#1
Hier moet ik toch even op reageren.
Het probleem is dus: insomnia. Slapeloosheid, dus.
Correct me, if I am wrong.
Ikzelf heb dit probleem óók gehad. Ja. En Het is een shitprobleem! Ja.
Ik heb óók alcohol als " inslaapmiddel gebruikt, en dit waren 2 bekerglazen snevel met een beetje aanlenglimonade voor de smaak.
Deze twee glazen klokte ik achter elkaar zo snel mogelijk naar binnen . 2 liter snevel per week waren dat. ( Snevel is jenever)
En ja. Dan " slaap" je. Tenminste, dit denk je...
Wel, dit is dus klinkklare nonsense. Bullshit!
Want: je denkt, dat je slaapt. Dat is dus zeer zeker n i e t zo!
Je slaat namelijk de zgn. REM. slaap over.
Je lijf blijft hard aan het werk, om de alcohol af te breken, je hersenen óók.
Dus je wordt al vermoeid wakker . Met bevende handen en vingers, plus...je bouwt een lekkere verslaving op.
Ergo
DOE DIT DUS NIET
Je denkt, dat je het probleem slapeloosheid tackelt, maar: je tackelt jezelf!
Wat kan je dan wél daaraan doen?
In ieder geval n i e t gaan drinken. Of: zuipen zo je wilt. Dit is echt géén oplossing!
Blijft Dit probleem spelen? Ga naar de huisarts
Laat je verwijzen naar een slaap onderzoek centrum
En dan kom je erachter wat er scheelt en krijg je eventueel de juiste medicatie.
Dit heb ik óók zo gedaan, en bij mij is het opgelost.
Whatever you do, laat de alcohol staan!
Wil je er méér over weten, dan stuur me maar een PM.
Maar in vredesnaam. Niet gaan drinken!
Het probleem is dus: insomnia. Slapeloosheid, dus.
Correct me, if I am wrong.
Ikzelf heb dit probleem óók gehad. Ja. En Het is een shitprobleem! Ja.
Ik heb óók alcohol als " inslaapmiddel gebruikt, en dit waren 2 bekerglazen snevel met een beetje aanlenglimonade voor de smaak.
Deze twee glazen klokte ik achter elkaar zo snel mogelijk naar binnen . 2 liter snevel per week waren dat. ( Snevel is jenever)
En ja. Dan " slaap" je. Tenminste, dit denk je...
Wel, dit is dus klinkklare nonsense. Bullshit!
Want: je denkt, dat je slaapt. Dat is dus zeer zeker n i e t zo!
Je slaat namelijk de zgn. REM. slaap over.
Je lijf blijft hard aan het werk, om de alcohol af te breken, je hersenen óók.
Dus je wordt al vermoeid wakker . Met bevende handen en vingers, plus...je bouwt een lekkere verslaving op.
Ergo
DOE DIT DUS NIET
Je denkt, dat je het probleem slapeloosheid tackelt, maar: je tackelt jezelf!
Wat kan je dan wél daaraan doen?
In ieder geval n i e t gaan drinken. Of: zuipen zo je wilt. Dit is echt géén oplossing!
Blijft Dit probleem spelen? Ga naar de huisarts
Laat je verwijzen naar een slaap onderzoek centrum
En dan kom je erachter wat er scheelt en krijg je eventueel de juiste medicatie.
Dit heb ik óók zo gedaan, en bij mij is het opgelost.
Whatever you do, laat de alcohol staan!
Wil je er méér over weten, dan stuur me maar een PM.
Maar in vredesnaam. Niet gaan drinken!