Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie weegt bestelling van RC vendors na?

Wie weegt bestelling van RC vendors na?

62 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, ik heb sowieso niet zo'n hoge pet op van rc-vendors. Op dit forum zie ik soms mensen claimen dat rc-vendors heel professioneel werken en zeer zuivere stoffen verkopen. Maar daarvan ben ik niet zo overtuigd. Laatst had ik 3 verschillende chems besteld waaronder een sterk slaapmiddel, en er zat aan de buitenkant van dat zakje allerlei resten. Dat lag gewoon rond te slingeren in de verpakking. Ik vond dat gevaarlijk. Daarom heb ik de zakjes eerst in 99% alcohol gedoopt voordat ik er wat anders mee deed.

Bovendien heeft het testcentrum al verscheidene keren een onbekende stof aangetroffen tussen mijn rc's. Zulke vervuilingen zijn waarschijnlijk het resultaat van een onfris productieproces, of van onzuivere grondstoffen of oplosmiddelen die gebruikt worden. De zuiverheid van rc's kan niet getest worden in het lab, dus ik kan niet claimen hoe onzuiver die drugs zijn. Maar je kunt rc-vendors ook absoluut niet op hun blauwe ogen geloven. Laatst had ik nog een pil van een zogenaamde 'reputable vendor' waar iedereen lovend over sprak, maar daarin zaten vier (!) onbekende stoffen en niet de stof die ze aan me hadden beloofd.

Het is best wel een shady business waarbij alles wel semi-legaal is met tegelijkertijd heel schimmig. Je weet eigenlijk niet wat je koopt, wie het precies verkoopt en waar ze dat materiaal vandaan hebben.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
Ja, ik heb sowieso niet zo'n hoge pet op van rc-vendors. Op dit forum zie ik soms mensen claimen dat rc-vendors heel professioneel werken en zeer zuivere stoffen verkopen. Maar daarvan ben ik niet zo overtuigd. Laatst had ik 3 verschillende chems besteld waaronder een sterk slaapmiddel, en er zat aan de buitenkant van dat zakje allerlei resten. Dat lag gewoon rond te slingeren in de verpakking. Ik vond dat gevaarlijk. Daarom heb ik de zakjes eerst in 99% alcohol gedoopt voordat ik er wat anders mee deed.

Bovendien heeft het testcentrum al verscheidene keren een onbekende stof aangetroffen tussen mijn rc's. Zulke vervuilingen zijn waarschijnlijk het resultaat van een onfris productieproces, of van onzuivere grondstoffen of oplosmiddelen die gebruikt worden. De zuiverheid van rc's kan niet getest worden in het lab, dus ik kan niet claimen hoe onzuiver die drugs zijn. Maar je kunt rc-vendors ook absoluut niet op hun blauwe ogen geloven. Laatst had ik nog een pil van een zogenaamde 'reputable vendor' waar iedereen lovend over sprak, maar daarin zaten vier (!) onbekende stoffen en niet de stof die ze aan me hadden beloofd.

Het is best wel een shady business waarbij alles wel semi-legaal is met tegelijkertijd heel schimmig. Je weet eigenlijk niet wat je koopt, wie het precies verkoopt en waar ze dat materiaal vandaan hebben.
Klik om te vergroten...

zo, dat vind ik best nieuws ja.
ik las hier op 't forum ergens over kleine flesjes met aantrekkelijke namen
waarin allerlei rc's gecombineerd worden die helemaal niet persé goed samen gaan
in onduidelijke verhoudingen.

research chemicals, klinkt al een soort van gerenomeerd, zorgvuldig..
maar we weten er idd weinig van.
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik bewaar lege zakjes, zodat ik mijn weegschaal makkelijker kan tareren en het gewicht van volgende bestellingen kan controleren. Vaak gebruiken ze enkele standaardmaten zakjes. Mijn weegschaal is een analytische balans en weegt op de 0,1 mg nauwkeurig. Tot dusver is het zelden voorgekomen dat ik minder dan het gedeclareerde gewicht ontvang; soms krijg ik zelfs een aanzienlijke hoeveelheid extra.


Neo-Shulginist zei:
Ja, ik heb sowieso niet zo'n hoge pet op van rc-vendors.
Klik om te vergroten...
Het overgrote deel van de rc-vendors overtuigt ook mij niet van hun gepretendeerde professionaliteit. Hun slechte Engels verraadt ze meestal al.

Er is echter een relatief nieuwe vendor die misschien nog net geen halfjaar online is. De nieuwsbrief in dit topic is van hun hand. Zal verder geen verdere specificering geven gezien de regelgeving hier. Zij zijn retailtak van de groothandel die ook lysergamides op de markt brengt, hebben een samenwerking met het Nederlandse deel van een ontmantelde esoterische Spaanse vendor en vermelden de resultaten van GC/MS analyses bij hun producten. Dit maakt dat ik ze qua betrouwbaarheid toch hoger acht dan de gemiddelde rc-vendor. Vertrouw je hen bijvoorbeeld wel, of ook niet? Had je met hen slechte ervaringen?


Neo-Shulginist zei:
Laatst had ik 3 verschillende chems besteld waaronder een sterk slaapmiddel, en er zat aan de buitenkant van dat zakje allerlei resten.
Klik om te vergroten...
Welk sterk slaapmiddel was dat?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Lysergine zei:
Ik bewaar lege zakjes, zodat ik mijn weegschaal makkelijker kan tareren en het gewicht van volgende bestellingen kan controleren. Vaak gebruiken ze enkele standaardmaten zakjes. Mijn weegschaal is een analytische balans en weegt op de 0,1 mg nauwkeurig. Tot dusver is het zelden voorgekomen dat ik minder dan het gedeclareerde gewicht ontvang; soms krijg ik zelfs een aanzienlijke hoeveelheid extra.
Klik om te vergroten...

dat is een goed idee ja.

Lysergine zei:
Het overgrote deel van de rc-vendors overtuigt ook mij niet van hun gepretendeerde professionaliteit. Hun slechte Engels verraadt ze meestal al.

Er is echter een relatief nieuwe vendor die misschien nog net geen halfjaar online is. De nieuwsbrief in dit topic is van hun hand. Zal verder geen verdere specificering geven gezien de regelgeving hier. Zij zijn retailtak van de groothandel die ook lysergamides op de markt brengt, hebben een samenwerking met het Nederlandse deel van een ontmantelde esoterische Spaanse vendor en vermelden de resultaten van GC/MS analyses bij hun producten. Dit maakt dat ik ze qua betrouwbaarheid toch hoger acht dan de gemiddelde rc-vendor. Vertrouw je hen bijvoorbeeld wel, of ook niet? Had je met hen slechte ervaringen?
Klik om te vergroten...

ik herken de tekst niet.
de mijne is nederlands.
en heeft ook een bericht over de potentiele nieuwe wet.
alles ziet er continu schoon en strak verpakt uit.
kwaliteit ook goed vooralsnog.
één keer flu(nog iets) pam blotters besteld.
deden helemaal niets.
heb ik nooit aan hen gemeld.
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gymschoen zei:
één keer flu(nog iets) pam blotters besteld.
deden helemaal niets.
Klik om te vergroten...
Dat was waarschijnlijk flunitrazolam of flualprazolam die beiden echter op -zolam eindigen ipv. -pam. Kun je kijken welke het was? Heb zelf namelijk ook ervaring met inactieve flunitrazolam zegels.


Gymschoen zei:
de mijne is nederlands.
en heeft ook een bericht over de potentiele nieuwe wet.
Klik om te vergroten...
Ze hebben daarover een bericht geplaatst op 27 november en tonen het artikel van de telegraaf: knutseldrugs straks illegaal. Klopt toch? Heb altijd al gevonden dat ze een onprofessionele uitstraling hebben, dus het verbaast me niets.
Welke stoffen had je besteld?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lysergine zei:
Dat was waarschijnlijk flunitrazolam of flualprazolam die beiden echter op -zolam eindigen ipv. -pam. Kun je kijken welke het was? Heb zelf namelijk ook ervaring met inactieve flunitrazolam zegels.



Ze hebben daarover een bericht geplaatst op 27 november en tonen het artikel van de telegraaf: knutseldrugs straks illegaal. Klopt toch? Heb altijd al gevonden dat ze een onprofessionele uitstraling hebben, dus het verbaast me niets.
Klik om te vergroten...
Heb zelf de flunitrazolam 0.25mg blotters besteld van een bekende vendor die alleen binnen Nederland verkoopt gehaald en deze waaren idd vrij slecht.
1 gepakt uur gewacht niks nog een erop niks.
3 niks.
Word ik in de ochten wakker met 12 blotters minder.

Ja iedere redose uiteraard een simpele field sobriety test gedaan en was niet duidelijk onder invloed.
Kon volledige zinnen vormen rechte lijnen lopen mijn neus aanraken en all lol.

Although 1mg lorazepam/20mg oxazepam/40mg temazepam doet tegenwoordig ook geen flikker meer terwijl ik dit toch echt zo goed als nooit gebruik en meer dan een jaar geen benzos heb gehad voordat ik deze weer op recept heb gekregen voor zonodig...

Neem aan dat fucking 0.5mg iemand met een permanente tolerantie toch echt wel in 2 uur plat moet krijgen...
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lysergine zei:
Er is echter een relatief nieuwe vendor die misschien nog net geen halfjaar online is.
Klik om te vergroten...

We moeten oppassen want we mogen vendors niet bespreken. Dus ik ga er 1 ding over zeggen maar dan zo algemeen mogelijk.

Ik weet precies welke vendor(s) je bedoelt. Ja ik ken hun reputatie, en toch blijf ik skeptisch. Van hen heb ik al een foute bestelling ontvangen waarbij ik iets anders kreeg dan besteld. Een andere reseller met dezelfde reputatie heeft me iets verkocht waarin 4 obscure stoffen zaten maar niet de stof die ik had besteld.

De andere bestellingen heb ik nog niet laten testen dus daar ga ik niet bij voorbaat van uit dat het goed is. Vertrouw niet op de reputatie van vendors, is mijn advies.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik kreeg een mailtje terug met excuses
en ik krijg bij de volgende bestelling een nieuw zakje met 50mg 4-HO-MET erin..
nu maar hopen dat ik het spul fijn vind, lol.
nog niet geprobeerd!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eerste maal dat ik ooit "groot" bestelde was er ruim 10% teveel geleverd.
Dacht bij mezelf, he, is dit standaard?Bleek dus eenmalig helaas 😒
P
PietjepostLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gister voor het eerst besteld bij een verdor, 2C-E en 5-MAPB.
Vandaag keurig geleverd gekregen, heb het voor de grap even na gewogen.

1 gram 5-MAPB = 1.053
100mg 2C-E = 0.092

Beetje jammer van de 2C-E dat het net geen 100 mg is.

Ze zijn allebei nieuw voor mij dus ben erg benieuwd!!
Misschien morgen even een avond 5-MAPB testen
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#11
kheb laatst wat bestellingen gedaan en nagewogen.
bij de bekende vendors.

met wat er in het zakje kan blijven zitten en een afwijking van de weegschaal kwam ik uit op
190mg wat 250 mg moest zijn
en max 28 mg wat 50 moest zijn.

5mg weegschaal afwijking
5mg zak plak.

ik heb ze een mail gestuurd.
'k wacht op antwoord...

kwam laatst op een rc groothandel website
er zit een heel grote marge op die shit!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#12
Die enkele x dat ik het had gewogen zat er altijd wel iets meer in dan was aangegeven. 1 tot 5% meer ofzo maar nooit te weinig.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Mezelf zei:
Die enkele x dat ik het had gewogen zat er altijd wel iets meer in dan was aangegeven. 1 tot 5% meer ofzo maar nooit te weinig.
Klik om te vergroten...
lucky you :wink:
ik deed het deze keer ook alleen maar omdat het zelfs op het oog weinig leek.
net na oud en nieuw besteld.. mss waren ze wat door de voorraad heen haha.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Same here , nooit problemen gehad wel vond ik soms een batch beter als een andere. Maar het gewicht klopt altijd of zelfs wat meer inderdaad.

Net als flualprazolam was eerst zalmkleurig, laatst was het ineens wit...

Maar zover ik proefde wel het zelfde
А
АЛ-90Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Zou het wel moeten doen maar ik doe het eigenlijk nooit. Zoveel gezeik om alles uit het zakje te krijgen en er weer terug in zonder morsen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
АЛ-90 zei:
Zou het wel moeten doen maar ik doe het eigenlijk nooit. Zoveel gezeik om alles uit het zakje te krijgen en er weer terug in zonder morsen.
Klik om te vergroten...
Of je houdt een leeg zakje en je weegt beide apart.
А
АЛ-90Lid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Of je houdt een leeg zakje en je weegt beide apart.
Klik om te vergroten...
True maar ik bestel van meerdere vendors en zelfs dezelfde vendor heeft vaak verschillende maten zakjes. Als het zo makkelijk was had ik het wel gedaan :wink:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
АЛ-90 zei:
True maar ik bestel van meerdere vendors en zelfs dezelfde vendor heeft vaak verschillende maten zakjes. Als het zo makkelijk was had ik het wel gedaan :wink:
Klik om te vergroten...
Dan koop je 2 identieke afsluitbare potjes ( als het thuisgebruik is ).
Zo makkelijk kan het ook.😄
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gewoon allemaal na ontvangst bestelling 10% naar Gympie teleformeren, niet bestaande issue non opgelost!
А
АЛ-90Lid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
Dan koop je 2 identieke afsluitbare potjes ( als het thuisgebruik is ).
Zo makkelijk kan het ook.😄
Klik om te vergroten...
Ja maar dan zou ik wel héél veel potjes moeten kopen, alle potjes opnieuw labelen, meer volume qua bewaren. En daarnaast denk ik dat het in potjes een stuk minder lang houdbaar gaat zijn dat dubbel verpakt in gripzakjes.

Laat ik het hierop houden: als het makkelijk kon, dan had ik dat wel gedaan :tonguewink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."