1 gram gaat er hier makkelijk doorheen op 1 dag/nacht hoor.....Ligt echt aan je tolerantie, zoals met alle drugs.
Beetje nutteloze discussie als je het mij vraagt.
Beetje nutteloze discussie als je het mij vraagt.
Dat zou het ook aannemelijk maken dat het alleen heel schadelijk/gevaarlijk is in misbruik hoeveelheden aangezien bijna alle ziekenhuis opnames en horror verhalen voortkomen uit misbruik, binges en slaaptekort. Maar laten we dat nou juist niet doen want dat hoeft ook helemaal niet waar te zijn.Nouja als je die onderzoeken bekijkt dan zie je dus dat mensen die in het ziekenhuis worden opgenomen met een 3-MMC-intoxicatie het vaakst last hebben van tachycardie; een (te) snelle hartslag. Er zijn ook enkele mensen (mede daardoor) overleden. Hoewel er maar weinig onderzoeken zijn gedaan zou ik nou juist zeggen dat de cardiotoxiciteit een van de meer aannemelijke gezondheidseffecten is. Al was het maar om het stimulerende effect, waarvan we weten dat het ook bij allerlei andere soortgelijke stimulerende middelen leidt tot hart- en vaatproblemen.
Kan er sprake zijn van een een verschil in opvatting over wat 'toxiciteit' betekent? In de gezondheidswetenschap wordt daar eigenlijk in breedste zin mee bedoelt: de mate waarin een stof schade kan veroorzaken. Tachycardie wordt al gezien als een toxisch effectDat zou het ook aannemelijk maken dat het alleen heel schadelijk/gevaarlijk is in misbruik hoeveelheden aangezien bijna alle ziekenhuis opnames en horror verhalen voortkomen uit misbruik, binges en slaaptekort. Maar laten we dat nou juist niet doen want dat hoeft ook helemaal niet waar te zijn.
K vind 3mmc niet heel verslavend hoor!Kan er sprake zijn van een een verschil in opvatting over wat 'toxiciteit' betekent? In de gezondheidswetenschap wordt daar eigenlijk in breedste zin mee bedoelt: de mate waarin een stof schade kan veroorzaken. Tachycardie wordt al gezien als een toxisch effect
Dus ik zeg het nog extra voorzichtig met wat slagen om de arm maar er bestaat volgens mij niet zoveel discussie over de vraag of 3-MMC รผberhaupt hartklachten kan veroorzaken. Een vraag die natuurlijk nog openstaat is 'hoe vaak' of 'hoeveel'.
Verslaving is in die zin wat complexer omdat dat gedefinieerd wordt door sociaal-maatschappelijke, psychologische en medische factoren. Als verslaving gelijk zou staan aan 'zin hebben om te gebruiken', dan stond al wel vast dat 3-MMC verslavend is ja. Die aanname wordt wel vaak gemaakt in media: dat cravings en verslaving zo'n beetje hetzelfde is. Op dit moment ziet de verslavingszorg echter nog niet (zoveel) gevallen van (primair) problematisch gebruik met 3-MMC. Desalniettemin denk ik dat het in het geval van 3-MMC zeer aannemelijk is dat het een verslavende werking heeft, gezien de affiniteit voor dopamine en gewoon in zijn algemeenheid de verslavingskans van soortgelijke psychoactieve stoffen. Laat ik het zo zeggen: het zou mij extreem verbazen als mensen niet verslaafd zouden kunnen raken aan 3-MMC (volgens DSM-V-criteria).
Kap met trollen.K vind 3mmc niet heel verslavend hoor!
kwa slapen is persoon verschillend. er zijn mensen die na gebruik van dit spul bijna gelijk kunnen slapen en mensen die uren wakker zijn. ik zelf ben altijd uren wakker, maar dat ligt er ook aan hoeveel je gebruikt denk ik.NU wil ik, stel ik begin om 1500 om een uur of 4.00 wel weer slapen. Hoeveel mg is dan aan te raden?
Ik moet maar 3 lijntjes snuiven en ik ben hele nacht wakker tot de namiddag...kwa slapen is persoon verschillend. er zijn mensen die na gebruik van dit spul bijna gelijk kunnen slapen en mensen die uren wakker zijn. ik zelf ben altijd uren wakker, maar dat ligt er ook aan hoeveel je gebruikt denk ik.
Heb hetzelfde probleem. Ik neem altijd oraal. Maar ik had ook een keer licht gedoseerd en maar 2 a 3 keer genomen omdat ik dacht misschien slaap ik dan goed. Maar zelfs toen sliep ik heel slecht.Ik moet maar 3 lijntjes snuiven en ik ben hele nacht wakker tot de namiddag...
Dat is gwn echt niet normaal bij die mmctjes. Echte zombie drugHeb hetzelfde probleem. Ik neem altijd oraal. Maar ik had ook een keer licht gedoseerd en maar 2 a 3 keer genomen omdat ik dacht misschien slaap ik dan goed. Maar zelfs toen sliep ik heel slecht.
kwa slapen is persoon verschillend. er zijn mensen die na gebruik van dit spul bijna gelijk kunnen slapen en mensen die uren wakker zijn. ik zelf ben altijd uren wakker, maar dat ligt er ook aan hoeveel je gebruikt denk ik.
Dat is gwn echt niet normaal bij die mmctjes. Echte zombie drugslapen onmogelijk! Dat is het kutste eraan. Dan nog es het gevoel erbij dat je hart op hol slaat... En ik neem echt nooit veel.
Wtf ๐ja, echt 'grappig'..van koffie te laat drinken.. 1 lijntje speed.. mdma..psychedelica.. disso's.. etc etc.. sla ik zo een nachtje over..
3-mmc?.. 6 uur later slapen.. echt vreemd! ๐
Dat is inderdaad het rotte eraan. En mijn hart die gaat dan ook tekeer inderdaad. Dan lig ik op bed en is het echt: BOEM BOEM BOEM. En ik neem eerlijk gezegd soms wel best veel๐Dat is gwn echt niet normaal bij die mmctjes. Echte zombie drugslapen onmogelijk! Dat is het kutste eraan. Dan nog es het gevoel erbij dat je hart op hol slaat... En ik neem echt nooit veel.
Een woord: jaloers!๐ฎ ik ken ook iemand die kan gewoon aan de 3mmc en speed en kan vervolgens gewoon goed slapen...ja, echt 'grappig'..van koffie te laat drinken.. 1 lijntje speed.. mdma..psychedelica.. disso's.. etc etc.. sla ik zo een nachtje over..
3-mmc?.. 6 uur later slapen.. echt vreemd! ๐
Niet te snappen!Een woord: jaloers!๐ฎ ik ken ook iemand die kan gewoon aan de 3mmc en speed en kan vervolgens gewoon goed slapen...
Inderdaad, ik heb ook meestal een hartslag tussen de 150,160 dan en dan is het ook vrij logisch dat slapen onmogelijk isDat is inderdaad het rotte eraan. En mijn hart die gaat dan ook tekeer inderdaad. Dan lig ik op bed en is het echt: BOEM BOEM BOEM. En ik neem eerlijk gezegd soms wel best veel๐
Ik ga mijn hartslag niet meten als ik aan de drugs zit, ik weet dat ie veelste hoog is dan. Ik heb een keer mijn bloeddruk en hartslag gemeten toen ik aan de coke en drank zat en die waren behoorlijk hoog๐ฌInderdaad, ik heb ook meestal een hartslag tussen de 150,160 dan en dan is het ook vrij logisch dat slapen onmogelijk is![]()
Ik kon ook om 21u20 nog een lijntje snuiven en slapen om 21u45...Niet te snappen!
Je raakt niet meteen verslaafd eraan hoor. Zelf zal ik gewoon een gram halen en die met iemand delen. Als je alleen doet gewoon apart houden voor de volgende keer.Zou 3mmc ook wel eens willen proberen...... hoeveel ben je nodig voor 1 avondje? ......wil gewoon niet meer in huis hebben ivm de verslavings verhalen die je leest.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."