Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEmotioneel wrak door 3mmc en/of etizolam

Emotioneel wrak door 3mmc en/of etizolam

59 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mrloverdj zei:
Als je nu bestelt, ben je je vrouw en je kinderen kwijt.
Dan blijf je nog een hele poos gebruiken. Maar je blijft niet tot je 80e aan de 3MMC.

Er komt toch een moment dat je weer afkick. Maar dan ben je al alles kwijt.
Nu is het nog niet te laat.
Klik om te vergroten...
Mrloverdj zei:
Als je nu bestelt, ben je je vrouw en je kinderen kwijt.
Dan blijf je nog een hele poos gebruiken. Maar je blijft niet tot je 80e aan de 3MMC.

Er komt toch een moment dat je weer afkick. Maar dan ben je al alles kwijt.
Nu is het nog niet te laat.
Klik om te vergroten...
Maximusso zei:
Hi Samantha,

Helaas werd de speedverslaving zo ingeruild voor 3mmc. Ik ben het vrij snel daarna steeds meer gaan gebruiken. Ik zat er er al vrij snel dagelijks aan. Denk vanaf de tweede keer bestellen dat het bij mij helaas verkeerd ging.

Ik vind het een heerlijk middel om te gebruiken, maar helaas kan ik geen mate houden. Ik loop zelf bij Tactus voor mijn speedverslaving en zelfs daar speelde ik mooi weer alsof het me allemaal goed afging. De speed wel ja, die heb ik niet meer gebruikt, maar dit is natuurlijk iets wat dicht in de buurt komt.

Ik was mijn eerste rc chemical en had het al jaren zien staan, maar geloofde er niet zo in. Had me er ook niet over ingelezen. Ging er vanuit dat het tegen zou vallen en alles wat het enigzins leuk zou maken was een bonus.

Nou, heb ik me daar even in vergist. Ik lees hier wel verhalen dat lang niet iedereen het wat vindt. Ik hoor helaas bij de groep die het geweldig vindt.

Het heeft ervoor gezorgd dat mijn vrouw (voor wie ik het verzweeg. erachter kwam. Zij heeft Tactus ingelicht en toen viel het kwartje pas hoe dom in bezig was. Wel meteen gestopt op 27 januari. Vond het moeilijker om mee te stoppen dan met speed. Maar er is nu de grote kans dat mijn huwelijk hierdoor ten einde is.

Tja, als je al bij Tactus gaat liegen over je gebruik zoals ik deed, dan kom je natuurlijk een keer in de problemen.

Conclusie, 3mmc het is een fijn middel, maar niet als je van jezelf weet dat je geen mate kan houden. Bij mij is het alles of niks, en daar leent 3mmc zich prima voor. Op standje alles bedoel ik dan. Onderschat het niet, want ondanks dat ik nog keihard bezig ben om mijn huwelijk te redden. Ik moet nog dagelijks tegen mezelf zeggen dat ik het niet moet bestellen. Want die gedachte is er elke dag. En dat is best moeilijk, want ik wil het allerliefst het gezin bij elkaar houden (we hebben twee kinderen) en waarom moet ik dan nog zoveel moeite doen om het niet te kopen als ik het daarmee verpest.
Klik om te vergroten...
Jouw verhaal al zoveel gelezen in de kratom groep united FB... kratom geeft energie , stopt cravings en kalmeert. En voor 99% geen afkick verschijnselen, misschien mentaal een beetje . Maar Een tijdje 4 x daags 3 gram Green Malay of White BORNEO , OF EEN RODE .
Minderen en stoppen met kratom is ook minder heftig en velen leven happy en gezond op een dagelijkse dosis. Mijn tramadol is de deur ook uit, alles kan als je je ziel er in stopt. En doe het voor JOU, niet je kids en vrouw. Eerst voor jou, zodat je weer jezelf bent, vraag je vrouw geduld en kracht in je weg, en dat je haar niet kwijt wil, blijven praten, eerlijk zijn , je komt er wel kanjer
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan dit enkel maar bevestigen. Laatste keer dat ik het gebruikt heb was 1.5 gram over 3 nachten. De ochtend daarop heb ik ook zitten huilen gelijk een klein kind. Als je teveel 3mmc op korte termijn gebruikt is dat een aanslag op je serotoninehuishouding. Kan je jouw echt wel depri van voelen. Positieve eraan dat het niet zo lang duurt zoals een stevige MDMA misbruik dip. Daar heb ik ook klachten van gehad en dan ga je echt elke morgen huilen en alles wat misloopt op jezelf afschuiven. Zorg dat je een goeie nachtrust neemt en gezond eet.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
3 gram op 2 dagen van een voor jou onbekende stof gaan gebruiken is vragen om problemen. Gewoon uitzitten.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Kijk aflevering van Verdoofd eens terug van maandag. Jongen in de aflevering is verslaafd aan 3mmc en etizolam. Heftig. @Maximusso sterkte en be safe!
M
MaximussoLid
01-01-2024, 00:00
#5
markdesign zei:
Kijk aflevering van Verdoofd eens terug van maandag. Jongen in de aflevering is verslaafd aan 3mmc en etizolam. Heftig. @Maximusso sterkte en be safe!
Klik om te vergroten...

Die aflevering heb ik net gekeken en schrok ervan dat die jongen precies de combinatie gebruikte als wat ik heb gedaan. Het is naïef van me geweest om te denken dat 3mmc minder gevaarlijk zou zijn omdat het gewoon te koop is. Maar meteen bij het eerste gebruik ging ik op speed gebruik stand. Aan één stuk doorgaan tot het op is.

Ik heb net een traject bij Tactus afgesloten voor mijn speed gebruik en heb daardoor wel door dat 3mmc voor mij niet weggelegd is. Het kwam op een moment waarbij het juist allemaal weer bij het oude normaal is en dan zijn er "saaie" momenten die moeilijk zijn. Dan komt die trek naar een kick. Maar goed ik dwaal af. Ik heb mijn lesje geleerd.
T
T135Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Zelf ook een tijdje grote hoeveelheden 3mmc gebruikt. Merkte dat ook ik m'n serotonine huishouding overhoop had getrokken en was een aantal dagen flink neerslachtig en snel geïrriteerd. De mensen op dit forum hebben me toen goed geholpen. Ik zou een aantal dagen overal vanaf blijven en al helemaal omdat je al im behandeling bent voor een verslaving aan een stof die toch veel lijkt op 3mmc. Ik wil je sterkte wensen en hopelijk kom je snel in een betere situatie!
Je mag me altijd een privébericht sturen.
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is oprecht de hoeveelheid 3mmc. Als ik het onder de ~300mg hou heb ik nergens last van de volgende dag. Als ik richting een gram ga lig ik de hele dag in foetus houding op mijn bed. Gewoon mate houden (en niet snuiven maar slikken)
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Techneut zei:
Het is oprecht de hoeveelheid 3mmc. Als ik het onder de ~300mg hou heb ik nergens last van de volgende dag. Als ik richting een gram ga lig ik de hele dag in foetus houding op mijn bed. Gewoon mate houden (en niet snuiven maar slikken)
Klik om te vergroten...
True story, ook met snuiven hoor

Ik heb gisteren in een tijdsbestek van plusminus 8 uur, 330mg 3mmc gesnoven.
80, 60, 70, 50, 70 mg. Met tussenpozen van plusminus 2 uur.

Om 18:15. 2mg etizolam gepakt en om 8 uur 1,5 erbij ( note, die was overkill, werd vanmorgen wakker en kwam tot ontdekking dat ik nog wat berichten gestuurd had ik een groepsgesprek, en die snap ik zelfs niet 😅 dus een kleine black-out heb ik wel)

Niet dat ik nu ineens wil beweren dat het geen verslaven spul is, maar met lage dosissen, in thuis/chill setting vind ik het nog steeds zalig
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeelanddude zei:
True story, ook met snuiven hoor

Ik heb gisteren in een tijdsbestek van plusminus 8 uur, 330mg 3mmc gesnoven.
80, 60, 70, 50, 70 mg. Met tussenpozen van plusminus 2 uur.

Om 18:15. 2mg etizolam gepakt en om 8 uur 1,5 erbij ( note, die was overkill, werd vanmorgen wakker en kwam tot ontdekking dat ik nog wat berichten gestuurd had ik een groepsgesprek, en die snap ik zelfs niet 😅 dus een kleine black-out heb ik wel)

Niet dat ik nu ineens wil beweren dat het geen verslaven spul is, maar met lage dosissen, in thuis/chill setting vind ik het nog steeds zalig
Klik om te vergroten...
Klopt, alleen met snuiven vind ik het een stuk lastiger om de dosis laag te houden. 😉
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maximusso zei:
Beste forumleden,

Ik heb de afgelopen twee dagen 3mmc gebruikt en om in slaap te komen heb ik daar etizolam (4mg) bij genomen. Ik heb beide soorten deze week pas voor het eerst genomen. Wel heb ik de 3mmc meteen als een gek steeds bij genomen. Heb over die twee dagen zo'n 3 gram op. Ik ben in behandeling voor een speedverslaving bij Tactus. Ik had niet verwacht dat 3mmc zo heftig zou zijn. Dat het zo dicht bij speed in de buurt komt is voor mij zeer gevaarlijk.

Ik ben er nu meteen mee gestopt, maar ik heb oncontroleerbare huilbuien. Echt aan één stuk door. Dit heb ik met speed nooit gehad. Heeft iemand hier ervaring mee dat dit door de 3mmc komt of misschien door de etizolam? Dat laatste lijkt me onlogisch omdat ik het maar zo kort heb genomen.
Klik om te vergroten...
Het lijkt me dat je ter verandering 3M nam en als downer 4 mg Etizolam. Persoonlijk ben ik na 2 mg de dag er na al een sloom duizelig mens, en warrig .ook de combi.
Hoe gaat t nu ? Ik bestel nu ook steeds alleen 1,5 gram. Op is op
En Etizolam heb ik dus neem ik 1,5 of 1 voor de nacht .
Goed plannen voor je start , kop er bij proberen te houden.
wil je helemaal geen chemische troep meer, ga dan eens Kratom testen

succes .
M
MaximussoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hi Samantha,

Helaas werd de speedverslaving zo ingeruild voor 3mmc. Ik ben het vrij snel daarna steeds meer gaan gebruiken. Ik zat er er al vrij snel dagelijks aan. Denk vanaf de tweede keer bestellen dat het bij mij helaas verkeerd ging.

Ik vind het een heerlijk middel om te gebruiken, maar helaas kan ik geen mate houden. Ik loop zelf bij Tactus voor mijn speedverslaving en zelfs daar speelde ik mooi weer alsof het me allemaal goed afging. De speed wel ja, die heb ik niet meer gebruikt, maar dit is natuurlijk iets wat dicht in de buurt komt.

Ik was mijn eerste rc chemical en had het al jaren zien staan, maar geloofde er niet zo in. Had me er ook niet over ingelezen. Ging er vanuit dat het tegen zou vallen en alles wat het enigzins leuk zou maken was een bonus.

Nou, heb ik me daar even in vergist. Ik lees hier wel verhalen dat lang niet iedereen het wat vindt. Ik hoor helaas bij de groep die het geweldig vindt.

Het heeft ervoor gezorgd dat mijn vrouw (voor wie ik het verzweeg. erachter kwam. Zij heeft Tactus ingelicht en toen viel het kwartje pas hoe dom in bezig was. Wel meteen gestopt op 27 januari. Vond het moeilijker om mee te stoppen dan met speed. Maar er is nu de grote kans dat mijn huwelijk hierdoor ten einde is.

Tja, als je al bij Tactus gaat liegen over je gebruik zoals ik deed, dan kom je natuurlijk een keer in de problemen.

Conclusie, 3mmc het is een fijn middel, maar niet als je van jezelf weet dat je geen mate kan houden. Bij mij is het alles of niks, en daar leent 3mmc zich prima voor. Op standje alles bedoel ik dan. Onderschat het niet, want ondanks dat ik nog keihard bezig ben om mijn huwelijk te redden. Ik moet nog dagelijks tegen mezelf zeggen dat ik het niet moet bestellen. Want die gedachte is er elke dag. En dat is best moeilijk, want ik wil het allerliefst het gezin bij elkaar houden (we hebben twee kinderen) en waarom moet ik dan nog zoveel moeite doen om het niet te kopen als ik het daarmee verpest.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Misschien even een tijdje je bankrekening openbaar maken voor je vrouw? Zou dat helpen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pas toch op om serotonine drugs te gebruiken als je escitalopram slikt. SSRi’s kunnen erg gevaarlijk zijn in combi met serotonine drugs als 3mmc en mdma. Serotonine syndroom , blijvende depressies etc. Zelfs epileptische aanvallen kunnen dan voorkomen.

Ben je ondertussen helemaal gestopt met drugs nu @Maximusso ?
M
MaximussoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mrloverdj zei:
Misschien even een tijdje je bankrekening openbaar maken voor je vrouw? Zou dat helpen.
Klik om te vergroten...
Daar hebben we het serieus al over gehad. Maar we zitten nu in het is al te laat stadium. En als ik nu weer zou gaan gebruiken en hier niks over zou vertellen dan is het einde verhaal. Bedoeling is om mijn zware momenten te bespreken, maar als ik dat nu doe dan ziet ze dat alsof dat de toekomst zal zijn. Dus een man die daar altijd moeite mee heeft. Maar eerst eens kijken of er nog een huwelijk is over een paar weken.
M
MaximussoLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Pas toch op om serotonine drugs te gebruiken als je escitalopram slikt. SSRi’s kunnen erg gevaarlijk zijn in combi met serotonine drugs als 3mmc en mdma. Serotonine syndroom , blijvende depressies etc. Zelfs epileptische aanvallen kunnen dan voorkomen.

Ben je ondertussen helemaal gestopt met drugs nu @Maximusso ?
Klik om te vergroten...
Ik ben op 27 januari gestopt. Dus nog niet zo lang.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Maximusso zei:
Ik ben op 27 januari gestopt. Dus nog niet zo lang.
Klik om te vergroten...
Nou dat is al heel knap hoor! Bijna 6 weken al. Houd vol joh! :thumbsup:
M
MaximussoLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Pas toch op om serotonine drugs te gebruiken als je escitalopram slikt. SSRi’s kunnen erg gevaarlijk zijn in combi met serotonine drugs als 3mmc en mdma. Serotonine syndroom , blijvende depressies etc. Zelfs epileptische aanvallen kunnen dan voorkomen.

Ben je ondertussen helemaal gestopt met drugs nu @Maximusso ?
Klik om te vergroten...
Heb in die maanden de escitalopram regelmatig overgeslagen en de helft genomen. Ik had er inderdaad last van. Ik ook al had ik er last van en weet ik dat het niet goed is, de trek was overheersend.
M
MaximussoLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Nou dat is al heel knap hoor! Bijna 6 weken al. Houd vol joh! :thumbsup:
Klik om te vergroten...
Nu kan ik weer verder bij Tactus, daar had in testen gedaan, maar onder invloed van 3mmc en etizolam (Als ik er heen moest dan kan ik etizolam om te kalmeren). Die testen liggen nu in de prullenbak.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Maximusso zei:
Nu kan ik weer verder bij Tactus, daar had in testen gedaan, maar onder invloed van 3mmc en etizolam (Als ik er heen moest dan kan ik etizolam om te kalmeren). Die testen liggen nu in de prullenbak.
Klik om te vergroten...
Veel succes en sterkte! Je bent nu op de juiste weg.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#20
6 weken is supergoed! Maar je bent er nog niet.
Ik weet hoe sterk de cravings zijn,maar je doet het niet alleen voor je vrouw.
Maar ook voor je kinderen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."