Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-mmc voor het eerst uitproberen

3-mmc voor het eerst uitproberen

79 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
Neo-Shulginist zei:
'Bewezen' is een beetje veel gezegd want het punt is nou juist dat er veel onbekend is, maar:

www.sciencedirect.com

The novel psychoactive substance 3-methylmethcathinone (3-MMC or metaphedrone): A review

3-Methylmethcathinone (3-MMC or metaphedrone) is a synthetic cathinone, recently introduced in the market of the new psychoactive substances (NPS), in…
www.sciencedirect.com www.sciencedirect.com

pubmed.ncbi.nlm.nih.gov

The new psychoactive substance 3-methylmethcathinone (3-MMC or metaphedrone) induces oxidative stress, apoptosis, and autophagy in primary rat hepatocytes at human-relevant concentrations - PubMed

3-Methylmethcathinone (3-MMC or metaphedrone) has become one of the most popular recreational drugs worldwide after the ban of mephedrone, and was recently deemed responsible for several intoxications and deaths. This study aimed at assessing the hepatotoxicity of 3-MMC. For this purpose, Wistar...
pubmed.ncbi.nlm.nih.gov pubmed.ncbi.nlm.nih.gov

pubmed.ncbi.nlm.nih.gov

Characteristics of analytically confirmed 3-MMC-related intoxications from the Swedish STRIDA project - PubMed

The majority of patients with analytically confirmed 3-MMC exposure had sympathomimetic features similar to those associated with mephedrone intoxication. However, the high incidence of co-exposure to other drugs makes the clinical interpretation difficult. Nevertheless, 3-MMC was associated...
pubmed.ncbi.nlm.nih.gov pubmed.ncbi.nlm.nih.gov

Ja, alle stimulanten geven risico op acute hart- en vaatproblemen. Hierboven wordt ook cocaïne genoemd; dat middel is sterk cardiotoxisch. Ik heb ergens wel eens een schatting gelezen dat iets van een kwart van alle acute hartinfarcten bij jonge mensen (tot 45 jaar) wordt veroorzaakt door cocaïne.

Probleem met 3-MMC is dus wel dat er over de ondergrens van de risico's niks bekend is. Van alcohol kun je zeggen dat 1 glas per dag de kans op borstkanker met 10% vergroot bijvoorbeeld. Maar bij 3-MMC hebben we geen idee over dat soort epidemiologische kansverdeling. Zou je een grens willen formuleren voor acceptabel risico en onacceptabel risico, dan moet dat eerst wel duidelijk zijn natuurlijk. Dus bij 3-MMC is juist de vraag wat een 'normale' hoeveelheid is. Dat weten we niet.
Klik om te vergroten...
Duidelijke taal. Dat is meer wat ik er mee bedoel, niemand weet het en dus ook niet of het cardiotoxisch is. Heb nu al meerdere malen gezien dat dit beweerd wordt zonder enig echt wetenschappelijk bewijs. Dus laten we wachten op onderzoeksresultaten voordat we met z'n alle gaan roepen waar het mogelijk allemaal slecht voor is.

Dit risico is bij elke research chemical aanwezig en zou logisch moeten zijn.
s
someone2021Lid
Goedendag,
Ik heb 3 mmc besteld in kristal vorm. Nu wil ik dit in principe gaan uitproberen. Maar omdat het nieuw is heb ik nog wel wat vragen.

KLopt het dat je de kristallen eerst kleiner moet maken, tot dat het een poeder wordt. En bij bijvoorbeeld 125 mg kan ik er een bommetje van maken door het in een vloeitje te doen. Klopt dat? Misschien stomme vraag maar moet ik hier een groot vloeitje (voor een joint) voor gebruiken of gewoon een kleine?
NU wil ik, stel ik begin om 1500 om een uur of 4.00 wel weer slapen. Hoeveel mg is dan aan te raden?

Nu wil ik het in principe alleen gaan doen, dan gewoon lekker chillen enzo. Is dat aan te raden voor een eerste keer. Of misschien met een kennis? Nu moet ik zeggen dat ik niet echt kennissen heb waarmee ik dit zo snel kan doen. Maar ik kan natuurlijk wat rondvragen.

Laatste vraag. Normaal met coke vind ik het lekker om te roken, terwijl ik normaal niet rook. Geldt dit ook voor 3 mmc?

alvast bedankt.
Z
ZeelanddudeLid
someone2021 zei:
KLopt het dat je de kristallen eerst kleiner moet maken, tot dat het een poeder wordt.
Klik om te vergroten...
Ja dat klopt, als je het wilt snuiven is het een must om het goed fijn te maken.

someone2021 zei:
n bij bijvoorbeeld 125 mg kan ik er een bommetje van maken door het in een vloeitje te doen. Klopt dat? Misschien stomme vraag maar moet ik hier een groot vloeitje (voor een joint) voor gebruiken of gewoon een kleine?
Klik om te vergroten...
Ja ook dat klopt en het maakt helemaal niets niks uit of dat een groot of klein vloeitje is, het kan zelfs in wcpapapier of in een kleine capsule die je online kunt bestellen.
someone2021 zei:
NU wil ik, stel ik begin om 1500 om een uur of 4.00 wel weer slapen. Hoeveel mg is dan aan te raden?
Klik om te vergroten...
www.changingperspective.info

3-MMC Veelgestelde vragen (F.A.Q.) - Changing Perspective

3-MMC is een vrij nieuwe stof die de afgelopen jaren steeds bekender is geworden. Je wordt er wakker, praterig en soms geil van.
www.changingperspective.info www.changingperspective.info
Hiermee kun je je dosis bepalen en kun je gelijk zien hoelang het ongeveer duurt voor het uitgewerkt is.
someone2021 zei:
Nu wil ik het in principe alleen gaan doen, dan gewoon lekker chillen enzo. Is dat aan te raden voor een eerste keer.
Klik om te vergroten...
Nee, lol, eigenlijk niet, maar dat moet je helemaal zelf weten. Het kan namelijk een slipperige weg zijn richting naar een verslaving om alleen te gaan gebruiken.
s
someone2021Lid
Ik heb het pakje uiteindelijk binnengekregen. Mooie witte blokjes makkelijk te verpulveren. Oraal is inderdaad beter, want het brand erg in de neus.
Ik herinner mij het programma Verdoofd van Powned. Daar had je een jongen Boaz die heel consequent het snoof met een sleuteltje.
Goed nu ik iets geprobeerd heb. Je wordt er wel wakker van, het lijkt alsof je veel allerter bent.
H
HiyouLid
let op, het is zeeeeer verslavend en enorm schadelijk! (Cardiotoxisch) veel mensen ervaren slechte dingen met dit spulletje
P
PurplextLid
Martinus zei:
Ja, ik zit er aan te denken wat te kopen juist door al dat drama. Ben altijd wel nieuwschierig of het echt zo een gek middel is, of dat de gene die het nemen eerder de gekkies zijn 🤣
Klik om te vergroten...
De waarheid ligt ergens in het midden...
P
PurplextLid
someone2021 zei:
Zeg tegen je beste vrienden dat ze dan maar meteen voor christal meth moeten gaan.
Klik om te vergroten...
Ja dat zei ik dus ook al... Maar ze zijn wel echt heel verstandig met drugs, zie hen er niet verslaafd aan raken..echt niet.
P
PurplextLid
someone2021 zei:
Dan gaan ze niet echt af op horrorverhalen. Zelf vind ik het 3 mmc niet verslavend, een keer gedaan en vraag me af of ik het ooit nog ga bestellen. Maar dat is dus persoonlijk want je hoort ook zeker andere verhalen.
Klik om te vergroten...
Ik snapte het eerst ook niet. Eerste zakje voor de helft weggegooid. 1,5 jaar later kocht ik weer een zakje en toen was het wel raak...
G
Gebruiker 0012685732Lid
Purplext zei:
Ik snapte het eerst ook niet. Eerste zakje voor de helft weggegooid. 1,5 jaar later kocht ik weer een zakje en toen was het wel raak...
Klik om te vergroten...

hebk ook wel vaker met andere drugs gehad.. 3-meo-pcp ging ook pas na vele keren gebruik 'snappen'

4-fma en a-phip ook pas na een paar keer.. moest de verhouding/doses eerst doorhebben.

on topic.. 3-mmc.. super heerlijk in het moment.. 4 à 5 keer gedaan.. maar het roept me niet ofzo.
Z
ZeelanddudeLid
Martinus zei:
Ja, ik zit er aan te denken wat te kopen juist door al dat drama. Ben altijd wel nieuwschierig of het echt zo een gek middel is, of dat de gene die het nemen eerder de gekkies zijn 🤣
Klik om te vergroten...
wat houd je tegen dan? :P
P
Pluto41Lid
Ik heb vandaag een goedje getest wat ze verkopen onder de naam vanilla explosion. Het komt vloeibaar in een buisje Het is 3MMC hoofdzakelijk. Ik heb netjes de bijsluiter gebruikt (zo ongeveer) die stelt een dopje en dan na een paar uur ongeveer weer 1. Maar ik deed een dopje en een uur later helemaal niets. 2 dopje.Niets. Drie kwartier later 3edopje. Toen ging ie wel maar het was maar even prettig. Misschien anderhalf uur hooguit. Het was ook niet bijzonder. Ik vond er niets aan. Mn maat had de andere helft van mij gekregen zodat we beide wat konden testen hoe het voelde. Een beetje vergelijken dus. Het effect was dat je rustiger word, iets spraakzamer maar niets overdreven. Je lichaam voelt wat lichter bij het lopen. Jullie kennen het wel. En toen kwam de come down... Die duurde bij mij vandaag van laten we zeggen 15:30 tot nu nog steeds eigenlijk wel 23:21. En het is niet prettig. Geen eetlust. Kleine piemel. Biertje smaakt ook al niet meer. Sigaret nog wel gelukkig. Zweet poten, zweet handen. En al met al zeer teleurstellende ervaring en ik ga het zeker niet meer gebruiken. Dat was het.
M
MartinusLid
ToniSerone zei:
Het is duidelijk dat via lijntjes bij verslavingszorg instellingen er iets van een hetze tegen 3mmc wordt gevoerd.

Die mensen worden uiteindelijk betaald door de overheid, en die verslavingszorgmedewerkers zijn vaker dan meestal mensen die zelf vroeger iets te veel van de pillendoos hebben gepakt. Ervaringsdeskundigen zijn inderdaad een meerwaarde, alleen er is ook duidelijk een neiging om bekeerlinggedrag te vertonen.

Daar bedoel ik mee dat ze nogal doorslaan naar de andere hoek. Je ziet het vaak al aan de doorleefde koppen dat het ervaringsdeskundigen zijn.

Het is allemaal goed bedoeld, alleen ze begrijpen soms niet dat er ook mensen zijn die geen problemen hebben met drugs. Meestal zijn dat ook de mensen die een leuke opvoeding hebben genoten en niet psychische problemen hebben.

Nu zie ik opeens in de media allerlei horrorverhalen over 3mmc, terwijl ik dan lees dat iemand 8 dagen doorgaat op 3mmc of 3mmc intravaneus gaat zitten nemen, en dat elke week. Nu en dan valt het me nog op dat ik nergens iets over doden lees. Ja, hoe kom je erbij vraag ik me dan af. Ik kreeg ruzie met iedereen op me heen, raakte mijn werk kwijt enz, enz. en ik voelde me nogal slecht. Ja, nogal logisch als je al je lichaamseigen voorraden van dopamine en serotonine er zo doorheen jast.

En diezelfde verhalen en erger kun je dus ook maken over alcohol, kun je ook maken over legale medicijnen en dan met tienduizenden doden erbij.

Alleen die verhalen komen dan niet in de media, want ja de advertentieruimte moet wel gevuld worden. Beetje 3mmc bashen want dat kan ongestraft zonder dat Heineken of 1 of andere grote pharmagigant daar gedoe over maakt.

Ik zie gewoon hoe goed en groot die lobby van de alcoholindustrie is. Bijvoorbeeld Amy Winehouse, waar is die aan overleden? Denk even na en geef dan je 1e antwoord.

Meeste mensen zullen zeggen heroïne of wellicht zelfs crack, terwijl de patholoog zei dat het alcoholvergiftiging was (12 lege flessen wodka rondom haar lichaam gevonden).

Met andere woorden op 1 of andere manier komen er nagenoeg zeer weinig droevige verhalen over alcohol in de media terwijl die er veel meer zijn dan 3mmc. Er vallen ook echt doden van bingegebruik van alcohol en dat niet alleen in het verkeer, maar ook aan acute alcoholvergiftiging. Toen ik op vakantie was in Rhodos zei de dokter daar (ik was in een soort egel gestapt in de zee) dat hij al 5 doden onder de 20 aan alcoholvergiftiging had gehad. Dat is dus 1 zomer. Lekker dat, hoor je toch nooit wat over? Ik weet nog een keer een jongen van 15 die moest naar het ziekenhuis omdat hij gewoon veel te veel had gedronken. Maag leeggepompt en hij kon het gelukkig navertellen.

Ik zie gewoon dat de massa allereerst door de media wordt voor gemasseerd om 3mmc te gaan verbieden. 3mmc moet tot een soort horrordrug gemaakt worden, terwijl echt alcohol vele malen erger is. En het opvallende is, 3mmc is helemaal niet zo gevaarlijk. Het is echt geen flakka, alleen dan zie je een artikel verschijnen over flakka en 3mmc waarbij niet heel subtiel 3mmc wordt meegetrokken Legale maar verwoestende drugs flakka en 3-mmc in opkomst: verslavingszorg slaat alarm | Binnenland | AD.nl .

‘De seks is geweldig, maar designerdrug 3-mmc heeft mijn leven verwoest’ | Binnenland | AD.nl

Een ander artikel . Elke week gebeuren ongelukken op de feestjes, mede omdat mensen behalve 3-mmc ook coke, speed en andere drugs gebruiken. Die cocktails zijn levensgevaarlijk . Een goede vriend was in Amsterdam in een sauna. Hij raakte oververhit mede door de drugs, maakte een val en kwam om het leven.”

Met andere woorden er wordt even 3mmc bij gehaald, terwijl die gozer het ook nog eens intraveneus gebruikt. Pfff.

En dan Grapperhaus met dit Volgens Grapperhaus gaat ook achter de legale designer drugs ‘een keiharde criminele wereld schuil waarin mensen worden geïntimideerd en bedreigd’.

Nu ken ik best wel wat van die mensen achter rc's en dan is echt heel ander volk dan die van de xtc en vooral coke. Ze lijken meer op koffieshopeigenaren qua vibe vind ik. Veel relaxter. Ja, weet het ook niet maar ze komen echt niet over als keiharde criminelen op mij. Dus het wordt allemaal zo geframed allemaal.

Ok, het is wel lang geworden. Ik las het draadje en ik moest die frustratie nu even hier een keer kwijt.
Klik om te vergroten...

Het is altijd het middel en nooit de persoon die het neemt. Je ego mag natuurlijk niet gekrengt worden.
N
Neo-ShulginistLid
Pluto41 zei:
Ik heb vandaag een goedje getest wat ze verkopen onder de naam vanilla explosion. Het komt vloeibaar in een buisje Het is 3MMC hoofdzakelijk. Ik heb netjes de bijsluiter gebruikt (zo ongeveer) die stelt een dopje en dan na een paar uur ongeveer weer 1. Maar ik deed een dopje en een uur later helemaal niets. 2 dopje.Niets. Drie kwartier later 3edopje. Toen ging ie wel maar het was maar even prettig. Misschien anderhalf uur hooguit. Het was ook niet bijzonder. Ik vond er niets aan. Mn maat had de andere helft van mij gekregen zodat we beide wat konden testen hoe het voelde. Een beetje vergelijken dus. Het effect was dat je rustiger word, iets spraakzamer maar niets overdreven. Je lichaam voelt wat lichter bij het lopen. Jullie kennen het wel. En toen kwam de come down... Die duurde bij mij vandaag van laten we zeggen 15:30 tot nu nog steeds eigenlijk wel 23:21. En het is niet prettig. Geen eetlust. Kleine piemel. Biertje smaakt ook al niet meer. Sigaret nog wel gelukkig. Zweet poten, zweet handen. En al met al zeer teleurstellende ervaring en ik ga het zeker niet meer gebruiken. Dat was het.
Klik om te vergroten...
Eigenlijk horen ze dat soort verpakkingen ook niet te verkopen die zo op consumptie is gericht. Ik houd sowieso niet erg van vloeistoffen met drugs erin omdat je dan niet kan wegen wat de dosis is. Daarmee geef je belangrijke controle uit handen, in de blauwe ogen van de verkoper. En daar moet je dus maar blind op vertrouwen.

Daarom voor mij alleen poeder/kristal.
T
ToniSeroneLid
Het is duidelijk dat via lijntjes bij verslavingszorg instellingen er iets van een hetze tegen 3mmc wordt gevoerd.

Die mensen worden uiteindelijk betaald door de overheid, en die verslavingszorgmedewerkers zijn vaker dan meestal mensen die zelf vroeger iets te veel van de pillendoos hebben gepakt. Ervaringsdeskundigen zijn inderdaad een meerwaarde, alleen er is ook duidelijk een neiging om bekeerlinggedrag te vertonen.

Daar bedoel ik mee dat ze nogal doorslaan naar de andere hoek. Je ziet het vaak al aan de doorleefde koppen dat het ervaringsdeskundigen zijn.

Het is allemaal goed bedoeld, alleen ze begrijpen soms niet dat er ook mensen zijn die geen problemen hebben met drugs. Meestal zijn dat ook de mensen die een leuke opvoeding hebben genoten en niet psychische problemen hebben.

Nu zie ik opeens in de media allerlei horrorverhalen over 3mmc, terwijl ik dan lees dat iemand 8 dagen doorgaat op 3mmc of 3mmc intravaneus gaat zitten nemen, en dat elke week. Nu en dan valt het me nog op dat ik nergens iets over doden lees. Ja, hoe kom je erbij vraag ik me dan af. Ik kreeg ruzie met iedereen op me heen, raakte mijn werk kwijt enz, enz. en ik voelde me nogal slecht. Ja, nogal logisch als je al je lichaamseigen voorraden van dopamine en serotonine er zo doorheen jast.

En diezelfde verhalen en erger kun je dus ook maken over alcohol, kun je ook maken over legale medicijnen en dan met tienduizenden doden erbij.

Alleen die verhalen komen dan niet in de media, want ja de advertentieruimte moet wel gevuld worden. Beetje 3mmc bashen want dat kan ongestraft zonder dat Heineken of 1 of andere grote pharmagigant daar gedoe over maakt.

Ik zie gewoon hoe goed en groot die lobby van de alcoholindustrie is. Bijvoorbeeld Amy Winehouse, waar is die aan overleden? Denk even na en geef dan je 1e antwoord.

Meeste mensen zullen zeggen heroïne of wellicht zelfs crack, terwijl de patholoog zei dat het alcoholvergiftiging was (12 lege flessen wodka rondom haar lichaam gevonden).

Met andere woorden op 1 of andere manier komen er nagenoeg zeer weinig droevige verhalen over alcohol in de media terwijl die er veel meer zijn dan 3mmc. Er vallen ook echt doden van bingegebruik van alcohol en dat niet alleen in het verkeer, maar ook aan acute alcoholvergiftiging. Toen ik op vakantie was in Rhodos zei de dokter daar (ik was in een soort egel gestapt in de zee) dat hij al 5 doden onder de 20 aan alcoholvergiftiging had gehad. Dat is dus 1 zomer. Lekker dat, hoor je toch nooit wat over? Ik weet nog een keer een jongen van 15 die moest naar het ziekenhuis omdat hij gewoon veel te veel had gedronken. Maag leeggepompt en hij kon het gelukkig navertellen.

Ik zie gewoon dat de massa allereerst door de media wordt voor gemasseerd om 3mmc te gaan verbieden. 3mmc moet tot een soort horrordrug gemaakt worden, terwijl echt alcohol vele malen erger is. En het opvallende is, 3mmc is helemaal niet zo gevaarlijk. Het is echt geen flakka, alleen dan zie je een artikel verschijnen over flakka en 3mmc waarbij niet heel subtiel 3mmc wordt meegetrokken Legale maar verwoestende drugs flakka en 3-mmc in opkomst: verslavingszorg slaat alarm | Binnenland | AD.nl .

‘De seks is geweldig, maar designerdrug 3-mmc heeft mijn leven verwoest’ | Binnenland | AD.nl

Een ander artikel . Elke week gebeuren ongelukken op de feestjes, mede omdat mensen behalve 3-mmc ook coke, speed en andere drugs gebruiken. Die cocktails zijn levensgevaarlijk . Een goede vriend was in Amsterdam in een sauna. Hij raakte oververhit mede door de drugs, maakte een val en kwam om het leven.”

Met andere woorden er wordt even 3mmc bij gehaald, terwijl die gozer het ook nog eens intraveneus gebruikt. Pfff.

En dan Grapperhaus met dit Volgens Grapperhaus gaat ook achter de legale designer drugs ‘een keiharde criminele wereld schuil waarin mensen worden geïntimideerd en bedreigd’.

Nu ken ik best wel wat van die mensen achter rc's en dan is echt heel ander volk dan die van de xtc en vooral coke. Ze lijken meer op koffieshopeigenaren qua vibe vind ik. Veel relaxter. Ja, weet het ook niet maar ze komen echt niet over als keiharde criminelen op mij. Dus het wordt allemaal zo geframed allemaal.

Ok, het is wel lang geworden. Ik las het draadje en ik moest die frustratie nu even hier een keer kwijt.
G
Gebruiker 0012685732Lid
Martinus zei:
Het is altijd het middel en nooit de persoon die het neemt. Je ego mag natuurlijk niet gekrengt worden.
Klik om te vergroten...

wiens ego mag niet gekrenkt worden?
K
KlaasVaakLid
someone2021 zei:
ik had zelf 1,2 gram en heb daar 2 avonden meegedaan. Eerste avond moest ik mij beheersen en uiteindelijk meer gebruikt dan de bedoeling omdat ik de volgende dag nog wel een beetje fit wilde zijn. De volgende avond de rest gebruikt maar dat was niet zoveel meer dus viel wat tegen.
Weet niet zo goed of ik het nog eens ga bestellen. Nu laatst 5 mapb besteld, 3 capsules. Dat vond ik echt stukken beter.
Maar als je 3mmc gaat bestellen zou ik wel zeker voor 1 gram gaan op een avond. Misschien moet je ook maar overwegen om 3 mmc capsules te nemen ipv poeder of kristallen. Want met snuiven blijf je maar doorgaan omdat het effect kort is. Je kunt het ook in een wc papiertje doen en inslikken maar dat is wat armoedig.
Klik om te vergroten...
someone2021 zei:
Dan gaan ze niet echt af op horrorverhalen. Zelf vind ik het 3 mmc niet verslavend, een keer gedaan en vraag me af of ik het ooit nog ga bestellen. Maar dat is dus persoonlijk want je hoort ook zeker andere verhalen.
Klik om te vergroten...
Dus je hebt veel teveel gebruikt en de avond daarna ben je direct weer doorgegaan. En dan zeggen dat je het niet verslavend vindt. Bestel het inderdaad maar niet meer!
s
someone2021Lid
@KlaasVaak dat is jouw mening. IK vind 1.2. gram normaal over 2 avonden. Eerste avond ging tot erg laat door, dus vroeg in de ochtend naar bed. Eind van de middag een afspraak en in de avond maar de rest (was weinig nog) opgemaakt. Is het maar weg. Vond er weinig aan. Denk dat je erg jong moet zijn om hier verslaafd aan te raken. Dit is wat ik ook in de media terug zie. Als ik nu nog aan de 3mmc verslaafd zou raken dan is het wel ernstig.
Overigens bestelde ik ook wel eens 1,5 grams sos voor een avond. Maar daar ben ik meer dan klaar mee. Vind daar niets meer aan.
Wat ik wel leuk vond was de 5mapb.
N
Neo-ShulginistLid
ToniSerone zei:

Klik om te vergroten...
VICE had precies hierover een verhaal gepubliceerd vorige week :handok:

www.vice.com

3-MMC is populair aan het worden omdat media er zo over roeptoeteren

Jongeren zijn pas met de drug gaan experimenteren nadat er verhalen over verschenen in het nieuws. We spraken de uitvinder van 3-MMC en experts over de gevolgen van die aandacht.
www.vice.com www.vice.com
M
MoestuinierLid
someone2021 zei:
IK vind 1.2. gram normaal over 2 avonden.
Klik om te vergroten...

Wat jij normaal vind is voor de meest verstandige gebruikers abnormaal. Mensen die bingen, 3mmc misbruiken of verslaafd worden gebruiken meestal 1.2 gram op 2 dagen. Daaruit vloeit de reactie van Klaas volgens mij.
M
MartinusLid
Gympie zei:
wiens ego mag niet gekrenkt worden?
Klik om te vergroten...

Van een bepaalde groep gebruikers die zwaar drugs misbruiken en vervolgens in een interview roepen dat het bespottelijk is dat het niet overal verboden is.

Alsof je zelf niet meer verandwoordelijk ben voor wat je met jezelf doet. En zomaar alles wat niet illigaal is zorgeloos naar binnen moet kunnen snorkelen.

Je ziet het zo vaak. Een vent die in een vice show plijt dat het maar goed is dat lsd verboden is omdat hij zelf perongeluk een hele fles over zichzelf heeft gegooit en permanent hallucineer.

Tis niet zijn schuld dat hij een absolute knuppel is. Het is LSD zn schuld.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."