Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie weegt bestelling van RC vendors na?

Wie weegt bestelling van RC vendors na?

62 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lees anders eens hun terms of service?
Is vaak niet al te lang bij rc companies.
Mischien dat je ze kunt naaien met hun eigen regels.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gymschoen zei:
okay..
klein gripzakje met poeder en dikke sticker met productinformatie en handgeschreven het gewicht er op: 0,542
zonder poeder: 0,517
poeder los: 0,024

klopt precies.. dat het niet klopt!
Klik om te vergroten...

Maar had je 0,542 gram besteld, 0,5 gram of een andere hoeveelheid?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#3
50 mg besteld.
en kreeg dus 24 mg
dat is op 0,001 na het verschil als ik het zakje mét en zonder poeder weeg.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, ik heb sowieso niet zo'n hoge pet op van rc-vendors. Op dit forum zie ik soms mensen claimen dat rc-vendors heel professioneel werken en zeer zuivere stoffen verkopen. Maar daarvan ben ik niet zo overtuigd. Laatst had ik 3 verschillende chems besteld waaronder een sterk slaapmiddel, en er zat aan de buitenkant van dat zakje allerlei resten. Dat lag gewoon rond te slingeren in de verpakking. Ik vond dat gevaarlijk. Daarom heb ik de zakjes eerst in 99% alcohol gedoopt voordat ik er wat anders mee deed.

Bovendien heeft het testcentrum al verscheidene keren een onbekende stof aangetroffen tussen mijn rc's. Zulke vervuilingen zijn waarschijnlijk het resultaat van een onfris productieproces, of van onzuivere grondstoffen of oplosmiddelen die gebruikt worden. De zuiverheid van rc's kan niet getest worden in het lab, dus ik kan niet claimen hoe onzuiver die drugs zijn. Maar je kunt rc-vendors ook absoluut niet op hun blauwe ogen geloven. Laatst had ik nog een pil van een zogenaamde 'reputable vendor' waar iedereen lovend over sprak, maar daarin zaten vier (!) onbekende stoffen en niet de stof die ze aan me hadden beloofd.

Het is best wel een shady business waarbij alles wel semi-legaal is met tegelijkertijd heel schimmig. Je weet eigenlijk niet wat je koopt, wie het precies verkoopt en waar ze dat materiaal vandaan hebben.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eerste maal dat ik ooit "groot" bestelde was er ruim 10% teveel geleverd.
Dacht bij mezelf, he, is dit standaard?Bleek dus eenmalig helaas 😒
P
PietjepostLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gister voor het eerst besteld bij een verdor, 2C-E en 5-MAPB.
Vandaag keurig geleverd gekregen, heb het voor de grap even na gewogen.

1 gram 5-MAPB = 1.053
100mg 2C-E = 0.092

Beetje jammer van de 2C-E dat het net geen 100 mg is.

Ze zijn allebei nieuw voor mij dus ben erg benieuwd!!
Misschien morgen even een avond 5-MAPB testen
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Witte et zei:
Wat een bullshit dat je de vendor niet gewoon mag noemen. Ipv dat iedereen te weten krijgt waar je fatsoenlijke rc’s kan halen. Vinden de mods het belangrijker dat je de naam niet noemt en daardoor veel risico loopt op slecht of zelfs gevaarlijk product.
Waarom bestaat deze kut regel?
Klik om te vergroten...
Wow wow kalm aan haal lekker een etizolametje bij www.magjehiernietzeggen.nl
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Witte et zei:
Jawel, ik probeer iets te vinden waarvan ik kan slapen na 3mmc. Ik dacht aangezien je dit zo makkelijk kan vinden en kopen op het internet (omdat het nog legaal is) kan ik vast wel op df tips vinden waar ik dit het beste kan kopen.

ipv daarvan zie ik alleen maar onduidelijke onzin en wordt je geen steek wijzer.
Dus ja dit is zeker frustrerend. Vandaar dat ik zo boos doe.
Klik om te vergroten...
Je had dit kunnen weten toen je je account aanmaakte. Dan komen de forumregels heel groot in beeld. Dus ben je boos om niets toch? Je wist het van te voren dat je dat antwoord hier niet gaat krijgen.
Misschien een idee om geen 3mmc meer te nemen, of iig minder en minder laat pakken, hebbie geen slaapmiddel nodig.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Apotheker zei:
Wow wow kalm aan haal lekker een erizolametje bij www.magjehiernietzeggen.nl
Klik om te vergroten...
Neem ie al zat van. Misschien daarom zo een bokkenpruik op?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn vendor weegt altijd tussen 20 en 100 mg teveel af. Mij hoor je niet klagen hoor!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Natozlato zei:
Mijn vendor weegt altijd tussen 20 en 100 mg teveel af. Mij hoor je niet klagen hoor!
Klik om te vergroten...
Het ging over meerdere grammen...Was een leuke tijd 🤣
А
АЛ-90Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Zou het wel moeten doen maar ik doe het eigenlijk nooit. Zoveel gezeik om alles uit het zakje te krijgen en er weer terug in zonder morsen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
АЛ-90 zei:
Zou het wel moeten doen maar ik doe het eigenlijk nooit. Zoveel gezeik om alles uit het zakje te krijgen en er weer terug in zonder morsen.
Klik om te vergroten...
Of je houdt een leeg zakje en je weegt beide apart.
А
АЛ-90Lid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Of je houdt een leeg zakje en je weegt beide apart.
Klik om te vergroten...
True maar ik bestel van meerdere vendors en zelfs dezelfde vendor heeft vaak verschillende maten zakjes. Als het zo makkelijk was had ik het wel gedaan :wink:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
АЛ-90 zei:
True maar ik bestel van meerdere vendors en zelfs dezelfde vendor heeft vaak verschillende maten zakjes. Als het zo makkelijk was had ik het wel gedaan :wink:
Klik om te vergroten...
Dan koop je 2 identieke afsluitbare potjes ( als het thuisgebruik is ).
Zo makkelijk kan het ook.😄
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gewoon allemaal na ontvangst bestelling 10% naar Gympie teleformeren, niet bestaande issue non opgelost!
А
АЛ-90Lid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Dan koop je 2 identieke afsluitbare potjes ( als het thuisgebruik is ).
Zo makkelijk kan het ook.😄
Klik om te vergroten...
Ja maar dan zou ik wel héél veel potjes moeten kopen, alle potjes opnieuw labelen, meer volume qua bewaren. En daarnaast denk ik dat het in potjes een stuk minder lang houdbaar gaat zijn dat dubbel verpakt in gripzakjes.

Laat ik het hierop houden: als het makkelijk kon, dan had ik dat wel gedaan :tonguewink:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
АЛ-90 zei:
Ja maar dan zou ik wel héél veel potjes moeten kopen, alle potjes opnieuw labelen, meer volume qua bewaren. En daarnaast denk ik dat het in potjes een stuk minder lang houdbaar gaat zijn dat dubbel verpakt in gripzakjes.

Laat ik het hierop houden: als het makkelijk kon, dan had ik dat wel gedaan :tonguewink:
Klik om te vergroten...
Fair enough 😜
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik doe het regelmatig, meestal klopt het met uitzondering van een enkel waar het iets minder of meer is, niet genoeg afwijking om te klagen zegmaar.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Meestal koop ik wat obscure chemicaliën waar ik jaren mee doe dus lege zakjes wegen is vaak geen optie. Als ik wel alles wil nawegen en ik heb meer gekregen dan de bestelde hoeveelheid zit ik einde aan de streep waarschijnlijk alsnog met minder doordat ik een deel mors over m'n weegschaal.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."