Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeschloroketamine. ( dus géén 2fdck! ) wie heeft ervaring met deze "nieuwe" RC?

Deschloroketamine. ( dus géén 2fdck! ) wie heeft ervaring met deze "nieuwe" RC?

59 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
onlangs kwam ik deze " nieuwe" rc tegen.
Het gaat hier om een ketamine rc, waar dus
g e e n Fluor is verbonden aan de keten van deze stof.
Wie kan er iets over zeggen?
Wat ik wél weet, is dat je deze prijzige RC absoluut niet vaak moet gebruiken, omdat je urinewegen een flinke opdonder schijnen te krijgen.
Het is net zoals ket, en 2fdck, een dissociatieve rc. De fluor, die we in 2fdck wel aanwezig is, zit er in deze rc dus niet in.
Wie heeft ervaring met deze rc?
Graag info!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
L
Lid 150666Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb onlangs zo'n 150 tot 200mg gesnoven over 2 uur tijd. Laat me je in ieder geval vertellen, tenzij je voor je eerste ervaring voor een extreem intense hole schiet, doe dat niet. DCK is bijna dubbel zo potent als ketamine, waar een "strong" dosering bij ket rond de 70 mg begint, begint dat bij DCK rond de 30. (Bron: psychonautwiki) Overigens duurde de gehele DCK trip zo'n 6 uur en duurt de gemiddelde keta trip bij mij rond de 2. De come-up van DCK is veel langzamer en introduceert veel geleidelijker de effecten dan ketamine. De effecten kwamen wel heel erg overeen, tot het punt dat ik DCK simpelweg een potentere en langer durende ketamine vind. Bij DCK is de dissociatie wel wat intenser maar paradoxaal genoeg is de verdoving minder intens, ook is het naar mijn gevoel toch wel iets kleurrijker wat betreft de visuals. De hole was overigens extreem euforisch, op een gegeven moment werd het wel licht manisch, dus daar zou ik wel voor op letten. (Ik lag in bed met mijn vriendin en ik herhaalde blijkbaar een aantal keer dezelfde paar zinnen, denkend dat ik een of andere geniale doorbraak had gemaakt terwijl het een beetje onzinnig gebrabbel was.) DCK lijkt mij zelf veel chiller op een feest, je doseert één keer, als je echt wilt herdoseer je mid-trip, en dat is het, in plaats van elk uur met een sleutel in een al half gescheurd zakje zitten te mijnen. Dansen en bewegen gaat dus trouwens ook een stuk makkelijker door de mindere mate van verdoving en de gedachtepatronen lagen veel dichterbij een echt psychedelicum dan bij ketamine. Overigens was de bodyhigh veel plezanter, in plaats van "lol is dit mijn hand, ik voel 'm niet," voelde ik warme stroomstoten door mijn stroperige lichaam gaan, alsof mijn hele lichaam in slaap was gevallen maar dan was het "godver ik kan niet staan" vervangen met lichte euforie. Wat betreft de aanslag op je blaas, ik heb de dag nadat ik ketamine of 2fdck heb gebruikt altijd last van veel moeten plassen, met dck vreemd genoeg niet. Uiteraard is het altijd alsnog verstandig om op de frequentie van consumptie te letten.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
@MDMAZING!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Toch maar deze proberen. @Blyatman
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
PeriodiekeSensatie zei:
Overigens is DCK véél euforischer dan 3-MeO-PCP. DCK is ook veel
Klik om te vergroten...
Ben het met je eens behalve dit. Vind 3-MeO veel euforischer door de stimulatie en veel interesantere effecten. Bij keta achtige voel ik juist vrijwel geen euforie, dit zal dus per persoon verschillen en is geen feit. Ook had 3-MeO-PCP voor mij als enige disso echt visuals. Hele hele intense hallucinaties gehad op 30mg nassaal.

Voor mij komt er qua euforie sws niks in de buurt van O-PCE of MXPr.
L
Lid 150666Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Stonologie zei:
Ben het met je eens behalve dit. Vind 3-MeO veel euforischer door de stimulatie en veel interesantere effecten. Bij keta achtige voel ik juist vrijwel geen euforie, dit zal dus per persoon verschillen en is geen feit. Ook had 3-MeO-PCP voor mij als enige disso echt visuals. Hele hele intense hallucinaties gehad op 30mg nassaal.

Voor mij komt er qua euforie sws niks in de buurt van O-PCE of MXPr.
Klik om te vergroten...

Ik heb het even nagezocht en ik lijk wat dat betreft redelijk buiten 't bootje te vallen. Ik heb overigens nu ook O-PCE en MXPr geprobeerd en ik moet zeggen dat O-PCE inderdaad zéér euforisch is, wat betreft disso's staat 't nu bovenaan. (Gevolgd door DCK en MXPr)
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gympie zei:
DCK
klinkt precies als 3-meo-PCP.

edit: op de hoeveelheden die je kunt nemen na dan!
Klik om te vergroten...
DCK lijkt totaal niet op 3-MeO-PCP imo.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
PeriodiekeSensatie zei:
Ik heb het even nagezocht en ik lijk wat dat betreft redelijk buiten 't bootje te vallen. Ik heb overigens nu ook O-PCE en MXPr geprobeerd en ik moet zeggen dat O-PCE inderdaad zéér euforisch is, wat betreft disso's staat 't nu bovenaan. (Gevolgd door DCK en MXPr)
Klik om te vergroten...
O-PCE is echt geweldig ja, bijna iets te leuk. Vind het misschien wel een van de leukste all round drugs als je elk aspect meerekent.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
MDMAZING zei:
ziet eruit als bruine suiker lol
Klik om te vergroten...

Alleen....de prijs...!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#10
O-pce vind ik echt zwaar geschut. Het is super potent, de volgende dag zit je er ook nog aan vast vanwege de nasleep, sommigen noemen het ook wel afterglow.
2fdck vind ik het leukst! Dus ben ook wel benieuwd naar dck!
Ben de laatste tijd geïnteresseerd in disso's, ze een voor een aan het ontdekken. 3meo-pcp vind ik ook erg fijn.

Maar wat wordt er bedoeld met manisch? Hoe weet je wanneer je richting manisch gaat?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Manisch wil zeggen at je in een soort staat van natuurlijke euforie bent en dat je er van overtuigd bent dat je alles kan, een staat van zelfoverschatting. Het is zeg maar het tegenovergestelde van depressiviteit.

Ik ken mensen die verslaafd zijn aan rc-disso's door continue de manie te willen opzoeken, want 'normaal' vinden ze maar saai en wordt gelijk gesteld aan 'depressief'.
Dat zijn mensen die bang zijn voor hun gevoelens en die gevoelens willen ontlopen.

En zo ontstaat een rc-dissoverslaving. op .info staan er al lulverhalen van mensen die rc-disso's als 3meo-pcp propageren als antidepressiva, die maken zichzelf en anderen wijs dat ze depressief zouden zijn en dat 3Meo-PCP daar een geschikt medicijn tegen zou zijn, maar de werkelijkheid is dat ze het normale leven niet meer interessant vinden en constant op zoek zijn naar dat manische randje waarin ze een soort superman zijn.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#12
het is wel verleidelijk om dat te doen jah, maar 3meopcp is iets wat je psychotisch as fuck maakt als je dat dagelijks gaat gebruiken. fakk, dat is in mijn geval vragen om een enkele opname in psychiatrisch kliniek voor een lange tijd ghehe
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
en hier komt dan een klein reportje DCK.
En ja. Dit is een enorm potent stofje.
Dit is echt een rc voor de ervaren research.
Ik heb de slaap i.i.g. niet kunnen vatten.
Pas heel laat sliep ik in.
Dus, de dag erna( gisteren) nog een testje met 20 mg.
En hiervan was ik ongeveer twee uur volkomen van het padje.
Ik zag en dacht plus vond allerlei zaken, dingen met totaal andere blik. Totaal andere gevoelens en even dacht ik, dat ik werkelijk gek aan het worden was.
Het was heel moeilijk om goed onder woorden te brengen wat ik wilde zeggen, het was eigenlijk een onverstaanbaar gebrabbel wat er uit kwam, maar anderen om mij heen begrepen toch wat ik bedoelde.
Een tijdje was ik bang om echt bad te gaan, maar dit ging een beetje minder ver als dat ik ooit eerder ervaren heb met wat ander materiaal.
Alles leek "olieachtig" en geleiachtig, zo ook de beweging .
Ik heb nog 2 x geresearched, nu is het op, maar ik neem deze disso nooit meer.
Saai, je hoofd " in de wolken duf gevoel," men zegt dat rc's met een fluor verbinding slechter zijn, maar daar ben ik het i.i.g. niet mee eens.
Ik stop met disco's verder, want het heeft net niet wat ik zoek.
Nu is een opioid aan de beurt, een rc van tramadol. Een metaboliet daarvan.
Daar komt een apart report over natuurlijk.
Met de disco's wordt vaak van alles beloofd qua euforie, maar ik heb deze slechts een heel enkele keer mogen ervaren.
Dus nu....de opioiden rc's.
We gaan het zien!
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Legio Patria Nostra zei:
en hier komt dan een klein reportje DCK.
En ja. Dit is een enorm potent stofje.
Dit is echt een rc voor de ervaren research.
Ik heb de slaap i.i.g. niet kunnen vatten.
Pas heel laat sliep ik in.
Dus, de dag erna( gisteren) nog een testje met 20 mg.
En hiervan was ik ongeveer twee uur volkomen van het padje.
Ik zag en dacht plus vond allerlei zaken, dingen met totaal andere blik. Totaal andere gevoelens en even dacht ik, dat ik werkelijk gek aan het worden was.
Het was heel moeilijk om goed onder woorden te brengen wat ik wilde zeggen, het was eigenlijk een onverstaanbaar gebrabbel wat er uit kwam, maar anderen om mij heen begrepen toch wat ik bedoelde.
Een tijdje was ik bang om echt bad te gaan, maar dit ging een beetje minder ver als dat ik ooit eerder ervaren heb met wat ander materiaal.
Alles leek "olieachtig" en geleiachtig, zo ook de beweging .
Ik heb nog 2 x geresearched, nu is het op, maar ik neem deze disso nooit meer.
Saai, je hoofd " in de wolken duf gevoel," men zegt dat rc's met een fluor verbinding slechter zijn, maar daar ben ik het i.i.g. niet mee eens.
Ik stop met disco's verder, want het heeft net niet wat ik zoek.
Nu is een opioid aan de beurt, een rc van tramadol. Een metaboliet daarvan.
Daar komt een apart report over natuurlijk.
Met de disco's wordt vaak van alles beloofd qua euforie, maar ik heb deze slechts een heel enkele keer mogen ervaren.
Dus nu....de opioiden rc's.
We gaan het zien!
Klik om te vergroten...

kheb gisteren 25 mg gedaan..
wel redelijk potent ja.. maar in alles aspecten minder interessant dan de rest vd rc-dissos.. zoald de 3'tjes en O's.
ben er ook gelijk klaar mee.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#15
O-PCM / DCK is een zeer solide alround dissociatief waar andere bekende dissociatieven eerder analoog op staan dan andersom binnen de meest gebruikte referentiekaders voor dissociatieven.

Een klein molecuulstructuur analogie overzicht:
Spoiler
O-PCM / DCK / Deschloroketamine


2C-O-PCM / Ketamine / 2C-Deschloroketamine


2F-O-PCM / 2F-DCK / 2F-Deschloroketamine


O-PCE


MXE


3-MeO-PCP
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zo. Dat heb ik dan ook weer gehad 3 dagen terug alweer.
Ik vond nog een weinig van dit goedje in de transportbag.
En ik dacht: ach, een tripje kan wel nu, ik zag over het hoofd, dat het de fdck zonder f was, je zou zeggen dat deze rc zonder de fluor binding minder slecht zou zijn, fluor is zoals bekend in de scheikunde een buitengewoon agressief element, maar e.e.a. pakt anders uit. Ja.
Deze ronde kwam langzaam opzetten.
Maar zodra ik het effect voelde, kickte deze rc keihard in.
Op zich geen punt, de trip begon vrolijk, ik zag alweer meerdere tv toestellen, ondertiteling was onleesbaar geworden en mijn evenwicht had ook stevig te lijden.
Zittenblijven dus, en er kwam een naargeestig donkere stemming opzetten.
En ja. Binnen 10 minuten had ik al mijn energie nodig om niet enorm bad te gaan.
Dit lukte na enige tijd niet meer en de hele trip ging terug in mijn leven, en alles was zeer zwart, negatief, kortom echt bad.
Terug in mijn herinneringen, terug in enkele diepe trauma's die ik nu voor de zoveelste keer moest zien door te komen, ik wist wel dat dit bad gaan ook weer over zou gaan, maar allerlei echt waanzinnige beelden bleven maar voorbijtrekken.
Ik vervloekte deze deschloroketamine tot uit het diepste gedeelte van wat ik er maar van kon vinden.
Tering, dit is dus echt niet leuk. Dramatische zaken weer, zoals enkele van mijn kameraden die er niet meer zijn omdat zij er niet meer tegen konden, en de hand aan zichzelf hebben geslagen.
Een enorm verdrietig gevoel nam bezit van me.
Waarom heb ik deze mensen niet tegen kunnen houden, en, was dat aan mij toe te rekenen?
Dit deed er uiteraard nu niet meer toe, ze zijn er niet meer, en daar kan niemand nog iets aan veranderen.
Wat een ontzettend kutgevoel. Vreselijk.
En het ging maar door. En maar door.
Idd, deze keta achtige is heel anders als de keta met fluor.
Hij duurt veel, veel langer . Jazeker.
Maar juist hieraan had ik dus nu geen flikker.
Er zat niets anders op dan domweg te wachten tot de trip over zou gaan.
Dat gebeurde in zeker drie uur lang goddank, de dag erna kon ik nog steeds voelen dat ik een enorme opdonder gehad heb.
Deze ervaring met een disso heeft voor mij de deur dichtgeslagen.
Ik kap met dit soort rc's. I.i g. voor zeer lange tijd.
Dit is niet wat ik zoek.
Ik ga op zoek naar sederende pijnstillende rc's.
Ik verga van de rugpijn, daar is naar het schijnt niks meer aan te doen.
Dan maar de lucht in, riep Van Spijk, en wierp de lont in het kruitvat.
Eea wordt erg, erg lastig.
Maar ik ben er van overtuigd dat ik de rc die ik nodig heb, zal vinden.
Maar deze rc?
Basta!!
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Legio Patria Nostra zei:
Zo. Dat heb ik dan ook weer gehad 3 dagen terug alweer.
Ik vond nog een weinig van dit goedje in de transportbag.
En ik dacht: ach, een tripje kan wel nu, ik zag over het hoofd, dat het de fdck zonder f was, je zou zeggen dat deze rc zonder de fluor binding minder slecht zou zijn, fluor is zoals bekend in de scheikunde een buitengewoon agressief element, maar e.e.a. pakt anders uit. Ja.
Deze ronde kwam langzaam opzetten.
Maar zodra ik het effect voelde, kickte deze rc keihard in.
Op zich geen punt, de trip begon vrolijk, ik zag alweer meerdere tv toestellen, ondertiteling was onleesbaar geworden en mijn evenwicht had ook stevig te lijden.
Zittenblijven dus, en er kwam een naargeestig donkere stemming opzetten.
En ja. Binnen 10 minuten had ik al mijn energie nodig om niet enorm bad te gaan.
Dit lukte na enige tijd niet meer en de hele trip ging terug in mijn leven, en alles was zeer zwart, negatief, kortom echt bad.
Terug in mijn herinneringen, terug in enkele diepe trauma's die ik nu voor de zoveelste keer moest zien door te komen, ik wist wel dat dit bad gaan ook weer over zou gaan, maar allerlei echt waanzinnige beelden bleven maar voorbijtrekken.
Ik vervloekte deze deschloroketamine tot uit het diepste gedeelte van wat ik er maar van kon vinden.
Tering, dit is dus echt niet leuk. Dramatische zaken weer, zoals enkele van mijn kameraden die er niet meer zijn omdat zij er niet meer tegen konden, en de hand aan zichzelf hebben geslagen.
Een enorm verdrietig gevoel nam bezit van me.
Waarom heb ik deze mensen niet tegen kunnen houden, en, was dat aan mij toe te rekenen?
Dit deed er uiteraard nu niet meer toe, ze zijn er niet meer, en daar kan niemand nog iets aan veranderen.
Wat een ontzettend kutgevoel. Vreselijk.
En het ging maar door. En maar door.
Idd, deze keta achtige is heel anders als de keta met fluor.
Hij duurt veel, veel langer . Jazeker.
Maar juist hieraan had ik dus nu geen flikker.
Er zat niets anders op dan domweg te wachten tot de trip over zou gaan.
Dat gebeurde in zeker drie uur lang goddank, de dag erna kon ik nog steeds voelen dat ik een enorme opdonder gehad heb.
Deze ervaring met een disso heeft voor mij de deur dichtgeslagen.
Ik kap met dit soort rc's. I.i g. voor zeer lange tijd.
Dit is niet wat ik zoek.
Ik ga op zoek naar sederende pijnstillende rc's.
Ik verga van de rugpijn, daar is naar het schijnt niks meer aan te doen.
Dan maar de lucht in, riep Van Spijk, en wierp de lont in het kruitvat.
Eea wordt erg, erg lastig.
Maar ik ben er van overtuigd dat ik de rc die ik nodig heb, zal vinden.
Maar deze rc?
Basta!!
Klik om te vergroten...

kvond'em ook niet fijn..
ik denk dat o-pce veel interessanter voor je is.. sederend en pijnstillend.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb deze RC nu een aantal keer getest en vind het een zeer fijn stofje. Het is naar mijn idee meer sederend dan gewone ketamine of 2F-DCK en voelt wat warmer aan.

Voor de mensen die dit stofje al eens geprobeerd hebben. Wat is jullie favoriete ROA?
Ik heb het slechts één keer gesnoven, maar vond dat niet zo heel bijzonder. Het voelde toen ook wat meer stimulerend naar mijn idee. Verder heb ik het enkele keren geslikt, maar bij hogere dosering werd ik misselijk en moest ik overgeven. Dit was na een capsule van 30mg + 20mg 2 uur later.

Verder heb ik dit geprobeerd met een voor mij nog nieuwe ROA, namelijk pluggen. Dit gaf bij mij wel de beste resultaten. Het komt sneller opzetten dan snuiven en geeft een zeer aangename rush in de come-up. Daarbij is het ook bijna twee keer zo potent naar mijn idee. 15-20mg is voor mij echt al een stevige dosis waarbij lopen/staan zeer moeizaam gaat. Verder ook niet misselijk geraakt.

Vapen heb ik zelf nog niet geprobeerd. IV en IM zal ik mezelf niet aan gaan wagen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
typisch toch weer.
Ik ging ervan uit, dat alle rc's waarin het scheikundige element Fluor in/aan gekoppeld/mee verbonden is, eigenlijk nooit een fijne rc kon zijn.
Dit, omdat het element Fluor zo ontstellend agressief is (een stuk hout in een fluordamp vliegt spontaan in brand, omdat het fluor zich direct bindt) dat dit stofje nooit in zuivere vorm in de natuur vóórkomt.
Wanneer het door de een of andere oorzaak vrij komt, bindt het zich dus direct weer aan wat er maar voor dit binden voorhanden is...
Zelfs glas gaat eraan . ...
Maar, al verder onderzoekende, is dit Fluor in de diverse rc's zoals ook bij FMA, 2FMA, en nog veel meer rc's zo vast gebonden, dat dit bij researchen geen problemen oplevert.

De facto.
De rc's van keta vergeleken, heb ik door research vastgesteld dat in mijn laboratorium, en bij mijn proefdieren, de 2FDCK rc, verre van de DCK rc zich onderscheidt in positieve zin.
Maw. Geef mij de gefluoreerde deschloroketamine maar!
De rc zonder fluor die dus beter had moeten zijn in mijn theoretische beschouwing, is dit dus absoluut niet!
Als laatste element dan nog...de prijs.
De rc zonder fluor is ruim 2 x zo duur, dan de rc die wel gefluorideerd is.

Ik ben nu benieuwd wat anderen ervaren hebben in bovenbeschreven kader....
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat vind je dan specifiek fijner aan 2f-dck?

Ik vind DCK wat meer sederend. Ik kan me voorstellen dat je dit minder vind als je meer zoekt naar een psychedelische high. Dan is 2f-dck misschien een beter alternatief. Zelf vind ik de fluor variant wat kil vergeleken met gewone keta.

Wat betreft de prijs wint DCK voor mij. Het is misschien iets duurder dan de 2f variant, maar is voor mij 3 á 4x zo potent in gewicht en duurt zeker 3 keer zo lang.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."