Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeschloroketamine. ( dus géén 2fdck! ) wie heeft ervaring met deze "nieuwe" RC?

Deschloroketamine. ( dus géén 2fdck! ) wie heeft ervaring met deze "nieuwe" RC?

59 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit is het

20200627_152948.jpg
L

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
LucidLucy
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb deze RC nu een aantal keer getest en vind het een zeer fijn stofje. Het is naar mijn idee meer sederend dan gewone ketamine of 2F-DCK en voelt wat warmer aan.

Voor de mensen die dit stofje al eens geprobeerd hebben. Wat is jullie favoriete ROA?
Ik heb het slechts één keer gesnoven, maar vond dat niet zo heel bijzonder. Het voelde toen ook wat meer stimulerend naar mijn idee. Verder heb ik het enkele keren geslikt, maar bij hogere dosering werd ik misselijk en moest ik overgeven. Dit was na een capsule van 30mg + 20mg 2 uur later.

Verder heb ik dit geprobeerd met een voor mij nog nieuwe ROA, namelijk pluggen. Dit gaf bij mij wel de beste resultaten. Het komt sneller opzetten dan snuiven en geeft een zeer aangename rush in de come-up. Daarbij is het ook bijna twee keer zo potent naar mijn idee. 15-20mg is voor mij echt al een stevige dosis waarbij lopen/staan zeer moeizaam gaat. Verder ook niet misselijk geraakt.

Vapen heb ik zelf nog niet geprobeerd. IV en IM zal ik mezelf niet aan gaan wagen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
typisch toch weer.
Ik ging ervan uit, dat alle rc's waarin het scheikundige element Fluor in/aan gekoppeld/mee verbonden is, eigenlijk nooit een fijne rc kon zijn.
Dit, omdat het element Fluor zo ontstellend agressief is (een stuk hout in een fluordamp vliegt spontaan in brand, omdat het fluor zich direct bindt) dat dit stofje nooit in zuivere vorm in de natuur vóórkomt.
Wanneer het door de een of andere oorzaak vrij komt, bindt het zich dus direct weer aan wat er maar voor dit binden voorhanden is...
Zelfs glas gaat eraan . ...
Maar, al verder onderzoekende, is dit Fluor in de diverse rc's zoals ook bij FMA, 2FMA, en nog veel meer rc's zo vast gebonden, dat dit bij researchen geen problemen oplevert.

De facto.
De rc's van keta vergeleken, heb ik door research vastgesteld dat in mijn laboratorium, en bij mijn proefdieren, de 2FDCK rc, verre van de DCK rc zich onderscheidt in positieve zin.
Maw. Geef mij de gefluoreerde deschloroketamine maar!
De rc zonder fluor die dus beter had moeten zijn in mijn theoretische beschouwing, is dit dus absoluut niet!
Als laatste element dan nog...de prijs.
De rc zonder fluor is ruim 2 x zo duur, dan de rc die wel gefluorideerd is.

Ik ben nu benieuwd wat anderen ervaren hebben in bovenbeschreven kader....
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat vind je dan specifiek fijner aan 2f-dck?

Ik vind DCK wat meer sederend. Ik kan me voorstellen dat je dit minder vind als je meer zoekt naar een psychedelische high. Dan is 2f-dck misschien een beter alternatief. Zelf vind ik de fluor variant wat kil vergeleken met gewone keta.

Wat betreft de prijs wint DCK voor mij. Het is misschien iets duurder dan de 2f variant, maar is voor mij 3 á 4x zo potent in gewicht en duurt zeker 3 keer zo lang.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Legio Patria Nostra zei:
Maar, al verder onderzoekende, is dit Fluor in de diverse rc's zoals ook bij FMA, 2FMA, en nog veel meer rc's zo vast gebonden, dat dit bij researchen geen problemen oplevert.
Klik om te vergroten...
Fluor is het meest negatief geladen atoom in het periodiek tabel en de binding komt vrij specifiek neer op een enkel ion, eenmaal vastgekoppeld aan de molecuulstructuur zou fluor in theorie een zeer sterke en stabiele verbinding moeten maken en het overgrote deel van zijn corrosieve eigenschappen kwijt raken.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat de rush langer duurt, dat klopt.
Maar voor mij geldt, dat die langere werking dan ook prettig moet zijn.
Dat was deze rc in 3 x testen, zeer zeker voor mij, beslist niet.
Ik had het gevoel in olie te moeten bewegen, wiebelig, duizelig als ik was.
Totaal geen visuals. Niks.
Alleen maar een gevoel van een hoofd vol met watten gepropt.
Dus voor mij is deze rc dus exit.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jmths zei:
Fluor is het meest negatief geladen atoom in het periodiek tabel en de binding komt vrij specifiek neer op een enkel ion, eenmaal vastgekoppeld aan de molecuulstructuur zou fluor in theorie een zeer sterke en stabiele verbinding moeten maken en het overgrote deel van zijn corrosieve eigenschappen kwijt raken.
Klik om te vergroten...

Helemaal juist.
Daarom zouden wij ons niet druk hoeven te maken over de aanwezigheid van dat fluor.
Het zit zeer vast en solide gebonden..
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Ziet er ranzig uit
Klik om te vergroten...

In mijn ervaring w a s het net zo ranzig, als dat het eruitziet. ..
Dan heb ik liever de 2fdck.
Zonder twijfel!
Ik vond het een slechte rc.
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb het getest en het is zelfs cool in kleine doses geeft een mooie lichtgekleurde dissociatie. In hogere doses was het zelfs koel, eenmaal na ongeveer 40 mg met snuiven ervoer ik een rond-hole toestand, die zelfs koel en kleurrijk was, eenmaal had ik zelfs een zeer realistische OEV dat ik in een paleis was :grin: Ik sloot vaak mijn ogen en teleporteerde naar verschillende plaatsen . Toen ik deze rond-hole toestand binnenging, voelde ik dat het langzaamaan de individuele delen van mijn lichaam ongevoelig maakte, ze blokkeerde en me niet te ver liet vliegen. Het was erg leuk en kleurrijk. Tegelijkertijd mis ik de flair van 2'-oxo-pce in deze stof, deze magie. Het is leuk, het is kleurrijk, maar het is niet echt bijzonder. Misschien is het een kwestie van tolerantie eerste beukende kleine doses. Al met al een mooie stof voor recreatief gebruik, beter dan 2f-dck in dit opzicht, maar ik mis de diepte van 2'-oxo-pce. Het is jammer dat ik DCK-hole niet kon bereiken. Ik kan nog toevoegen dat ik na het opgebruiken van 0,3g DCK verkouden ben geworden, waarschijnlijk door de antibacteriele werking van DCK, dus let daar op. Misschien was het gewoon toevallig maar ik zou alsnog opletten.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Zandman zei:
Zo. Dat heb ik dan ook weer gehad 3 dagen terug alweer.
Ik vond nog een weinig van dit goedje in de transportbag.
En ik dacht: ach, een tripje kan wel nu, ik zag over het hoofd, dat het de fdck zonder f was, je zou zeggen dat deze rc zonder de fluor binding minder slecht zou zijn, fluor is zoals bekend in de scheikunde een buitengewoon agressief element, maar e.e.a. pakt anders uit. Ja.
Deze ronde kwam langzaam opzetten.
Maar zodra ik het effect voelde, kickte deze rc keihard in.
Op zich geen punt, de trip begon vrolijk, ik zag alweer meerdere tv toestellen, ondertiteling was onleesbaar geworden en mijn evenwicht had ook stevig te lijden.
Zittenblijven dus, en er kwam een naargeestig donkere stemming opzetten.
En ja. Binnen 10 minuten had ik al mijn energie nodig om niet enorm bad te gaan.
Dit lukte na enige tijd niet meer en de hele trip ging terug in mijn leven, en alles was zeer zwart, negatief, kortom echt bad.
Terug in mijn herinneringen, terug in enkele diepe trauma's die ik nu voor de zoveelste keer moest zien door te komen, ik wist wel dat dit bad gaan ook weer over zou gaan, maar allerlei echt waanzinnige beelden bleven maar voorbijtrekken.
Ik vervloekte deze deschloroketamine tot uit het diepste gedeelte van wat ik er maar van kon vinden.
Tering, dit is dus echt niet leuk. Dramatische zaken weer, zoals enkele van mijn kameraden die er niet meer zijn omdat zij er niet meer tegen konden, en de hand aan zichzelf hebben geslagen.
Een enorm verdrietig gevoel nam bezit van me.
Waarom heb ik deze mensen niet tegen kunnen houden, en, was dat aan mij toe te rekenen?
Dit deed er uiteraard nu niet meer toe, ze zijn er niet meer, en daar kan niemand nog iets aan veranderen.
Wat een ontzettend kutgevoel. Vreselijk.
En het ging maar door. En maar door.
Idd, deze keta achtige is heel anders als de keta met fluor.
Hij duurt veel, veel langer . Jazeker.
Maar juist hieraan had ik dus nu geen flikker.
Er zat niets anders op dan domweg te wachten tot de trip over zou gaan.
Dat gebeurde in zeker drie uur lang goddank, de dag erna kon ik nog steeds voelen dat ik een enorme opdonder gehad heb.
Deze ervaring met een disso heeft voor mij de deur dichtgeslagen.
Ik kap met dit soort rc's. I.i g. voor zeer lange tijd.
Dit is niet wat ik zoek.
Ik ga op zoek naar sederende pijnstillende rc's.
Ik verga van de rugpijn, daar is naar het schijnt niks meer aan te doen.
Dan maar de lucht in, riep Van Spijk, en wierp de lont in het kruitvat.
Eea wordt erg, erg lastig.
Maar ik ben er van overtuigd dat ik de rc die ik nodig heb, zal vinden.
Maar deze rc?
Basta!!
Klik om te vergroten...
Ja, DCK is best wel psychedelisch, niet zomaar another disso.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#11
cutepool zei:
Ja, DCK is best wel psychedelisch, niet zomaar another disso.
Klik om te vergroten...

heb je wel eens 3-meo-pcp op?..
kvond dat ook best wel psychedelisch.. of is DCK dat op een andere manier?
khebbet liggen maar nog nooit geprobeerd.. ben nu wel nieuwsgierig.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
@Gympie
Het is wel anders. Het is - in tegenstelling tot de meeste dissos - een hele diepe substantie. Met psychedelisch bedoel ik in de richting van psychedelica zoals shrooms of acid.
Ik heb erop gehuild, gelachen, gevrijd en gekookt. Kleine doses zijn geweldig om samen met je vrienden te nemen en een goede tijd hebben. Of om een film te kijken. Of in jezelf.
Ik heb het nooit kunnen gebruiken als een escape middel.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#13
cutepool zei:
@Gympie
Het is wel anders. Het is - in tegenstelling tot de meeste dissos - een hele diepe substantie. Met psychedelisch bedoel ik in de richting van psychedelica zoals shrooms of acid.
Ik heb erop gehuild, gelachen, gevrijd en gekookt. Kleine doses zijn geweldig om samen met je vrienden te nemen en een goede tijd hebben. Of om een film te kijken. Of in jezelf.
Ik heb het nooit kunnen gebruiken als een escape middel.
Klik om te vergroten...
klinkt interessant!

volgens m'n schema mag ik dit weekend een psychedelicum..
kzat aan 2c-c + 2c-d te denken.. wat dck er na is mss wel leuk 🙃
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#14
3-MeO-PCP is een stuk psychedelischer, en ook manischer. Ik kan me voorstellen dat DCK dat wel is in hogere doseringen, maar ik doseer vrij laag altijd. Moet prima werken met 2C-X, eigenlijk gaat het wel samen met elk psychedelica voor de finishing touch.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Buu zei:
3-MeO-PCP is een stuk psychedelischer, en ook manischer. Ik kan me voorstellen dat DCK dat wel is in hogere doseringen, maar ik doseer vrij laag altijd. Moet prima werken met 2C-X, eigenlijk gaat het wel samen met elk psychedelica voor de finishing touch.
Klik om te vergroten...

ah, juist.
kwas ook al wat verbaasd over @cutepool 's statement.
heb al eens 3-meo of 3-ho-pcp gedaan na 2c-xjes.. ging goed idd..
zal zien wat er gebeurt..
2fdck vond ik echt 3 x niks iig.
G
Green DudeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gympie zei:
klinkt interessant!

volgens m'n schema mag ik dit weekend een psychedelicum..
kzat aan 2c-c + 2c-d te denken.. wat dck er na is mss wel leuk 🙃
Klik om te vergroten...
Dck is zeker de moeite! Is een beetje als ketamine maar minder het dronkenschapsgevoel. Werkt ook wel een tijdje langer.

Verder vind ik dansen met gesloten ogen en golvende bewegingen maken met je armen altijd zo intens mooi onder disso's. Precies alsof je wordt meegevoerd op de zee van muziek rondomrond 😍
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vond dit veels te lang duren.
Geef mij maar MXIPR.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Green Dude zei:
Dck is zeker de moeite! Is een beetje als ketamine maar minder het dronkenschapsgevoel. Werkt ook wel een tijdje langer.

Verder vind ik dansen met gesloten ogen en golvende bewegingen maken met je armen altijd zo intens mooi onder disso's. Precies alsof je wordt meegevoerd op de zee van muziek rondomrond 😍
Klik om te vergroten...

cool 🙂

vorig jaar ook een paar uur in de woonkamer staan dansen op een combi van 4 à 5 rc disso's
ca. 2mg van elk denk.
kan echt geweldig vallen.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Buu zei:
3-MeO-PCP is een stuk psychedelischer, en ook manischer. Ik kan me voorstellen dat DCK dat wel is in hogere doseringen, maar ik doseer vrij laag altijd. Moet prima werken met 2C-X, eigenlijk gaat het wel samen met elk psychedelica voor de finishing touch.
Klik om te vergroten...
Ok vond 3-meo-pcp juist weinig psychedelisch. Leek meer een stimulant te zijn met een beetje psychotische symptomen 😅 3-MeO-PCE on the other hand was flink psychedelisch. Toch vind ik DCK de mooiste 🤷🏼‍♂️ vooral omdat ik altijd nog mijn emoties had, maar ze waren dan veels sterker.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb er wat over gelezen.
Ik ken deze rc niet, maar aangezien het een disso is, sla ik mijn beurt even over...
Ik ga echt meer de opioidehoek in.
Pijnstilling is nu waar het om gaat. ...
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."