Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsO-DSMT

O-DSMT

52 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
UmbraVitae zei:
En wat is potenter, meer ko/lam gevoel of potenter qua warmte/euforisch gevoel? En zijn de bijwerkingen/nu eveneffecten navenant of juist ook erger, uren na inname klaarwakker blijven, er dikwijls nachtje door op gedaan of nachtje/ochtend met 2-4u in bed liggen zonder vaste slaap en dan heb ik het nog over de jeuk...ik vind dit zelfs soms fijn...verklaar me hiervoor zot, maar gaat het bij o-dsmt ook die toer op, gewoon met 50mg beginnen lijkt dus aanrader?
Klik om te vergroten...
Ik vond de negatieve bijwerkingen vooral erger. Zoals jeuk en misselijk. Je kan er wel heel Nice op dromen
U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
Ik vond de negatieve bijwerkingen vooral erger. Zoals jeuk en misselijk. Je kan er wel heel Nice op dromen
Klik om te vergroten...
Owké... misselijk... dat is vaak dooddoener vr mij, hierdoor neem ik bepaalde zaken gewoon niet, of moet sowieso pantomed 40 en motilium klaarhouden. Allé msschn goed vr mn lucide dromen 🙂 maar van uw ervaring uitgaand... afstappen van een kopie gevoel v Tramadol.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Practuna zei:
Ok ja de kratom zou wel degelijk een effect op mijn tolerantie hebben dus, maar raar dat het zo'n kort roesje was. Er zijn zo weinig RC vendors die ik vind die legitiem zijn met hun 'Benzo's en opioiden' die ze verkopen aangezien ik zoooveel vendors bij langs gegaan ben en verschillende benzo poedertjes heb besteld en getest heb op mezelf met de zelfde resultaten (nada), ik had al lang in slaap moeten hebben vallen/bewusteloos moeten zijn na 2 gevaarlijke tandenstoker tipjes Norflurazepam zoals ik één keer heb gehad met Norflurazepam van een vendor die er niet meer is (echte norflurazepam dus xD)
Klik om te vergroten...
Een tanden stoker norflurazepam zal niet veel doen.
Verders is deze. Manier van, dozeren zeer zeer debiel
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja O-DMST is ook een noradrenaline-agonist. Mogelijk zeggen mensen mede daarom dat ze het wat gejaagd vonden voelen. Ik kwam online vooral comments tegen over hoe het wel kalmerend is, maar dat het niet het tevreden 'nodden' geeft wat men van morfine enzo zo fijn vindt. Verder heb ik er geen persoonlijke ervaring mee, überhaupt niet met (rc) opioïden.
Dit middel klonk niet erg recreatief en om medische redenen met rc's gaan kloten is misschien ook niet het beste idee ooit.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#5
O-DSMT (Desmetramadol) is een opioid wat chemisch verwand is aan Tramadol maar volgens het internet toch duidelijk andere effecten geeft.
Zijn er mensen op dit forum die ervaring hebben met O-DSMT?

Ik zou graag horen over jouw ervaring ermee en (eventueel) een vergelijking met andere opioids.


Groeten,
Kermit
P
ParadiseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is coke en benzo ineen.
Ik heb er mijn masters op gedaan.
Unief is kut, neemt O-DMST en O-DMST Diploma.
Ik denk niet dat ik aan de morphine m'n masters had gehaald.

Morphine enz ... maakt je tam, en je haalt geen diplomas en masters enz ...

Ook is het een vrij verslavende opiaat.
Een functionele opiaat.

Withdrawels waren superfun zoals altijd.

Het was niet echt je nod nod, maar voor een meeting had ik een wat tyrosine genomen, nodden, kotsen, superhigh
heb pep moeten nemen ... meeting chill


Vroeger was het nog betaalbaar.
B
BenzoTheLatestLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat zou 50mg voor een effect geven zonder opiaat tollerantie. En een middematige benzo tollerantie. Laten we zeggen 2.5mg alprazolam zou me een lekkere roes geven
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heel sterk ivg met normale Tramadol?
Nou, als ik 300mg Tramadol slikte per dag voor mijn rug, was ik de ganse dag waus...
3-MEO-PCP dus niks voor mij 🤣
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb er geen roes van gehad. Nee.
Wel pijnstilling, en een iers beter humeur.
Er wordt zeer nadrukkelijk voor gewaarschuwd betreffende de zgn hoge potentiële effecten, maar voor mij is dit dure pilletje peanuts.
Ik tik er zo 100 mg van weg.
Maar, ik zoek eea even verder uit voor de pijnstiller werking.
Als het me helpt tegen rugpijn, dan is het toch nog iets waard...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Legio Patria Nostra zei:
ik heb er geen roes van gehad. Nee.
Wel pijnstilling, en een iers beter humeur.
Er wordt zeer nadrukkelijk voor gewaarschuwd betreffende de zgn hoge potentiële effecten, maar voor mij is dit dure pilletje peanuts.
Ik tik er zo 100 mg van weg.
Maar, ik zoek eea even verder uit voor de pijnstiller werking.
Als het me helpt tegen rugpijn, dan is het toch nog iets waard...
Klik om te vergroten...


Hm als het inderdaad pijnstillend werkt ga ik het ook maar eens proberen , maar heb met tramadol al ruime ervaring en die werkt niet goed genoeg (teveel bijwerkingen en niet genoeg pijnstilling)
Ga het van de week eens voorleggen bij de pijnpolie. Ben alleen bang dat het oxycodone blijft omdat het veel op tramadol lijkt.

Dank voor het het delen en de reacties!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik ben 2 uur geleden met een testtraject van deze rc begonnen.
Tabletten van 50 mg. Oraal ingenomen.p
1 stuk: ik merk vrijwel niets. dus een tweede, na een uurtje later
En dan die overdreven bezorgdheid mbt overdosering...
waardoor ik een wat beter humeur kreeg.
Nu, 2 uur later 2 erbij.
Dus nu 200 mg totaal.
En een uur geleden de laatste 2.
Een enigzins Opgewekt gevoel, en qua pijnstillende werking zijn deze pilletjes redelijk goed.
Maar een drietal paracetamol ligt al aardig in vergelijking op koers. .
Het scheelt mbt de rugpijn. Ja.
Maar nu de kostprijs nader bezien.
Deze pil is simpelweg v e e l te duur.
Details mag ik niet geven maar ze zijn echt over, ver over de top.
En 00
Dus ik zal deze rc verder links laten liggen.
In totaal vandaag dus 6 x 50 mg.
Van een roes(je) is geen sprake geweest i.i.g...
Dus. Exit !
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Legio Patria Nostra zei:
ik ben 2 uur geleden met een testtraject van deze rc begonnen.
Tabletten van 50 mg. Oraal ingenomen.p
1 stuk: ik merk vrijwel niets. dus een tweede, na een uurtje later
En dan die overdreven bezorgdheid mbt overdosering...
waardoor ik een wat beter humeur kreeg.
Nu, 2 uur later 2 erbij.
Dus nu 200 mg totaal.
En een uur geleden de laatste 2.
Een enigzins Opgewekt gevoel, en qua pijnstillende werking zijn deze pilletjes redelijk goed.
Maar een drietal paracetamol ligt al aardig in vergelijking op koers. .
Het scheelt mbt de rugpijn. Ja.
Maar nu de kostprijs nader bezien.
Deze pil is simpelweg v e e l te duur.
Details mag ik niet geven maar ze zijn echt over, ver over de top.
En 00
Dus ik zal deze rc verder links laten liggen.
In totaal vandaag dus 6 x 50 mg.
Van een roes(je) is geen sprake geweest i.i.g...
Dus. Exit !
Klik om te vergroten...
Maar je slikte toch al dingen als oxycontin voor de pijn? Dan ga je natuurlijk niks voelen van een lage dosis van een slappere opiaat.

Ik wil het wel graag nog een keer proberen, ik heb alleen ervaring met kratom en alle andere downer groepen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oxcycontin slik ik al jaaren niet meer.
Oxcycodon zo hhheeeeel af en toe.
Dus daar kan/zou ik geen tolerantie tegeneffecten van mogen ondervinden.
Typerend vind ik wel, dat ik enkele malen na een operatie te horen kreeg en ik citeer letterlijk deze woorden: " wij hebben u tijdens de operatie heel veel morfine moeten geven"....dit heeft mij wel aan het denken gezet natuurlijk.
Maar de overdreven vermelding van " dit rc heeft een zeer grote potentie" is voor mij i.i.g. zeer zwaar overdreven..

Daar kan ik nog aan toevoegen dat ik de aller aller potentste rc, die ik op mijn proefdieren losgelaten heb, dat was:
3-MEO PCP.
Daarvan ben ik echt volkomen fucked up van geweest.
Zoals ik al zeer uitvoerig en ook te vaak beschreven heb.
En om dan te lezen, dat er de een of andere semi rc masochist zich 50 (!!) mg van deze rc geïnjecteerd (!) heeft, werkelijk zo ontzettend ongelooflijk, dat het weer vanzelf te gelooflijk is geworden....
Deze persoon vond zich enkele dagen na deze injectie terug in een gesloten afdeling van een psychiatrisch ziekenhuis.
Ja.
Dit geloof ik direct!
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Legio Patria Nostra zei:
Oxcycontin slik ik al jaaren niet meer.
Oxcycodon zo hhheeeeel af en toe.
Dus daar kan/zou ik geen tolerantie tegeneffecten van mogen ondervinden.
Typerend vind ik wel, dat ik enkele malen na een operatie te horen kreeg en ik citeer letterlijk deze woorden: " wij hebben u tijdens de operatie heel veel morfine moeten geven"....dit heeft mij wel aan het denken gezet natuurlijk.
Maar de overdreven vermelding van " dit rc heeft een zeer grote potentie" is voor mij i.i.g. zeer zwaar overdreven..

Daar kan ik nog aan toevoegen dat ik de aller aller potentste rc, die ik op mijn proefdieren losgelaten heb, dat was:
3-MEO PCP.
Daarvan ben ik echt volkomen fucked up van geweest.
Zoals ik al zeer uitvoerig en ook te vaak beschreven heb.
En om dan te lezen, dat er de een of andere semi rc masochist zich 50 (!!) mg van deze rc geïnjecteerd (!) heeft, werkelijk zo ontzettend ongelooflijk, dat het weer vanzelf te gelooflijk is geworden....
Deze persoon vond zich enkele dagen na deze injectie terug in een gesloten afdeling van een psychiatrisch ziekenhuis.
Ja.
Dit geloof ik direct!
Klik om te vergroten...
Hmm interessant zeg.. maar opiaat tolerantie gaat nooit meer echt weg dacht ik zo. Het verminderd wel maar niet zoals een nieuwe gebruiker.

Heb je in het verleden veel oxy gebruikt (zowel tin als don)?

3-MeO-PCP is andere koek inderdaad.. op dat spul hebben wij beide een keer overgedoseert..

Jezus wat is dat spul heftig inderdaad, maar het is geen opiaat. O-DSMT zou heel sterk moeten zijn in vergelijking met normale tramadol, maar met beide geen ervaring.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
In deze kwestie moet je zogezegd geen appelen met peren vergelijken.
De 3 meo is een disso, de tramadol een opioide.
Totaal verschillende rc's..
Qua opiaten tolerantie is het een bekend feit dat (bijvoorbeeld) mensen die aan de H verslaafd zijn, en daar bijvoorbeeld dagelijks een gram van gebruiken, na een periode waarin zij niets hebben kunnen nemen (bijvoorbeeld) na een paar maanden achter de deur te hebben moeten verblijven, en eenmaal weer buiten, een shot nemen die ongeveer gelijk is als de laatste voor dat gedwongen verblijf, tegen de vlakte gaan met een stevige o.d. ...
Dus tolerantie neemt wel degelijk af!

Qua potentie van de disso met de naam 3 meo pcp:
In één zin gezegd,
Hij komt met 15 mg aan als de trap van een galopperende hoogdrachtige kameel met verse groene gemalen peper in haar reet.
Dus oppassen, ja.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
CuriousExplorer zei:
Heel sterk ivg met normale Tramadol?
Nou, als ik 300mg Tramadol slikte per dag voor mijn rug, was ik de ganse dag waus...
3-MEO-PCP dus niks voor mij 🤣
Klik om te vergroten...
Stukken sterker. 50-80 milligram is al een sterke dosis.

Ik heb twee keer O-DSMT genomen 's avonds en ik had beide keren eerst ongeveer 1,5 uur een aardige roes, daarna was ik nog wel onder invloed maar niet heel bevredigend meer. Ik kon wel goed in slaap vallen maar dan werd ik halverwege de nacht wakker met intense jeuk overal op mijn lichaam en was ik haast obsessief aan het krabben. De pijnstillende werking was goed. Maar ik zou de jeuk en mogelijk verslavende werking totaal niet vinden opwegen tegen dat 1,5 uur een beetje chill gevoel.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Thanks voor de verheldering....
O-DMST is niets voor mij 😄
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#18
Neo-Shulginist zei:
Stukken sterker. 50-80 milligram is al een sterke dosis.

Ik heb twee keer O-DSMT genomen 's avonds en ik had beide keren eerst ongeveer 1,5 uur een aardige roes, daarna was ik nog wel onder invloed maar niet heel bevredigend meer. Ik kon wel goed in slaap vallen maar dan werd ik halverwege de nacht wakker met intense jeuk overal op mijn lichaam en was ik haast obsessief aan het krabben. De pijnstillende werking was goed. Maar ik zou de jeuk en mogelijk verslavende werking totaal niet vinden opwegen tegen dat 1,5 uur een beetje chill gevoel.
Klik om te vergroten...
Hetzelfde hier. De jeuk was echt gewoon erger dan tramadoljeuk en oxycodonjeuk bij elkaar opgeteld, en dan was het niet eens leuker dan die 2! Totaal teleurstellende ervaring was dat zeg, wat een weggegooid geld.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Voor klotige klusjes gebruik ik speed...
Lekker goedkoop en werkt voor mij super 😄
Klik om te vergroten...

Welk merk heeft je voorkeur?
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb een uur geleden 50mg o-dsmt weggetikt, en hij valt best lekker. Mijn hoofd, buik en borst voelen lekker warm aan. Voel me wel oke. Misschien straks bijnemen. Vind het (nog) niet zo heel bijzonder, maar het gevoel is niet verkeerd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."