#1
Wat een bullshit dat je de vendor niet gewoon mag noemen. Ipv dat iedereen te weten krijgt waar je fatsoenlijke rc’s kan halen. Vinden de mods het belangrijker dat je de naam niet noemt en daardoor veel risico loopt op slecht of zelfs gevaarlijk product.
Waarom bestaat deze kut regel?
Waarom bestaat deze kut regel?