Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie weegt bestelling van RC vendors na?

Wie weegt bestelling van RC vendors na?

62 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eerste maal dat ik ooit "groot" bestelde was er ruim 10% teveel geleverd.
Dacht bij mezelf, he, is dit standaard?Bleek dus eenmalig helaas 😒
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#2
kheb laatst wat bestellingen gedaan en nagewogen.
bij de bekende vendors.

met wat er in het zakje kan blijven zitten en een afwijking van de weegschaal kwam ik uit op
190mg wat 250 mg moest zijn
en max 28 mg wat 50 moest zijn.

5mg weegschaal afwijking
5mg zak plak.

ik heb ze een mail gestuurd.
'k wacht op antwoord...

kwam laatst op een rc groothandel website
er zit een heel grote marge op die shit!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die enkele x dat ik het had gewogen zat er altijd wel iets meer in dan was aangegeven. 1 tot 5% meer ofzo maar nooit te weinig.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mezelf zei:
Die enkele x dat ik het had gewogen zat er altijd wel iets meer in dan was aangegeven. 1 tot 5% meer ofzo maar nooit te weinig.
Klik om te vergroten...
lucky you :wink:
ik deed het deze keer ook alleen maar omdat het zelfs op het oog weinig leek.
net na oud en nieuw besteld.. mss waren ze wat door de voorraad heen haha.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Same here , nooit problemen gehad wel vond ik soms een batch beter als een andere. Maar het gewicht klopt altijd of zelfs wat meer inderdaad.

Net als flualprazolam was eerst zalmkleurig, laatst was het ineens wit...

Maar zover ik proefde wel het zelfde
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou mezelf voorzichtig een ervaren RC besteller willen noemen. Ik heb meerdere winkels geprobeerd maar het grappige is deze RC vendors letterlijk 100% van de keren hun beloftes na zijn gekomen op gebied van levertijd, kwaliteit en hoeveelheid terwijl illegale dealers zeker bij 20 procent van de transacties een van deze drie punten niet zijn nagekomen. Vaak krijg ik zelfs net ietsje meer dan ik had besteld. (Dit betekent niet dat je nooit opgelicht kan worden via het internet. Een vriend van mij had een keer LSD gekocht die in plaats van LSD een NBOME klasse drug bleek te bevatten. Althans zo vertelde hij mij.)

Laatst had ik 1,04 gram zeer goede 3-mmc besteld bleek het uiteindelijk 1,16 gram te zijn.
Heb gister 1 gram ethylfenidaat besteld, en wat denk je? 1,23 gram.

Zo zijn er talloze keren dat ik verrast ben over kwaliteit en hoeveelheid. Maar het blijkt natuurlijk toch een russisch roulette. Het blijven "Research Chemicals' en we blijven ons eigen proefkonijn.

EDIT: ik wil hieraan toevoegen dat ik een goede twee weken research heb gedaan naar de credibility van desbetreffende websites via internet en vrienden. Er zijn een paar websites bij die eruit zien alsof een kleuter met down ze in een halfuur in de badkamer in elkaar heeft gezet.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik krijg ook altijd teveel.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zo te horen tijd voor een nieuwe vendor
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ganggang zei:
Ik krijg ook altijd teveel.
Klik om te vergroten...
Is natuurlijk marketing klantenbinding.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
benzzzy zei:
Zo te horen tijd voor een nieuwe vendor
Klik om te vergroten...
Inderdaad deze (van de TS) is niet legit met wat ze adverteren.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik had laatst per ongeluk een verkeerde chem opgestuurd gekregen. Het stond gewoon goed op het bestelformulier, maar er was ergens een foutje gemaakt. Toen stuurde ik een mail.. krijg ik gratis de andere rc ook opgestuurd.

Dus van mij mogen ze wel vaker zulke foutjes maken.

De hele inhoud van wat binnenkomt wegen doe ik niet zo vaak. Ik vind de prijs van rc's sowieso niet echt interessant. Meestal moet ik toch meer bestellen dan ik zelf zou willen hebben. Dus als ik dan uiteindelijk wat minder krijg.. ach. Dat kan me eigenlijk heel weinig schelen.

Maar ik vind het niet netjes als ze flink minder in een zak doen dan beloofd. Ik zal binnenkort nog eens wat nawegen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Met 3-mmc is het nog tot daaraan toe, dat kost ook geen drol. Maar als je iets van 50 euro per gram koopt wil je wel de exacte hoeveelheid.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Neo-Shulginist zei:
Ik had laatst per ongeluk een verkeerde chem opgestuurd gekregen. Het stond gewoon goed op het bestelformulier, maar er was ergens een foutje gemaakt. Toen stuurde ik een mail.. krijg ik gratis de andere rc ook opgestuurd.

Dus van mij mogen ze wel vaker zulke foutjes maken.

De hele inhoud van wat binnenkomt wegen doe ik niet zo vaak. Ik vind de prijs van rc's sowieso niet echt interessant. Meestal moet ik toch meer bestellen dan ik zelf zou willen hebben. Dus als ik dan uiteindelijk wat minder krijg.. ach. Dat kan me eigenlijk heel weinig schelen.

Maar ik vind het niet netjes als ze flink minder in een zak doen dan beloofd. Ik zal binnenkort nog eens wat nawegen.
Klik om te vergroten...
Oo wat heb je gekregen?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ondertussen heb ik een mail terug gekregen.
ik denk toch te weten dat dit één van de grote vendors is.
dit stond erin:

Met uitermate veel zorg wegen we de zakjes af. We hebben hiervoor een gecertificeerde, professioneel geijkte weegschaal met 0,000 cijfers achter de komma. & 0,001 foutmarge.
Elk zakje dat hier de deur uit gaat bevat 10% méér dan de hoeveelheid die er in moet.
Ik ben bang dat het verloren gaat aan het zakje.
We zullen er over nadenken of we dit wellicht beter anders zouden kunnen proberen te verpakken..
Mvg,

nou is mijn weegschaal ook o,ooo
niet professioneel geijkt nee.
maar iemand mikt het toch in het zakje?
van één stofje heb ik al op.
het ander stofje ga ik nog een paar keer wegen.

meer is leuk trouwens
maar kzou het liever zo exact mogelijk hebben.
stel je wil volumetrisch verdelen.

een week voor kerst voor een relatief klein bedrag een anders stofje bij een ander besteld
dat ze bij vendor nr.1 niet hadden.
dat is nooit aangekomen.
track and trace gaf aan: blijven hangen bij bezorger.. in z'n neus!
daar heb ik niet naar gemaild.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Weeg anders een het losse zakje en doe wat rekenen met hun 10% meer.

Als dat klopt dan kun je het voordeel van de twijfel nemen hun 2 weekjes geven om hun shit op een rij te krijgen en het opnieuw te probeeren.


Lijkt me sterk dat een bedrijf gespecialiseerd in rc's zulke foute maken lol.
Wie denk er in God's naam niet aan om het fucking zakje te wegen...

Altijd 65mg meer dan aanbevolen hoeveelheid kan toch niet lastig zijn?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gymschoen zei:
Met uitermate veel zorg wegen we de zakjes af. We hebben hiervoor een gecertificeerde, professioneel geijkte weegschaal met 0,000 cijfers achter de komma. & 0,001 foutmarge.
Elk zakje dat hier de deur uit gaat bevat 10% méér dan de hoeveelheid die er in moet.
Ik ben bang dat het verloren gaat aan het zakje.
We zullen er over nadenken of we dit wellicht beter anders zouden kunnen proberen te verpakken..
Mvg,
Klik om te vergroten...

Het zou op zich een logische verklaring kunnen zijn. Ik snap wel dat vendors liever het zakje meewegen want dan heb je minder gedoe met rondzwevend materiaal enzo. Maar weeg jij ook het zakje mee? Want dan kun je checken of die bewering klopt.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Neo-Shulginist zei:
Het zou op zich een logische verklaring kunnen zijn. Ik snap wel dat vendors liever het zakje meewegen want dan heb je minder gedoe met rondzwevend materiaal enzo. Maar weeg jij ook het zakje mee? Want dan kun je checken of die bewering klopt.
Klik om te vergroten...

ik denk dat ze met zakje gewoon ' het product ' bedoelen
omdat ze liever geen chemicals schrijven ofzo.
dus dat ze zeggen: we wegen onze shit goed met een professionele weegschaal.

maar idd interessant om te proberen.
kijken hoe ze getallen zich verhouden als ik ze onafhankelijk weeg en samen in één weeg.
ik heb alleen het poeder uit het zakje in het bakje gedaan en gewogen.
lijkt me in principe het meest eficient (?)
P
PietjepostLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gister voor het eerst besteld bij een verdor, 2C-E en 5-MAPB.
Vandaag keurig geleverd gekregen, heb het voor de grap even na gewogen.

1 gram 5-MAPB = 1.053
100mg 2C-E = 0.092

Beetje jammer van de 2C-E dat het net geen 100 mg is.

Ze zijn allebei nieuw voor mij dus ben erg benieuwd!!
Misschien morgen even een avond 5-MAPB testen
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Miligram*
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#20
benzzzy zei:
Miligram*
Klik om te vergroten...

thx! ja, milligram.. dubbel 'L' lol..
maar inderdaad..
en kweet ook niet waarom ik het ineens uitschreef.
daydreaminnnn'

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."