Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen goeie RC vendors in nederland helaas (voor "benzo")

Geen goeie RC vendors in nederland helaas (voor "benzo")

58 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
benzzzy zei:
Alles daar heeft dezelfde prijs.
Klik om te vergroten...
Dat is echt een klote vendor.. alles daar is goedkoop maar kut..

Van de meer dan 50 middelen die ik bij vendors heb besteld is er 1 waarvan ik twijfel of dit daadwerkelijk de echte stof is. Die ene kwam van die vendor en is 4F-MPH. Echt een kut stof (deze batch dan).. als ik lees wat mensen er van vinden kan ik me niet voorstellen dat het is wat het zegt te zijn. Zeker omdat ik MPH wel gewoon chill vind.

Het zou 0.7 gram moeten zijn maar ik kreeg 1.4 gram. Dat vind ik al verdacht.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#2
BenzoTheLatest zei:
Benzzzy wat zijn de twee hoofdletters van deze vendor?
Klik om te vergroten...
De britse benzoboer die oranje als huisstijl gebruikt valt in ieder geval niets op aan te merken.

Bespreken van vendors op het forum is dus niet toegestaan. In het verleden deed het op het forum nog wel eens moeilijk als je bijvoorbeeld SI aanhaalde dat al jarenlang niet meer bestaat. Gebruik van initialen is dus eigenlijk al te specifiek.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zoon vermoeden had ik al
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit topic begeeft zich op zeer glas ijs.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Idd.
k
kxjndcuidfnigfiogkdmfgLid
01-01-2024, 00:00
#6
ATGC zei:
Je hebt al honderdduizenden "legale" benzoverslaafden in NL, en daarnaast nog eens de scriptkiddies onder de psychonauten voor wie het bedenken van een originele nickname al te veel gevraagd is... 🙄
Klik om te vergroten...
waar heb jij het allemaal over
😂
A
ATGCLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je hebt al honderdduizenden "legale" benzoverslaafden in NL, en daarnaast nog eens de scriptkiddies onder de psychonauten voor wie het bedenken van een originele nickname al te veel gevraagd is... 🙄
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#8
benzokiddo zei:
waar heb jij het allemaal over
😂
Klik om te vergroten...
Dat er veel een account aanmaken voor een vraag te stellen die hier eigenlijk niet mag denk ik , en dan nooit meer terug zien..

Maar ik kan verkeerd zijn.
Ot.
Net de eerste keer gescamed, eigen schuld , had eerste moeten googlen.
Beetje impulsief geweest.
Ondanks de slechte reviews toch wat rondgevraagd en bestellingen kwamen blijkbaar toch door.
Ben al een week een half aan het wachten.. nix.

Van een andere vendor waar ik de eerste keer bestelde zat alles daarnet netjes in de bus.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
inner_search zei:
Dat er veel een account aanmaken voor een vraag te stellen die hier eigenlijk niet mag denk ik , en dan nooit meer terug zien..

Maar ik kan verkeerd zijn.
Ot.
Net de eerste keer gescamed, eigen schuld , had eerste moeten googlen.
Beetje impulsief geweest.
Ondanks de slechte reviews toch wat rondgevraagd en bestellingen kwamen blijkbaar toch door.
Ben al een week een half aan het wachten.. nix.

Van een andere vendor waar ik de eerste keer bestelde zat alles daarnet netjes in de bus.
Klik om te vergroten...
Is anderhalf week wachten niet een beetje kort gezien de huidige situatie?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ganggang💯 zei:
Is anderhalf week wachten niet een beetje kort gezien de huidige situatie?
Klik om te vergroten...
Ja , nu je het zegt..
Ben het gewend te werken met systeem bankoverschrijving en uitreksel door mailen en zelfde dag verschepen/zenden.
Nu lees ik op de "scam" vendor dat ze donderdag tem zondag dicht zijn.
Dus enkel maandag , dinsdag en woensdag werken.
Men bestelling staat ook al van 10 maart in wacht op hun site , onder mijn bestellingen (na betaling)
Maar deze heeft zelfs nog niet terug gemaild of livechat beantwoord , terwijl ik hier al aardig wat zakjes rc's van hetzelfde soort voorbij zag komen op pic's.
Gebruiken vendors soms dezelfde zakjes als een andere , Neen toch ?
Nog even afwachten..
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb weleens 3fpm besteld wat helemaal niets deed behalve branden in mijn neus. Maar bij dezelfde vendor was de etizolam prima.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#12
F.E.A.R. zei:
Ik heb weleens 3fpm besteld wat helemaal niets deed behalve branden in mijn neus. Maar bij dezelfde vendor was de etizolam prima.
Klik om te vergroten...
Vrij normaal met gefluoreerde amfetamines.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Buu zei:
Vrij normaal met gefluoreerde amfetamines.
Klik om te vergroten...

Dat ze slecht geproduceerd zijn bedoel je?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat ze zeer "caustic" zijn.

Google maar eens "snorting 4-fa".
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#15
F.E.A.R. zei:
Dat ze slecht geproduceerd zijn bedoel je?
Klik om te vergroten...
De f'jes branden nogal in je neus.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
benzzzy zei:
Dat ze zeer "caustic" zijn.

Google maar eens "snorting 4-fa".
Klik om te vergroten...

Buu zei:
De f'jes branden nogal in je neus.
Klik om te vergroten...

Ja behoorlijk caustic. Oraal is the way to go.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
God heeft ons Niet voor niets een neus gegeven.

Ruiken had ook met de huid gekunt zonder een snotterig gat in ons gezicht te plaatsen.

(sarcasm inserted)
B
BenzoTheLatestLid
01-01-2024, 00:00
#18
Weet iemand hier of er betrouwbare vendors bestaan die paypal accepteren?
Zo ja als het van het forum mag kan iemand die mij dan sturen via een privebericht?
Trouwens
De flualprazolam van de vendor met 904 reviews op trustpilot heeft bij redelijk van de kaart gebracht en voelde op een normalr dosis 3 4 mg zeer lekker maar dan krijg je natuurlijk weer dat gezooi met die benzos dat je bij gaat pakken en toen heb ik op mijn kamer een pak peuken leeg gerookt en die ruikt nu nog naar rook.... oopsie
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#19
@BenzoTheLatest
Flualprazolam een normale dosering 4mg? Whoehahaha

Ik ga van een halve milligram flualprazolam al out.

Verder denk ik dat je over de rand gaat met je vraag en je 'vendor met 904 reviews op trustpilot'.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
BenzoTheLatest zei:
Weet iemand hier of er betrouwbare vendors bestaan die paypal accepteren?
Zo ja als het van het forum mag kan iemand die mij dan sturen via een privebericht?
Trouwens
De flualprazolam van de vendor met 904 reviews op trustpilot heeft bij redelijk van de kaart gebracht en voelde op een normalr dosis 3 4 mg zeer lekker maar dan krijg je natuurlijk weer dat gezooi met die benzos dat je bij gaat pakken en toen heb ik op mijn kamer een pak peuken leeg gerookt en die ruikt nu nog naar rook.... oopsie
Klik om te vergroten...

Nee, dat mag niet. Vendors mogen hier niet genoemd worden, ook niet via PB. Dat wordt zelf zoeken op het internet. Hou er ook a.u.b. rekening mee vendors hier niet te specifiek te gaan beschrijven, want dan kunnen we net zo goed namen gaan noemen. En da’s dus tegen de regels.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."