#1
Lees anders eens hun terms of service?
Is vaak niet al te lang bij rc companies.
Mischien dat je ze kunt naaien met hun eigen regels.
Is vaak niet al te lang bij rc companies.
Mischien dat je ze kunt naaien met hun eigen regels.
okay..
klein gripzakje met poeder en dikke sticker met productinformatie en handgeschreven het gewicht er op: 0,542
zonder poeder: 0,517
poeder los: 0,024
klopt precies.. dat het niet klopt!
Wow wow kalm aan haal lekker een etizolametje bij www.magjehiernietzeggen.nlWat een bullshit dat je de vendor niet gewoon mag noemen. Ipv dat iedereen te weten krijgt waar je fatsoenlijke rc’s kan halen. Vinden de mods het belangrijker dat je de naam niet noemt en daardoor veel risico loopt op slecht of zelfs gevaarlijk product.
Waarom bestaat deze kut regel?
Je had dit kunnen weten toen je je account aanmaakte. Dan komen de forumregels heel groot in beeld. Dus ben je boos om niets toch? Je wist het van te voren dat je dat antwoord hier niet gaat krijgen.Jawel, ik probeer iets te vinden waarvan ik kan slapen na 3mmc. Ik dacht aangezien je dit zo makkelijk kan vinden en kopen op het internet (omdat het nog legaal is) kan ik vast wel op df tips vinden waar ik dit het beste kan kopen.
ipv daarvan zie ik alleen maar onduidelijke onzin en wordt je geen steek wijzer.
Dus ja dit is zeker frustrerend. Vandaar dat ik zo boos doe.
Neem ie al zat van. Misschien daarom zo een bokkenpruik op?Wow wow kalm aan haal lekker een erizolametje bij www.magjehiernietzeggen.nl
Het ging over meerdere grammen...Was een leuke tijd 🤣Mijn vendor weegt altijd tussen 20 en 100 mg teveel af. Mij hoor je niet klagen hoor!
Of je houdt een leeg zakje en je weegt beide apart.Zou het wel moeten doen maar ik doe het eigenlijk nooit. Zoveel gezeik om alles uit het zakje te krijgen en er weer terug in zonder morsen.
True maar ik bestel van meerdere vendors en zelfs dezelfde vendor heeft vaak verschillende maten zakjes. Als het zo makkelijk was had ik het wel gedaanOf je houdt een leeg zakje en je weegt beide apart.
Dan koop je 2 identieke afsluitbare potjes ( als het thuisgebruik is ).True maar ik bestel van meerdere vendors en zelfs dezelfde vendor heeft vaak verschillende maten zakjes. Als het zo makkelijk was had ik het wel gedaan![]()
Ja maar dan zou ik wel héél veel potjes moeten kopen, alle potjes opnieuw labelen, meer volume qua bewaren. En daarnaast denk ik dat het in potjes een stuk minder lang houdbaar gaat zijn dat dubbel verpakt in gripzakjes.Dan koop je 2 identieke afsluitbare potjes ( als het thuisgebruik is ).
Zo makkelijk kan het ook.😄
Fair enough 😜Ja maar dan zou ik wel héél veel potjes moeten kopen, alle potjes opnieuw labelen, meer volume qua bewaren. En daarnaast denk ik dat het in potjes een stuk minder lang houdbaar gaat zijn dat dubbel verpakt in gripzakjes.
Laat ik het hierop houden: als het makkelijk kon, dan had ik dat wel gedaan![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."