#1
Ik vond de negatieve bijwerkingen vooral erger. Zoals jeuk en misselijk. Je kan er wel heel Nice op dromenEn wat is potenter, meer ko/lam gevoel of potenter qua warmte/euforisch gevoel? En zijn de bijwerkingen/nu eveneffecten navenant of juist ook erger, uren na inname klaarwakker blijven, er dikwijls nachtje door op gedaan of nachtje/ochtend met 2-4u in bed liggen zonder vaste slaap en dan heb ik het nog over de jeuk...ik vind dit zelfs soms fijn...verklaar me hiervoor zot, maar gaat het bij o-dsmt ook die toer op, gewoon met 50mg beginnen lijkt dus aanrader?