Fluor is het meest negatief geladen atoom in het periodiek tabel en de binding komt vrij specifiek neer op een enkel ion, eenmaal vastgekoppeld aan de molecuulstructuur zou fluor in theorie een zeer sterke en stabiele verbinding moeten maken en het overgrote deel van zijn corrosieve eigenschappen kwijt raken.Maar, al verder onderzoekende, is dit Fluor in de diverse rc's zoals ook bij FMA, 2FMA, en nog veel meer rc's zo vast gebonden, dat dit bij researchen geen problemen oplevert.
Fluor is het meest negatief geladen atoom in het periodiek tabel en de binding komt vrij specifiek neer op een enkel ion, eenmaal vastgekoppeld aan de molecuulstructuur zou fluor in theorie een zeer sterke en stabiele verbinding moeten maken en het overgrote deel van zijn corrosieve eigenschappen kwijt raken.
Ziet er ranzig uit
Ja, DCK is best wel psychedelisch, niet zomaar another disso.Zo. Dat heb ik dan ook weer gehad 3 dagen terug alweer.
Ik vond nog een weinig van dit goedje in de transportbag.
En ik dacht: ach, een tripje kan wel nu, ik zag over het hoofd, dat het de fdck zonder f was, je zou zeggen dat deze rc zonder de fluor binding minder slecht zou zijn, fluor is zoals bekend in de scheikunde een buitengewoon agressief element, maar e.e.a. pakt anders uit. Ja.
Deze ronde kwam langzaam opzetten.
Maar zodra ik het effect voelde, kickte deze rc keihard in.
Op zich geen punt, de trip begon vrolijk, ik zag alweer meerdere tv toestellen, ondertiteling was onleesbaar geworden en mijn evenwicht had ook stevig te lijden.
Zittenblijven dus, en er kwam een naargeestig donkere stemming opzetten.
En ja. Binnen 10 minuten had ik al mijn energie nodig om niet enorm bad te gaan.
Dit lukte na enige tijd niet meer en de hele trip ging terug in mijn leven, en alles was zeer zwart, negatief, kortom echt bad.
Terug in mijn herinneringen, terug in enkele diepe trauma's die ik nu voor de zoveelste keer moest zien door te komen, ik wist wel dat dit bad gaan ook weer over zou gaan, maar allerlei echt waanzinnige beelden bleven maar voorbijtrekken.
Ik vervloekte deze deschloroketamine tot uit het diepste gedeelte van wat ik er maar van kon vinden.
Tering, dit is dus echt niet leuk. Dramatische zaken weer, zoals enkele van mijn kameraden die er niet meer zijn omdat zij er niet meer tegen konden, en de hand aan zichzelf hebben geslagen.
Een enorm verdrietig gevoel nam bezit van me.
Waarom heb ik deze mensen niet tegen kunnen houden, en, was dat aan mij toe te rekenen?
Dit deed er uiteraard nu niet meer toe, ze zijn er niet meer, en daar kan niemand nog iets aan veranderen.
Wat een ontzettend kutgevoel. Vreselijk.
En het ging maar door. En maar door.
Idd, deze keta achtige is heel anders als de keta met fluor.
Hij duurt veel, veel langer . Jazeker.
Maar juist hieraan had ik dus nu geen flikker.
Er zat niets anders op dan domweg te wachten tot de trip over zou gaan.
Dat gebeurde in zeker drie uur lang goddank, de dag erna kon ik nog steeds voelen dat ik een enorme opdonder gehad heb.
Deze ervaring met een disso heeft voor mij de deur dichtgeslagen.
Ik kap met dit soort rc's. I.i g. voor zeer lange tijd.
Dit is niet wat ik zoek.
Ik ga op zoek naar sederende pijnstillende rc's.
Ik verga van de rugpijn, daar is naar het schijnt niks meer aan te doen.
Dan maar de lucht in, riep Van Spijk, en wierp de lont in het kruitvat.
Eea wordt erg, erg lastig.
Maar ik ben er van overtuigd dat ik de rc die ik nodig heb, zal vinden.
Maar deze rc?
Basta!!
Ja, DCK is best wel psychedelisch, niet zomaar another disso.
klinkt interessant!@Gympie
Het is wel anders. Het is - in tegenstelling tot de meeste dissos - een hele diepe substantie. Met psychedelisch bedoel ik in de richting van psychedelica zoals shrooms of acid.
Ik heb erop gehuild, gelachen, gevrijd en gekookt. Kleine doses zijn geweldig om samen met je vrienden te nemen en een goede tijd hebben. Of om een film te kijken. Of in jezelf.
Ik heb het nooit kunnen gebruiken als een escape middel.
3-MeO-PCP is een stuk psychedelischer, en ook manischer. Ik kan me voorstellen dat DCK dat wel is in hogere doseringen, maar ik doseer vrij laag altijd. Moet prima werken met 2C-X, eigenlijk gaat het wel samen met elk psychedelica voor de finishing touch.
Dck is zeker de moeite! Is een beetje als ketamine maar minder het dronkenschapsgevoel. Werkt ook wel een tijdje langer.klinkt interessant!
volgens m'n schema mag ik dit weekend een psychedelicum..
kzat aan 2c-c + 2c-d te denken.. wat dck er na is mss wel leuk 🙃
Dck is zeker de moeite! Is een beetje als ketamine maar minder het dronkenschapsgevoel. Werkt ook wel een tijdje langer.
Verder vind ik dansen met gesloten ogen en golvende bewegingen maken met je armen altijd zo intens mooi onder disso's. Precies alsof je wordt meegevoerd op de zee van muziek rondomrond 😍
Ok vond 3-meo-pcp juist weinig psychedelisch. Leek meer een stimulant te zijn met een beetje psychotische symptomen 😅 3-MeO-PCE on the other hand was flink psychedelisch. Toch vind ik DCK de mooiste 🤷🏼♂️ vooral omdat ik altijd nog mijn emoties had, maar ze waren dan veels sterker.3-MeO-PCP is een stuk psychedelischer, en ook manischer. Ik kan me voorstellen dat DCK dat wel is in hogere doseringen, maar ik doseer vrij laag altijd. Moet prima werken met 2C-X, eigenlijk gaat het wel samen met elk psychedelica voor de finishing touch.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."