#1
Eerste maal dat ik ooit "groot" bestelde was er ruim 10% teveel geleverd.
Dacht bij mezelf, he, is dit standaard?Bleek dus eenmalig helaas 😒
Dacht bij mezelf, he, is dit standaard?Bleek dus eenmalig helaas 😒
lucky youDie enkele x dat ik het had gewogen zat er altijd wel iets meer in dan was aangegeven. 1 tot 5% meer ofzo maar nooit te weinig.
Is natuurlijk marketing klantenbinding.Ik krijg ook altijd teveel.
Inderdaad deze (van de TS) is niet legit met wat ze adverteren.Zo te horen tijd voor een nieuwe vendor
Oo wat heb je gekregen?Ik had laatst per ongeluk een verkeerde chem opgestuurd gekregen. Het stond gewoon goed op het bestelformulier, maar er was ergens een foutje gemaakt. Toen stuurde ik een mail.. krijg ik gratis de andere rc ook opgestuurd.
Dus van mij mogen ze wel vaker zulke foutjes maken.
De hele inhoud van wat binnenkomt wegen doe ik niet zo vaak. Ik vind de prijs van rc's sowieso niet echt interessant. Meestal moet ik toch meer bestellen dan ik zelf zou willen hebben. Dus als ik dan uiteindelijk wat minder krijg.. ach. Dat kan me eigenlijk heel weinig schelen.
Maar ik vind het niet netjes als ze flink minder in een zak doen dan beloofd. Ik zal binnenkort nog eens wat nawegen.
Met uitermate veel zorg wegen we de zakjes af. We hebben hiervoor een gecertificeerde, professioneel geijkte weegschaal met 0,000 cijfers achter de komma. & 0,001 foutmarge.
Elk zakje dat hier de deur uit gaat bevat 10% méér dan de hoeveelheid die er in moet.
Ik ben bang dat het verloren gaat aan het zakje.
We zullen er over nadenken of we dit wellicht beter anders zouden kunnen proberen te verpakken..
Mvg,
Het zou op zich een logische verklaring kunnen zijn. Ik snap wel dat vendors liever het zakje meewegen want dan heb je minder gedoe met rondzwevend materiaal enzo. Maar weeg jij ook het zakje mee? Want dan kun je checken of die bewering klopt.
Miligram*
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."