub?

@De Dunne

Thx
Klik om te vergroten...
Ik ben (gelukkig :tonguewink: ) geen mod.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#15
nu de thread er nog is ..althans dit gedeelte.
ik lees er graag wat op na.
dit is geen bevestiging of uitsluiting van geopperde theorieën.

nl.wikihow.com

Karakter kweken

Karakter, van het Griekse woord "χαρακτήρας", is een term die oorspronkelijk werd gebruikt voor de stempel op een munt. Het is tegenwoordig bekend als de som van alle persoonlijke eigenschappen, zoals integriteit, moed, volharding,...
nl.wikihow.com nl.wikihow.com

gezonderleven.com

Mentaal sterke mensen en hun 7 karaktereigenschappen

Mentaal sterke mensen zijn bestand tegen vele stimuli die hen een richting op duwen waarin ze niet willen gaan. Ze laten zich niet veranderen.
gezonderleven.com gezonderleven.com

😘
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#16
benzzzy zei:
Lijntje iedere 30-45m.
Nee snuiven doet niet Echt veel p8jn IMO
De laatste meer dat ik dit iedere week deed raakte ik zeer depressief.
Klik om te vergroten...

Zo ga ik het doen dan. En word je er sowieso depressief van na een avondje gebruik? Zoals bij XTC of valt dat mee? Harde comedown?
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik wist trouwens niet dat 4-mmc zo moeilijk te verkrijgen was, op darkweb had ik direct vele resultaten van een bekende vendor... Die mannen faken normaal toch niet?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
heyol zei:
Zo ga ik het doen dan. En word je er sowieso depressief van na een avondje gebruik? Zoals bij XTC of valt dat mee? Harde comedown?
Klik om te vergroten...

Valt wel mee.
Minder erg dan Xtc ( mijn ervaring/mening)
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
heyol zei:
Zo ga ik het doen dan. En word je er sowieso depressief van na een avondje gebruik? Zoals bij XTC of valt dat mee? Harde comedown?
Klik om te vergroten...
Valt mee.
Je kunt overigens ook Gwn goed slapen in mijn ervaring.
NA een uurtje of 4 lukt dat wel met een beetje moeite.

Zolang je het niet iedere week doet zal de comedown niks zijn.
Je voelt je wss Gwn 1 dag een beetje minder maat het is zeer hanteerbaar.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
heyol zei:
Halloooo

Juist 1gr 4-MMC besteld, nog nooit gedaan en wou dit eens testen. Ondertussen al wat gr bijbesteld maar dat gaat later pas aankomen.
Nu heb ik al wat opgezocht maar ben toch eens benieuwd naar echte gebruikservaringen hier, want op het internet klinkt het allemaal nog al theoretisch en vond ik vooral 3-MMC. Blijkbaar lijken deze wel hard op elkaar.

Zo lees ik bijvoorbeeld dat 4-MMC snuiven echt pijnlijk is, is dat zo?

Valt goed mee hoor. Al verschilt kristal met poeder. Geen idee welke jij hebt.
De dosissen bij snuiven liggen echter veel lager en kom ik dus langer toe. Snuiven jullie 4-MMC of maken jullie er ook zo'n bommetje van met zo'n sigaretten-papiertje?

Snuiven. Mijn maag is gevoelig.

En stel dat je een lijntje van 80mg hebt binnengehaald, wanneer pak je de volgende?

Elk uur ongeveer, al moet je doen wat je zelf als best aanvoelt.
Op het internet staat dat de werking ongeveer 3u - 4u is, dus met 1 of 2 lijntjes om de 3u is eigenlijk heel mijn avond goed?

De rush is wel voorbij na een uur.
Niet gelijk bij coke elk half uur dikke lijn bijpakken?

Nee, al heb je mensen die erin slagen 1gram te snuiven op paar uur. Niet aangeraden btw
En in welke mood geraak je ongeveer?

Hangt van de setting af.
Ik heb gelezen dat het een combinatie geeft tussen MDMA - Speed - en coke. Nu kan ik me daar moeilijk iets bij voorstellen. Word je gewoon lekker strak dan maar een beetje euforisch? Is het een chill-drug of party-drug? Of beide? Gezellig voor op cafe?

4mmc is voor alle gebruik ideaal.
Thxxxx

Edit: En hoe zit het met de tolerantie/schade/... In vergelijking met bv Coke? Is het iets wat je elke week kan doen, of omdat het een soort van analoog aan XTC is ook maar 1x om de 3 maanden?
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."