#1
2-3x in de week voor 14 maanden lang is meer dan genoeg om langzaam tolerantie op te bouwen.
Kan niet vaak genoeg benadrukt worden. 🙄Een bekend verschijnsel van benzo's is dat ze het idee geven dat je nuchter bent, ook al is dat niet zo.
Ik moet zeggen dat dit mij verbaast, al helemaal wanneer het RC benzodiazepines betreft, misschien staat mijn perspectief iets te gefixeerd dan.Ik sprak laatst iemand van het DIMS. Die zei letterlijk dat de markt met illegale drugs (inclusief 2C-B) een stuk zuiverder is dan die van RC's.
Het is echt niet alleen het China-gedeelte wat belabberd is.Kan niet vaak genoeg benadrukt worden. 🙄
Ik moet zeggen dat dit mij verbaast, al helemaal wanneer het RC benzodiazepines betreft, misschien staat mijn perspectief iets te gefixeerd dan.
Het benzodiazepine poeder kwam overwegend niet uit China was mijn indruk.
Laat ik het zo zeggen, het staat mij niet bij dat ik ooit een RC heb ontvangen waar ik uitgesproken twijfel heb ervaren dat het misschien niet helemaal zou zijn wat geadverteerd was. En hoe meer schakels in de keten er zijn des te meer risico op vervorming. Maar zoals ik al zei, misschien staat mijn perspectief iets te gefixeerd.Het is echt niet alleen het China-gedeelte wat belabberd is.
ik heb letterlijk de afgelopen ander halve week niks gebruikt en was soms een beetje angstiger anders had ik allang een beroerte gehad moeten hebben. (ik heb letterijk voor de grap 10x 0.5mg clonazolam pellets genomen en voelde niks. heeft niks met tolerantie te maken. gewoon bunk hahaIs het niet al bij je opgekomen dat je wellicht een torenhoge tolerantie hebt?
Ik heb nog nooit een miskoop gehad betreffende RC-vendors.
ik ga ook zeker andere vendors proberen. maar we weten wel welke site het "grootst" isEr zijn genoeg vendors in NL die prima RC-benzo’s verkopen. Ik zou de oorzaak meer in jezelf zoeken.
Topic is een beetje op de grens; hou er rekening mee dat er hier geen namen van RC-vendors genoemd mogen worden.
1,5 week is veel te kort om je benzo tolerantie te verliezen.ik heb letterlijk de afgelopen ander halve week niks gebruikt en was soms een beetje angstiger anders had ik allang een beroerte gehad moeten hebben. (ik heb letterijk voor de grap 10x 0.5mg clonazolam pellets genomen en voelde niks. heeft niks met tolerantie te maken. gewoon bunk haha
dat weet ik ook wel, maar dat is zeker wel genoeg voor erge withdraws als mn tolerantie zo hoog zou zijn, en het gedeelte over de clonazolam pellets had je niet gelezen ?1,5 week is veel te kort om je benzo tolerantie te verliezen.
Ik weet niet of je meteen ernstige ontwenning krijgt met een dikke tolerantie. Het duurt namelijk best lang voordat die tolerantie weg is.dat weet ik ook wel, maar dat is zeker wel genoeg voor erge withdraws als mn tolerantie zo hoog zou zijn, en het gedeelte over de clonazolam pellets had je niet gelezen ?
Ik weet niet of je meteen ernstige ontwenning krijgt met een dikke tolerantie. Het duurt namelijk best lang voordat die tolerantie weg is.
Het kan zijn dat je bunk hebt maar kan ook je tolerantie zijn.
Wij kennen je geschiedenis niet maar je komt wat groen over. Benzodiazepines staan er bekend om dat ze naïeve en overmoedige mensen flink in het ootje kunnen nemen en wanneer het verslaving betreft kan het soms meerdere jaren duren voordat het zijn meest lelijke kant laat zien. Wanneer mensen zichzelf in een vroeg stadium enigszins weten te remmen kan dit op de lange termijn aanzienlijk verschil maken.dat weet ik ook wel, maar dat is zeker wel genoeg voor erge withdraws als mn tolerantie zo hoog zou zijn, en het gedeelte over de clonazolam pellets had je niet gelezen?
Op dat moment blijven er nog maar twee mogelijkheden over.ik heb letterijk voor de grap 10x 0.5mg clonazolam pellets genomen en voelde niks.
gebruik zo'n 14 maanden benzo's gemiddeld zon 2-3x per week maar heb genoeg weken helemaal niks gebruikt (1x 2 maanden lang) misschien ben ik naïef maar als je tolerantie hebt voor 5mg clonazolam en vervolgends geen beroerte krijgt als je een poos helemaal niks gebruikt lijkt het mij sterk dat de pellets echt clonazolam bevatten. gewoon bunk shit. anyway ik ga van andere vendors halen en laat het resultaat hier wel wetenWij kennen je geschiedenis niet maar je komt wat groen over. Benzodiazepines staan er bekend om dat ze naïeve en overmoedige mensen flink in het ootje kunnen nemen en wanneer het verslaving betreft kan het soms meerdere jaren duren voordat het zijn meest lelijke kant laat zien. Wanneer mensen zichzelf in een vroeg stadium enigszins weten te remmen kan dit op de lange termijn aanzienlijk verschil maken.
Ik ben op dit punt met beperkte kennis van je context eerder geneigd om er vanuit te gaan dat je slachtoffer bent van wenselijk denken omdat dit simpelweg vaak het geval is met benzodiazepines en je niet het eerste cliché geval zou zijn dat voorbij komt.
Op dat moment blijven er nog maar twee mogelijkheden over.
Of je bent een naïef rund.
Of je Clonazolam pellets zijn inactief.
En ik hoop voor je dat het laatste het geval is.
Pellets gaat nog wel eens mis in ieder geval. Nifoxipam ging eens mis (al was de initiële synthese naar zeggen ook niet geweldig) en van Flunitrazolam pellets een keer staat mij bij dat men er vrij zeker van leek dat het toch echt inactief was. Ik kocht zelf enkel poedervorm wanneer ik het al kocht en ik ben er vrij zeker van dat dat altijd wel was wat je er van kon verwachten.Er is maar een vendor die zekerheid biedt. En als zijn spul ook bunk blijkt te zijn is er wat mis gegaan (in hun eigen) synthese.
Dat is echt een klote vendor.. alles daar is goedkoop maar kut..Alles daar heeft dezelfde prijs.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."