#1
Blijft mijn favo opioide. Inderdaad jammer van de prijs maar vond het goed handelbaar qua verslavingspotentie. Heeft iemand hier wel eens op genod? Zelfs op 300mg niet gelukt
ik heb er geen roes van gehad. Nee.
Wel pijnstilling, en een iers beter humeur.
Er wordt zeer nadrukkelijk voor gewaarschuwd betreffende de zgn hoge potentiële effecten, maar voor mij is dit dure pilletje peanuts.
Ik tik er zo 100 mg van weg.
Maar, ik zoek eea even verder uit voor de pijnstiller werking.
Als het me helpt tegen rugpijn, dan is het toch nog iets waard...
Maar je slikte toch al dingen als oxycontin voor de pijn? Dan ga je natuurlijk niks voelen van een lage dosis van een slappere opiaat.ik ben 2 uur geleden met een testtraject van deze rc begonnen.
Tabletten van 50 mg. Oraal ingenomen.p
1 stuk: ik merk vrijwel niets. dus een tweede, na een uurtje later
En dan die overdreven bezorgdheid mbt overdosering...
waardoor ik een wat beter humeur kreeg.
Nu, 2 uur later 2 erbij.
Dus nu 200 mg totaal.
En een uur geleden de laatste 2.
Een enigzins Opgewekt gevoel, en qua pijnstillende werking zijn deze pilletjes redelijk goed.
Maar een drietal paracetamol ligt al aardig in vergelijking op koers. .
Het scheelt mbt de rugpijn. Ja.
Maar nu de kostprijs nader bezien.
Deze pil is simpelweg v e e l te duur.
Details mag ik niet geven maar ze zijn echt over, ver over de top.
En 00
Dus ik zal deze rc verder links laten liggen.
In totaal vandaag dus 6 x 50 mg.
Van een roes(je) is geen sprake geweest i.i.g...
Dus. Exit !
Hmm interessant zeg.. maar opiaat tolerantie gaat nooit meer echt weg dacht ik zo. Het verminderd wel maar niet zoals een nieuwe gebruiker.Oxcycontin slik ik al jaaren niet meer.
Oxcycodon zo hhheeeeel af en toe.
Dus daar kan/zou ik geen tolerantie tegeneffecten van mogen ondervinden.
Typerend vind ik wel, dat ik enkele malen na een operatie te horen kreeg en ik citeer letterlijk deze woorden: " wij hebben u tijdens de operatie heel veel morfine moeten geven"....dit heeft mij wel aan het denken gezet natuurlijk.
Maar de overdreven vermelding van " dit rc heeft een zeer grote potentie" is voor mij i.i.g. zeer zwaar overdreven..
Daar kan ik nog aan toevoegen dat ik de aller aller potentste rc, die ik op mijn proefdieren losgelaten heb, dat was:
3-MEO PCP.
Daarvan ben ik echt volkomen fucked up van geweest.
Zoals ik al zeer uitvoerig en ook te vaak beschreven heb.
En om dan te lezen, dat er de een of andere semi rc masochist zich 50 (!!) mg van deze rc geïnjecteerd (!) heeft, werkelijk zo ontzettend ongelooflijk, dat het weer vanzelf te gelooflijk is geworden....
Deze persoon vond zich enkele dagen na deze injectie terug in een gesloten afdeling van een psychiatrisch ziekenhuis.
Ja.
Dit geloof ik direct!
Vind het zelf helemaal niet op elkaar lijken. O-dsmt is veel potenter dat kan ik bevestigen. Ik heb alleen ervaring met 100mgHier ook ff op reageren, omdat ik net O-DSMT 10x50mg pellets besteld heb (was iets omslachtiger omdat de vendor via site enkel in NL leverd), maar het prijsverschil was de moeite. Soit, ik heb zowel ervaring met Tramadol (kreeg ik vr nierkolieken, wat extra kunnen inslagen nzo, was de liquide variant), sindsdien middeltje dat me doet snakken ernaar, nooit eerder gehad bij een medicijn/drug. Kratom reeds verschillende malen genuttigd zonder gewenst effect, lage tot hoge doses, enkel misselijk bij +10g. Dan had ik nog Zolpidem, dat eerst ook fijn, licht euforisch gevoel gaf, zo'n gevoel van, dit mag eeuwig duren, mr dan kwamen meer blackouts en amnesia feelings en verdween het euforische. Nu verwacht ik van de O-DSMT toch een Tramadol effect, mijn vraag is hierbij, is het echt zo extreem potent als je op vele sites leest (enorme waarschuwingen nzo) of is de dossage als Tramadol (ik zat tussen 300-400mg), dus wat zou lk moeten nemen van deze o-dsmt ivm mn Tramadol dossage? Alvast bedankt.
En wat is potenter, meer ko/lam gevoel of potenter qua warmte/euforisch gevoel, wat ik nastreef? En zijn de bijwerkingen/neveneffecten navenant of juist ook erger, uren na inname klaarwakker blijven, er dikwijls nachtje door op gedaan of nachtje/ochtend met 2-4u in bed liggen zonder vaste slaap en dan heb ik het nog over de jeuk...ik vind dit zelfs soms fijn...verklaar me hiervoor zot, maar gaat het bij o-dsmt ook die toer op, dat veeloop? Best gewoon met 50mg beginnen lijkt dus aanrader?Vind het zelf helemaal niet op elkaar lijken. O-dsmt is veel potenter dat kan ik bevestigen. Ik heb alleen ervaring met 100mg
Ik vond de negatieve bijwerkingen vooral erger. Zoals jeuk en misselijk. Je kan er wel heel Nice op dromenEn wat is potenter, meer ko/lam gevoel of potenter qua warmte/euforisch gevoel? En zijn de bijwerkingen/nu eveneffecten navenant of juist ook erger, uren na inname klaarwakker blijven, er dikwijls nachtje door op gedaan of nachtje/ochtend met 2-4u in bed liggen zonder vaste slaap en dan heb ik het nog over de jeuk...ik vind dit zelfs soms fijn...verklaar me hiervoor zot, maar gaat het bij o-dsmt ook die toer op, gewoon met 50mg beginnen lijkt dus aanrader?
Owké... misselijk... dat is vaak dooddoener vr mij, hierdoor neem ik bepaalde zaken gewoon niet, of moet sowieso pantomed 40 en motilium klaarhouden. Allé msschn goed vr mn lucide dromen 🙂 maar van uw ervaring uitgaand... afstappen van een kopie gevoel v Tramadol.Ik vond de negatieve bijwerkingen vooral erger. Zoals jeuk en misselijk. Je kan er wel heel Nice op dromen
Een tanden stoker norflurazepam zal niet veel doen.Ok ja de kratom zou wel degelijk een effect op mijn tolerantie hebben dus, maar raar dat het zo'n kort roesje was. Er zijn zo weinig RC vendors die ik vind die legitiem zijn met hun 'Benzo's en opioiden' die ze verkopen aangezien ik zoooveel vendors bij langs gegaan ben en verschillende benzo poedertjes heb besteld en getest heb op mezelf met de zelfde resultaten (nada), ik had al lang in slaap moeten hebben vallen/bewusteloos moeten zijn na 2 gevaarlijke tandenstoker tipjes Norflurazepam zoals ik één keer heb gehad met Norflurazepam van een vendor die er niet meer is (echte norflurazepam dus xD)
En wat is potenter, meer ko/lam gevoel of potenter qua warmte/euforisch gevoel, wat ik nastreef? En zijn de bijwerkingen/neveneffecten navenant of juist ook erger, uren na inname klaarwakker blijven, er dikwijls nachtje door op gedaan of nachtje/ochtend met 2-4u in bed liggen zonder vaste slaap en dan heb ik het nog over de jeuk...ik vind dit zelfs soms fijn...verklaar me hiervoor zot, maar gaat het bij o-dsmt ook die toer op, dat veeloop? Best gewoon met 50mg beginnen lijkt dus aanrader?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."