#1
typisch toch weer.
Ik ging ervan uit, dat alle rc's waarin het scheikundige element Fluor in/aan gekoppeld/mee verbonden is, eigenlijk nooit een fijne rc kon zijn.
Dit, omdat het element Fluor zo ontstellend agressief is (een stuk hout in een fluordamp vliegt spontaan in brand, omdat het fluor zich direct bindt) dat dit stofje nooit in zuivere vorm in de natuur vóórkomt.
Wanneer het door de een of andere oorzaak vrij komt, bindt het zich dus direct weer aan wat er maar voor dit binden voorhanden is...
Zelfs glas gaat eraan . ...
Maar, al verder onderzoekende, is dit Fluor in de diverse rc's zoals ook bij FMA, 2FMA, en nog veel meer rc's zo vast gebonden, dat dit bij researchen geen problemen oplevert.
De facto.
De rc's van keta vergeleken, heb ik door research vastgesteld dat in mijn laboratorium, en bij mijn proefdieren, de 2FDCK rc, verre van de DCK rc zich onderscheidt in positieve zin.
Maw. Geef mij de gefluoreerde deschloroketamine maar!
De rc zonder fluor die dus beter had moeten zijn in mijn theoretische beschouwing, is dit dus absoluut niet!
Als laatste element dan nog...de prijs.
De rc zonder fluor is ruim 2 x zo duur, dan de rc die wel gefluorideerd is.
Ik ben nu benieuwd wat anderen ervaren hebben in bovenbeschreven kader....
Ik ging ervan uit, dat alle rc's waarin het scheikundige element Fluor in/aan gekoppeld/mee verbonden is, eigenlijk nooit een fijne rc kon zijn.
Dit, omdat het element Fluor zo ontstellend agressief is (een stuk hout in een fluordamp vliegt spontaan in brand, omdat het fluor zich direct bindt) dat dit stofje nooit in zuivere vorm in de natuur vóórkomt.
Wanneer het door de een of andere oorzaak vrij komt, bindt het zich dus direct weer aan wat er maar voor dit binden voorhanden is...
Zelfs glas gaat eraan . ...
Maar, al verder onderzoekende, is dit Fluor in de diverse rc's zoals ook bij FMA, 2FMA, en nog veel meer rc's zo vast gebonden, dat dit bij researchen geen problemen oplevert.
De facto.
De rc's van keta vergeleken, heb ik door research vastgesteld dat in mijn laboratorium, en bij mijn proefdieren, de 2FDCK rc, verre van de DCK rc zich onderscheidt in positieve zin.
Maw. Geef mij de gefluoreerde deschloroketamine maar!
De rc zonder fluor die dus beter had moeten zijn in mijn theoretische beschouwing, is dit dus absoluut niet!
Als laatste element dan nog...de prijs.
De rc zonder fluor is ruim 2 x zo duur, dan de rc die wel gefluorideerd is.
Ik ben nu benieuwd wat anderen ervaren hebben in bovenbeschreven kader....