Slaapklinieken bestaan, bijvoorbeeld Kempenhaege in Heeze.
Daar kunnen ze alles onderzoeken....wat met slapen te maken heeft!
Daar kunnen ze alles onderzoeken....wat met slapen te maken heeft!
Slaap therapeut? Bestaat dit? Want ik zou daar zeker wel baat bij hebben! Ik ga het voorleggen bij mijn huisarts maandag.
Als hij geen tolerantie heeft is een kwartje zeker meer dan genoeg als het gaat om in slaap te raken.Probeer ander eens een kwartje?
Clonazolam werkt vrij lang door dus je kunt altijd bijpakkencald het niet genoeg is
Dat kan ik proberen.Probeer ander eens een kwartje? Clonazolam werkt vrij lang door dus je kunt altijd bijpakkencald het niet genoeg is
Dat kan, maar ik wil liever niet het hele therapietraject instappen. Momenteel is alcohol mijn grootste blokkade om aan mezelf te kunnen werken en ik denk dat wanneer dit probleem is verholpen ik zelf al heel ver kan komen zonder hulp van buitenaf. Ik heb de alcohol voor de rest van de dag niet nodig en kan er behalve in de avond makkelijk vanaf blijven.Je kan naar je arts gaan en je probleem uit leggen en een medicatie op voorschrift nemen.
Vandaar dus dit topic. Allereest om te weten of dit wel een goed idee is om met alcohol te stoppen en daarnaast ook of Clonazelam wel een goede benzodiazepine is. En natuurlijk zoek ik naar ervaringen van mensen die in een soorgelijk schuitje zitten en misschien tips of adviezen hebben.*Edit.
Neem ze in ieder geval niet enkele nachten na elkaar , dan slaap je goed tot ze op zijn en ben je een vogel voor de kat om zelf te gaan bestellen.
Het is nu zo'n jaar of 1 谩 1,5 aan de gang. Ik kan de alcohol met wat wilskracht laten staan maar dan weet ik dat ik een aantal dagen niet (of heel slecht) slaap en dat kan ik echt niet gebruiken op dit punt in mijn leven. En als ik het ga uitstellen tot ik in een rustiger moment in mijn leven zit ben ik bang dat ik het probleem weer in de doofpot stop zoals ik vaker doe. Ik wil er gewoon zo snel mogelijk vanaf.Hoelang zit je al aan de alcohol dan? Want is even doorbikkelen niet een betere optie? Als je verslaafd kan raken aan de alcohol, dan is de kans groter dat je ook verslaafd raakt aan de benzo's.
Dit is inderdaad het beste advies. Ik had me dit natuurlijk zelf ook al gerealiseerd.Ik zou, maar ik ben geen expert, niet zomaar even aan de benzo's gaan om in slaap te komen. Bespreek dit met je arts en bespreek een plan.
Heeft je maat ook hetzelfde probleem met alcohol? Ik zou zoals de rest al zegt, dit bespreken met een arts. Clona kan je niet 1,2,3 combineren met alcohol of vlak achter mekaar gebruiken. Er zijn op doktersrecept betere medicijnen beschikbaar. En als je goed op het Forum had rondgekeken, kwam je erachter dat er nauwelijks een positief woord te vinden is over clona.Ik heb een vriend verteld over mijn probleem en hij heeft mij 5 pillen met 0,5 mg (500 碌g) clonazelam gegeven die hij besteld heeft via het internet. Hij is positief over de effecten maar zegt dat ze wel sterk zijn. Ik heb zelf geen ervaring met benzodiazepines.
Na een beetje research ben ik toch behoorlijk geschrokken van wat ik aantrof. Veel mensen zeggen dat 0,2 mg (200 碌g) voor een onervaren persoon al erg heftig is. Ook lees ik van mensen die al na een paar keer zwaar aan de withdrawal zijn. Veel mensen raden dit ten zeerste af en zeggen dat het een beetje de heroine onder de benzo's is.
Slaap therapeut? Bestaat dit? Want ik zou daar zeker wel baat bij hebben! Ik ga het voorleggen bij mijn huisarts maandag.slaap therapeut (is ook een neuroloog)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."