#1
Blijft mijn favo opioide. Inderdaad jammer van de prijs maar vond het goed handelbaar qua verslavingspotentie. Heeft iemand hier wel eens op genod? Zelfs op 300mg niet gelukt
Ja klopt wel ongeveer. O-DSMT is redelijk mild en kort. Ik had ook ongeveer 2 uurtjes een lekker roesje van 80 milligram zonder tolerantie.Ik had laatst 4 van die 50mg pellets gekocht, moest er 4 in nemen om een roesje te krijgen van 1,5/2 uur. Klopt gewoon niet toch? ik had wel een kratom verslaving (150g per dag, tijdje geleden), maar kratom komt niet eens in de buurt van ECHTE pijnstillers volgensmij.
drugsforum.nl
Ik had laatst 4 van die 50mg pellets gekocht, moest er 4 in nemen om een roesje te krijgen van 1,5/2 uur. Klopt gewoon niet toch? ik had wel een kratom verslaving (150g per dag, tijdje geleden), maar kratom komt niet eens in de buurt van ECHTE pijnstillers volgensmij.
Ok ja de kratom zou wel degelijk een effect op mijn tolerantie hebben dus, maar raar dat het zo'n kort roesje was. Er zijn zo weinig RC vendors die ik vind die legitiem zijn met hun 'Benzo's en opioiden' die ze verkopen aangezien ik zoooveel vendors bij langs gegaan ben en verschillende benzo poedertjes heb besteld en getest heb op mezelf met de zelfde resultaten (nada), ik had al lang in slaap moeten hebben vallen/bewusteloos moeten zijn na 2 gevaarlijke tandenstoker tipjes Norflurazepam zoals ik één keer heb gehad met Norflurazepam van een vendor die er niet meer is (echte norflurazepam dus xD)150g kratom per dag is exteem veel, dus je zult op dat moment een flinke opioïde tolerantie gehad hebben. Voor iemand zonder tolerantie is 200mg een veel te hoge dosering, dat jij zo veel nodig had komt puur door je tolerantie. O-DSMT is een relatief lichte opioïde dus voor mensen met een tolerantie is het al snel niet sterk genoeg.
De werkingsduur van O-DSMT is over het algemeen juist erg lang, wel 6-10 uur. Ik heb een lichte tolerantie (van Oxycodon neem ik vaak +-25mg, van morfine +-30mg, van kratom +-6-7 gram), en 80-90mg O-DSMT is voor mij een goede dosis die me toch wel 8+ uur zoet houdt.
Dat O-DSMT kort werkt klopt simpelweg niet, het werkt juist relatief lang. Psychonautwiki vermeldt bijvoorbeeld een totale duratie van 6-10 en een piek van 2-5 uur,
Ja uiteraard heeft kratom een effect op je tolerantie. Hmm tot op heden is de kwaliteit van alle rc benzo poeders en opioïden die ik besteld heb gewoon prima, beter zoeken misschien.Ok ja de kratom zou wel degelijk een effect op mijn tolerantie hebben dus, maar raar dat het zo'n kort roesje was. Er zijn zo weinig RC vendors die ik vind die legitiem zijn met hun 'Benzo's en opioiden' die ze verkopen aangezien ik zoooveel vendors bij langs gegaan ben en verschillende benzo poedertjes heb besteld en getest heb op mezelf met de zelfde resultaten (nada), ik had al lang in slaap moeten hebben vallen/bewusteloos moeten zijn na 2 gevaarlijke tandenstoker tipjes Norflurazepam zoals ik één keer heb gehad met Norflurazepam van een vendor die er niet meer is (echte norflurazepam dus xD)
Vind het zelf helemaal niet op elkaar lijken. O-dsmt is veel potenter dat kan ik bevestigen. Ik heb alleen ervaring met 100mgHier ook ff op reageren, omdat ik net O-DSMT 10x50mg pellets besteld heb (was iets omslachtiger omdat de vendor via site enkel in NL leverd), maar het prijsverschil was de moeite. Soit, ik heb zowel ervaring met Tramadol (kreeg ik vr nierkolieken, wat extra kunnen inslagen nzo, was de liquide variant), sindsdien middeltje dat me doet snakken ernaar, nooit eerder gehad bij een medicijn/drug. Kratom reeds verschillende malen genuttigd zonder gewenst effect, lage tot hoge doses, enkel misselijk bij +10g. Dan had ik nog Zolpidem, dat eerst ook fijn, licht euforisch gevoel gaf, zo'n gevoel van, dit mag eeuwig duren, mr dan kwamen meer blackouts en amnesia feelings en verdween het euforische. Nu verwacht ik van de O-DSMT toch een Tramadol effect, mijn vraag is hierbij, is het echt zo extreem potent als je op vele sites leest (enorme waarschuwingen nzo) of is de dossage als Tramadol (ik zat tussen 300-400mg), dus wat zou lk moeten nemen van deze o-dsmt ivm mn Tramadol dossage? Alvast bedankt.
En wat is potenter, meer ko/lam gevoel of potenter qua warmte/euforisch gevoel, wat ik nastreef? En zijn de bijwerkingen/neveneffecten navenant of juist ook erger, uren na inname klaarwakker blijven, er dikwijls nachtje door op gedaan of nachtje/ochtend met 2-4u in bed liggen zonder vaste slaap en dan heb ik het nog over de jeuk...ik vind dit zelfs soms fijn...verklaar me hiervoor zot, maar gaat het bij o-dsmt ook die toer op, dat veeloop? Best gewoon met 50mg beginnen lijkt dus aanrader?Vind het zelf helemaal niet op elkaar lijken. O-dsmt is veel potenter dat kan ik bevestigen. Ik heb alleen ervaring met 100mg
Ik vond de negatieve bijwerkingen vooral erger. Zoals jeuk en misselijk. Je kan er wel heel Nice op dromenEn wat is potenter, meer ko/lam gevoel of potenter qua warmte/euforisch gevoel? En zijn de bijwerkingen/nu eveneffecten navenant of juist ook erger, uren na inname klaarwakker blijven, er dikwijls nachtje door op gedaan of nachtje/ochtend met 2-4u in bed liggen zonder vaste slaap en dan heb ik het nog over de jeuk...ik vind dit zelfs soms fijn...verklaar me hiervoor zot, maar gaat het bij o-dsmt ook die toer op, gewoon met 50mg beginnen lijkt dus aanrader?
Owké... misselijk... dat is vaak dooddoener vr mij, hierdoor neem ik bepaalde zaken gewoon niet, of moet sowieso pantomed 40 en motilium klaarhouden. Allé msschn goed vr mn lucide dromen 🙂 maar van uw ervaring uitgaand... afstappen van een kopie gevoel v Tramadol.Ik vond de negatieve bijwerkingen vooral erger. Zoals jeuk en misselijk. Je kan er wel heel Nice op dromen
Een tanden stoker norflurazepam zal niet veel doen.Ok ja de kratom zou wel degelijk een effect op mijn tolerantie hebben dus, maar raar dat het zo'n kort roesje was. Er zijn zo weinig RC vendors die ik vind die legitiem zijn met hun 'Benzo's en opioiden' die ze verkopen aangezien ik zoooveel vendors bij langs gegaan ben en verschillende benzo poedertjes heb besteld en getest heb op mezelf met de zelfde resultaten (nada), ik had al lang in slaap moeten hebben vallen/bewusteloos moeten zijn na 2 gevaarlijke tandenstoker tipjes Norflurazepam zoals ik één keer heb gehad met Norflurazepam van een vendor die er niet meer is (echte norflurazepam dus xD)
En wat is potenter, meer ko/lam gevoel of potenter qua warmte/euforisch gevoel, wat ik nastreef? En zijn de bijwerkingen/neveneffecten navenant of juist ook erger, uren na inname klaarwakker blijven, er dikwijls nachtje door op gedaan of nachtje/ochtend met 2-4u in bed liggen zonder vaste slaap en dan heb ik het nog over de jeuk...ik vind dit zelfs soms fijn...verklaar me hiervoor zot, maar gaat het bij o-dsmt ook die toer op, dat veeloop? Best gewoon met 50mg beginnen lijkt dus aanrader?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."