#1
Vrij normaal met gefluoreerde amfetamines.
Dat ze slecht geproduceerd zijn bedoel je?
Vrij normaal met gefluoreerde amfetamines.
De f'jes branden nogal in je neus.Dat ze slecht geproduceerd zijn bedoel je?
Dat ze zeer "caustic" zijn.
Google maar eens "snorting 4-fa".
De f'jes branden nogal in je neus.
Weet iemand hier of er betrouwbare vendors bestaan die paypal accepteren?
Zo ja als het van het forum mag kan iemand die mij dan sturen via een privebericht?
Trouwens
De flualprazolam van de vendor met 904 reviews op trustpilot heeft bij redelijk van de kaart gebracht en voelde op een normalr dosis 3 4 mg zeer lekker maar dan krijg je natuurlijk weer dat gezooi met die benzos dat je bij gaat pakken en toen heb ik op mijn kamer een pak peuken leeg gerookt en die ruikt nu nog naar rook.... oopsie
Ik kreeg van “de grootste vendor in europa” alles in 2 dagen binnen.Is anderhalf week wachten niet een beetje kort gezien de huidige situatie?
Dat zou ik nog even doen. Geduld is een schone zaak.Nog even afwachten
Laatste tijd verkopen ze allemaal troep. Heb volgens mij alle vendors gehad met hun benzos maar geen effect,
Het is al gezegd maar daar ligt je probleem dan ook, ik kan je met 200% zekerheid verzekeren dat het aan de kwaliteit van RC benzodiazepines niet ligt.heb ze letterlijk allemaal getest van poeder tot pellets.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."