Zo. Dat heb ik dan ook weer gehad 3 dagen terug alweer.
Ik vond nog een weinig van dit goedje in de transportbag.
En ik dacht: ach, een tripje kan wel nu, ik zag over het hoofd, dat het de fdck zonder f was, je zou zeggen dat deze rc zonder de fluor binding minder slecht zou zijn, fluor is zoals bekend in de scheikunde een buitengewoon agressief element, maar e.e.a. pakt anders uit. Ja.
Deze ronde kwam langzaam opzetten.
Maar zodra ik het effect voelde, kickte deze rc keihard in.
Op zich geen punt, de trip begon vrolijk, ik zag alweer meerdere tv toestellen, ondertiteling was onleesbaar geworden en mijn evenwicht had ook stevig te lijden.
Zittenblijven dus, en er kwam een naargeestig donkere stemming opzetten.
En ja. Binnen 10 minuten had ik al mijn energie nodig om niet enorm bad te gaan.
Dit lukte na enige tijd niet meer en de hele trip ging terug in mijn leven, en alles was zeer zwart, negatief, kortom echt bad.
Terug in mijn herinneringen, terug in enkele diepe trauma's die ik nu voor de zoveelste keer moest zien door te komen, ik wist wel dat dit bad gaan ook weer over zou gaan, maar allerlei echt waanzinnige beelden bleven maar voorbijtrekken.
Ik vervloekte deze deschloroketamine tot uit het diepste gedeelte van wat ik er maar van kon vinden.
Tering, dit is dus echt niet leuk. Dramatische zaken weer, zoals enkele van mijn kameraden die er niet meer zijn omdat zij er niet meer tegen konden, en de hand aan zichzelf hebben geslagen.
Een enorm verdrietig gevoel nam bezit van me.
Waarom heb ik deze mensen niet tegen kunnen houden, en, was dat aan mij toe te rekenen?
Dit deed er uiteraard nu niet meer toe, ze zijn er niet meer, en daar kan niemand nog iets aan veranderen.
Wat een ontzettend kutgevoel. Vreselijk.
En het ging maar door. En maar door.
Idd, deze keta achtige is heel anders als de keta met fluor.
Hij duurt veel, veel langer . Jazeker.
Maar juist hieraan had ik dus nu geen flikker.
Er zat niets anders op dan domweg te wachten tot de trip over zou gaan.
Dat gebeurde in zeker drie uur lang goddank, de dag erna kon ik nog steeds voelen dat ik een enorme opdonder gehad heb.
Deze ervaring met een disso heeft voor mij de deur dichtgeslagen.
Ik kap met dit soort rc's. I.i g. voor zeer lange tijd.
Dit is niet wat ik zoek.
Ik ga op zoek naar sederende pijnstillende rc's.
Ik verga van de rugpijn, daar is naar het schijnt niks meer aan te doen.
Dan maar de lucht in, riep Van Spijk, en wierp de lont in het kruitvat.
Eea wordt erg, erg lastig.
Maar ik ben er van overtuigd dat ik de rc die ik nodig heb, zal vinden.
Maar deze rc?
Basta!!