Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsO-DSMT

O-DSMT

52 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#1
Blijft mijn favo opioide. Inderdaad jammer van de prijs maar vond het goed handelbaar qua verslavingspotentie. Heeft iemand hier wel eens op genod? Zelfs op 300mg niet gelukt
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja O-DMST is ook een noradrenaline-agonist. Mogelijk zeggen mensen mede daarom dat ze het wat gejaagd vonden voelen. Ik kwam online vooral comments tegen over hoe het wel kalmerend is, maar dat het niet het tevreden 'nodden' geeft wat men van morfine enzo zo fijn vindt. Verder heb ik er geen persoonlijke ervaring mee, überhaupt niet met (rc) opioïden.
Dit middel klonk niet erg recreatief en om medische redenen met rc's gaan kloten is misschien ook niet het beste idee ooit.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#3
O-DSMT (Desmetramadol) is een opioid wat chemisch verwand is aan Tramadol maar volgens het internet toch duidelijk andere effecten geeft.
Zijn er mensen op dit forum die ervaring hebben met O-DSMT?

Ik zou graag horen over jouw ervaring ermee en (eventueel) een vergelijking met andere opioids.


Groeten,
Kermit
P
ParadiseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is coke en benzo ineen.
Ik heb er mijn masters op gedaan.
Unief is kut, neemt O-DMST en O-DMST Diploma.
Ik denk niet dat ik aan de morphine m'n masters had gehaald.

Morphine enz ... maakt je tam, en je haalt geen diplomas en masters enz ...

Ook is het een vrij verslavende opiaat.
Een functionele opiaat.

Withdrawels waren superfun zoals altijd.

Het was niet echt je nod nod, maar voor een meeting had ik een wat tyrosine genomen, nodden, kotsen, superhigh
heb pep moeten nemen ... meeting chill


Vroeger was het nog betaalbaar.
B
BenzoTheLatestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat zou 50mg voor een effect geven zonder opiaat tollerantie. En een middematige benzo tollerantie. Laten we zeggen 2.5mg alprazolam zou me een lekkere roes geven
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heel sterk ivg met normale Tramadol?
Nou, als ik 300mg Tramadol slikte per dag voor mijn rug, was ik de ganse dag waus...
3-MEO-PCP dus niks voor mij 🤣
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb er geen roes van gehad. Nee.
Wel pijnstilling, en een iers beter humeur.
Er wordt zeer nadrukkelijk voor gewaarschuwd betreffende de zgn hoge potentiële effecten, maar voor mij is dit dure pilletje peanuts.
Ik tik er zo 100 mg van weg.
Maar, ik zoek eea even verder uit voor de pijnstiller werking.
Als het me helpt tegen rugpijn, dan is het toch nog iets waard...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Legio Patria Nostra zei:
ik heb er geen roes van gehad. Nee.
Wel pijnstilling, en een iers beter humeur.
Er wordt zeer nadrukkelijk voor gewaarschuwd betreffende de zgn hoge potentiële effecten, maar voor mij is dit dure pilletje peanuts.
Ik tik er zo 100 mg van weg.
Maar, ik zoek eea even verder uit voor de pijnstiller werking.
Als het me helpt tegen rugpijn, dan is het toch nog iets waard...
Klik om te vergroten...


Hm als het inderdaad pijnstillend werkt ga ik het ook maar eens proberen , maar heb met tramadol al ruime ervaring en die werkt niet goed genoeg (teveel bijwerkingen en niet genoeg pijnstilling)
Ga het van de week eens voorleggen bij de pijnpolie. Ben alleen bang dat het oxycodone blijft omdat het veel op tramadol lijkt.

Dank voor het het delen en de reacties!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ben 2 uur geleden met een testtraject van deze rc begonnen.
Tabletten van 50 mg. Oraal ingenomen.p
1 stuk: ik merk vrijwel niets. dus een tweede, na een uurtje later
En dan die overdreven bezorgdheid mbt overdosering...
waardoor ik een wat beter humeur kreeg.
Nu, 2 uur later 2 erbij.
Dus nu 200 mg totaal.
En een uur geleden de laatste 2.
Een enigzins Opgewekt gevoel, en qua pijnstillende werking zijn deze pilletjes redelijk goed.
Maar een drietal paracetamol ligt al aardig in vergelijking op koers. .
Het scheelt mbt de rugpijn. Ja.
Maar nu de kostprijs nader bezien.
Deze pil is simpelweg v e e l te duur.
Details mag ik niet geven maar ze zijn echt over, ver over de top.
En 00
Dus ik zal deze rc verder links laten liggen.
In totaal vandaag dus 6 x 50 mg.
Van een roes(je) is geen sprake geweest i.i.g...
Dus. Exit !
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Legio Patria Nostra zei:
ik ben 2 uur geleden met een testtraject van deze rc begonnen.
Tabletten van 50 mg. Oraal ingenomen.p
1 stuk: ik merk vrijwel niets. dus een tweede, na een uurtje later
En dan die overdreven bezorgdheid mbt overdosering...
waardoor ik een wat beter humeur kreeg.
Nu, 2 uur later 2 erbij.
Dus nu 200 mg totaal.
En een uur geleden de laatste 2.
Een enigzins Opgewekt gevoel, en qua pijnstillende werking zijn deze pilletjes redelijk goed.
Maar een drietal paracetamol ligt al aardig in vergelijking op koers. .
Het scheelt mbt de rugpijn. Ja.
Maar nu de kostprijs nader bezien.
Deze pil is simpelweg v e e l te duur.
Details mag ik niet geven maar ze zijn echt over, ver over de top.
En 00
Dus ik zal deze rc verder links laten liggen.
In totaal vandaag dus 6 x 50 mg.
Van een roes(je) is geen sprake geweest i.i.g...
Dus. Exit !
Klik om te vergroten...
Maar je slikte toch al dingen als oxycontin voor de pijn? Dan ga je natuurlijk niks voelen van een lage dosis van een slappere opiaat.

Ik wil het wel graag nog een keer proberen, ik heb alleen ervaring met kratom en alle andere downer groepen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oxcycontin slik ik al jaaren niet meer.
Oxcycodon zo hhheeeeel af en toe.
Dus daar kan/zou ik geen tolerantie tegeneffecten van mogen ondervinden.
Typerend vind ik wel, dat ik enkele malen na een operatie te horen kreeg en ik citeer letterlijk deze woorden: " wij hebben u tijdens de operatie heel veel morfine moeten geven"....dit heeft mij wel aan het denken gezet natuurlijk.
Maar de overdreven vermelding van " dit rc heeft een zeer grote potentie" is voor mij i.i.g. zeer zwaar overdreven..

Daar kan ik nog aan toevoegen dat ik de aller aller potentste rc, die ik op mijn proefdieren losgelaten heb, dat was:
3-MEO PCP.
Daarvan ben ik echt volkomen fucked up van geweest.
Zoals ik al zeer uitvoerig en ook te vaak beschreven heb.
En om dan te lezen, dat er de een of andere semi rc masochist zich 50 (!!) mg van deze rc geïnjecteerd (!) heeft, werkelijk zo ontzettend ongelooflijk, dat het weer vanzelf te gelooflijk is geworden....
Deze persoon vond zich enkele dagen na deze injectie terug in een gesloten afdeling van een psychiatrisch ziekenhuis.
Ja.
Dit geloof ik direct!
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Legio Patria Nostra zei:
Oxcycontin slik ik al jaaren niet meer.
Oxcycodon zo hhheeeeel af en toe.
Dus daar kan/zou ik geen tolerantie tegeneffecten van mogen ondervinden.
Typerend vind ik wel, dat ik enkele malen na een operatie te horen kreeg en ik citeer letterlijk deze woorden: " wij hebben u tijdens de operatie heel veel morfine moeten geven"....dit heeft mij wel aan het denken gezet natuurlijk.
Maar de overdreven vermelding van " dit rc heeft een zeer grote potentie" is voor mij i.i.g. zeer zwaar overdreven..

Daar kan ik nog aan toevoegen dat ik de aller aller potentste rc, die ik op mijn proefdieren losgelaten heb, dat was:
3-MEO PCP.
Daarvan ben ik echt volkomen fucked up van geweest.
Zoals ik al zeer uitvoerig en ook te vaak beschreven heb.
En om dan te lezen, dat er de een of andere semi rc masochist zich 50 (!!) mg van deze rc geïnjecteerd (!) heeft, werkelijk zo ontzettend ongelooflijk, dat het weer vanzelf te gelooflijk is geworden....
Deze persoon vond zich enkele dagen na deze injectie terug in een gesloten afdeling van een psychiatrisch ziekenhuis.
Ja.
Dit geloof ik direct!
Klik om te vergroten...
Hmm interessant zeg.. maar opiaat tolerantie gaat nooit meer echt weg dacht ik zo. Het verminderd wel maar niet zoals een nieuwe gebruiker.

Heb je in het verleden veel oxy gebruikt (zowel tin als don)?

3-MeO-PCP is andere koek inderdaad.. op dat spul hebben wij beide een keer overgedoseert..

Jezus wat is dat spul heftig inderdaad, maar het is geen opiaat. O-DSMT zou heel sterk moeten zijn in vergelijking met normale tramadol, maar met beide geen ervaring.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
In deze kwestie moet je zogezegd geen appelen met peren vergelijken.
De 3 meo is een disso, de tramadol een opioide.
Totaal verschillende rc's..
Qua opiaten tolerantie is het een bekend feit dat (bijvoorbeeld) mensen die aan de H verslaafd zijn, en daar bijvoorbeeld dagelijks een gram van gebruiken, na een periode waarin zij niets hebben kunnen nemen (bijvoorbeeld) na een paar maanden achter de deur te hebben moeten verblijven, en eenmaal weer buiten, een shot nemen die ongeveer gelijk is als de laatste voor dat gedwongen verblijf, tegen de vlakte gaan met een stevige o.d. ...
Dus tolerantie neemt wel degelijk af!

Qua potentie van de disso met de naam 3 meo pcp:
In één zin gezegd,
Hij komt met 15 mg aan als de trap van een galopperende hoogdrachtige kameel met verse groene gemalen peper in haar reet.
Dus oppassen, ja.
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik had laatst 4 van die 50mg pellets gekocht, moest er 4 in nemen om een roesje te krijgen van 1,5/2 uur. Klopt gewoon niet toch? ik had wel een kratom verslaving (150g per dag, tijdje geleden), maar kratom komt niet eens in de buurt van ECHTE pijnstillers volgensmij.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
UmbraVitae zei:
Hier ook ff op reageren, omdat ik net O-DSMT 10x50mg pellets besteld heb (was iets omslachtiger omdat de vendor via site enkel in NL leverd), maar het prijsverschil was de moeite. Soit, ik heb zowel ervaring met Tramadol (kreeg ik vr nierkolieken, wat extra kunnen inslagen nzo, was de liquide variant), sindsdien middeltje dat me doet snakken ernaar, nooit eerder gehad bij een medicijn/drug. Kratom reeds verschillende malen genuttigd zonder gewenst effect, lage tot hoge doses, enkel misselijk bij +10g. Dan had ik nog Zolpidem, dat eerst ook fijn, licht euforisch gevoel gaf, zo'n gevoel van, dit mag eeuwig duren, mr dan kwamen meer blackouts en amnesia feelings en verdween het euforische. Nu verwacht ik van de O-DSMT toch een Tramadol effect, mijn vraag is hierbij, is het echt zo extreem potent als je op vele sites leest (enorme waarschuwingen nzo) of is de dossage als Tramadol (ik zat tussen 300-400mg), dus wat zou lk moeten nemen van deze o-dsmt ivm mn Tramadol dossage? Alvast bedankt.
Klik om te vergroten...
Vind het zelf helemaal niet op elkaar lijken. O-dsmt is veel potenter dat kan ik bevestigen. Ik heb alleen ervaring met 100mg
U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
Vind het zelf helemaal niet op elkaar lijken. O-dsmt is veel potenter dat kan ik bevestigen. Ik heb alleen ervaring met 100mg
Klik om te vergroten...
En wat is potenter, meer ko/lam gevoel of potenter qua warmte/euforisch gevoel, wat ik nastreef? En zijn de bijwerkingen/neveneffecten navenant of juist ook erger, uren na inname klaarwakker blijven, er dikwijls nachtje door op gedaan of nachtje/ochtend met 2-4u in bed liggen zonder vaste slaap en dan heb ik het nog over de jeuk...ik vind dit zelfs soms fijn...verklaar me hiervoor zot, maar gaat het bij o-dsmt ook die toer op, dat veeloop? Best gewoon met 50mg beginnen lijkt dus aanrader?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
UmbraVitae zei:
En wat is potenter, meer ko/lam gevoel of potenter qua warmte/euforisch gevoel? En zijn de bijwerkingen/nu eveneffecten navenant of juist ook erger, uren na inname klaarwakker blijven, er dikwijls nachtje door op gedaan of nachtje/ochtend met 2-4u in bed liggen zonder vaste slaap en dan heb ik het nog over de jeuk...ik vind dit zelfs soms fijn...verklaar me hiervoor zot, maar gaat het bij o-dsmt ook die toer op, gewoon met 50mg beginnen lijkt dus aanrader?
Klik om te vergroten...
Ik vond de negatieve bijwerkingen vooral erger. Zoals jeuk en misselijk. Je kan er wel heel Nice op dromen
U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Ik vond de negatieve bijwerkingen vooral erger. Zoals jeuk en misselijk. Je kan er wel heel Nice op dromen
Klik om te vergroten...
Owké... misselijk... dat is vaak dooddoener vr mij, hierdoor neem ik bepaalde zaken gewoon niet, of moet sowieso pantomed 40 en motilium klaarhouden. Allé msschn goed vr mn lucide dromen 🙂 maar van uw ervaring uitgaand... afstappen van een kopie gevoel v Tramadol.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Practuna zei:
Ok ja de kratom zou wel degelijk een effect op mijn tolerantie hebben dus, maar raar dat het zo'n kort roesje was. Er zijn zo weinig RC vendors die ik vind die legitiem zijn met hun 'Benzo's en opioiden' die ze verkopen aangezien ik zoooveel vendors bij langs gegaan ben en verschillende benzo poedertjes heb besteld en getest heb op mezelf met de zelfde resultaten (nada), ik had al lang in slaap moeten hebben vallen/bewusteloos moeten zijn na 2 gevaarlijke tandenstoker tipjes Norflurazepam zoals ik één keer heb gehad met Norflurazepam van een vendor die er niet meer is (echte norflurazepam dus xD)
Klik om te vergroten...
Een tanden stoker norflurazepam zal niet veel doen.
Verders is deze. Manier van, dozeren zeer zeer debiel
А
АЛ-90Lid
01-01-2024, 00:00
#20
UmbraVitae zei:
En wat is potenter, meer ko/lam gevoel of potenter qua warmte/euforisch gevoel, wat ik nastreef? En zijn de bijwerkingen/neveneffecten navenant of juist ook erger, uren na inname klaarwakker blijven, er dikwijls nachtje door op gedaan of nachtje/ochtend met 2-4u in bed liggen zonder vaste slaap en dan heb ik het nog over de jeuk...ik vind dit zelfs soms fijn...verklaar me hiervoor zot, maar gaat het bij o-dsmt ook die toer op, dat veeloop? Best gewoon met 50mg beginnen lijkt dus aanrader?
Klik om te vergroten...

Tramadol is niet te vergelijken met O-DSMT. Tramadol heeft heeft SNRI (serotonine-en-noradrenaline-heropnameremmer) eigenschappen, terwijl O-DSMT meer een klassieke opioïde is die vooral op de mu opioïde receptor werkt. Het effect van tramadol zelf is dus voor een deel serotonine euforie en warmte (en stimulatie door adrenaline), terwijl O-DSMT meer sederend werkt en een opioïde euforie en roes geeft.

Je lichaam breekt Tramadol via het CYP2D6 enzym af naar O-DSMT, maar het verschilt per persoon hoe actief dit enzym is. Er kan tussen personen dus ook een groot verschil zitten in hoe effectief tramadol is als pijnstiller, omdat het verschilt hoe veel en hoe snel Tramadol omgezet wordt naar O-DSMT of naar een relatief inactieve metaboliet.

De bijwerkingen van O-DSMT zijn dus vooral die van een opioïde, warmte, misselijkheid en jeuk. Je zal er waarschijnlijk beter op kunnen slapen dan op een hoge dosis Tramadol. De werkingsduur is wel erg lang (6-8 uur), aanrader is dus ook om het op tijd te nemen, anders is het een beetje zonde omdat een deel van het effect verloren gaat omdat je slaapt :tongueout:

De dosering voor O-DSMT is dus ook niet echt te linken aan een dosering reguliere tramadol. Ik zou gewoon laag beginnen en rustig omhoogwerken, zoals aan te raden is met elke opiaat/opioïde. Het is een kwestie van met kleine stappen zoeken naar je sweet spot, bij een te hoge dosis zal je alleen maar misselijk worden. Tegen opioïde misselijkheid werkt een lage dosis (25-50mg) diphenhydramine of (300ug) scopolamine trouwens erg goed, plus het kan je nod licht versterken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."