Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeschloroketamine. ( dus géén 2fdck! ) wie heeft ervaring met deze "nieuwe" RC?

Deschloroketamine. ( dus géén 2fdck! ) wie heeft ervaring met deze "nieuwe" RC?

59 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
typisch toch weer.
Ik ging ervan uit, dat alle rc's waarin het scheikundige element Fluor in/aan gekoppeld/mee verbonden is, eigenlijk nooit een fijne rc kon zijn.
Dit, omdat het element Fluor zo ontstellend agressief is (een stuk hout in een fluordamp vliegt spontaan in brand, omdat het fluor zich direct bindt) dat dit stofje nooit in zuivere vorm in de natuur vóórkomt.
Wanneer het door de een of andere oorzaak vrij komt, bindt het zich dus direct weer aan wat er maar voor dit binden voorhanden is...
Zelfs glas gaat eraan . ...
Maar, al verder onderzoekende, is dit Fluor in de diverse rc's zoals ook bij FMA, 2FMA, en nog veel meer rc's zo vast gebonden, dat dit bij researchen geen problemen oplevert.

De facto.
De rc's van keta vergeleken, heb ik door research vastgesteld dat in mijn laboratorium, en bij mijn proefdieren, de 2FDCK rc, verre van de DCK rc zich onderscheidt in positieve zin.
Maw. Geef mij de gefluoreerde deschloroketamine maar!
De rc zonder fluor die dus beter had moeten zijn in mijn theoretische beschouwing, is dit dus absoluut niet!
Als laatste element dan nog...de prijs.
De rc zonder fluor is ruim 2 x zo duur, dan de rc die wel gefluorideerd is.

Ik ben nu benieuwd wat anderen ervaren hebben in bovenbeschreven kader....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat vind je dan specifiek fijner aan 2f-dck?

Ik vind DCK wat meer sederend. Ik kan me voorstellen dat je dit minder vind als je meer zoekt naar een psychedelische high. Dan is 2f-dck misschien een beter alternatief. Zelf vind ik de fluor variant wat kil vergeleken met gewone keta.

Wat betreft de prijs wint DCK voor mij. Het is misschien iets duurder dan de 2f variant, maar is voor mij 3 á 4x zo potent in gewicht en duurt zeker 3 keer zo lang.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Legio Patria Nostra zei:
Maar, al verder onderzoekende, is dit Fluor in de diverse rc's zoals ook bij FMA, 2FMA, en nog veel meer rc's zo vast gebonden, dat dit bij researchen geen problemen oplevert.
Klik om te vergroten...
Fluor is het meest negatief geladen atoom in het periodiek tabel en de binding komt vrij specifiek neer op een enkel ion, eenmaal vastgekoppeld aan de molecuulstructuur zou fluor in theorie een zeer sterke en stabiele verbinding moeten maken en het overgrote deel van zijn corrosieve eigenschappen kwijt raken.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat de rush langer duurt, dat klopt.
Maar voor mij geldt, dat die langere werking dan ook prettig moet zijn.
Dat was deze rc in 3 x testen, zeer zeker voor mij, beslist niet.
Ik had het gevoel in olie te moeten bewegen, wiebelig, duizelig als ik was.
Totaal geen visuals. Niks.
Alleen maar een gevoel van een hoofd vol met watten gepropt.
Dus voor mij is deze rc dus exit.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik bond het relatief goed overseen komen met ketamine.
Alleen voelde het net wat minder "smooth".
De dissociative was vrij "scherp" het gong net wat minder vloeiloos als met ketamine.
Het had verder nog wel een licht manisch randje.

Heb denk ik 800mg over een avond weg gewerkt en was de volgende dag nog redelijk high...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
onlangs kwam ik deze " nieuwe" rc tegen.
Het gaat hier om een ketamine rc, waar dus
g e e n Fluor is verbonden aan de keten van deze stof.
Wie kan er iets over zeggen?
Wat ik wél weet, is dat je deze prijzige RC absoluut niet vaak moet gebruiken, omdat je urinewegen een flinke opdonder schijnen te krijgen.
Het is net zoals ket, en 2fdck, een dissociatieve rc. De fluor, die we in 2fdck wel aanwezig is, zit er in deze rc dus niet in.
Wie heeft ervaring met deze rc?
Graag info!
L
Lid 150666Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb onlangs zo'n 150 tot 200mg gesnoven over 2 uur tijd. Laat me je in ieder geval vertellen, tenzij je voor je eerste ervaring voor een extreem intense hole schiet, doe dat niet. DCK is bijna dubbel zo potent als ketamine, waar een "strong" dosering bij ket rond de 70 mg begint, begint dat bij DCK rond de 30. (Bron: psychonautwiki) Overigens duurde de gehele DCK trip zo'n 6 uur en duurt de gemiddelde keta trip bij mij rond de 2. De come-up van DCK is veel langzamer en introduceert veel geleidelijker de effecten dan ketamine. De effecten kwamen wel heel erg overeen, tot het punt dat ik DCK simpelweg een potentere en langer durende ketamine vind. Bij DCK is de dissociatie wel wat intenser maar paradoxaal genoeg is de verdoving minder intens, ook is het naar mijn gevoel toch wel iets kleurrijker wat betreft de visuals. De hole was overigens extreem euforisch, op een gegeven moment werd het wel licht manisch, dus daar zou ik wel voor op letten. (Ik lag in bed met mijn vriendin en ik herhaalde blijkbaar een aantal keer dezelfde paar zinnen, denkend dat ik een of andere geniale doorbraak had gemaakt terwijl het een beetje onzinnig gebrabbel was.) DCK lijkt mij zelf veel chiller op een feest, je doseert één keer, als je echt wilt herdoseer je mid-trip, en dat is het, in plaats van elk uur met een sleutel in een al half gescheurd zakje zitten te mijnen. Dansen en bewegen gaat dus trouwens ook een stuk makkelijker door de mindere mate van verdoving en de gedachtepatronen lagen veel dichterbij een echt psychedelicum dan bij ketamine. Overigens was de bodyhigh veel plezanter, in plaats van "lol is dit mijn hand, ik voel 'm niet," voelde ik warme stroomstoten door mijn stroperige lichaam gaan, alsof mijn hele lichaam in slaap was gevallen maar dan was het "godver ik kan niet staan" vervangen met lichte euforie. Wat betreft de aanslag op je blaas, ik heb de dag nadat ik ketamine of 2fdck heb gebruikt altijd last van veel moeten plassen, met dck vreemd genoeg niet. Uiteraard is het altijd alsnog verstandig om op de frequentie van consumptie te letten.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
@MDMAZING!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Toch maar deze proberen. @Blyatman
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Interessant, interessant...
Ik ga deze rc dus zeer waarschijnlijk eens in een test run verder onderzoeken ...
Maar 800 mg? Dat lijkt me wel erg veel!
Alhoewel ik bij de laatste x met 2fdck ook aardig die richting uit ging.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
Toch maar deze proberen. @Blyatman
Klik om te vergroten...

hmm benieuwd hoe het is dan @Spyro
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#12
PeriodiekeSensatie zei:
Ik heb onlangs zo'n 150 tot 200mg gesnoven over 2 uur tijd. Laat me je in ieder geval vertellen, tenzij je voor je eerste ervaring voor een extreem intense hole schiet, doe dat niet. DCK is bijna dubbel zo potent als ketamine, waar een "strong" dosering bij ket rond de 70 mg begint, begint dat bij DCK rond de 30. (Bron: psychonautwiki) Overigens duurde de gehele DCK trip zo'n 6 uur en duurt de gemiddelde keta trip bij mij rond de 2. De come-up van DCK is veel langzamer en introduceert veel geleidelijker de effecten dan ketamine. De effecten kwamen wel heel erg overeen, tot het punt dat ik DCK simpelweg een potentere en langer durende ketamine vind. Bij DCK is de dissociatie wel wat intenser maar paradoxaal genoeg is de verdoving minder intens, ook is het naar mijn gevoel toch wel iets kleurrijker wat betreft de visuals. De hole was overigens extreem euforisch, op een gegeven moment werd het wel licht manisch, dus daar zou ik wel voor op letten. (Ik lag in bed met mijn vriendin en ik herhaalde blijkbaar een aantal keer dezelfde paar zinnen, denkend dat ik een of andere geniale doorbraak had gemaakt terwijl het een beetje onzinnig gebrabbel was.) DCK lijkt mij zelf veel chiller op een feest, je doseert één keer, als je echt wilt herdoseer je mid-trip, en dat is het, in plaats van elk uur met een sleutel in een al half gescheurd zakje zitten te mijnen. Dansen en bewegen gaat dus trouwens ook een stuk makkelijker door de mindere mate van verdoving en de gedachtepatronen lagen veel dichterbij een echt psychedelicum dan bij ketamine. Overigens was de bodyhigh veel plezanter, in plaats van "lol is dit mijn hand, ik voel 'm niet," voelde ik warme stroomstoten door mijn stroperige lichaam gaan, alsof mijn hele lichaam in slaap was gevallen maar dan was het "godver ik kan niet staan" vervangen met lichte euforie. Wat betreft de aanslag op je blaas, ik heb de dag nadat ik ketamine of 2fdck heb gebruikt altijd last van veel moeten plassen, met dck vreemd genoeg niet. Uiteraard is het altijd alsnog verstandig om op de frequentie van consumptie te letten.
Klik om te vergroten...

DCK
klinkt precies als 3-meo-PCP.

edit: op de hoeveelheden die je kunt nemen na dan!
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ga vanavond uitproberen, het is zojuist binnen gekomen.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#14
MDMAZING zei:
Dit is het

Bekijk bijlage 7236
Klik om te vergroten...
Zie ik daar nou een haar in ?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
MDMAZING zei:
Dit is het

Bekijk bijlage 7236
Klik om te vergroten...
Ziet er ranzig uit
L
Lid 150666Lid
01-01-2024, 00:00
#16
MDMAZING zei:
Dit is het

Bekijk bijlage 7236
Klik om te vergroten...
Je moet het eerst helemaal fijn maken door er bv met een deobus overheen te rollen, dan wordt t wit en veel makkelijker snuifbaar. Idk of ik taalfouten heb gemaakt want zit aan de MXPr maar sorry als t zo is.
L
Lid 150666Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Gympie zei:
DCK
klinkt precies als 3-meo-PCP.

edit: op de hoeveelheden die je kunt nemen na dan!
Klik om te vergroten...
DCK is echt absoluut anders dan 3-MeO-PCP, 3-MeO-PCP is vele malen stimulerender en véél minder visueel. Overigens is DCK véél euforischer dan 3-MeO-PCP. DCK is ook veel sedatiever.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#18
best prijzig spul zo te zien online.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
MDMAZING zei:
Typen gaat niet meer 😆
Klik om te vergroten...
Morgen graag een tr rp!
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#20
Typen gaat niet meer 😆
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."